NikosKallithea Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Μόλις τώρα, adi32 είπε Αν υπάρχει σωστή αστυνόμευση και κανονικές εξετάσεις το κάτω από 30 δεν είναι πρόβλημα. Το πάνω από 75 έχει πρόβλημα γιατί εκτός του ότι δεν μπορείς να αντιδράσεις όπως ένας υγιής νέος άνθρωπος, ανά πάσα στιγμή μπορεί να σε καλεσει ο χάρος οπότε.... Οταν γίνεις υπουργός να το εφαρμόσεις 1
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Σε τόσο μεγάλη ηλικία το θέμα δεν είναι αν κάποιος είναι σωστός και καλός οδηγός. Πέρα από τα μειωμένα αντανακλαστικά είναι μεγάλες και οι πιθανότητες να πάθει κάποιος εγκεφαλικό, καρδιά κλπ την ώρα που οδηγεί
giwfys Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 O παππους μου το ανανεωσε στα 89 και τωρα ειναι 90. Περναει καθε 2 χρονια. Φυσικα μονο στο χωριο μετακινειται
Γιάννης Platano Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Εχω δει πολλους και πολλες μεταξυ 30 και 50 που θεωρητικα ειναι στα top και ειναι ...Παναγια Βοηθα !!!! Γκαζώνεις και προσπερνάς αν μπορείς ή αλλάζεις δρόμο. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2019 από Γιάννης Platano
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) source Επεξ/σία 11 Μαΐου 2019 από Επισκέπτης
Glikos Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Απαράδεκτο σε τέτοιες ηλικίες να επιτρέπουν ανανέωση. Grand Theft Auto φάση είναι οι παππούδες πίσω από το τιμόνι. Έχω δει τραγικές καταστάσεις. Το πιο άκυρο πάντως το έχω δει από γυναίκα (pun intended) Οδηγούσε με σκασμένο/λιωμένο λάστιχο με αποτέλεσμα να έχει μείνει σχεδόν μόνο η ζάντα, ενώ παράλληλα μιλούσε στο κινητό. Έβγαζε σπίθες η ζάντα λες και ήταν έτοιμη να πυρακτωθεί. Και το αμάξι πήγαινε πέρα δώθε σαν βάρκα. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2019 από Glikos 1
giannis808 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 5 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Και κατω απο τα 30 Σιγά μην βάλουμε στην οδήγηση και όρια καλλωπισμού. Ακούς εκεί κάτω από τα 30!
papp0us Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Ντάξει, νομίζω οτι πλέον, οπως αναφέρετε και παραπάνω απαιτούν να ξαναπεράσουν τα τέστ οδήγησης, τα οποία όσο και αν ειναι αστεία, δείχνουν μια ικανότητα στο τιμόνι. Οι γνωστοί άγνωστοι παππουδες που παίζουν ξερή με το χάρο κάθε φορά που πιάνουν τιμόνι, δεν υπάρχει ούτε μια στο τρισεκατομμύριο να κάνουν οπισθογωνία, οπότε κάτι γίνεται. 2
Mhlogiatros Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Οι περισσοτεροι χάροι με αγροτικά και δυστυχώς πιο τσαμπουκάδες και επιθετικοί μεταξύ 20 και 40 που θεωρητικά είναι στα top ... Επεξ/σία 11 Μαΐου 2019 από Mhlogiatros 1
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Oι νέοι είναι επικίνδυνοι λόγω απειρίας, οι γέροι είναι επικίνδυνοι λόγω υπνηλίας. Και στο ενδιάμεσο είναι οι επικίνδυνοι λόγω βλακείας. Το μόνο κοινό χαρακτηριστικό που έχουν και οι 3 κατηγορίες είναι ότι προκαλούν ατυχήματα που σε ποσοστό 99,9% ποτέ δεν φταίνε οι ίδιοι. Πάντα φταίει ένας άλλος. Αν δεν υπάρχει άλλος με όχημα εκεί γύρω, τότε φταίει κάποιος άλλος σε βεληνεκές 300 χιλιομέτρων (ο δήμαρχος, ο υπουργός κλπ κλπ)
Mhlogiatros Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 99,9% επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά + κακιά στιγμή /ανάδρομος διας /καβαλημένος ερμης κάτι τέτοιο πρακτική εξέταση ξεκινά με τον έλεγχο από τον εξεταστή των απαραίτητων εγγράφων του οδηγού και του οχήματος άδεια κυκλοφορίας, δελτίο τεχνικού ελέγχου, κάρτα καυσαερίων, ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας . Ε λοιπόν όλοι οι Nivarες την πρώτη φορά δεν είχανε κάποιο από αυτά !! Επεξ/σία 12 Μαΐου 2019 από Mhlogiatros
john_petrucci7 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Σαν οδηγος αγωνων και με πολλα σεμιναρια οδικης ασφαλειας και αγωνιστικα χιλιομετρα στην πλατη, ειναι απο τα λιγα θεματα που αξιζουν κλειδωμα για μενα. Η ερωτηση του ts ειναι απαραδεκτη αν οχι επικινδυνη. Φιλε μου δεν σε φταιει αυτος που θελει να γυρισει πισω στην οικογενεια του επειδη καποιοι ειναι αυθαδης 1 2
Fubar.gr Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 https://aaafoundation.org/rates-motor-vehicle-crashes-injuries-deaths-relation-driver-age-united-states-2014-2015/ Βάσει των στατιστικών, οι οδηγοί 80+ έχουν λιγότερα ατυχήματα απο την κατηγορία 16-29. Όσο για τη μεγάλη αύξηση στα fatal crashes στα 80+, το άρθρο δίνει την εξήγηση: In light of their comparatively low overall crash involvement rates and rates of injuries and deaths of other people outside of their vehicle, the high death rate of the oldest drivers clearly reflects older people’s elevated risk of dying in the event of a crash, and not excessive risk of crash involvement. This finding, first reported by Li et al. (2003) in a study of data from years 1993-1997 clearly is still applicable today. Δηλαδή οι 80+ έχουν μεγάλο κίνδυνο να πεθάνουν οι ίδιοι σε ένα ατύχημα, αλλά ο κίνδυνος να σκοτώσουν κάποιο τρίτο είναι στα ίδια επίπεδα ή και λίγο χαμηλότερος απο την κατηγορία 16-29. Επομένως αν έχει νόημα η απαγόρευση οδήγησης μετά τα 75, έχει ακόμα πιό πολύ νόημα η απαγόρευση πρίν τα 30 2 1
kifinas Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Όπως ήδη σου απάντησαν θέλει εξετάσεις (ιατρικές και οδήγησης) και αρκετά χρήματα. Και θα το περνάει αυτό κάθε δυο χρόνια. http://www.yme.gr/?aid=6439&tid=940 Για το αν έχει την ικανότητα να οδηγήσει πρώτα το βλέπει ο ίδιος, η οικογένεια του και ο γιατρός του και μετά περνάει στην διαδικασία ανανέωσης. Καλο θα είναι να του συζητήσεις τα θέματα που αναγράφονται στο βιβλίο του υπουργείου για οδηγούς μεγαλύτερης ηλικίας. http://edrive.yme.gov.gr/sites/default/files/the1_ilikiomenoi_odigoi.pdf Επεξ/σία 12 Μαΐου 2019 από kifinas 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, kifinas είπε Όπως ήδη σου απάντησαν θέλει εξετάσεις (ιατρικές και οδήγησης) και αρκετά χρήματα. Και θα το περνάει αυτό κάθε δυο χρόνια. http://www.yme.gr/?aid=6439&tid=940 Για το αν έχει την ικανότητα να οδηγήσει πρώτα το βλέπει ο ίδιος, η οικογένεια του και ο γιατρός του και μετά περνάει στην διαδικασία ανανέωσης. Καλο θα είναι να του συζητήσεις τα θέματα που αναγράφονται στο βιβλίο του υπουργείου για οδηγούς μεγαλύτερης ηλικίας. http://edrive.yme.gov.gr/sites/default/files/the1_ilikiomenoi_odigoi.pdf Σε ευχαριστω αλλα απο οτι ειπαν κι εδω εξετασεις δεν γινοντε...Τι κανει σε αυτη την περιπτωση ? 1 ώρα πριν, john_petrucci7 είπε Σαν οδηγος αγωνων και με πολλα σεμιναρια οδικης ασφαλειας και αγωνιστικα χιλιομετρα στην πλατη, ειναι απο τα λιγα θεματα που αξιζουν κλειδωμα για μενα. Η ερωτηση του ts ειναι απαραδεκτη αν οχι επικινδυνη. Φιλε μου δεν σε φταιει αυτος που θελει να γυρισει πισω στην οικογενεια του επειδη καποιοι ειναι αυθαδης Μπορεις να απαντησεις αν θελεις στο ερωτημα και οχι να εκφραζεις προσωπικες αποψεις ...Κι εγω ειπα την δικη μου αποψη...Ποσοι πιο νεοι δεν θα επρεπε να οδηγουν ?Μονο η ηλκια ειναι κρητηριο ?Εσυ πρεπει να το ξερεις πιο καλα.... Επεξ/σία 12 Μαΐου 2019 από Γιάννης Platano
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα