Elenandr6 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Παρόλο που διάβασα για το τι είναι καρφωτες ταχυτήτων δεν μπορώ να καταλάβω τελικά τι είναι;.. Λένε ότι είναι η αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Αλλά αφού εγώ δεν το έκανα ποτέ αυτό, πάντα με συμπλέκτη άλλαζα ταχύτητες τι θέλουν να πουν με αυτόν τον όρο. Χάλασε το αμάξι και μ λένε ότι φταίνε η καρφωτες. Δώστε μου τα φώτα σας.
NikosKallithea Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Αν το αυτοκίνητο το εχεις αγοράσει καινούριο και δεν αλλαζες τις ταχύτητες με καρφωτες τότε ΑΛΛΑΞΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
Moderators Spect~ Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Moderators Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε Αν το αυτοκίνητο το εχεις αγοράσει καινούριο και δεν αλλαζες τις ταχύτητες με καρφωτες τότε ΑΛΛΑΞΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ Δεν παιζει να είχε θεμα με τον συμπλεκτη και να μην γίνεται σωστα η αποσύμπλεξη? 1
logistoulis Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) μπορεί να μην πάταγες τελείως συμπλέκτη και γενικά να τις άλλαζες απότομα (έχω διαλύσει 2 κιβώτια στη ζωή μου, σε σημείο να χύσω βαλβολίνες στο δρόμο και ξέρω) επίσης μπορεί να έχεις θέμα στα συγχρονιζέ οπότε να σου διαλύθηκε από κει και ας μην φταις εσύ αυτό μπορεί να γίνει εργοστασιακά, κατασκευαστικό λάθος.. αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να γίνει αν σου έχει ανοίξει στο παρελθόν το κιβώτιο μάστορας που είναι άσχετος και δεν ξέρει τι κάνει βασική ερώτηση ts, πόσων ετών είσαι και πόσο καιρό οδηγείς; 4 λεπτά πριν, Spect~ είπε Δεν παιζει να είχε θεμα με τον συμπλεκτη και να μην γίνεται σωστα η αποσύμπλεξη? ο συμπλέκτης αν χαλάσει δε νομίζω ότι μπορεί να μεταφέρει το πρόβλημα στο κιβώτιο, απλά παντινάρει Επεξ/σία 10 Μαΐου 2019 από logistoulis
Elenandr6 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Το αμάξι είναι ένα όπελ κορσα του 99 μόνο με 130.000 χλμ στα 20 χρόνια. Ο συμπλεκτης μόλις άλλαξε και μπήκε καινούριος τότε άκουγα και ένα τρίξιμο σαν γρατζουνιά. Μπορεί να μην πατούσα καλά το συμπλέκτη. Μήπως φταίει που παρόλο που πήγαινα με 20 από 2α κατέβαζα σε 1η ενώ ήταν σε κίνηση..; με τη Δευτέρα. Νόμιζα θα με έσβηνε γι αυτό έβαζα πρώτη. 23 χρόνων 4 χρόνια οδήγησς Επεξ/σία 10 Μαΐου 2019 από Elenandr6
turbakiasss Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 8 λεπτά πριν, Elenandr6 είπε Το αμάξι είναι ένα όπελ κορσα του 99 μόνο με 130.000 χλμ στα 20 χρόνια. Ο συμπλεκτης μόλις άλλαξε και μπήκε καινούριος τότε άκουγα και ένα τρίξιμο σαν γρατζουνιά. Μπορεί να μην πατούσα καλά το συμπλέκτη. Μήπως φταίει που παρόλο που πήγαινα με 20 από 2α κατέβαζα σε 1η ενώ ήταν σε κίνηση..; με τη Δευτέρα. Νόμιζα θα με έσβηνε γι αυτό έβαζα πρώτη. 23 χρόνων 4 χρόνια οδήγησς Καρφωτές συνήθως εννοούμε την αλλαγή χωρίς να αφήσεις γκάζι. Σχεδόν πάντα γίνονται στο άνω άκρο των στροφών. Αν δεν κάνω λάθος, η 1η όπως και η όπισθεν δεν έχουν συγχρονιζέ ή κάτι άλλο παίζει που δυσκολεύει το κατέβασμα σε 1η, οπότε ίσως με τα συνεχή κατεβάσματα να άκουγες αυτό το γρατζούνισμα και να έφαγες το γρανάζι ή καμία φουρκέτα 1ης.
Moderators Spect~ Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Moderators Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 11 λεπτά πριν, logistoulis είπε μπορεί να μην πάταγες τελείως συμπλέκτη και γενικά να τις άλλαζες απότομα (έχω διαλύσει 2 κιβώτια στη ζωή μου, σε σημείο να χύσω βαλβολίνες στο δρόμο και ξέρω) επίσης μπορεί να έχεις θέμα στα συγχρονιζέ οπότε να σου διαλύθηκε από κει και ας μην φταις εσύ αυτό μπορεί να γίνει εργοστασιακά, κατασκευαστικό λάθος.. αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να γίνει αν σου έχει ανοίξει στο παρελθόν το κιβώτιο μάστορας που είναι άσχετος και δεν ξέρει τι κάνει βασική ερώτηση ts, πόσων ετών είσαι και πόσο καιρό οδηγείς; ο συμπλέκτης αν χαλάσει δε νομίζω ότι μπορεί να μεταφέρει το πρόβλημα στο κιβώτιο, απλά παντινάρει οταν εγραψα να χαλασει ο συμπλεκτξης και να μην κανει σωστη αποσυμπλεξη αυτο εννοουσα, να μην πιανει εντελως σαν να τον πατας μεχρι τη μεση πχ ενω το πεταλι να ειναι στο τερμα 1
logistoulis Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Elenandr6 είπε Μήπως φταίει που παρόλο που πήγαινα με 20 από 2α κατέβαζα σε 1η ενώ ήταν σε κίνηση..; με τη Δευτέρα. Νόμιζα θα με έσβηνε γι αυτό έβαζα πρώτη. αυτό σίγουρα είναι επιβαρυντικό, γενικά την πρώτη την έχεις για να ξεκινάς και δεν πρέπει να τη βάζεις σε άλλες περιπτπώσεις, εκτός αν όντως πάει να σβήσει (που στα 20 δεν σβήνει), ή θες να τη χρησιμοποιήσεις σαν επιπλέον φρένο όπως κάθε κατέβασμα σε κάποια έκτακτη περίπτωση αλλά αυτό με 1-2-20 φορές δεν είναι αρκετό να σου χαλάσει το κιβώτιο, αν το έχεις κάνει 100αδες τότε ναι στις αλλαγές σου γενικά άκουγες/ένιωθες γρατζουνίσματα; επίσης είναι πολύ σημαντικό να αλλάζεις αργά, τα κιβώτια των ιχ δεν είναι αγωνιάρικα (που και τα αγωνιάρικα δεν έχουν μεγάλη διάρκεια) αν δηλαδή έβλεπες ότι γρατζουνάει και συνέχιζες να κάνεις γρήγορα, ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι τα γρανάζια θα γίνονταν κιμάς σιγά σιγά και σιγά αν το έκανες δηλαδή, αν έβλεπες ότι συνέχιζε έπρεπε να πας στο συνεργείο αν το άφησες καιρό μετά, δεν βγάζεις άκρη Επεξ/σία 10 Μαΐου 2019 από logistoulis
Elenandr6 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 1 λεπτό πριν, logistoulis είπε αυτό σίγουρα είναι επιβαρυντικό, γενικά την πρώτη την έχεις για να ξεκινάς και δεν πρέπει να τη βάζεις σε άλλες περιπτπώσεις, εκτός αν όντως πάει να σβήσει (που στα 20 δεν σβήνει), ή θες να τη χρησιμοποιήσεις σαν επιπλέον φρένο όπως κάθε κατέβασμα σε κάποια έκτακτη περίπτωση αλλά αυτό με 1-2-20 φορές δεν είναι αρκετό να σου χαλάσει το κιβώτιο, αν το έχεις κάνει 100αδες τότε ναι στις αλλαγές σου γενικά άκουγες/ένιωθες γρατζουνίσματα; επίσης είναι πολύ σημαντικό να αλλάζεις αργά, τα κιβώτια των ιχ δεν είναι αγωνιάρικα (που και τα αγωνιάρικα δεν έχουν μεγάλη διάρκεια) Μετά την αλλαγή του συμπλέκτη ναι εμφανίστηκε και αυτό το γρατζουνισμα
logistoulis Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Μόλις τώρα, Elenandr6 είπε Μετά την αλλαγή του συμπλέκτη ναι εμφανίστηκε και αυτό το γρατζουνισμα υπάρχει αυτό που είπα πριν. άσχετος μηχανικός, δεν είναι απίθανο πόσο καιρό μετά από την εμφάνιση πήγες όμως να το δουν; πήγες σχετικά σύντομα ή μετά από μήνες όπου έγινε η ζημιά γιατί αν πήγαινες την επόμενη βδομάδα πχ θα μπορούσες να ζητήσεις τα ρέστα, αν πήγες μετά από εξάμηνο πχ θα σου πει ο άλλος ότι το ξεκώλωσες εσύ , γιατί με εξαίρεση κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις ένα κιβώτιο θέλει τον καιρό του μέχρι να γίνει μπουρδέλο
turbakiasss Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 1 λεπτό πριν, Elenandr6 είπε Μετά την αλλαγή του συμπλέκτη ναι εμφανίστηκε και αυτό το γρατζουνισμα Αν μετά την αλλαγή συμπλέκτη στο έκανε σε όλες τις ταχύτητες, τότε ή δεν σου είχε ρεγουλάρει σωστά την ντίζα οπότε ενώ πάταγες συμπλέκτη η κίνηση του ποδιού σου δεν μεταφερόταν αυτούσια στο δίκο - πλατό ή είχες μάθει με φαγωμένο δίσκο να οδηγάς και δεν πατούσες αρκετά τον συμπλέκτη για να μπει σωστά. Σε κάθε περίπτωση, με τον ήχο που έκανε, έπρεπε οπωσδήποτε να επισκεφθείς τον μηχανικό και να τον ρωτήσεις.
Elenandr6 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, logistoulis είπε υπάρχει αυτό που είπα πριν. άσχετος μηχανικός, δεν είναι απίθανο πόσο καιρό μετά από την εμφάνιση πήγες όμως να το δουν; πήγες σχετικά σύντομα ή μετά από μήνες όπου έγινε η ζημιά γιατί αν πήγαινες την επόμενη βδομάδα πχ θα μπορούσες να ζητήσεις τα ρέστα, αν πήγες μετά από εξάμηνο πχ θα σου πει ο άλλος ότι το ξεκώλωσες εσύ , γιατί με εξαίρεση κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις ένα κιβώτιο θέλει τον καιρό του μέχρι να γίνει μπουρδέλο Πριν αλλάξω τον συμπλέκτη άκουγα μόνο το συμπλέκτη.. Με την αλλαγή του καινούριου εμφανίστηκε και αυτό. Χρόνια πάμε στο συγκεκριμένο και δεν μου έκανε την εντύπωση για άσχετου. Τι να πω θα φανεί. Το είχα πάει μετά από 3 εβδομάδες.. Από την πρώτη στιγμή που αλλαχτηκε ο συμπλεκτης το αντιλήφθηκα.. Αλλά δεν το έκανε πάντα και όταν ξανά πήγα να το δει μάλλον δεν έκανε τον ήχο.. Είπα στην αρχή ότι μπορεί να είναι το γεγονός ότι αντικατασταθηκε ο συμπλεκτης μέχρι να προσαρμοσθεί με τα υπόλοιπα Επεξ/σία 10 Μαΐου 2019 από Elenandr6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα