Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, sonikk είπε

Και εμείς παιδιά υπήρξαμε και μεγαλώσαμε χωρίς να καουμε και χωρίς όλα αυτά.

Δεν λέω να μην μπαίνουν απλά ορισμένα πράγματα τα θεωρώ υπερβολή.

Κάθε γνώμη σεβαστή βέβαια.

Ανέφερα το ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης της θερμοστατικης. Από κει και πέρα ο καθένας πράττει όπως κρίνει στο σπίτι και στην οικογένειά του. Κι εγώ το βλέπω σαν υπερβολή στο σπίτι μου (δεν έχω βάλει) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι λάθος σκεπτικό. Και αν είναι να υπερβάλουμε σε κάτι 1000 φορές να είναι για θέμα ασφάλειας από την υπερβολή σε σκεπασματα και γραφήματα θερμοκρασιών (που πάλι ισχύει ότι περί ορέξεως....)

Τώρα για το ότι "κι εμείς παιδιά ήμασταν και δεν χρειάστηκε" καταλαβαίνεις ότι δεν είναι και σοβαρό επιχείρημα. Πχ όταν εγώ ήμουν πιτσιρικάς δεν πήγα ποτέ να πιω...χλωρίνη. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι κακό σαν σκέψη να  βάζει κάποιος σήμερα τα ειδικά άγκιστρα για παιδιά στα ντουλάπια ή να μην αφήνει απορρυπαντικα σε προσβάσιμα ράφια 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ασφαλιστικό βαρέως τύπου (μέγιστο 8bar) και αντεπίστροφο βαρέως τύπου απαραίτητα. Η θερμομεικτική προαιρετική. Πάντως δεν μετάνιωσα καθόλου που την έβαλα, και στα 3 χρόνια τώρα δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, χωρίς να χρειαστεί στο μεσοδιάστημα να κάνω κάποια συντήρηση (και τα έβαλα όλα μόνος μου).

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχω τις εξής ερώτησεις

Έκανα αίτηση για επιδότηση. Σε πόσο διάστημα σου απαντούν;

Για Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποια πρόταση με προσωπικό μήνυμα για αξιόπιστο εγκαταστατη; Καταλήγω σε nobel και mastersol 200λιτρα 3τμ

Δημοσ.
4 ώρες πριν, gsisr είπε

Έχω τις εξής ερώτησεις

Έκανα αίτηση για επιδότηση. Σε πόσο διάστημα σου απαντούν;

Για Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποια πρόταση με προσωπικό μήνυμα για αξιόπιστο εγκαταστατη; Καταλήγω σε nobel και mastersol 200λιτρα 3τμ

Αν αναφέρεσαι στο "αλλάζω θερμοσίφωνα" έχεις μέλλον μπροστά σου. 

Η λήξη των αιτήσεων ήταν για 31/3 και τώρα έχει πάει στις 30/4. Αν δεν αλλάξει κάτι και προχωρήσει "φυσιολογικά" (προσωρινή λίστα δικαιούχων, αναμονή για ενστάσεις, τελική λίστα δικαιούχων) θα έλεγα καλό καλοκαίρι. Αρχές καλοκαιριού το αισιόδοξο σενάριο, μέσα καλοκαιριού (και πιο μετά) το πιο ρεαλιστικό 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, haris_216 είπε

Αν αναφέρεσαι στο "αλλάζω θερμοσίφωνα" έχεις μέλλον μπροστά σου. 

Η λήξη των αιτήσεων ήταν για 31/3 και τώρα έχει πάει στις 30/4. Αν δεν αλλάξει κάτι και προχωρήσει "φυσιολογικά" (προσωρινή λίστα δικαιούχων, αναμονή για ενστάσεις, τελική λίστα δικαιούχων) θα έλεγα καλό καλοκαίρι. Αρχές καλοκαιριού το αισιόδοξο σενάριο, μέσα καλοκαιριού (και πιο μετά) το πιο ρεαλιστικό 

Πάλι στον κουβά  θα  πάει αυτό το πρόγραμμα.Θα δίνουν τα voucher Αύγουστο που όλοι θα λείπουν πάλι όπως έγινε την προηγούμενη φορά.

Και όχι μόνο αυτό δεν μπήκαν καν στον κόπο να αντλήσουν δικαιούχους  από το προηγούμενο πρόγραμμα που λόγω θερινών διακοπών δεν ασχολήθηκαν ή και επιλαχόντες.

Μιλάμε για ανόητους.

 

Επεξ/σία από sonikk
Δημοσ.
5 ώρες πριν, sonikk είπε

Πάλι στον κουβά  θα  πάει αυτό το πρόγραμμα.Θα δίνουν τα voucher Αύγουστο που όλοι θα λείπουν πάλι όπως έγινε την προηγούμενη φορά.

Και όχι μόνο αυτό δεν μπήκαν καν στον κόπο να αντλήσουν δικαιούχους  από το προηγούμενο πρόγραμμα που λόγω θερινών διακοπών δεν ασχολήθηκαν ή και επιλαχόντες.

Μιλάμε για ανόητους.

 

Για το "ανόητους" θα συμφωνήσω. Για τον "κουβά" όμως όχι. Μια χαρά θα τρέξει το πρόγραμμα όπως και το προηγούμενο. Απλά πάλι θα υπάρξει τρέξιμο από τους δικαιούχους να προλάβουν. Και τρέξιμο από τις εταιρίες να προλάβουν να παραδώσουν. Μην ξεχνάμε ότι τα vouchers που δίνονται πλησιάζουν σε αριθμό την παραγωγή 6-12 μηνών ΟΛΩΝ των εταιριών μαζί. Κατά συνέπεια πάλι θα πέσει φάση "έλα να κάνουμε τα χαρτιά ότι πήρες τον ηλιακό και στον φέρνω μετά" για να προλάβουν το deadline.

Προσωπικά δεν θα έβρισκα και απίθανο μελλοντικές αστοχίες σε boiler ηλιακών αυτής της περιόδου, από κακές κολλήσεις μέχρι βούλιαγμα μόνωσης, καθώς η μεγάλη ζήτηση δεν αφήνει χρόνο στην παραγωγή για τις σωστές διαδικασίες (πχ χρόνος/θερμοκρασία έκχυσης της πολυουρεθάνης).

Έτσι κι αλλιώς ήδη στο προηγούμενο πρόγραμμα υπήρξαν εταιρίες που, προς τιμήν τους, είπαν σε πελάτες "δεν προλαβαίνω να σε εξυπηρετήσω" ενώ άλλες, αν και μικρές σε μέγεθος/παραγωγή, έδωσαν εντυπωσιακά μεγάλα νούμερα προϊόντων (αυτό σε μένα "μεταφράζεται" σαν είτε αρπακόλλα δουλειά ή φασονατζίδικο που τσιμπάει boiler/συλλέκτες από όπου να είναι και κολλάει αυτοκόλλητο)

  • Thanks 1
Δημοσ.

οσων αφορα τα κριτηρια για το voucher διαβαζω πως "για την αγορά ηλιακού θερμοσίφωνα, θα ισχύουν εισοδηματικά κριτήρια. Τα ευάλωτα νοικοκυριά, με οικογενειακό εισόδημα έως 10.000 ευρώ ή ατομικό έως 5.000 ευρώ θα επωφεληθούν με επιδότηση 60%, ενώ για τα υπόλοιπα με 50%. Με αντίστοιχα ποσοστά θα επιδοτούνται και οι δαπάνες των αναγκαίων εργασιών για την εγκατάστασή του. Η μέγιστη αξία (προ ΦΠΑ) των επιταγών για τον νέο ηλιακό θερμοσίφωνα θα είναι μεταξύ 600 ευρώ και 840 ευρώ για τα ευάλωτα νοικοκυριά και για τις υπηρεσίες 100 με 180 ευρώ αντίστοιχα."

ολοι δηλαδη παιρνουν επιδοτηση 50% ανεξαρτητως εισοδηματος;

Δημοσ.
11 ώρες πριν, haris_216 είπε

Για το "ανόητους" θα συμφωνήσω. Για τον "κουβά" όμως όχι. Μια χαρά θα τρέξει το πρόγραμμα όπως και το προηγούμενο. Απλά πάλι θα υπάρξει τρέξιμο από τους δικαιούχους να προλάβουν. Και τρέξιμο από τις εταιρίες να προλάβουν να παραδώσουν. Μην ξεχνάμε ότι τα vouchers που δίνονται πλησιάζουν σε αριθμό την παραγωγή 6-12 μηνών ΟΛΩΝ των εταιριών μαζί. Κατά συνέπεια πάλι θα πέσει φάση "έλα να κάνουμε τα χαρτιά ότι πήρες τον ηλιακό και στον φέρνω μετά" για να προλάβουν το deadline.

Προσωπικά δεν θα έβρισκα και απίθανο μελλοντικές αστοχίες σε boiler ηλιακών αυτής της περιόδου, από κακές κολλήσεις μέχρι βούλιαγμα μόνωσης, καθώς η μεγάλη ζήτηση δεν αφήνει χρόνο στην παραγωγή για τις σωστές διαδικασίες (πχ χρόνος/θερμοκρασία έκχυσης της πολυουρεθάνης).

Έτσι κι αλλιώς ήδη στο προηγούμενο πρόγραμμα υπήρξαν εταιρίες που, προς τιμήν τους, είπαν σε πελάτες "δεν προλαβαίνω να σε εξυπηρετήσω" ενώ άλλες, αν και μικρές σε μέγεθος/παραγωγή, έδωσαν εντυπωσιακά μεγάλα νούμερα προϊόντων (αυτό σε μένα "μεταφράζεται" σαν είτε αρπακόλλα δουλειά ή φασονατζίδικο που τσιμπάει boiler/συλλέκτες από όπου να είναι και κολλάει αυτοκόλλητο)

Οι εταιρείες θα έχουν στοκ. Ξέρουν πόσες αιτήσεις υπάρχουν και θα έχουν απόθεμα ανάλογα που υπολογίζουν τις πωλήσεις τους.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, vaggooss είπε

Οι εταιρείες θα έχουν στοκ. Ξέρουν πόσες αιτήσεις υπάρχουν και θα έχουν απόθεμα ανάλογα που υπολογίζουν τις πωλήσεις τους.

Στοκ μπορεί και να  έχουν.Το θέμα είναι ποιος πελάτης θα ασχοληθεί Ιουλιο-Αυγουστο....

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, sonikk είπε

Στοκ μπορεί και να  έχουν.Το θέμα είναι ποιος πελάτης θα ασχοληθεί Ιουλιο-Αυγουστο....

Όσοι έχουν κάνει αίτηση θα ασχοληθούν γιατί σου φαίνεται περίεργο? Η μήπως θεωρείς ότι όλοι είναι άνετοι και θα λείπουν τον Αύγουστο η Ιούλιο για διακοπές?? Όλοι 4-5 μέρες πάμε διακοπές και αν. Όσοι κάνανε αίτηση προσπαθούν να εξοικονομήσουν λεφτά γι'αυτό βάζουν ηλιακό άρα το περιμένουν πώς και πώς.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Όσοι έχουν κάνει αίτηση θα ασχοληθούν γιατί σου φαίνεται περίεργο? Η μήπως θεωρείς ότι όλοι είναι άνετοι και θα λείπουν τον Αύγουστο η Ιούλιο για διακοπές?? Όλοι 4-5 μέρες πάμε διακοπές και αν. Όσοι κάνανε αίτηση προσπαθούν να εξοικονομήσουν λεφτά γι'αυτό βάζουν ηλιακό άρα το περιμένουν πώς και πώς.

Γιατί προσπερσι που είχε γίνει το πρόγραμμα και συνέπεσε τέλη Ιουλίου να δίνονται τα voucher κάποιοι που ήξερα ως καταναλωτές αλλά και εταιρείες που ετυχε να ρωτήσω και δεν προλάβαιναν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα τα παράτησαν.

Αν το είχες ψάξει θα καταλάβαινες τι εννοώ..

Αν θυμάμαι καλά στην προκήρυξη είχε νύξη  και για πολλούς κατόχους voucher που δεν το χρησιμοποίησαν.

Θυμάμαι γείτονα που είχε voucher και υπήρχε προθεσμία που είχαν δώσει δύο εβδομάδων δηλ δεκα εργάσιμων ημερών για εξαργύρωση και εκείνος ετοιμαζόταν να πάει με την οικογένειά του στο χωριό γιατί τόση ήταν η άδεια του και μου λέει τώρα που το θυμήθηκαν αυτοί ας το βάλουν στο δικό τους σπίτι.

Δεν έχουν όλοι λεφτά για διακοπές αλλά έχουν σπίτι σε κάποιο χωριό ή κάποιον με εξοχικό να τους φιλοξενήσει..Μην σου κάνει εντύπωση.

Όταν Αύγουστο θυμήθηκαν αυτοί να δώσουν τα voucher και μάλιστα με προθεσμία δεκαπέντε είκοσι ημερών δηλ 1-20 Αυγούστου που η Αθήνα ήταν άδεια γελαγαν και οι πέτρες με τον προγραμματισμό τους.

 

 

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, sonikk είπε

Γιατί προσπερσι που είχε γίνει το πρόγραμμα και συνέπεσε τέλη Ιουλίου να δίνονται τα voucher κάποιοι που ήξερα ως καταναλωτές αλλά και εταιρείες που ετυχε να ρωτήσω και δεν προλάβαιναν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα τα παράτησαν.

Αν το είχες ψάξει θα καταλάβαινες τι εννοώ..

Αν θυμάμαι καλά στην προκήρυξη είχε νύξη  και για πολλούς κατόχους voucher που δεν το χρησιμοποίησαν.

Θυμάμαι γείτονα που είχε voucher και υπήρχε προθεσμία που είχαν δώσει δύο εβδομάδων δηλ δεκα εργάσιμων ημερών για εξαργύρωση και εκείνος ετοιμαζόταν να πάει με την οικογένειά του στο χωριό γιατί τόση ήταν η άδεια του και μου λέει τώρα που το θυμήθηκαν αυτοί ας το βάλουν στο δικό τους σπίτι.

Δεν έχουν όλοι λεφτά για διακοπές αλλά έχουν σπίτι σε κάποιο χωριό ή κάποιον με εξοχικό να τους φιλοξενήσει..Μην σου κάνει εντύπωση.

Όταν Αύγουστο θυμήθηκαν αυτοί να δώσουν τα voucher και μάλιστα με προθεσμία δεκαπέντε είκοσι ημερών δηλ 1-20 Αυγούστου που η Αθήνα ήταν άδεια γελαγαν και οι πέτρες με τον προγραμματισμό τους.

 

 

 

Εννοείται ότι δεν είναι η καλύτερη ημερομηνία αλλά εγώ δεν θα το άφηνα. Κόβεις τις αποδείξεις με αυτόν που θα συνεργαστείς και το βάζεις όταν γυρίσεις. Λύσεις υπάρχουν απλά σαν λαός είμαστε πέρα βρέχει. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vaggooss είπε

Εννοείται ότι δεν είναι η καλύτερη ημερομηνία αλλά εγώ δεν θα το άφηνα. Κόβεις τις αποδείξεις με αυτόν που θα συνεργαστείς και το βάζεις όταν γυρίσεις. Λύσεις υπάρχουν απλά σαν λαός είμαστε πέρα βρέχει. 

