Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, dimitrisgalatsi είπε

Από θέμα ποιότητας το Getz είναι μάπα αλλά μηχανηκα είναι απιαστο το kona τα έχει ολα και ποιότητα και τεχνολογια και την αξιοπιστία της ετεριας

Καλά ποιότητα δεν θα το έλεγα το έχεις δεί μέσα? Εγώ που το είδα απογοητεύτηκα τόσο ωραίο έξω και μέσα πλαστικουρα. 

1 ώρα πριν, mix@lis είπε

Πολύ σωστά! ΣΧΕΔΟΝ όλοι (όχι μόνο σε αυτό το νήμα) ασχολούνται με τα κυβικά και τα άλογα, το οποίο είναι απόλυτα λάθος!

Η ΔΥΝΑΜΗ ενός κινητήρα δεν εξαρτάται ούτε απο τα κυβικά ούτε απο τα άλογα. Εξαρτάται ΜΟΝΟ απο την ΡΟΠΗ!

Δυστηχώς λίγοι το καταλαβαίνουν.

Μάλλον εσύ κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά γιατί εκτός από την ροπή πρέπει να δείς και σε τι φάσμα την αποδίδει , τι να την κάνω 30 κιλά ροπή στιςυ 1500-2500 ( τυχαίο νούμερο) και μετά να ξεφουσκώνει? Μην λέμε ότι θέλουμε εκεί παίζει η Χρυσή τομή κινητήρα και τούρμπο. 

Πάντως και εγώ θα σου έλεγα αν μέσα σε 8ετια δεν σκέφτεται για οικογένεια ( αν και τυχερά είναι αυτά) πήγαινε για Suzuki που το γουστάρεις κιόλας και κρατα κάβα και τα 2 που θα σου μείνουν. Μικρότερο δάνειο οπότε αρχίζεις πιο γρήγορα αποταμίευση και πάλι

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, dimitrisgalatsi είπε

Από θέμα ποιότητας το Getz είναι μάπα αλλά μηχανηκα είναι απιαστο το kona τα έχει ολα και ποιότητα και τεχνολογια και την αξιοπιστία της ετεριας

Μηχανικά είναι άπιαστο γιατί απλά δεν έχει τίποτα σοβαρό να πιαστεί.

Ένας τάφος 0 αστέρων είναι. Για το κονα λες από μόνος γιατί απλά είσαι fanboy. Με λιγότερο από 1 χρόνο σε κυκλοφορία κανένας δεν ξέρεις από αξιοπιστία. Για ποιότητα βέβαια δεν χρειάζεται να περιμένεις.. Είναι τραγική όπως όλα.

Δημοσ.

Το Ιμπιζα καλή επιλογή οπως και το i20, i30. Τα Κορεάτικα ειν εξαιρετικά value for money και δεν υστερούν πλεον σε ποιότητα υλικών, εξοπλισμό, αντίθετα μάλλον. Να ξέρεις πως τα compact crossover που κοιτας (Kona, Arona, Captur κλπ) κατά κανόνα πατανε σε πλατφόρμες των supermini (i20, Ibiza, Clio), απλά υπερυψωμένο και επιμυκυνμενο για να δείχνει πιο μεγαλο/ψηλο στο ματι και να χωραει μια βαλιτσα παραπάνω.

 

Θα έλεγα είτε να πάρεις ενα πιο δυνατό Supermini όπως Ibiza η τα ελαφρώς μικροτερα i20, Fiesta ή τα σιαμαία Micra-Clio.

Αλλιώς αναβαθμίζεις σε i30,Leon,Ceed.

Στα supermini μην πέσεις κατω από 90 αλογα και στα leon, i30 από τα 100.

Αν είναι να πας σε Crossover, αφηνεις τα ημίμετρα κι αξίζει η μετάβαση απευθείας σε Vitara. Φιλος έκλεισε την μεσαία έκδοση στα 18.000 περίπου, με διχρωμία.

Δημοσ.

