Προς το περιεχόμενο

Ηλιακοί θερμοσίφωνες


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, dimviii είπε

την Δευτερα σκεπασα το ενα γυαλι (2 χ 1,5τμ @200λιτρα) και σημερα μετρησα 67 βαθμους στις 17,30 το απογευμα,ενω εχει γινει και χρηση του ζεστου νερου.

φανταζομαι οτι με τις ζεστες μαλλον θα πρεπει να σκεπασω και το μισο δευτερο γυαλι?

Δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις αν δεν κάνεις μεγάλες χρήσεις του ζεστού.

Δεν θυμάμαι μόνο όταν σκεπάζουμε αν σκεπάζουμε το μισό πάνελ από την μέση και κάτω ή από την μέση και πάνω.

Έχει ειπωθεί αυτό εδώ.

Κάποιος ας κάνει μια υπενθύμιση αν θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ρε παιδιά επειδή αναφέρεται συνέχεια το σκέπασμα, αυτό ισχύει για όλους τους ηλιακούς ? Γιατί πρώτη φορά το διαβάζω εδώ , κοντά 30 χρόνια που έχω τον δικό μου ( ο οποίος σταμάτησε να χάνει το νερό για κάποιο λόγο) δεν τον έχω σκεπάσει ποτέ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, tsofras είπε

επειδή αναφέρεται συνέχεια το σκέπασμα, αυτό ισχύει για όλους τους ηλιακούς ?

για όσους το χρειάζονται Δηλ Εαν ανεβάζει πχ πάνω από 70 °C καλο θα είναι να γίνεται για να μην ανεβαίνει πολύ η πίεση μέσα στο καζάνι  Πότε ανεβαίνει πχ όταν 2 χρήστες βάλουν έναν ηλιακό 160L και καταναλώνουν 60 Μετα όταν 2 χρήστες βάλουν έναν 120ρη με 2,5 τμ συλλέκτη και κάνουν ελάχιστη χρήση ΖΝ  κλπ Με λίγα λογια ο ηλιακός είναι συνδυασμός ηλιοφάνειας - διαστασιολογησης - χρήστες Κατασκευαστικα λίγο - πολύ όλοι ίδιοι είναι και οι δια φορες στην απόδοση μικρές Βεβαια ο καταναλωτης για να μην καταναλώσει 100-  200 kwh το χειμώνα υπερδιαστασιολογει και τρεχει να σκεπάσει πχ οι παραπανω αναφορες 

9 ώρες πριν, tsofras είπε

κοντά 30 χρόνια που έχω τον δικό μου ( ο οποίος σταμάτησε να χάνει το νερό για κάποιο λόγο) δεν τον έχω σκεπάσει ποτέ

Σε πρώτη φάση ο ηλιακός δεν πρέπει να χάνει νερά Τώρα στην δική σου περίπτωση θα πρέπει πρωί με την δροσούλα και αφού έχεις καταναλώσει αρκετό ΖΝ την προηγούμενη να ανοίξεις την τάπα και να δεις αν θέλει Είσαι ευχαριστημενος από την απόδοση του ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tsofras είπε

Ρε παιδιά επειδή αναφέρεται συνέχεια το σκέπασμα, αυτό ισχύει για όλους τους ηλιακούς ? Γιατί πρώτη φορά το διαβάζω εδώ , κοντά 30 χρόνια που έχω τον δικό μου ( ο οποίος σταμάτησε να χάνει το νερό για κάποιο λόγο) δεν τον έχω σκεπάσει ποτέ

Η φάση του σκεπάσματος, όπως όλα τα πράγματα ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχει μέσα της μια δόση αλήθειας και άλλη μία υπερβολής.

Επί του καθαρά τεχνικού σκέλους ΝΑΙ οι συλλέκτες θα πρέπει να σκεπάζονται όταν είτε έχουμε μικρότερη κατανάλωση είτε όταν έχουμε πολύ έντονη/πολύωρη ηλιοφάνεια (πχ καλοκαίρι)

Παλιότερα δεν χρειαζόταν/αναφερόταν αφενός γιατί οι παλιοί συλλέκτες είχαν μεν απόδοση αλλά όχι την σημερινή και αφετέρου η κατασκευή των καζανιών και τα πάχη των τοιχωμάτων ήταν άλλα. Με τους επιλεκτικούς συλλέκτες που σαφώς αποδίδουν παραπάνω (δεν αναφέρομαι στις π..πες που λέγονται για "απόδοση με συννεφιά" και άλλα τέτοια) αλλά και τον ανταγωνισμό των τιμών που μοιραία πιέζουν το κατασκευαστικό κόστος να πέσει (ένα τρόπος υπάρχει για αυτό σε μία "υγιή" βιομηχανία σαν την ελληνική :P) το σκέπασμα για τους ηλιακούς πλέον είναι, αν όχι επιβεβλημένο, τουλάχιστον χρήσιμο.

Τώρα ως προς τις τάσεις υπερβολής του λαού μας, μόλις "ανακαλύψουμε" κάτι πολλοί έχουν την τάση να το τερματίζουν. Αν διαβάσεις στο παρόν νήμα (αλλά και στα προγενέστερα αυτού) θα δεις ότι σε ένα μηχάνημα με καθαρά βασικό τρόπο λειτουργίας και αρκετά "ανεκτικές" προϋποθέσεις τοποθέτησης/συντήρησης, πολλοί (με την βοήθεια από gadget, αισθητήρια και apps) "παίζουν" συνεχώς με τον ηλιακό τους (ναι, έχω πετύχει σχετικές συζητήσεις και μελέτες του στυλ "να, βλέπεις τί θερμοκρασία έχω τώρα; ενώ χθες...", πέραν της μίας φοράς, από διπλανά τραπέζια σε πχ καφέ) με γραφήματα θερμοκρασιών με δεκαδικά ψηφία και σκεπάσματα συλλεκτών κατά 33% γι' αυτή την περίοδο, 42% για το τέλος του μήνα και συνεχή μελέτη ανάλογα με την εξέλιξη του καλοκαιριού (προφανώς υπερβάλλω με την περιγραφή αλλά you get the point)

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, hp8 είπε

για όσους το χρειάζονται Δηλ Εαν ανεβάζει πχ πάνω από 70 °C καλο θα είναι να γίνεται για να μην ανεβαίνει πολύ η πίεση μέσα στο καζάνι  Πότε ανεβαίνει πχ όταν 2 χρήστες βάλουν έναν ηλιακό 160L και καταναλώνουν 60 Μετα όταν 2 χρήστες βάλουν έναν 120ρη με 2,5 τμ συλλέκτη και κάνουν ελάχιστη χρήση ΖΝ  κλπ Με λίγα λογια ο ηλιακός είναι συνδυασμός ηλιοφάνειας - διαστασιολογησης - χρήστες Κατασκευαστικα λίγο - πολύ όλοι ίδιοι είναι και οι δια φορες στην απόδοση μικρές Βεβαια ο καταναλωτης για να μην καταναλώσει 100-  200 kwh το χειμώνα υπερδιαστασιολογει και τρεχει να σκεπάσει πχ οι παραπανω αναφορες 

Σε πρώτη φάση ο ηλιακός δεν πρέπει να χάνει νερά Τώρα στην δική σου περίπτωση θα πρέπει πρωί με την δροσούλα και αφού έχεις καταναλώσει αρκετό ΖΝ την προηγούμενη να ανοίξεις την τάπα και να δεις αν θέλει Είσαι ευχαριστημενος από την απόδοση του ?

Ευχαριστώ για την απάντηση όπως και τον  @haris_216 .

Έχω φέρει 3 διαφορετικούς επαγγελματίες τα τελευταία 2 χρόνια και κανείς δεν έχει βρει απο που χάνει νερά.

Πριν 2 μήνες του έκανα και service πάλι δεν είδε τίποτα ο άνθρωπος.

Ξαφνικά δεν είχα ζεστό νερό , του γέμιζα νερά και τα έχανε σε 2 μέρες. Για κάποιο λόγο σταμάτησε να χάνει πάνω που ήμουν για αλλαγή .

Όσον αφορά την απόδοση ειδικά μετά απο τόσα χρόνια είναι εντυπωσιακή. Νερό καυτό , κάνουμε μπάνιο 4 άτομα και ανάβει λίγες μέρες τον χειμώνα που δεν έχει ήλιο

Είναι Skyland και τον είχε αγοράσει ο πατέρας μου κάπου ανάμεσα στο 1990 - 1995

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, tsofras είπε

Πριν 2 μήνες του έκανα και service πάλι δεν είδε τίποτα ο άνθρωπος.

Θωμά καλημέρα, αν έμεινες ικανοποιημένος από τον επαγγελματία στείλε στοιχεία σε pm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Θωμά καλημέρα, αν έμεινες ικανοποιημένος από τον επαγγελματία στείλε στοιχεία σε pm.

Απο το service έμεινα ικανοποιημένος , αλλά

1ον δεν βρήκε το πρόβλημα που χάνει νερά

2ον ήταν απο εταιρεία και διαπίστωσα ότι μου ζήτησε παραπάνω λεφτά απο ότι χρεώνει η εταιρεία (όταν μου ήρθε το τιμολόγιο ήταν 10ε λιγότερο και του είχα δώσει και 10ε tips επειδή ήξερα ότι είναι απο εταιρεία) . Με πήρε τηλέφωνο μετά να μην αναφέρω κάτι και χάσει την δουλειά του , τον λυπήθηκα και δεν τον έδωσα , αλλά ουσιαστικά μου έφυγε ένα 20ρικο παραπάνω.

Οπότε δεν θα στους προτείνω για ηθικούς λόγους , θα βρω και εγώ κάποιον άλλο την επόμενη φορά

Επεξ/σία από tsofras
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, tsofras είπε

Απο το service έμεινα ικανοποιημένος , αλλά

1ον δεν βρήκε το πρόβλημα που χάνει νερά

2ον ήταν απο εταιρεία και διαπίστωσα ότι μου ζήτησε παραπάνω λεφτά απο ότι χρεώνει η εταιρεία (όταν μου ήρθε το τιμολόγιο ήταν 10ε λιγότερο και του είχα δώσει και 10ε tips επειδή ήξερα ότι είναι απο εταιρεία) . Με πήρε τηλέφωνο μετά να μην αναφέρω κάτι και χάσει την δουλειά του , τον λυπήθηκα και δεν τον έδωσα , αλλά ουσιαστικά μου έφυγε ένα 20ρικο παραπάνω.

Οπότε δεν θα στους προτείνω για ηθικούς λόγους , θα βρω και εγώ κάποιον άλλο την επόμενη φορά

Σίγουρα στην "πιάτσα" υπάρχουν συνεννοήσεις ανάμεσα σε επαγγελματίες και πελάτες για "μαύρα", "χωρίς απόδειξη", κλπ. Όλα όμως τα παραπάνω έχουν νόημα όταν βγαίνουν κερδισμένοι (βραχυπρόθεσμα γιατί ως προς το μακροπρόθεσμο όφελος είναι μεγάλη και off topic κουβέντα) και οι δύο. Πχ δεν κόψαμε απόδειξη και μοιραστήκαμε το φπα

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ήσουν χαμένος από όλες τις πλευρές. Δουλειά δεν έκανες, παραπάνω πλήρωσες και κάποιος τα πίνει "εις υγείαν σου" (λέω "σου" και όχι κάτι άλλο). Και βέβαια την ίδια κλάψα/δράμα θα βγάλει και στον επόμενο.

Αν και προσωπικά δεν είμαι φαν του "καρφώματος" (τσιμπάω ενοχές ευκολότερα απ' ότι θα έπρεπε για το δικό μου καλό), εγώ θα τον "έδινα", ειδικά αφού δουλειά δεν έκανε και είχε tip χ2 (αυτό που έδωσες εσύ και αυτός που αποφάσισε εκείνος)

Σημ. Σκέψου ότι το "παλικάρι" κορόιδεψε/έβλαψε τους:

  • Εσένα. Πήρε παραπάνω χρήματα, σου είπε ψέματα, δουλειά δεν έκανε
  • Την εταιρία του. Εισπράττει παραπάνω από αυτά που πρέπει και βλάπτει την εικόνα της (δεν είναι πολλοί όπως εσύ, που θα τον διαχωρήσουν από την εταιρία και κατά συνέπεια μπορεί να βγάλει κακό όνομα που δεν το αξίζει)
  • Το κράτος. Μαύρα χρήματα, με τις γνωστές συνέπειες και φιλολογία γύρω από το θέμα
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haris_216 είπε

Σίγουρα στην "πιάτσα" υπάρχουν συνεννοήσεις ανάμεσα σε επαγγελματίες και πελάτες για "μαύρα", "χωρίς απόδειξη", κλπ. Όλα όμως τα παραπάνω έχουν νόημα όταν βγαίνουν κερδισμένοι (βραχυπρόθεσμα γιατί ως προς το μακροπρόθεσμο όφελος είναι μεγάλη και off topic κουβέντα) και οι δύο. Πχ δεν κόψαμε απόδειξη και μοιραστήκαμε το φπα

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ήσουν χαμένος από όλες τις πλευρές. Δουλειά δεν έκανες, παραπάνω πλήρωσες και κάποιος τα πίνει "εις υγείαν σου" (λέω "σου" και όχι κάτι άλλο). Και βέβαια την ίδια κλάψα/δράμα θα βγάλει και στον επόμενο.

Αν και προσωπικά δεν είμαι φαν του "καρφώματος" (τσιμπάω ενοχές ευκολότερα απ' ότι θα έπρεπε για το δικό μου καλό), εγώ θα τον "έδινα", ειδικά αφού δουλειά δεν έκανε και είχε tip χ2 (αυτό που έδωσες εσύ και αυτός που αποφάσισε εκείνος)

Σημ. Σκέψου ότι το "παλικάρι" κορόιδεψε/έβλαψε τους:

  • Εσένα. Πήρε παραπάνω χρήματα, σου είπε ψέματα, δουλειά δεν έκανε
  • Την εταιρία του. Εισπράττει παραπάνω από αυτά που πρέπει και βλάπτει την εικόνα της (δεν είναι πολλοί όπως εσύ, που θα τον διαχωρήσουν από την εταιρία και κατά συνέπεια μπορεί να βγάλει κακό όνομα που δεν το αξίζει)
  • Το κράτος. Μαύρα χρήματα, με τις γνωστές συνέπειες και φιλολογία γύρω από το θέμα

Το ξέρω , είχαμε πιάσει την κουβέντα , νέο παλικάρι με παιδί (τα είχαμε πει στην αρχή πριν με "φάει" ) , είπα άστο τώρα για 10ε (τα άλλα 10 εγώ του τα έδωσα) ας έχω καθαρή την ψυχή μου εγώ ότι δεν θα χάσει την δουλειά του.

Έτσι και αλλιώς αν το συνεχίσει θα πέσει στον άνθρωπο που δεν θα τον λυπηθεί

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Πριν 2 μήνες του έκανα και service πάλι δεν είδε τίποτα ο άνθρωπος.

Ξαφνικά δεν είχα ζεστό νερό , του γέμιζα νερά και τα έχανε σε 2 μέρες. Για κάποιο λόγο σταμάτησε να χάνει πάνω που ήμουν για αλλαγή .

έχεις κανει  αλλαγή σε κάποιο εξάρτημα ? πχ Μου εχει τύχει να εχει ραγίσει η τάπα εκεί που συμπληρώνουμε και δεν φαινόταν Οι συνδέσεις συλλεκτών - μποιλερ  τι υλικο ειναι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, hp8 είπε

έχεις κανει  αλλαγή σε κάποιο εξάρτημα ? πχ Μου εχει τύχει να εχει ραγίσει η τάπα εκεί που συμπληρώνουμε και δεν φαινόταν Οι συνδέσεις συλλεκτών - μποιλερ  τι υλικο ειναι ?

Θα σε γελάσω όσον αφορά το υλικό δεν γνωρίζω , έχουν ελεγχθεί όλες οι συνδέσεις και δεν δείχνει να χάνει κάπου.

Στο τελευταίο service άλλαξα και θερμοστάτη γιατί είχε χαλάσει και καθαρίστηκε απο άλατα

Έχω την εντύπωση ότι έχει διαρροή κάπου εσωτερικά γιατί όπως κοιτάζω το ένα απο τα 2 πανελ διακρίνω έναν αποχρωματισμό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος αν στο sonoff thr316 μπορώ να συνδέσω 2 αισθητήρες; Επειδή έχω 2 θερμοσίφωνες θέλω να μετράω θερμοκρασία και στους 2. Πρέπει να πάρω 2 sonoff thr316?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το λογισμικό της εταιρείας, δε νομίζω ότι δέχεται και άλλον σένσορα καθώς δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό.

Περνώντας ωστόσο λογισμικό ESPHome ή Tasmota, παίζουν επιπλέον σένσορες με κατάλληλη συνδεσμολογία και ρυθμίσεις.

spacer.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά θα σκεφτόμουν και την hard εναλλαγή (μέσω διακόπτη μεταγωγής) των δύο (ή παραπάνω) αισθητήρων κοντά στο sonoff

Προφανώς δεν έχει την ίδια ευκολία με το να βλέπεις ταυτόχρονα θερμοκρασίες αλλά είναι μία λύση αν ο έλεγχος των θερμοκρασιών απομακρυσμένα (από το γραφείο, τη βόλτα, κλπ) ΔΕΝ είναι το ζητούμενο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...