Θα συμφωνήσω ως προς το "πέρα βρέχει" αλλά όχι όπως το εννοείς. "Πέρα βρέχει" είναι η διάνοια(ες) που σκέφτηκαν στο προηγούμενο πρόγραμμα (και καταπώς πάει, προφανώς και σε αυτό) να υλοποιήσουν τις διαδικασίες εντός του καλοκαιριού. Όπου όλοι γνωρίζουμε ότι ειδικά τον Αύγουστο είναι "νεκρή" περίοδος για όλους. Είτε πάνε διακοπές είτε όχι.

Για την ιστορία προσωπικά πέρσι δεν πήγα διακοπές, αν και είχα άδεια τον Αύγουστο. Και μπορώ να βεβαιώσω, όπως λέει και ο φίλος παραπάνω, ότι οι περισσότεροι ήταν κλειστοί. Και κάποιοι που είχαν ανοιχτό το κατάστημα, όταν πήγαινες να κάνεις παραγγελία ηλιακού σου έλεγαν "έλα να κάνουμε την παραγγελία και την δέσμευση του voucher τώρα, μια που ήρθες, αλλά αυτοψία στο σπίτι και τοποθέτηση μετά το τέλος Αυγούστου". Και όπως καταλαβαίνεις αυτό δεν βοηθάει τον όγκο των τοποθετήσεων που τελικά θα είναι όλοι μαζί το Σεπτέμβρη (και αυτών που πέρασαν παραγγελία τον Αύγουστο και αυτών του Σεπτεμβρίου). Κι έτσι βέβαια ωθούν και προς την "γκρίζα ζώνη του νόμου" αφού πρακτικά "αναγκάζουν" τις εταιρίες/εγκαταστάτες να κάνουν το "θα κόψουμε τα χαρτιά τώρα, εντός της προθεσμίας, αλλά θα σου παραδώσω σε 1,5 μήνα. Χωρίς χαρτιά αφού αυτά θα έχουν κοπεί"

Δημοσ.
Στις 28/3/2025 στις 4:03 ΜΜ, tryfos είπε

Οκ, σεβαστό. Απ' ό,τι καταλαβαίνω πάντως πρέπει να είσαι στην πολύ μικρή μειοψηφία όσων πιστεύουν, ότι οι ηλιακοί (όπως και όλα) κατασκευάζονται με την ποιότητα που θα μπορούσαν ή όπως παλιά. Και ότι δεν έχει πέσει σκοπίμως η ποιότητα για να πουλάνε οι εταιρίες και να κάνουν σέρβις... Αλλά οκ, σεβαστό.

Αφου εχει πεσει η ποιοτητα γιατι οι τωρινοι ηλιακοι ανεβαζουν μεγαλυτερες θερμοκρασιες απο τους παλιους???  Γιατι σε ενα παλιο ''αξιοπιστο'' μποιλερ οταν αναγκαστεις  ν αλλαξεις συλλεκτη λογω βλαβης, σου λεει ο υδραυλικος ''Θα παρεις το μποιλερ στο χερι τωρα με τον καινουργιο συλλεκτη" ?!?!?

Αυτο με το τακτικο service εχει κερδοσκοπικο χαρακτηρα ενω δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που ο καταναλωτης βγαινει και θυμα και γδαρμενος! Δηλαδη παρολο που κανει τα service στο τελος του τρυπαει κιολας ακουγοντας και το ευφυολογημα του μαστορα "Αυτη ηταν η ποιοτητα και αν δεν εκανες τα service  θα τρυπαγε πιο νωρις" !!! 

Και καταληγω. Η ποιοτητα ειναι στη μεση ή κατι δεν παει καλα με τα service/συντηρηση???

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Και καταληγω. Η ποιοτητα ειναι στη μεση ή κατι δεν παει καλα με τα service/συντηρηση???

Γιατί, δεν κατάλαβα, δεν μπορεί να ισχύουν και τα δύο;

Επίσης μιλάς κυρίως για την ποιότητα των συλλεκτών, εγώ μιλάω πιο πολύ για τα μπόιλερ, διότι εκεί παρουσιάζεται πλέον το 90% των προβλημάτων/αστοχιών με το μεγαλύτερο κόστος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...