Προς το περιεχόμενο

Provlhma me Siemens sl42 helppp

vlachaquito

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Guys exo 1 SL42 me to opoio eimai poly eyxaristimenos. Exo mia kolokarta (me to sympatheio)ths vodafone h opoia mou dhmiourgei terastia provlhmata. Tis proalles ekei pou phga na vro 1 thlefono den mou diavaze ta thl apo thn mmc!!!Apo tote prospathisa alla tpt!!

Exo kanei copy thn karta ston kompiuter & se 1 allh karta gia backup..To thema ienai oti prospathisa me mmc reader na epanafero ta stoixeia alla den mou to kanei.Exete kamia idea pos mporo na ta ksanaperaso sthn karta??Toulaxiston an yparxei 1 programma pou na mporeso na ta diavaso ta thl & na ta antigrapso se xarti..Eleos milame gia thlefona 2 xronon!!!!!!!!!

Δημοσ.

Xmmmm!Diladi pernas to Address Book me ton MMC Reader alla parolayta den to diabazei to tilefwno???H' ennoeis oti den diabazei ta tilefwna tis Sim?

Afou exeis backup toulaxiston don't worry!Mporei na ftaiei h MMC h' kati sto kinito.Kane format tin MMC,kane ena scandisc(dialekse tin epilogi Thorough kai oxi typical) kai ksanaperase ola ta stoixeia tis mazi me to Address Book.Den an tha doulepsei.Alliws dokimase mia alli MMC.An kai pali den doulepsei tha ftaiei kati sto kinito.Mporei na xreiastei na ksanaperaseis to firmware gia paradeigma gia na doulepsei apsoga.Pantws mporeis aneta me tin spitiki anabathmisi na baleis to teleytaio firmware(v.56) kai na energopoihseis thn Java me to Java activator.Psakse sto http://www.myphone.gr h' an thes mporw na sou pw pou tha ta breis alla epeidh den exw poly xrono twra den mporw na psaksw.Molis mporesw tha postarw leptomereies!

Logika meta apo ayta den tha exeis problima!

AAAAAAAA ksexasa na sou pw prin apo ola ayta na kathariseis tis epafes tis SIM ala kai panw sto tilefwno alla kai tis epafes tis MMC,kai episis panw sto tilefwno!

Δημοσ.

thanx file tora tha se enhmeroso..loipon to provlhma einai mono to adress book, h karta douleyei mia xara..diavazei kanonika ta thl ths sim alla oxi apo thn mmc (opou kai ta eixa apothikeyesei ekei ta teleytaia 2 xronia).

ekana ola ayta pou mou eipes alla pali tpt & exo kai 2 mmc opote prospathisa kai me tis 2..

Thn anavathmish pos thn kano??den exo kalodio alla card reader...

Δημοσ.

H anabathmisi ginete me to kalwdio!!Prepei prwta na to promitheyteis kai meta na sou pw tin diadikasia alliws den yparxei logos!An den thes na agoraseis kalwdia kai tetoia kai eisai mesa sthn eggyhsh(an kai den to nomizw apo oti grafeis) pas se ena service stin Siemens kai sou pernaei tin teleftea ekdosi xwris Java omws(opws einai twra to diko sou diladi aplws me ligotera bugs)!Mazi me tin syskeyasia den eixe to Syncstation???????????Kanonika eprepe na einai!!!Me ayto ginetai aneta h anabathmisi!

Δημοσ.

ela file vasika to eixe parei o father to kinhto einai xoris eggyhsh & oso gia to syncstation den nomizo na tou dosane tpt...

Sthn siemens mou zhthsane 50 euro 3 meres anamonh gia douleia 10 lepton....ti na peis....

Δημοσ.
ela file vasika to eixe parei o father to kinhto einai xoris eggyhsh & oso gia to syncstation den nomizo na tou dosane tpt...

Sthn siemens mou zhthsane 50 euro 3 meres anamonh gia douleia 10 lepton....ti na peis....

50 euro sou zitane giati tha sto anabathmisoun se SL45i kai tha sou allaksoun kai plastika.Mhn ksexnas oti to SL45i einai men to idio san hardware alla ektos apo ta bugs pou diorthwnei prosthetei ena poly basiko xaraktiristiko.......thn JAVA!!!Syn oti me to teleytaio firmware kai an exeis kai kalwdio mporeis me diafora patchakia,ektos tou na diorthwseis kapoia epipleon bugs na prostheseis polles dynatotites sto kinito!!!Syn na tous allaksei akoma kai morfi!!!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...