Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομίζω ότι από μια ηλικία και πάνω, το Δίπλωμα ισχύει για διετία; 

Κάτι που θα ΕΠΡΕΠΕ να γίνεται αλλά ΔΕΝ: έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδια να ενημερώνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ το Νοσοκομείο το αρμόδιο Υπουργειο ή Διεύθυνση Συγκοινωνιών για άμεση επανεξέταση και αυτόματα το δίπλωμα να ακυρώνεται (τα προηγούμενα... αν και εφόσον επιζήσει ο ασθενής) . 

Το ίδιο για άτομα με άλλα σοβαρά νευρολογικά προβλήματα και ιστορικό με κρίσεις επιληψίας.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

https://aaafoundation.org/rates-motor-vehicle-crashes-injuries-deaths-relation-driver-age-united-states-2014-2015/

aaa_fig1.png

Βάσει των στατιστικών, οι οδηγοί 80+ έχουν λιγότερα ατυχήματα απο την κατηγορία 16-29.

Όσο για τη μεγάλη αύξηση στα fatal crashes στα 80+, το άρθρο δίνει την εξήγηση:

In light of their comparatively low overall crash involvement rates and rates of injuries and deaths of other people outside of their vehicle, the high death rate of the oldest drivers clearly reflects older people’s elevated risk of dying in the event of a crash, and not excessive risk of crash involvement. This finding, first reported by Li et al. (2003) in a study of data from years 1993-1997 clearly is still applicable today.

aaafts_2014_fig2-e1511821349299.png

Δηλαδή οι 80+ έχουν μεγάλο κίνδυνο να πεθάνουν οι ίδιοι σε ένα ατύχημα, αλλά ο κίνδυνος να σκοτώσουν κάποιο τρίτο είναι στα ίδια επίπεδα ή και λίγο χαμηλότερος απο την κατηγορία 16-29.

Επομένως αν έχει νόημα η απαγόρευση οδήγησης μετά τα 75, έχει ακόμα πιό πολύ νόημα η απαγόρευση πρίν τα 30

Facts have no feelings! Γιαυτό από τη Αυστραλία μέχρι και την Γερμανία ακόμα και 90 χρονών μπορείς να οδηγήσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε πολιτισμένες χώρες εδώ ήμαστε  mad max ....  Ο οδηγός αγώνων δε περνάει να μας κάνει και αυτός μια οπισθογωνια ;:P

Στο iraq klio οι ανανεώσεις γινονται κανονικά τώρα . Ενώ για νέους οδηγούς έχουν κολλήσει 10000 όμηροι και περιμένουν 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

52 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε ευχαριστω αλλα απο οτι ειπαν κι εδω εξετασεις δεν γινοντε...Τι κανει σε αυτη την περιπτωση ?

Πήγαινε μια βόλτα ή τηλεφώνησε στο μηχανολογικό της περιοχής σου. Σε πολλές περιοχές γίνεται κανονικά η ανανέωση των διπλωμάτων των ηλικιωμένων. 

Επεξ/σία από kifinas
  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Iliaskrs είπε

Πιο επικίνδυνος είναι ο 25αρης που πάει με 200km/h παρά ο παππούς με 20.

Off-topic

Και οι 2 περιπτώσεις τα ίδια σκ@@@ είναι !!! 

Και οι 2 σπίτια θα κλείσουν. 

Αν κλείσουν το δικό τους κακό του κεφαλιού τους. Μην κλείσουν κάνα άλλο. Εκεί είναι το πρόβλημα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο παππούς των +80 που δεν βλέπει την τύφλα, του οδηγεί τάφο και είναι κινούμενος χάρος είναι πιο επικίνδυνος από τον 25αρη 

 

SafetyFirst_TroxaiaAge.jpg

 

 

 

 

SafetyFirst_TroxaiaAitia.jpg

 

Επεξ/σία από adi32
  • Confused 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, adi32 είπε

Ο παππούς των +80 που δεν βλέπει την τύφλα, του οδηγεί τάφο και είναι κινούμενος χάρος είναι πιο επικίνδυνος από τον 25αρη 

SafetyFirst_TroxaiaAge.jpg

Το διάγραμμα αυτό δέν λέει αυτό που νομίζεις οτι λέει...

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Το διάγραμμα αυτό δέν λέει αυτό που νομίζεις οτι λέει...

Σωστό. Αλλά δείχνει ότι δε φταίει μόνο η ταχύτητα ούτε ότι σκοτωνονται μόνο νέοι 

  • Confused 1
Δημοσ.

Όντως το διάγραμμα του @adi32 αναφέρεται σε θύματα τροχαίων κι όχι ηλικίες οδηγών.

Τα δικά σου διαγράμματα @Fubar.gr αναφέρονται στις ΗΠΑ όπου η πλειοψηφία οδηγεί αυτόματα. Δηλαδή οι νέοι έχουν πατημένο μόνο το γκάζι κι οι ηλικιωμένοι το φρένο. Σε μηχανικό κιβώτιο πιστεύω ότι θα ήταν παρόμοια τα νούμερα στους νέους (ίσως ελαφρώς μικρότερα), αλλά στους ηλικιωμένους μάλλον θα ανέβαιναν τα νούμερα (υποθέσεις κάνω, δεν έψαξα κάποια έρευνα).

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

https://aaafoundation.org/rates-motor-vehicle-crashes-injuries-deaths-relation-driver-age-united-states-2014-2015/

aaa_fig1.png

Βάσει των στατιστικών, οι οδηγοί 80+ έχουν λιγότερα ατυχήματα απο την κατηγορία 16-29.

Όσο για τη μεγάλη αύξηση στα fatal crashes στα 80+, το άρθρο δίνει την εξήγηση:

In light of their comparatively low overall crash involvement rates and rates of injuries and deaths of other people outside of their vehicle, the high death rate of the oldest drivers clearly reflects older people’s elevated risk of dying in the event of a crash, and not excessive risk of crash involvement. This finding, first reported by Li et al. (2003) in a study of data from years 1993-1997 clearly is still applicable today.

aaafts_2014_fig2-e1511821349299.png

Δηλαδή οι 80+ έχουν μεγάλο κίνδυνο να πεθάνουν οι ίδιοι σε ένα ατύχημα, αλλά ο κίνδυνος να σκοτώσουν κάποιο τρίτο είναι στα ίδια επίπεδα ή και λίγο χαμηλότερος απο την κατηγορία 16-29.

Επομένως αν έχει νόημα η απαγόρευση οδήγησης μετά τα 75, έχει ακόμα πιό πολύ νόημα η απαγόρευση πρίν τα 30

Παραπλανητικά τα στοιχεία που παραθέτεις, διότι δείχνει ποιες ηλικίες έκαναν πόσα τροχαία. Μόνο που οι οδηγοί από 20 - 30 παίζει να είναι πολλαπλάσιοι των 80+ οπότε εξετάζοντας την επικινδυνότητα ενός ατόμου 20-30 σε σχέση με έναν 80+ πιθανότατα θα βγάλει τον 2ο πολύ πιο επικίνδυνο

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 11/05/2019 at 12:17, Γιάννης Platano said:

Ενας συγγενης οδηγει ακομα και ειναι απο τις ελαχιστες πειπτωσεις που προσωπικα θα του ...επετρεπα να οδηγησει σε αυτη την ηλικια γιατι ειναι σε πολυ καλη κατασταση και τον εχω δει να οδηγει .

Εγω δεν νομιζω σε 20+ χρονια να μπορω χωρις να ειμαι επικυνδυνος.

Ειναι 83 ετων 

Τι χρειαζεται για ανανεωση αδειας οδηγησς ?

Σε πολλές περιοχές γίνονται κανονικά οι εξετάσεις των άνω των 74. Θα χρειαστεί να περάσει 4 γιατρούς, να πληρώσει τα παράβολα της ανανέωσης, φωτογραφίες τύπου διαβατηρίου και πληρωμένα τέλη(με το αποδεικτικό), ασφαλεια και κάρτα καυσαερίων σε ισχύ. Αν το όχημα που θα εξεταστεί δεν είναι στο όνομα του χρειάζεται και μια υπεύθυνη δήλωση ότι του επιτρέπεται να εξεταστεί με το συγκεκριμένο όχημα. Πηγαίνετε μια βόλτα από το τμήμα μεταφορών να σας δώσουν το χαρτί με τα δικαιολογητικά και τη λίστα με τους γιατρούς.

Και ανανεώσεις γίνονται κανονικά και σήματα μπορείς να δώσεις. Το μόνο που δεν λειτουργεί είναι οι πρακτικές εξετάσεις για νέους οδηγούς ή αναβαθμίσεις. Και σε αυτό φταίνε οι σχολές οδηγών και οι ασφαλιστικές εταιρίες. Ότι θέματα υπήρχαν με τους εξεταστές έχουν λυθεί εδώ και καιρό.

Επεξ/σία από vngls7
  • Thanks 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Παραπλανητικά τα στοιχεία που παραθέτεις, διότι δείχνει ποιες ηλικίες έκαναν πόσα τροχαία. Μόνο που οι οδηγοί από 20 - 30 παίζει να είναι πολλαπλάσιοι των 80+ οπότε εξετάζοντας την επικινδυνότητα ενός ατόμου 20-30 σε σχέση με έναν 80+ πιθανότατα θα βγάλει τον 2ο πολύ πιο επικίνδυνο

Τα νούμερα είναι ατυχήματα ανα 100 εκατομμύρια μίλια ανα ηλικιακή ομάδα, οπότε δέν επηρεάζονται απο τον αριθμό των ατόμων σε κάθε ομάδα.

Υπόψιν πάντως οτι καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός γερνάει, τις επόμενες δεκαετίες θα υπάρχουν όλο και πιό πολλοί οδηγοί μεγάλης ηλικίας στους δρόμους.

  • Like 3
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...