Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Απεναντιας αυτος ειναι ο πιο ενδεδειγμενος! Οταν διαπιστωσεις οτι ολοκληρωσε βαλε και μετρα,μην το αφηνεις να τρεχει ασκοπα!

Το βραδυ που χανει 10β θα μπορουσε να ηταν και μικροτερη η διαφορα αν δεν του τραβουσες νερο για να δεις!

Ησουν παρων την ωρα της εγκαταστασης? Με τι τροπο εβαλαν το αντιψυκτικο???

Αυτό με το αντιψυκτικό και το νερό στο κλειστό κυκλωμα κάτι σοβαρό πρέπει να παίζει.

Είχα κάνει service κάποτε στην ώρα του και ενώ περίμενα να βελτιωθεί η απόδοση του ηλιακου γιατί μου συμπλήρωσαν υγρά και νερό ήταν ήταν η ίδια φάση λειτουργίας του ηλιακού.Ουδεμια βελτίωση είδα.Απογοητευτηκα.

 

Αλλάζω συνεργειο και άλλαξε όλα τα υγρά του κλειστού συν αντιψυκτικό κλπ  και μετά απογειώθηκε ο ηλιακός μου! Είδα τεράστια διαφορα!! Πέταγε ο ηλιακός,ήταν σαν καινούριος όπως την πρώτη μέρα που τον πηρα! Ήταν η μέρα με την νύχτα.

Τωρα τι μπορεί να συνέβη; Ή το πρώτο συνεργείο έβαλε λάθος αναλογίες νερου-αντιψυκτικου ή κάτι άλλο συνέβη που δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω.

Μετά την αλλαγή συνεργείου αποδοση  καυτου ζεστου νερου ακόμα και με συννεφιές.Ενω με το πρώτο συνεργείο η απόδοση με συννεφιές από κακή έως επιεικως μέτρια.Η πλάκα είναι ότι πιστεύω τα δύο πρώτα συνεργεία γιατί άλλαξα δύο στα πρώτα service έκαναν το ίδιο λάθος.Το τριτο όμως τους είδα πιο επαγγελματίες.

 

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι πιο σημαντικό είναι να προσέχεις τα υγρά του κλειστού κυκλώματος για την απόδοση του παρά βαλβίδες ασφαλείας και λοιπά ασφαλιστικά.Που λέει ο λόγος δηλαδή.Και όταν λέω υγρά κλειστού εννοώ σωστή αναλογία νερου-αντιψυκτικου.

 

Τουλάχιστον εγώ αυτό πιστεύω ότι έφταιξε.Κατι είχε γίνει λάθος στα υγρά του κλειστού κυκλώματος και δεν δούλευε σωστά ο ηλιακός μου.

 

 

 

  • Like 1
  • Απαντ. 9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, sonikk είπε

Αυτό με το αντιψυκτικό και το νερό στο κλειστό κυκλωμα κάτι σοβαρό πρέπει να παίζει.

Είχα κάνει service κάποτε στην ώρα του και ενώ περίμενα να βελτιωθεί η απόδοση του ηλιακου γιατί μου συμπλήρωσαν υγρά και νερό ήταν ήταν η ίδια φάση λειτουργίας του ηλιακού.Ουδεμια βελτίωση είδα.Απογοητευτηκα.

 

Αλλάζω συνεργειο και άλλαξε όλα τα υγρά του κλειστού συν αντιψυκτικό κλπ  και μετά απογειώθηκε ο ηλιακός μου! Είδα τεράστια διαφορα!! Πέταγε ο ηλιακός,ήταν σαν καινούριος όπως την πρώτη μέρα που τον πηρα! Ήταν η μέρα με την νύχτα.

Τωρα τι μπορεί να συνέβη; Ή το πρώτο συνεργείο έβαλε λάθος αναλογίες νερου-αντιψυκτικου ή κάτι άλλο συνέβη που δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω.

Μετά την αλλαγή συνεργείου αποδοση  καυτου ζεστου νερου ακόμα και με συννεφιές.Ενω με το πρώτο συνεργείο η απόδοση με συννεφιές από κακή έως επιεικως μέτρια.Η πλάκα είναι ότι πιστεύω τα δύο πρώτα συνεργεία γιατί άλλαξα δύο στα πρώτα service έκαναν το ίδιο λάθος.Το τριτο όμως τους είδα πιο επαγγελματίες.

 

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι πιο σημαντικό είναι να προσέχεις τα υγρά του κλειστού κυκλώματος για την απόδοση του παρά βαλβίδες ασφαλείας και λοιπά ασφαλιστικά.Που λέει ο λόγος δηλαδή.Και όταν λέω υγρά κλειστού εννοώ σωστή αναλογία νερου-αντιψυκτικου.

 

Τουλάχιστον εγώ αυτό πιστεύω ότι έφταιξε.Κατι είχε γίνει λάθος στα υγρά του κλειστού κυκλώματος και δεν δούλευε σωστά ο ηλιακός μου.

 

 

 

Υπαρχουν αρκετοι παραγοντες στο να εχεις μειωμενη αποδοση οπου βαριεμαι και να αναφερω..

Τα ασφαλιστικα επιβαλλονται οταν θα εχεις αποδοση εκτος αν δεν σε νοιαζει να πας πιο νωρις για μποιλερ!

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η δουλειά του αντιψυκτικού είναι η ονομασία του. Δεν επιτρέπει να παγώσει το νερό στο κλειστό κύκλωμα. Το νερό είναι καλύτερος αγωγός θερμότητας αλλά χρειαζόμαστε το αντιψυκτικό και για τον λόγο αυτό αναμειγνύονται σε αναλογία.

Το πιθανότερο το πρώτο συνεργείο να βιάστηκε με αποτέλεσμα να εγκλωβιστεί αέρας στο κύκλωμα, ενώ το δεύτερο έκανε σωστή συμπλήρωση και εξαέρωση.

Το καλοκαίρι αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες και συχνά έχουμε απώλεια υγρών από το ασφαλιστικό, με αποτέλεσμα να χρειασθεί το φιθινόπωρο/χειμώνα συμπλήρωση των υγρών. Αν υπάρχει δοχείο διαστολής (η γνωστή φούσκα) πριν το ασφαλιστικό, να είσαι σίγουρος ότι σχεδόν ποτέ δεν θα υπάρχουν απώλειες υγρών και θέμα στην απόδοση του κλειστού κυκλώματος.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σωστά άλλα εκεί έξω χρησιμοποιούνται και οι 2 ονομασίες, αλλά όλοι καταλαβαίνουν σε τι πράγμα αναφέρονται. Το κύριο σημείο είναι ότι στα ηλιακά χρησιμοποιούμε προπυλενογλυκόλη και όχι τα αντιψυκτικά των αυτοκινήτων.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Το οποίον κανονικά λέγεται αντιπηκτικο ή αντιπαγωτικο 😇

Είναι η ίδια μαστορική αργκό που το torque converter, το έχει κάνει "τρικουβέρτο"

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Είναι η ίδια μαστορική αργκό που το torque converter, το έχει κάνει "τρικουβέρτο"

Το σινεμπλοκ, πού το πας;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Υπαρχουν αρκετοι παραγοντες στο να εχεις μειωμενη αποδοση οπου βαριεμαι και να αναφερω..

Τα ασφαλιστικα επιβαλλονται οταν θα εχεις αποδοση εκτος αν δεν σε νοιαζει να πας πιο νωρις για μποιλερ!

 

 

Σωστά.Ενας λόγος παραπάνω τα ασφαλιστικά.

Γνωρίζω αιτίες μειωμένης αποδόσης αλλά το δικό μου πρόβλημα ήταν σίγουρα τα υγρά κλειστού.

Αντιπηκτικό ρε παιδιά εντάξει.Στην αργκό όμως οι γνώστες το λέμε αντιψυκτικό ακομα όμως χαχα.

1 ώρα πριν, jkoukos είπε

Η δουλειά του αντιψυκτικού είναι η ονομασία του. Δεν επιτρέπει να παγώσει το νερό στο κλειστό κύκλωμα. Το νερό είναι καλύτερος αγωγός θερμότητας αλλά χρειαζόμαστε το αντιψυκτικό και για τον λόγο αυτό αναμειγνύονται σε αναλογία.

Το πιθανότερο το πρώτο συνεργείο να βιάστηκε με αποτέλεσμα να εγκλωβιστεί αέρας στο κύκλωμα, ενώ το δεύτερο έκανε σωστή συμπλήρωση και εξαέρωση.

Το καλοκαίρι αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες και συχνά έχουμε απώλεια υγρών από το ασφαλιστικό, με αποτέλεσμα να χρειασθεί το φιθινόπωρο/χειμώνα συμπλήρωση των υγρών. Αν υπάρχει δοχείο διαστολής (η γνωστή φούσκα) πριν το ασφαλιστικό, να είσαι σίγουρος ότι σχεδόν ποτέ δεν θα υπάρχουν απώλειες υγρών και θέμα στην απόδοση του κλειστού κυκλώματος.

Με ποιον τρόπο γίνεται η εξαέρωση;

 

Επεξ/σία από sonikk
Δημοσ.
9 ώρες πριν, jkoukos είπε

Η δουλειά του αντιψυκτικού είναι η ονομασία του. Δεν επιτρέπει να παγώσει το νερό στο κλειστό κύκλωμα. Το νερό είναι καλύτερος αγωγός θερμότητας αλλά χρειαζόμαστε το αντιψυκτικό και για τον λόγο αυτό αναμειγνύονται σε αναλογία.

Το πιθανότερο το πρώτο συνεργείο να βιάστηκε με αποτέλεσμα να εγκλωβιστεί αέρας στο κύκλωμα, ενώ το δεύτερο έκανε σωστή συμπλήρωση και εξαέρωση.

Το καλοκαίρι αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες και συχνά έχουμε απώλεια υγρών από το ασφαλιστικό, με αποτέλεσμα να χρειασθεί το φιθινόπωρο/χειμώνα συμπλήρωση των υγρών. Αν υπάρχει δοχείο διαστολής (η γνωστή φούσκα) πριν το ασφαλιστικό, να είσαι σίγουρος ότι σχεδόν ποτέ δεν θα υπάρχουν απώλειες υγρών και θέμα στην απόδοση του κλειστού κυκλώματος.

ή βάλανε μεγαλύτερη ποσότητα αντιπηκτικου και βαρυναν τα υγρά και δεν έκαναν γρήγορη ροή 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, jkoukos είπε

Σωστά άλλα εκεί έξω χρησιμοποιούνται και οι 2 ονομασίες, αλλά όλοι καταλαβαίνουν σε τι πράγμα αναφέρονται. Το κύριο σημείο είναι ότι στα ηλιακά χρησιμοποιούμε προπυλενογλυκόλη και όχι τα αντιψυκτικά των αυτοκινήτων.

Είναι μάλλον σπάνιο (για να μην πω απίθανο) να βρεις τεχνικό ή εταιρία να πουλάει/χρησιμοποιεί προπυλαινογλυκόλη. Συνήθως χρησιμοποιούν την αρκετά φθηνότερη αιθυλενογλυκόλη (το γνωστό αντιψυκτικό αυτοκινήτου) για ευνόητους (€€€) λόγους και ρίχνουν και την ατάκα "τα ίδια είναι". Που βέβαια λειτουργικά όντως κάνουν την ίδια δουλειά. Το υπέρ της προπυλαινογλυκόλης είναι το ότι δεν είναι τοξική και άρα αν ποτέ θα έμπαινε στο νερό χρήσης δεν θα υπήρχε θέμα.

Το να βρεις προπυλαινογλυκόλη ακόμα και για αγορά θέλει λίγο ψάξιμο καθώς ότι πωλείται σε βενζινάδικα, supermarket, κλπ με την ένδειξη "για χρήση σε ηλιακό, κύκλωμα ψύξης αυτοκινήτου, κλπ" είναι αιθυλαινογλυκόλη.

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Είναι μάλλον σπάνιο (για να μην πω απίθανο) να βρεις τεχνικό ή εταιρία να πουλάει/χρησιμοποιεί προπυλαινογλυκόλη. Συνήθως χρησιμοποιούν την αρκετά φθηνότερη αιθυλενογλυκόλη (το γνωστό αντιψυκτικό αυτοκινήτου) για ευνόητους (€€€) λόγους και ρίχνουν και την ατάκα "τα ίδια είναι". Που βέβαια λειτουργικά όντως κάνουν την ίδια δουλειά. Το υπέρ της προπυλαινογλυκόλης είναι το ότι δεν είναι τοξική και άρα αν ποτέ θα έμπαινε στο νερό χρήσης δεν θα υπήρχε θέμα.

Το να βρεις προπυλαινογλυκόλη ακόμα και για αγορά θέλει λίγο ψάξιμο καθώς ότι πωλείται σε βενζινάδικα, supermarket, κλπ με την ένδειξη "για χρήση σε ηλιακό, κύκλωμα ψύξης αυτοκινήτου, κλπ" είναι αιθυλαινογλυκόλη.

Καλημέρα, στα φαρμακεία πωλείται Προπυλενογλυκόλη, από την εταιρεία CHEMCO. image.jpeg.6644cabf3e2844164d2e944bb12ca229.jpeg

Δημοσ.
1 ώρα πριν, luminosa είπε

Καλημέρα, στα φαρμακεία πωλείται Προπυλενογλυκόλη, από την εταιρεία CHEMCO. image.jpeg.6644cabf3e2844164d2e944bb12ca229.jpeg

Πόσο κοστίζει πάνω κάτω το λίτρο και τι ποσότητα χρειάζεται πάνω κάτω ένας τυπικός ηλιακός;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Πόσο κοστίζει πάνω κάτω το λίτρο και τι ποσότητα χρειάζεται πάνω κάτω ένας τυπικός ηλιακός;

Σαν βοηθός φαρμακοποιού μπορώ να σας πω πως η τιμή μπορεί να έχει μεγάλες διαφορές από φαρμακείο σε φαρμακείο γιατί εξαρτάται το deal με τον προμηθευτή (στη συγκεκριμένη περίπτωση ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ). Μπορεί να το βρείτε από 7-11,50€.

Τώρα για το πόσα λίτρα χρειάζεται ένας ηλιακός, τι να σας πω, θα πρέπει να μιλήσετε με τον υδραυλικό σας. Εμάς ο υδραυλικός της πεθεράς μου που έχει 200άρι βάζει 1 κιλό.

  • Like 1
Δημοσ.

Γκουγκλάρισα και την βρήκα στο skroutz...Και βλέπω από κάτω, 56 κριτικές... Τι στο καλό σχολιάζουν ρε φίλε λέω, κάτσε να μπω να διαβάσω! 
Και διαβάζω, ότι την χρησιμοποιούν για να φτιάχνουν diy υγρό για ηλ/κό τσιγάρο...
Είναι αυτό που λένε, τί πίνετε και δεν μας δίνετε!!!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...