Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρόλο που διάβασα για το τι είναι καρφωτες ταχυτήτων δεν μπορώ να καταλάβω τελικά τι είναι;.. Λένε ότι είναι η αλλαγή ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Αλλά αφού εγώ δεν το έκανα ποτέ αυτό, πάντα με συμπλέκτη άλλαζα ταχύτητες τι θέλουν να πουν με αυτόν τον όρο. Χάλασε το αμάξι και μ λένε ότι φταίνε η καρφωτες. Δώστε μου τα φώτα σας. 

  • Moderators
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε

Αν το αυτοκίνητο το εχεις αγοράσει καινούριο και δεν αλλαζες τις ταχύτητες με καρφωτες τότε

ΑΛΛΑΞΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

Δεν παιζει να είχε θεμα με τον συμπλεκτη και να μην γίνεται σωστα η αποσύμπλεξη?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μπορεί να μην πάταγες τελείως συμπλέκτη και γενικά να τις άλλαζες απότομα (έχω διαλύσει 2 κιβώτια στη ζωή μου, σε σημείο να χύσω βαλβολίνες στο δρόμο και ξέρω) 

 

επίσης μπορεί να έχεις θέμα στα συγχρονιζέ οπότε να σου διαλύθηκε από κει και ας μην φταις εσύ 

 

αυτό μπορεί να γίνει εργοστασιακά, κατασκευαστικό λάθος.. αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να γίνει αν σου έχει ανοίξει στο παρελθόν το κιβώτιο μάστορας που είναι άσχετος και δεν ξέρει τι κάνει 

 

βασική ερώτηση ts, πόσων ετών είσαι και πόσο καιρό οδηγείς; 

4 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Δεν παιζει να είχε θεμα με τον συμπλεκτη και να μην γίνεται σωστα η αποσύμπλεξη?

ο συμπλέκτης αν χαλάσει δε νομίζω ότι μπορεί να μεταφέρει το πρόβλημα στο κιβώτιο, απλά παντινάρει 

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αμάξι είναι ένα όπελ κορσα του 99 μόνο με 130.000 χλμ στα 20 χρόνια. Ο συμπλεκτης μόλις άλλαξε και μπήκε καινούριος τότε άκουγα και ένα τρίξιμο σαν γρατζουνιά. Μπορεί να μην πατούσα καλά το συμπλέκτη. Μήπως φταίει που παρόλο που πήγαινα με 20 από 2α κατέβαζα σε 1η ενώ ήταν σε κίνηση..; με τη Δευτέρα. Νόμιζα θα με έσβηνε γι αυτό έβαζα πρώτη. 23 χρόνων  4 χρόνια οδήγησς

Επεξ/σία από Elenandr6
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Elenandr6 είπε

Το αμάξι είναι ένα όπελ κορσα του 99 μόνο με 130.000 χλμ στα 20 χρόνια. Ο συμπλεκτης μόλις άλλαξε και μπήκε καινούριος τότε άκουγα και ένα τρίξιμο σαν γρατζουνιά. Μπορεί να μην πατούσα καλά το συμπλέκτη. Μήπως φταίει που παρόλο που πήγαινα με 20 από 2α κατέβαζα σε 1η ενώ ήταν σε κίνηση..; με τη Δευτέρα. Νόμιζα θα με έσβηνε γι αυτό έβαζα πρώτη. 23 χρόνων  4 χρόνια οδήγησς

Καρφωτές συνήθως εννοούμε την αλλαγή χωρίς να αφήσεις γκάζι. Σχεδόν πάντα γίνονται στο άνω άκρο των στροφών. Αν δεν κάνω λάθος, η 1η όπως και η όπισθεν δεν έχουν συγχρονιζέ ή κάτι άλλο παίζει που δυσκολεύει το κατέβασμα σε 1η, οπότε ίσως με τα συνεχή κατεβάσματα να άκουγες αυτό το γρατζούνισμα και να έφαγες το γρανάζι ή καμία φουρκέτα 1ης.

  • Moderators
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, logistoulis είπε

μπορεί να μην πάταγες τελείως συμπλέκτη και γενικά να τις άλλαζες απότομα (έχω διαλύσει 2 κιβώτια στη ζωή μου, σε σημείο να χύσω βαλβολίνες στο δρόμο και ξέρω) 

επίσης μπορεί να έχεις θέμα στα συγχρονιζέ οπότε να σου διαλύθηκε από κει και ας μην φταις εσύ 

αυτό μπορεί να γίνει εργοστασιακά, κατασκευαστικό λάθος.. αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να γίνει αν σου έχει ανοίξει στο παρελθόν το κιβώτιο μάστορας που είναι άσχετος και δεν ξέρει τι κάνει 

βασική ερώτηση ts, πόσων ετών είσαι και πόσο καιρό οδηγείς; 

ο συμπλέκτης αν χαλάσει δε νομίζω ότι μπορεί να μεταφέρει το πρόβλημα στο κιβώτιο, απλά παντινάρει 

οταν εγραψα να χαλασει ο συμπλεκτξης και να μην κανει σωστη αποσυμπλεξη αυτο εννοουσα, να μην πιανει εντελως σαν να τον πατας μεχρι τη μεση πχ ενω το πεταλι να ειναι στο τερμα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Elenandr6 είπε

   Μήπως φταίει που παρόλο που πήγαινα με 20 από 2α κατέβαζα σε 1η ενώ ήταν σε κίνηση..; με τη Δευτέρα. Νόμιζα θα με έσβηνε γι αυτό έβαζα πρώτη.  

αυτό σίγουρα είναι επιβαρυντικό, γενικά την πρώτη την έχεις για να ξεκινάς και δεν πρέπει να τη βάζεις σε άλλες περιπτπώσεις, εκτός αν όντως πάει να σβήσει (που στα 20 δεν σβήνει), ή θες να τη χρησιμοποιήσεις σαν επιπλέον φρένο όπως κάθε κατέβασμα σε κάποια έκτακτη περίπτωση

 

αλλά αυτό με 1-2-20 φορές δεν είναι αρκετό να σου χαλάσει το κιβώτιο, αν το έχεις κάνει 100αδες τότε ναι 

 

στις αλλαγές σου γενικά άκουγες/ένιωθες γρατζουνίσματα; 

 

επίσης είναι πολύ σημαντικό να αλλάζεις αργά, τα κιβώτια των ιχ δεν είναι αγωνιάρικα (που και τα αγωνιάρικα δεν έχουν μεγάλη διάρκεια) 

 

αν δηλαδή έβλεπες ότι γρατζουνάει και συνέχιζες να κάνεις γρήγορα, ήταν μαθηματικά βέβαιο ότι τα γρανάζια θα γίνονταν κιμάς σιγά σιγά

 

και σιγά αν το έκανες δηλαδή, αν έβλεπες ότι συνέχιζε έπρεπε να πας στο συνεργείο αν το άφησες καιρό μετά, δεν βγάζεις άκρη 

Επεξ/σία από logistoulis
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, logistoulis είπε

αυτό σίγουρα είναι επιβαρυντικό, γενικά την πρώτη την έχεις για να ξεκινάς και δεν πρέπει να τη βάζεις σε άλλες περιπτπώσεις, εκτός αν όντως πάει να σβήσει (που στα 20 δεν σβήνει), ή θες να τη χρησιμοποιήσεις σαν επιπλέον φρένο όπως κάθε κατέβασμα σε κάποια έκτακτη περίπτωση

αλλά αυτό με 1-2-20 φορές δεν είναι αρκετό να σου χαλάσει το κιβώτιο, αν το έχεις κάνει 100αδες τότε ναι 

στις αλλαγές σου γενικά άκουγες/ένιωθες γρατζουνίσματα; 

επίσης είναι πολύ σημαντικό να αλλάζεις αργά, τα κιβώτια των ιχ δεν είναι αγωνιάρικα (που και τα αγωνιάρικα δεν έχουν μεγάλη διάρκεια) 

Μετά την αλλαγή του συμπλέκτη ναι εμφανίστηκε και αυτό το γρατζουνισμα 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Elenandr6 είπε

Μετά την αλλαγή του συμπλέκτη ναι εμφανίστηκε και αυτό το γρατζουνισμα 

υπάρχει αυτό που είπα πριν. άσχετος μηχανικός, δεν είναι απίθανο

 

πόσο καιρό μετά από την εμφάνιση πήγες όμως να το δουν; πήγες σχετικά σύντομα ή μετά από μήνες όπου έγινε η ζημιά

 

γιατί αν πήγαινες την επόμενη βδομάδα πχ θα μπορούσες να ζητήσεις τα ρέστα, αν πήγες μετά από εξάμηνο πχ θα σου πει ο άλλος ότι το ξεκώλωσες εσύ , γιατί με εξαίρεση κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις ένα κιβώτιο θέλει τον καιρό του μέχρι να γίνει μπουρδέλο 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Elenandr6 είπε

Μετά την αλλαγή του συμπλέκτη ναι εμφανίστηκε και αυτό το γρατζουνισμα 

Αν μετά την αλλαγή συμπλέκτη στο έκανε σε όλες τις ταχύτητες, τότε ή δεν σου είχε ρεγουλάρει σωστά την ντίζα οπότε ενώ πάταγες συμπλέκτη η κίνηση του ποδιού σου δεν μεταφερόταν αυτούσια στο δίκο - πλατό ή είχες μάθει με φαγωμένο δίσκο να οδηγάς και δεν πατούσες αρκετά τον συμπλέκτη για να μπει σωστά. Σε κάθε περίπτωση, με τον ήχο που έκανε, έπρεπε οπωσδήποτε να επισκεφθείς τον μηχανικό και να τον ρωτήσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, logistoulis είπε

υπάρχει αυτό που είπα πριν. άσχετος μηχανικός, δεν είναι απίθανο

πόσο καιρό μετά από την εμφάνιση πήγες όμως να το δουν; πήγες σχετικά σύντομα ή μετά από μήνες όπου έγινε η ζημιά

γιατί αν πήγαινες την επόμενη βδομάδα πχ θα μπορούσες να ζητήσεις τα ρέστα, αν πήγες μετά από εξάμηνο πχ θα σου πει ο άλλος ότι το ξεκώλωσες εσύ , γιατί με εξαίρεση κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις ένα κιβώτιο θέλει τον καιρό του μέχρι να γίνει μπουρδέλο 

Πριν αλλάξω τον συμπλέκτη άκουγα μόνο το συμπλέκτη.. Με την αλλαγή του καινούριου εμφανίστηκε και αυτό. Χρόνια πάμε στο συγκεκριμένο και δεν μου έκανε την εντύπωση για άσχετου. Τι να πω θα φανεί. Το είχα πάει μετά από 3 εβδομάδες.. Από την πρώτη στιγμή που αλλαχτηκε ο συμπλεκτης το αντιλήφθηκα.. Αλλά δεν το έκανε πάντα και όταν ξανά πήγα να το δει μάλλον δεν έκανε τον ήχο.. Είπα στην αρχή ότι μπορεί να είναι το γεγονός ότι αντικατασταθηκε ο συμπλεκτης μέχρι να προσαρμοσθεί με τα υπόλοιπα 

Επεξ/σία από Elenandr6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...