vasilllis Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 19 ώρες πριν, jkoukos είπε Έχεις υπόψη κάποιον που να έχει εσωτερικό δοχείο διαστολής στο κλειστό κύκλωμα απ'όσους κυκλοφορούν στην χώρα μι; Εγώ όχι και έχω ρωτήσει πολλούς. Καμία φωτογραφία ή σχεδιάγραμμα, μπας και ξεστραβωθούμε; 500 κιλά εγκατάσταση, είναι δύσκολο να κουνηθεί έστω και λίγο. Κάποτε, μπορεί να χιονίσει κατακαλόκαιρο, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει συμβεί. Δεν είναι στέγαστρο ούτε λαμαρίνα ή φωτοβολταϊκό που δύο δυνατοί άνθρωποι το ξεχαρβαλώνουν με τα γυμνά τους χέρια. Οταν λες οτι εχεις ρωτησει πολλους,ποιους ακριβως πας και ρωτας? https://www.aenaos-sa.gr/ypologismos-doxeiou-diastolis εδω εχει να κανεις εναν προχειρο υπολογισμο να δεις τον ογκο διαστολης των υγρων στους 80-90° . https://www.verykokos.gr/Products/PRIONTA-TSIMENTOU/VASIS-KALODION εδω βλεπουμε περιπου μια τσιμεντενια βαση που χρησιμοποιησε ο φιλος 35χ25χ12 και ειναι μονο 24 κιλα..Διαβασα και 100 κιλα την βαση ,τωρα τι να πω.Υπολογισατε κιολας το βαρος,χωρις να εχετε σκεφτει οτι τα 280 κιλα ειναι στις δυο πισω βασεις και μπροστα οι αλλες δυο εχουν μονο 70 (τυχαια νουμερα).Επισης δεν ειδα πουθενα κανεναν να αναφερεται στην επιφανεια που εχει ο ηλιακος(το ή τα πανελ προφανως) . https://www.skai.gr/news/greece/anemostroviloi-kai-xalazi-oi-zimies-tis-kakokarias-p-se-ksanthi-kai-xalkidiki εδω αναποδογυρισαν δυο αυτοκινητα λεει...Μμμμμ 1τονο ζυγιζουν?
vaggooss Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 8 ώρες πριν, jkoukos είπε Συνήθως ναι, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που ο εργολάβος εξαρχής έβαλε ο ίδιος αριθμό ίδιων ηλιακών για μερικά διαμερίσματα. Έχουμε ένα παράδειγμα παρακάτω στον δρόμο μας. Διαφορετικά δεν θα μπορούσε να βάλει κάτι, αφού κάθε ηλιακός έχει διαφορετικό μέγεθος πλαισίου και σημείου στήριξης, εκτός κι αν αφήνει ένα τελάρο και μετά γίνεται κόλληση επάνω τους με έξτρα σιδεριές. Ποιες αλχημείες βρε φίλε; Κοινή ενδεδειγμένη πρακτική είναι σε περιπτώσεις που ήδη υπάρχει μόνωση. Κανένας δεν θα την τρυπήσει. Φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις για τις δυνατότητες που έχουν αυτές οι κόλλες. Θα στο πω άλλη μια φορά,με κόλλα δεν στερεώνουμε πότε τίποτα σε εξωτερικό χώρο όταν υπάρχει κίνδυνος να μετακινηθεί. Πλακάκια ναι ηλιακό όχι. Όποιος θέλει να ρισκάρει ας το κάνει. Βάλε και τις βάσεις τις τέντας με κολα εφόσον κολλάει τόσο δυνατά και το εμπιστεύεσαι να μην κάνεις τρύπες. Και τα κάγκελα του σπιτιού κόλλησε τα. Τρύπες τέλος. Μόλις τώρα, vaggooss είπε Θα στο πω άλλη μια φορά,με κόλλα δεν στερεώνουμε πότε τίποτα σε εξωτερικό χώρο όταν υπάρχει κίνδυνος να μετακινηθεί. Πλακάκια ναι ηλιακό όχι. Όποιος θέλει να ρισκάρει ας το κάνει. Βάλε και τις βάσεις τις τέντας με κολα εφόσον κολλάει τόσο δυνατά και το εμπιστεύεσαι να μην κάνεις τρύπες. Και τα κάγκελα του σπιτιού κόλλησε τα. Τρύπες τέλος. Στις καινούργιες άδειες οικοδομής είναι υποχρεωτικός ο ηλιακός άρα σίγουρα έχει προβλέψει και την βάση.