Εγώ μια ερώτηση έχω ολη και ολη, όσοι προτείνετε Diesel με το χέρι στην καρδιά(και μακριά απο την τσέπη) έχετε πληρώσει ποτέ ζημιά σε πετρελαιοκίνητο; Μπεκ; Αντλία; Αν το αυτοκίνητο δε βγάζει λεφτά, ή δεν κάνει ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα, το Diesel δεν βλέπω λόγο να ειναι ανάμεσα στις επιλογές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εγώ μια ερώτηση έχω ολη και ολη, όσοι προτείνετε Diesel με το χέρι στην καρδιά(και μακριά απο την τσέπη) έχετε πληρώσει ποτέ ζημιά σε πετρελαιοκίνητο; Μπεκ; Αντλία; Αν το αυτοκίνητο δε βγάζει λεφτά, ή δεν κάνει ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα, το Diesel δεν βλέπω λόγο να ειναι ανάμεσα στις επιλογές.

Έχοντας κάνει χιλιόμετρα και χιλιόμετρα με ντίζελ χωρίς προβλήματα μου ακούγονται Πόλυ γραφικα τα σχόλια περί Μπέκ αντλιών. Απλά Τρομοκρατήται τον κόσμο και νομίζει ότι θα βγάλει εύκολα πρόβλημα με τα Μπέκ ..

Η καραμέλα με τα πολλά χιλιόμετρα δεν ισχύει το ντίζελ καεί λιγότερο είναι φτηνότερο από την βενζίνη και απλά εάν κανείς λίγα χιλιόμετρα αντί να κάνεις απόσβεση την διαφορά τιμής  σε 2 χρόνια πχ θα την κάνεις σε 4. Άμα θες οικονομία πας η σε cng η σε ντίζελ απλά τα πράγματα.

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, christopher0016 είπε

Έχοντας κάνει χιλιόμετρα και χιλιόμετρα με ντίζελ χωρίς προβλήματα μου ακούγονται Πόλυ γραφικα τα σχόλια περί Μπέκ αντλιών. Η καραμέλα με τα πολλά χιλιόμετρα δεν ισχύει το ντίζελ καεί λιγότερο είναι φτηνότερο από την βενζίνη και απλά εάν κανείς λίγα χιλιόμετρα αντί να κάνεις απόσβεση την διαφορά τιμής σε 2 χρόνια πχ θα την κάνεις σε 4. Άμα θες οικονομία πας η σε cng η σε ντίζελ απλά τα πράγματα.

Εμένα και ΠΟΛΛΩΝ ακόμα, στον τομέα μου τουλάχιστον, που έχουμε κλουβες,αγροτικά και βανάκια Diesel, τα γραφικά σχόλια περί μπεκ αντλιών κοστίζουν χιλιάδες ευρώ ετησίως. Αυτή τη στιγμή το μικρό Transit Connect που έχουμε στο μαγαζί είναι στην άκρη με ζημιά στα μπεκ που έβγαλε για 3η φορά την τελευταία 6ετία . 700€ επισκευή 1400€ τα καινούργια, χώρια τα εργατικα βάλε βγάλε.  Εγώ βγάζω λεφτά απο το αυτοκίνητο, θα τα δώσω και θα τα ξαναδώσω, ο απλός χρήστης, τι σόι απόσβεση θα κάνει οταν οι ζημιές έχουν πολλαπλασιο κόστος, ακόμα και οταν το καύσιμο ειναι φτηνότερο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με diesel έχω κάνει 90χιλιαδες χιλιόμετρα σε 20 μήνες και δεν έχει βγάλει τίποτα, μόνο λάδια , ρόδες και service 

Αλλά πολύ ταξίδι,  για συνέχεια  πόλη δε ξέρω

Επεξ/σία από Que sera sera
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εμένα και ΠΟΛΛΩΝ ακόμα, στον τομέα μου τουλάχιστον, που έχουμε κλουβες,αγροτικά και βανάκια Diesel, τα γραφικά σχόλια περί μπεκ αντλιών κοστίζουν χιλιάδες ευρώ ετησίως. Αυτή τη στιγμή το μικρό Transit Connect που έχουμε στο μαγαζί είναι στην άκρη με ζημιά στα μπεκ που έβγαλε για 3η φορά την τελευταία 6ετία . 700€ επισκευή 1400€ τα καινούργια, χώρια τα εργατικα βάλε βγάλε.  Εγώ βγάζω λεφτά απο το αυτοκίνητο, θα τα δώσω και θα τα ξαναδώσω, ο απλός χρήστης, τι σόι απόσβεση θα κάνει οταν οι ζημιές έχουν πολλαπλασιο κόστος, ακόμα και οταν το καύσιμο ειναι φτηνότερο;

Εγώ πάντα λέω να προσέχουν το καύσιμο και να ρίχνουν που και που καθαριστικό πετρελαίου. Επειδή έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με ντίζελ έχω επαφή με ντίζελ κινητά και συνεργεία , ξέρω πολύ καλά ότι εάν βγάλουν πρόβλημα έχουν πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη τούς Παρά πολλά πάνω από 300κ

Στα ποσά χιλιόμετρα σου έβγαλε πρόβλημα με τα Μπέκ; Κοντά στο μισό εκατομμύριο;; 

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Εγώ πάντα λέω να προσέχουν το καύσιμο και να ρίχνουν που και που καθαριστικό πετρελαίου.

Στα ποσά χιλιόμετρα σου έβγαλε πρόβλημα με τα Μπέκ; Κοντά στο μισό εκατομμύριο;;

Πρώτη φορά στα 140.000 που πήρα μπάλα και την τρομπα, συνολικό κόστος 3400 χωρίς τα λεφτά του μηχανικού. Πως ακριβώς να προσέχεις το καύσιμο; Απο το ίδιο που βάζαμε επι έτη, απο το ίδιο έβαλε και το πήρε ο διάολος. Εκτός αν πρέπει να κάνουμε ανάλυση πριν το βάλουμε. Και νεροπαγίδα είχε, και καθαριστικό βάζουμε, αυτά ειναι ασπιρίνες για το κομμένο πόδι. Αν σου βάλει ο άλλος πετρέλαιο με σογιέλαιο μαζί δε σε σώνει τίποτα, και δεν είναι ένας και δυο.

 

300.000 χιλιόμετρα για επαγγελματικό Diesel δεν είναι "πάρα πολλά", και φυσιολογικά εννοείται, πως ακόμα και τα πιο άχρηστα, δε βγάζουν τέτοιες χοντροζημιές με 300.000-400.000 χιλιόμετρα, συνήθως με μικροεπισκευές βγάζουν άλλα τόσα. Το καύσιμο ειναι το ζήτημα. 

Επεξ/σία από papp0us
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, papp0us είπε

Πρώτη φορά στα 140.000 που πήρα μπάλα και την τρομπα, συνολικό κόστος 3400 χωρίς τα λεφτά του μηχανικού. Πως ακριβώς να προσέχεις το καύσιμο; Απο το ίδιο που βάζαμε επι έτη, απο το ίδιο έβαλε και το πήρε ο διάολος. Εκτός αν πρέπει να κάνουμε ανάλυση πριν το βάλουμε. Και νεροπαγίδα είχε, και καθαριστικό βάζουμε, αυτά ειναι ασπιρίνες για το κομμένο πόδι. Αν σου βάλει ο άλλος πετρέλαιο με σογιέλαιο μαζί δε σε σώνει τίποτα, και δεν είναι ένας και δυο.

300.000 χιλιόμετρα για επαγγελματικό Diesel δεν είναι "πάρα πολλά", και φυσιολογικά εννοείται, πως ακόμα και τα πιο άχρηστα, δε βγάζουν τέτοιες χοντροζημιές με 300.000-400.000 χιλιόμετρα, συνήθως με μικροεπισκευές βγάζουν άλλα τόσα. Το καύσιμο ειναι το ζήτημα. 

Εγώ ξέρω ταξί με συνθήκες πόλης και να αλλάζουν συνέχεια οδηγούς πρατήρια που δεν βγάλανε προβλήματα με τρομπες η αυτά που έβγαλαν είχαν μισό μυριο + χιλιόμετρα.. το λιγότερο που μου έλεγε ιδιοκτήτης ήταν στα 300κ++ που του πήγαιναν αποδείξεις από πρατήρια που ήταν στην λίστα νοθείας με 400% θείο ακόμη και αυτό το όχημα έβγαλε αναίμακτα τόσα χιλιόμετρα... Γι'αυτό το να λέμε ότι βγάζουν τρομπες εύκολα δεν ισχύει..εάν κάνεις μισό εκατομμύριο και βάζεις το χειρότερο πετρελαίο ε λογικό είναι να σου βγάλει Μπέκ τρομπες 

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ.
2 ώρες πριν, amagawd είπε

Μηχανικά είναι άπιαστο γιατί απλά δεν έχει τίποτα σοβαρό να πιαστεί.

Ένας τάφος 0 αστέρων είναι. Για το κονα λες από μόνος γιατί απλά είσαι fanboy. Με λιγότερο από 1 χρόνο σε κυκλοφορία κανένας δεν ξέρεις από αξιοπιστία. Για ποιότητα βέβαια δεν χρειάζεται να περιμένεις.. Είναι τραγική όπως όλα.

Τι αυτοκίνητο έχεις;

Δημοσ.
10 ώρες πριν, tsofras είπε

Καλά ποιότητα δεν θα το έλεγα το έχεις δεί μέσα? Εγώ που το είδα απογοητεύτηκα τόσο ωραίο έξω και μέσα πλαστικουρα. 

Μάλλον εσύ κάτι δεν έχεις καταλάβει σωστά γιατί εκτός από την ροπή πρέπει να δείς και σε τι φάσμα την αποδίδει , τι να την κάνω 30 κιλά ροπή στιςυ 1500-2500 ( τυχαίο νούμερο) και μετά να ξεφουσκώνει? Μην λέμε ότι θέλουμε εκεί παίζει η Χρυσή τομή κινητήρα και τούρμπο. 

Πάντως και εγώ θα σου έλεγα αν μέσα σε 8ετια δεν σκέφτεται για οικογένεια ( αν και τυχερά είναι αυτά) πήγαινε για Suzuki που το γουστάρεις κιόλας και κρατα κάβα και τα 2 που θα σου μείνουν. Μικρότερο δάνειο οπότε αρχίζεις πιο γρήγορα αποταμίευση και πάλι

Συμφωνώ, όσο μεγαλύτερο το φάσμα των στροφών που αποδίδεται η μέγιστη ροπή τόσο το καλύτερο.ΑΛΛΑ.

Τι να την κάνω 30 κιλά ΜΕΓΙΣΤΗ ροπή στις 5000 στροφές?Για να ανέβω μία μεγάλη ανηφόρα θα πρέπει να κατεβάσω δευτέρα, ίσως και πρώτη!

Εάν κάποιος έχει 30 κιλά στις 1500-2500 θα την ανέβει με τρίτη στο χαλαρό!Ποιός είναι πιο μάγκας ο πρώτος ή ο δεύτερος?Εγώ λέω ο δεύτερος.

Και μιλάω για αυτόκινητα συμβατικά που κινούνται κυρίως μέσα σε πόλεις.

Γενικά, καλό θα είναι η μέγιστη ροπή να μην εμφανίζεται κοντά στην μέγιστη απόδοση του κινητήρα.Τουλάχιστον εγώ τέτοιους κινητήρες προτιμώ, οι άλλοι είναι άχρηστοι.Και επαναλαμβάνω μιλάω για αυτοκίνητα συμβατικά των κοινων θνητών.Εάν μιλάμε για Formula εκεί αλλάζει το θέμα.

Αυτά απο μένα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, amagawd είπε

Μηχανικά είναι άπιαστο γιατί απλά δεν έχει τίποτα σοβαρό να πιαστεί.

Ένας τάφος 0 αστέρων είναι. Για το κονα λες από μόνος γιατί απλά είσαι fanboy. Με λιγότερο από 1 χρόνο σε κυκλοφορία κανένας δεν ξέρεις από αξιοπιστία. Για ποιότητα βέβαια δεν χρειάζεται να περιμένεις.. Είναι τραγική όπως όλα.

Πες τα ρε φίλε 

το Getz είναι σαν βάρκα στον δρόμο . Όπως και όλα τα Hyundai. 

Καποιο διαβάζουν σε περιοδικά τα χαραχτηριστικα και νομίζουν ότι ξέρουν από αυτοκίνητα .

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...