haris_216 Δημοσ. 12 Ιουλίου Δημοσ. 12 Ιουλίου 9 λεπτά πριν, vasilllis είπε Οταν λες οτι εχεις ρωτησει πολλους,ποιους ακριβως πας και ρωτας? https://www.aenaos-sa.gr/ypologismos-doxeiou-diastolis εδω εχει να κανεις εναν προχειρο υπολογισμο να δεις τον ογκο διαστολης των υγρων στους 80-90° . https://www.verykokos.gr/Products/PRIONTA-TSIMENTOU/VASIS-KALODION εδω βλεπουμε περιπου μια τσιμεντενια βαση που χρησιμοποιησε ο φιλος 35χ25χ12 και ειναι μονο 24 κιλα..Διαβασα και 100 κιλα την βαση ,τωρα τι να πω.Υπολογισατε κιολας το βαρος,χωρις να εχετε σκεφτει οτι τα 280 κιλα ειναι στις δυο πισω βασεις και μπροστα οι αλλες δυο εχουν μονο 70 (τυχαια νουμερα).Επισης δεν ειδα πουθενα κανεναν να αναφερεται στην επιφανεια που εχει ο ηλιακος(το ή τα πανελ προφανως) . https://www.skai.gr/news/greece/anemostroviloi-kai-xalazi-oi-zimies-tis-kakokarias-p-se-ksanthi-kai-xalkidiki εδω αναποδογυρισαν δυο αυτοκινητα λεει...Μμμμμ 1τονο ζυγιζουν? Αν και το έχουμε παρακουράσει το θέμα ας σου απαντήσω εγώ. Το αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένα τόνο αλλά, σε σχέση με ένα ηλιακό έχει πολύ μεγαλύτερη πλευρική επιφάνεια και κατά συνέπεια μεγαλύτερη "φόρτιση" από τον αέρα (λειτουργεί σαν μεγάλο πανί). Επίσης το αυτοκίνητο, καθώς είναι πάνω σε ελαστικά με αέρα, ξεκινάει ταλάντωση η οποία σιγά σιγά μεγαλώνει (θα έχεις δει φαντάζομαι ανθρώπους να προσπαθούν να μετακινήσουν κλειδωμένο όχημα και να το κάνουν με "πάνω-κάτω, πάνω-κάτω"). Για τον ίδιο λόγο ακόμα και για μικρή εκφορτωση τα γερανοφόρα δεν στηρίζονται στα λάστιχα τους αλλά βγάζουν τα πέλματα τα οποία ακόμα και αν δεν τα εκτεινουν πολύ στα πλάγια δημιουργούν πάντα μια σταθερή πλατφόρμα. Τέλος, άσχετα από το τι λέω εγώ, εσύ ή ο άλλος η ειδησεογραφια έχει αναφέρει αρκετές φορές ανατροπές οχημάτων ενώ ΠΟΤΕ (από όσο ξέρω τουλάχιστον) τους ιπτάμενους ηλιακούς για τους οποίους φοβάστε και κινδυνολογειτε. Τη στιγμή που όπως ξαναείπαμε στην Ελλάδα υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες ηλιακοί, από πόλεις και πιο προστατευομενο περιβάλλοντα μέχρι ανεμοδαρμενα κυκλαδονησια 8 λεπτά πριν, vaggooss είπε Στις καινούργιες άδειες οικοδομής είναι υποχρεωτικός ο ηλιακός άρα σίγουρα έχει προβλέψει και την βάση. Συνεχίζεις να πιθανολογεις. Και ΌΧΙ ο νόμος δεν υποχρεώνει/προβλέπει βάση, παρά μόνο εσωτερική εγκατάσταση και αναμονες στην ταράτσα. Με δεδομένο δε ότι γίνεται της τρελής από διαστάσεις ανάμεσα στους ηλιακούς μόνο κατασκευαστής που θα βάλει ΕΚΕΙΝΟΣ συγκεκριμένο μοντέλο θα μπορούσε να βάλει βάση. Οι λοιποί ακόμα και να ήθελαν δεν θα μπορούσαν να κάνουν κάτι για να ταιριάξει επάνω ο 160άρης της Χ εταιρίας με μονο συλλέκτη 2τμ ανάμεσα σε δύο 200αρηδες της Ψ εταιρείας ο ένας με μονο συλλέκτη 3τμ και ο άλλος με διπλό στα 4τμ
sonikk Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου Συγγνώμη που επεμβαίνω στην επιχειρηματολογίας σας για βάσεις ή όχι αλλά έχει τύχει παλιά να διαβασω manual ηλιακού περί τοποθέτησης και συνδεσμολογίας που είχε και σχέδια της manual και στο τέλος υπέγραφε ως συντάκτης μηχανολόγος μηχανικός του Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Η στήριξη της βάσης λοιπόν ανέφερε ότι πραγματοποιείται τρυπώντας.την πλάκα με συγκεκριμένης διαμέτρου τρυπάνι εννοώ δηλ αυτό που παίρνει μπροστά το τρυπάνι. Ως επιστήμονας δεν έδινε επιλογές για κόλλες ή βάθρο. Δεν θυμάμαι εταιρεία αλλά ήταν καποια από τις πολλές γνωστές και μεγάλες. Τώρα εάν διάβαζε αυτό ένας πολιτικός μηχανικός βέβαια μπορεί να διαφωνούσε με τον μηχανολογο μηχανικό. Αλλά τόσες καινούριες πολυκατοικίες που χτίζονται εγώ βλέπω ότι όλοι τρυπάνε στις ταράτσες.Δεν είδα πουθενά βάθρα,πλάκες στήριξης,κόλλες κλπ. Αφού οι πολυκατοικίες χτίζονται σε συνεργασία πολιτικών μηχανικών, μηχανολόγων μηχανικών και αρχιτεκτόνων γιατί αφήνουν να συμβαίνει αυτό και στο τέλος όλοι συμφωνούν; Μήπως το θεωρούν ένα μικρό ατόπημα και περνάει στο ντουκου επειδή δεν επηρεάζει την στατικότητα του κτιρίου;
hp8 Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου 9 ώρες πριν, hp8 είπε Χοντρικά ΕΓΩ όσα έχω βάλει είναι στα 0,2 κάτω από την πίεση του νερού στο σημείο σύνδεσης 9 ώρες πριν, charilaos είπε Κατω ή πανω? Αφου πρεπει να πιασει τις διαστολες δε θα επρεπε ότι είναι το δίκτυο συν κατι παραπανω, πχ 0.2 δεν διαβάζουμε ? Για το φούσκωμα ρώτησες και μάλιστα είπες ότι το αγοράζουμε με 1,5
charilaos Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου 1 ώρα πριν, hp8 είπε δεν διαβάζουμε ? Για το φούσκωμα ρώτησες και μάλιστα είπες ότι το αγοράζουμε με 1,5 Κουβέντα κάνουμε μην νευριάζεις και μην απαντάς ειρωνικά. Μια χαρά διάβασα. Αν πχ. η πίεση από το δίκτυο είναι 3 bar εσύ λες ότι θα το φούσκωνες στα 2.8 bar. Εγώ σου λέω, μήπως θα ήταν καλύτερο στα 3.2 bar; πως θα πιάσει τις διαστολές εαν είναι φουσκωμένο λιγότερο και απο το δίκτυο;
hp8 Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στις 13/7/2024 στις 8:13 ΠΜ, charilaos είπε Κουβέντα κάνουμε μην νευριάζεις και μην απαντάς ειρωνικά. έχω πάψει να νευριάζω εδώ και 3 10τιες Ειρωνεία όχι Ερώτηση έκανα Στις 13/7/2024 στις 8:13 ΠΜ, charilaos είπε Εγώ σου λέω, μήπως θα ήταν καλύτερο στα 3.2 bar Είπα τι κάνω ΕΓΩ Δεν είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις κι εσύ Αφού έγραψες ότι θα το κάνει μάστορας μπορείς να το συζητήσεις και μαζί του Εγώ θα σου πω το σκεπτικό μου Ο λόγος που το κάνω έτσι είναι η Λεγιονέλλα Το δοχείο μπαίνει μεταξύ - μετά την βαλβίδα αντεπιστροφης και πριν την είσοδο στο μποιλερ Όσο δεν τραβάς νερό η αντεπιστροφης είναι κλειστή το δοχείο παίρνει τις διαστολές άρα και την αυξημένη πίεση Μόλις ανοίξεις την βρύση γίνεται ροή πέφτει η πίεση ανοίγει η αντεπιστροφης περνάει φρέσκο νερό Λαμβανόμενου υπόψιν ότι δοχείο διαστολής χωρίς μειωτηρα νερού για μένα δεν λέει μόλις λοιπόν περάσει το φρέσκο νερό μια ποσότητα λόγο της χαμηλότερης πίεσης του δοχείου θα κάνει μια ανανέωση στο ήδη εγκλωβισμένο στη μεμβράνη Αυτό από μένα σωστό ? λάθος? Θα μας πεις φαντάζομαι όταν ο μάστορας ρυθμίσει το δικό σου σε τι πίεση το φούσκωσε και με τι πίεση δικτύου Βέβαια υπάρχει δοχείο διαστολής που κάνει ανανέωση του νερού του (μια εταιρεία νομίζω μόνο έχει το σύστημα αυτό ) Παρεμπιπτόντως εγώ έχω μόνο μειωτηρα στα 3 bar και ελέγχω σκεπάζω συλλέκτη ανάλογα Επεξ/σία 14 Ιουλίου από hp8
jkoukos Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, vasilllis είπε Οταν λες οτι εχεις ρωτησει πολλους,ποιους ακριβως πας και ρωτας? Μπουρμπούτσαλα! Διαβάζεις τα μηνύματα ή τα περνάς διαγώνια; Τι σχέση έχουν αυτά που αναφέρεις με το θέμα της συζήτησης, που αφορούσε αποκλειστικά δοχείο διαστολής στο κλειστό κύκλωμα; Ο φίλος έθεσε συγκεκριμένο ερώτημα και απάντησα. Ξέρεις εσύ να υπάρχει καταρχήν θύλακας στο κλειστό κύκλωμα ή αν υπάρχει καζάνι που να περιέχει εσωτερικά δοχείο διαστολής για το κλειστό κύκλωμα; Αυτό είναι το ζητούμενο και όχι οι θεωρίες φυσικής που γράφεις. 14 ώρες πριν, vasilllis είπε εδω βλεπουμε περιπου μια τσιμεντενια βαση που χρησιμοποιησε ο φιλος 35χ25χ12 και ειναι μονο 24 κιλα..Διαβασα και 100 κιλα την βαση ,τωρα τι να πω. Δείχνεις αυτό που σε συμφέρει. Έγραψα για κατασκευή βάσης μπετού 40x40x10 και υπάρχει στον ίδιο δικό σου σύνδεσμο αντίστοιχη με 33 κιλά οπότε σύνολο 132 κιλά. Οι 2 δικές μου ήταν 70 κιλά η κάθε μία και τις έκοψα στη μέση, άρα σύνολο 140 κιλά. Υπάρχουν και βαρύτερες με 80, 95 και 125 κιλά για όποιον ενδιαφέρεται. 8 ώρες πριν, sonikk είπε Η στήριξη της βάσης λοιπόν ανέφερε ότι πραγματοποιείται τρυπώντας.την πλάκα με συγκεκριμένης διαμέτρου τρυπάνι εννοώ δηλ αυτό που παίρνει μπροστά το τρυπάνι. Ως επιστήμονας δεν έδινε επιλογές για κόλλες ή βάθρο. Είναι γνωστό σε όλους τους μηχανικούς, ότι δεν τρυπάμε πλάκα οροφής διότι το νερό σίγουρα θα βρει τον αδύναμο κρίκο και μέσω τρίχας και θα υπεισέλθει εντός αυτής με τα γνωστά θέματα υγρασίας. Λένε ωστόσο ότι υπάρχει λύση εφόσον ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα υγρομόνωσης. Ανοίγουμε τρύπα και καθαρίζουμε (φυσώντας ή ρουφώντας) την σκόνη εντός αυτής. Περνούμε μία στρώση μονωτικής πάστας και βάζουμε κομμάτι γάζας. Μετά από λίγα λεπτά (ανάλογα το υλικό) όσο είναι νωπή και πριν στεγνώσει, τοποθετούμε πάστα εντός της τρύπας και το ούπατ. Περνούμε νέα στρώση πάστας πάνω από την γάζα. Τοποθετούμε την βάση του ηλιακού και σφίγγουμε το στριφώνι, στο οποίο έχουμε περάσει ένα ελαστικό παρέμβασμα (υπάρχουν στο εμπόριο στριφώνια σετ με τέτοιο παρέμβασμα) και το σφίγγουμε. Τέλος περνούμε πάλι μία στρώση μονωτικής πάστας σύμφωνα με τα πρώτα 3 βήματα και καλύπτουμε πλήρως στριφώνι και μεταλλικό πέλμα της βάσης. Πες μου τώρα πόσοι από τους εγκαταστάτες ακολουθούν όλα τα βήματα ή αν παραλείπουν κάποια από αυτά. Το θέμα ωστόσο είναι τι κάνουμε αν ήδη υπάρχει μόνωση της ταράτσας και αν μπορούμε να εφαρμόσουμε τα ίδια. Εδώ οι απόψεις διίστανται με σοβαρούς αντίλογους από τους μηχανικούς. Μία λύση που ευρέως ακολουθείται είναι η χρήση βάσεων μπετού που συζητάμε και είναι μακράν ευκολότερη, οικονομικότερη και διαχρονικά επιβεβαιωμένα αξιόπιστη για εγκαταστάσεις ηλιακών. Επεξ/σία 13 Ιουλίου από jkoukos 1
charilaos Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου Είναι υπερβολή για Αθήνα και 160 lt καζάνι να βάλω 2x1.5 τμ συλλέκτες; Σκέφτομαι να έχω και το φθινόπωρο/χειμώνα νερό και το καλοκαίρι έτσι και αλλιώς να καλύπτω τον έναν. Ή μήπως να πάρω έναν γύρω στα 2.5 τμ;
vasilllis Δημοσ. 13 Ιουλίου Δημοσ. 13 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, haris_216 είπε Αν και το έχουμε παρακουράσει το θέμα ας σου απαντήσω εγώ. Το αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένα τόνο αλλά, σε σχέση με ένα ηλιακό έχει πολύ μεγαλύτερη πλευρική επιφάνεια και κατά συνέπεια μεγαλύτερη "φόρτιση" από τον αέρα (λειτουργεί σαν μεγάλο πανί). Επίσης το αυτοκίνητο, καθώς είναι πάνω σε ελαστικά με αέρα, ξεκινάει ταλάντωση η οποία σιγά σιγά μεγαλώνει (θα έχεις δει φαντάζομαι ανθρώπους να προσπαθούν να μετακινήσουν κλειδωμένο όχημα και να το κάνουν με "πάνω-κάτω, πάνω-κάτω"). Για τον ίδιο λόγο ακόμα και για μικρή εκφορτωση τα γερανοφόρα δεν στηρίζονται στα λάστιχα τους αλλά βγάζουν τα πέλματα τα οποία ακόμα και αν δεν τα εκτεινουν πολύ στα πλάγια δημιουργούν πάντα μια σταθερή πλατφόρμα. Τέλος, άσχετα από το τι λέω εγώ, εσύ ή ο άλλος η ειδησεογραφια έχει αναφέρει αρκετές φορές ανατροπές οχημάτων ενώ ΠΟΤΕ (από όσο ξέρω τουλάχιστον) τους ιπτάμενους ηλιακούς για τους οποίους φοβάστε και κινδυνολογειτε. Τη στιγμή που όπως ξαναείπαμε στην Ελλάδα υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες ηλιακοί, από πόλεις και πιο προστατευομενο περιβάλλοντα μέχρι ανεμοδαρμενα κυκλαδονησια Ενω το πανελ δεν λειτουργει σαν "πανι" ? Αφου δεν εχουμε δει "ιπταμενους ηλιακους" ειναι σφαλες τοτε...ΟΚ! Οτι αναφερε 10 ώρες πριν, jkoukos είπε Μπουρμπούτσαλα! Διαβάζεις τα μηνύματα ή τα περνάς διαγώνια; Τι σχέση έχουν αυτά που αναφέρεις με το θέμα της συζήτησης, που αφορούσε αποκλειστικά δοχείο διαστολής στο κλειστό κύκλωμα; Ο φίλος έθεσε συγκεκριμένο ερώτημα και απάντησα. Ξέρεις εσύ να υπάρχει καταρχήν θύλακας στο κλειστό κύκλωμα ή αν υπάρχει καζάνι που να περιέχει εσωτερικά δοχείο διαστολής για το κλειστό κύκλωμα; Αυτό είναι το ζητούμενο και όχι οι θεωρίες φυσικής που γράφεις. Δείχνεις αυτό που σε συμφέρει. Έγραψα για κατασκευή βάσης μπετού 40x40x10 και υπάρχει στον ίδιο δικό σου σύνδεσμο αντίστοιχη με 33 κιλά οπότε σύνολο 132 κιλά. Οι 2 δικές μου ήταν 70 κιλά η κάθε μία και τις έκοψα στη μέση, άρα σύνολο 140 κιλά. Υπάρχουν και βαρύτερες με 80, 95 και 125 κιλά για όποιον ενδιαφέρεται. Είναι γνωστό σε όλους τους μηχανικούς, ότι δεν τρυπάμε πλάκα οροφής διότι το νερό σίγουρα θα βρει τον αδύναμο κρίκο και μέσω τρίχας και θα υπεισέλθει εντός αυτής με τα γνωστά θέματα υγρασίας. Λένε ωστόσο ότι υπάρχει λύση εφόσον ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα υγρομόνωσης. Ανοίγουμε τρύπα και καθαρίζουμε (φυσώντας ή ρουφώντας) την σκόνη εντός αυτής. Περνούμε μία στρώση μονωτικής πάστας και βάζουμε κομμάτι γάζας. Μετά από λίγα λεπτά (ανάλογα το υλικό) όσο είναι νωπή και πριν στεγνώσει, τοποθετούμε πάστα εντός της τρύπας και το ούπατ. Περνούμε νέα στρώση πάστας πάνω από την γάζα. Τοποθετούμε την βάση του ηλιακού και σφίγγουμε το στριφώνι, στο οποίο έχουμε περάσει ένα ελαστικό παρέμβασμα (υπάρχουν στο εμπόριο στριφώνια σετ με τέτοιο παρέμβασμα) και το σφίγγουμε. Τέλος περνούμε πάλι μία στρώση μονωτικής πάστας σύμφωνα με τα πρώτα 3 βήματα και καλύπτουμε πλήρως στριφώνι και μεταλλικό πέλμα της βάσης. Πες μου τώρα πόσοι από τους εγκαταστάτες ακολουθούν όλα τα βήματα ή αν παραλείπουν κάποια από αυτά. Το θέμα ωστόσο είναι τι κάνουμε αν ήδη υπάρχει μόνωση της ταράτσας και αν μπορούμε να εφαρμόσουμε τα ίδια. Εδώ οι απόψεις διίστανται με σοβαρούς αντίλογους από τους μηχανικούς. Μία λύση που ευρέως ακολουθείται είναι η χρήση βάσεων μπετού που συζητάμε και είναι μακράν ευκολότερη, οικονομικότερη και διαχρονικά επιβεβαιωμένα αξιόπιστη για εγκαταστάσεις ηλιακών. Θα απαντησω κοσμια.. Απαντησα για δοχειο διαστολης σε κλειστο κυκλωμα.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΩ ηλιακους,αλλα γνωριζω θεωρια φυσικής και απαντησα με βάση αυτην. Δεν εδειξα κατι που με συμφερει.Δεν εχω καποιο κερδος απο ολο αυτο.Εδειξα κάτι που με βάση μια φωτογραφια που ειδα εκτιμησα τις διαστάσεις του.Δεν πηρα την ζυγαρια μαζι μου.Αν την μελετη στηριξης την εκανε μηχανικος και προτεινε ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΕΣΕΝΑ,εκτιμωντας ολες τις συνθηκες που υπαρχουν στην περιοχη ,τοτε θεωρουμε οτι εκανε σωστη την δουλεια του.Τα υπολοιπα ασχολιαστα. Επεξ/σία 13 Ιουλίου από vasilllis
jkoukos Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, vasilllis είπε Απαντησα για δοχειο διαστολης σε κλειστο κυκλωμα.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΩ ηλιακους,αλλα γνωριζω θεωρια φυσικής και απαντησα με βάση αυτην. Μα δεν απαντάς για δοχείο διαστολής κλειστού κυκλώματος ηλιακού αλλά για για σύστημα θέρμανσης (αυτό αναφέρεται στον σύνδεσμο που έδωσες) ή σε βεβιασμένης κυκλοφορίας, που είναι εντελώς διαφορετικά ως κατασκευή και λειτουργία με αυτό που συζητάμε. Στο κλειστό κύκλωμα, σε όλους ανεξαιρέτως τους ηλιακούς, υπάρχει μία βαλβίδα ασφαλείας. Η χρήση δοχείου διαστολής δεν είναι απαραίτητη αλλά βοηθά στο να μην χάνονται υγρά με αποτέλεσμα σταδιακή μείωση της λειτουργίας του ηλιακού, αφού κανείς σχεδόν δεν κάνει τακτικό έλεγχο της στάθμης ειδικά τους μήνες με μεγάλη ημερήσια ηλιοφάνεια (που είναι περισσότεροι ανά έτος) και χωρίς κάλυψη μέρους του συλλέκτη. Επεξ/σία 14 Ιουλίου από jkoukos
Balrog Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου Οι βάσεις οι τσιμεντένιες δεν πρέπει να μπαίνουν πάνω από την υγρομόνωση; Επειδή είδα τη φωτό στα δεξιά και η βάση είναι κουκουλωμένη με το ασφαλτόπανο.. Το σωστό μου φαίνεται θα ήταν να στρώνεται λίγο γεωύφασμα πάνω από την υγρομόνωση για διαχωρισμό και εκεί να τοποθετείται η βάση, πάνω στην οποία μετά κάνουμε ό,τι θέλουμε. Εάν είναι και επαρκώς βαριές οι βάσεις, ούτε να πακτωθούν/ κολληθούν χρειάζεται. Πιο πιθανό μου κάνει να ξεμπασκωθεί η σιδηροκατασκευή, παρά να σηκωθεί μια βάση 50 κιλών. Ή όχι;
jkoukos Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου Όσοι ηλιακοί ήταν πριν την μόνωση, σηκώθηκαν για να μπουν οι βάσεις. Επειδή το τσιμέντο της ταράτσας ήταν σαθρό (οικοδομή αρχές δεκαετίας '70), μπήκε σε όλη την επιφάνεια 5cm περλομπεντό και μετά η υγρομόνωση. Γι' αυτό η δική μου τσιμεντένια βάση φαίνεται να έχει μικρό ύψος. Όσοι ηλιακοί μπήκαν αργότερα (βασικά 2), οι τσιμεντένιες βάσεις τοποθετήθηκαν πάνω από την μόνωση και καλύφθηκαν μερικώς από ρετάλια. Στην φωτογραφία πάνω δεξιά, φαίνονται 4 βάσεις μπετού diy για ηλιακό ενός γείτονα που τελικά τοποθετήθηκαν αργότερα μετά από ανακαίνιση του διαμερίσματος 1
Balrog Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου Α, δηλαδή έχει ασφαλτόπανο και κάτω από τις βάσεις και ρετάλια ασφαλτόπανου που καλύπτουν τις ίδιες τις βάσεις. Έτσι μάλιστα! ΥΓ: Το περλομπετόν είναι αρκετά βαρύ, ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί οι μονωσάδες το βάζουν πάνω από ελαφροσκυρόδεμα που έχει κουφώσει με τα χρόνια. Δεν θα "κάτσει" όλο μαζί;
jkoukos Δημοσ. 14 Ιουλίου Δημοσ. 14 Ιουλίου 6 λεπτά πριν, Balrog είπε ο περλομπετόν είναι αρκετά βαρύ, Το αντίθετο, είναι ελαφρύ, αρκετά ισχυρό και κατάλληλο για εφαρμογή ρύσεων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από Thresh,
1 ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ
Μετάβαση στην ανάρτηση
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα