Προς το περιεχόμενο

Ηλιακοί θερμοσίφωνες


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

57 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Το δεύτερο σημαντικό είναι όταν η μέρα μεγαλώσει και ξημερώνει από τις 6:30 το πρωί πρέπει οπωσδήποτε να σκεπάσεις τον μισό συλλέκτη γιατί η ηλιοφάνεια είναι πολλές ώρες και προκαλείται υπερθέρμανση.

Ο ποιο πάνω σχολιαστής που είπε ότι έχει 4 μετρα συλλέκτη καλό είναι να σκεπάσει παραπάνω από το μισό. Εγώ για να καταλάβεις έχω 1.50 μέτρο συλλέκτη σκεπάζω το 60% και πάλι το νερό βράζει. Η υπερθέρμανση είναι μεγάλο πρόβλημα και κανένας δεν δίνει σημασία δυστυχώς αλλά ούτε και στα σέρβις.

Ότι υπάρχει στην ζωή μας θέλει συντήρηση δλδ αν πάρει κάποιος αμάξι και δεν κάνει σέρβις ποτέ δεν είναι λογικό ότι θα χαλάσει?? Ο ηλιακός γιατί να μην θέλει προσοχή? Χρειάζεται ελάχιστα πράγματα αλλά είναι σημαντικά όπως και να έχει. Όποιος τον προστατεύει από την υπερθέρμανση δεν χαλάει το ανοδιο και δημιουργούνται πολύ λίγα άλατα στο καζάνι.Στο πατρικό μου τον άνοιξα στα 5 χρόνια το ανοδιο ήταν άθικτο και γέμισα ένα μικρό μπολ των 2 λίτρων άλατα.

Κάπως έτσι έγινε και σε εμένα που στα 5 χρόνια που του έκανα συντήρηση βρηκα σε κατάσταση καινούργιου το ανοδιο και ελαχιστα άλατα...Εγώ όμως δεν τον σκεπάζω αλλά λόγω λάθος τοποθέτησης ο ήλιος τον χτυπάει από το πρωί έως τις 2 με 3 η ώρα το μεσημέρι...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 ώρες πριν, DimosthenisG είπε

εμεις που αγορασαμε επιλεκτικους? τα ιδια?

Εννοείται οι επιλεκτικοί είναι ακόμη ποιο αποδοτικοι.

Παιδιά το καλοκαίρι αν βάλεις ένα βαρέλι στην σκεπή θα κάνεις μπάνιο με καυτό νερό,σκέψου ότι ο ηλιακός λόγω τις μόνωσης συντηρεί την θερμοκρασία στο καζάνι και από τις 7 το πρωί αρχίζει να ξαναανεβαζει σταδιακά βαθμούς.

Οπότε εμείς όπως και στο αυτοκίνητό μας τον χειμώνα βάζουμε αντιψυκτικό για να το προστατέψουμε,στον ηλιακό πρέπει να να κάνουμε το ίδιο για να αποφεύγουμε  τις υψηλές θερμοκρασίες.

Μην ακούτε αυτούς που λένε δεν πειράζει έχει βαλβίδα εξαέρωσης, ναι έχει βαλβίδα αλλά αυτό πρέπει να αποφευχθεί για να μην είναι συνέχεια σε συνεχόμενη πίεση το καζάνι.  Είναι κάτι αντίστοιχο του να πηγαίνεις το αμάξι συνέχεια με 5.000 στροφές αντί για 2,500 δεν είναι λογικό ότι αυτό με τις περισσότερες πιέσεις λόγω των στροφών να χαλάσει νωρίτερα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν σας τρομαζει τοσο η υπερθερμανση δωστε 50 ευρω και βαλτε ενα δοχειο διαστολης στο ανοικτο κυκλωμα του ηλιακου ... και 200lt ηλιακο να εχετε ενα 35ρι σας υπερκαλυπτει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/12/2020 στις 11:30 ΠΜ, vaggooss είπε

Ούτος η άλλος έχεις μεγάλο συλλέκτη άρα χτυπούσε κόκκινα η θερμοκρασία όλο το καλοκαίρι και αποτι καταλαβαίνω έλειπες και μέρες αρκετές και δεν τραβούσε κανείς νερό ε?

Φαντάσου στον προηγούμενο ηλιακό πριν από αυτό που είχα (Sonne χάλκινο), είχα 3 συλλέκτες...

Το καλοκαίρι δεν λείπω αρκετές μέρες, αλλά σίγουρα και η ανάγκη για ζεστό νερό είναι μικρότερη...

Τώρα που το ξέρω, θα σκεπάζω...

Έβαλα καινούργιο boiler σήμερα της mastersol, να δούμε τι λέει και αυτό.

Είχα παραγγείλει και φούσκα και βαλβίδα ασφαλείας, αλλά δεν είχαν έρθει μέχρι που ήρθε σήμερα το παλικάρι που έκανε την τοποθέτηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, atssssss είπε

Φαντάσου στον προηγούμενο ηλιακό πριν από αυτό που είχα (Sonne χάλκινο), είχα 3 συλλέκτες...

Το καλοκαίρι δεν λείπω αρκετές μέρες, αλλά σίγουρα και η ανάγκη για ζεστό νερό είναι μικρότερη...

Τώρα που το ξέρω, θα σκεπάζω...

Έβαλα καινούργιο boiler σήμερα της mastersol, να δούμε τι λέει και αυτό.

Είχα παραγγείλει και φούσκα και βαλβίδα ασφαλείας, αλλά δεν είχαν έρθει μέχρι που ήρθε σήμερα το παλικάρι που έκανε την τοποθέτηση...

Ήταν όμως ΧΑΛΚΙΝΟΣ οπότε ποιο ανθεκτικός.

2 ώρες πριν, fredd0 είπε

αν σας τρομαζει τοσο η υπερθερμανση δωστε 50 ευρω και βαλτε ενα δοχειο διαστολης στο ανοικτο κυκλωμα του ηλιακου ... και 200lt ηλιακο να εχετε ενα 35ρι σας υπερκαλυπτει.

Η υπερθέρμανση είναι υπαρκτό πρόβλημα και πρέπει όλοι να τρομάζουν.

Ειναι ο κυριότερος λόγος καταπόνησης άρα και καταστροφής του Μποιλερ. 

Για το δοχείο διαστολής δεν γνωρίζω αρκετά αλλά είναι για την αποσυμφόρηση τις πίεσης. Το θέμα είναι να μην φθάνεις σε αυτές τις θερμοκρασίες και να μην χρειάζεται εκτόνωση τις βαλβίδας.

Τον πρώτο χρόνο που δεν είχα καλύψει τον συλλέκτη τον Οκτώβριο χρειάστηκε λίγο συμπλήρωμα αντιψυκτικου. Από τότε όμως που καλύπτω μέρος τις επιφάνειας δεν ξαναχρειαστηκε συμπλήρωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Ήταν όμως ΧΑΛΚΙΝΟΣ οπότε ποιο ανθεκτικός.

Η υπερθέρμανση είναι υπαρκτό πρόβλημα και πρέπει όλοι να τρομάζουν.

Ειναι ο κυριότερος λόγος καταπόνησης άρα και καταστροφής του Μποιλερ. 

Για το δοχείο διαστολής δεν γνωρίζω αρκετά αλλά είναι για την αποσυμφόρηση τις πίεσης. Το θέμα είναι να μην φθάνεις σε αυτές τις θερμοκρασίες και να μην χρειάζεται εκτόνωση τις βαλβίδας.

Τον πρώτο χρόνο που δεν είχα καλύψει τον συλλέκτη τον Οκτώβριο χρειάστηκε λίγο συμπλήρωμα αντιψυκτικου. Από τότε όμως που καλύπτω μέρος τις επιφάνειας δεν ξαναχρειαστηκε συμπλήρωμα.

η πιεση δημιουργειται απο τη διαστολη του νερου οταν θερμαινεται. Αν εχεις καπου να οδηγησεις τη διαστολη (σε δοχειο διαστολης οπως κανονικα εχουν τα boiler λεβητοστασιου και οτιδηποτε αποθηκευει νερο που θερμαινεται) τοτε δεν εχεις αυξηση πιεσης, δε σκαει η βαλβιδα εκτονωσης, δε καταπονειται το boiler.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, fredd0 είπε

η πιεση δημιουργειται απο τη διαστολη του νερου οταν θερμαινεται. Αν εχεις καπου να οδηγησεις τη διαστολη (σε δοχειο διαστολης οπως κανονικα εχουν τα boiler λεβητοστασιου και οτιδηποτε αποθηκευει νερο που θερμαινεται) τοτε δεν εχεις αυξηση πιεσης, δε σκαει η βαλβιδα εκτονωσης, δε καταπονειται το boiler.

Το διάβασα μόλις σε ένα άρθρο και πρέπει όλα να έχουν αποτι αναγράφει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, fredd0 είπε

αν σας τρομαζει τοσο η υπερθερμανση δωστε 50 ευρω και βαλτε ενα δοχειο διαστολης στο ανοικτο κυκλωμα του ηλιακου ... και 200lt ηλιακο να εχετε ενα 35ρι σας υπερκαλυπτει.

Λιγα χρονια πριν ειχα κανει εδω στο forum μια ερωτηση. Ποτε θα τρυπησει πιο γρηγορα ενας ηλιακος.. Με service και υπερθερμανση ή μόνο προστασια απο υπερθερμανση χωρις καθολου service! Απαντησε μελος μας υδραυλικος και μου κανει ξεκαθαρα το 2ο χωρις καθολου service!

Λοιπον ο δικος μου κλεινει 10 χρονια και δεν του εχω κανει τιποτα απο service!!! Ναι ουτε συμπληρωμα κλειστου..!!!!! Χθες ειχα 20β και σημερα λιακαδα στις 13:00 εδωσε 52β!!! Καλυτερα δεν γινεται!!!

Το μονο ''service'' που του κανω ολα αυτα τα χρονια φροντιζω το καλοκαιρι να μην ξεπερναει τους 65β!!!

Και μιλαμε σε ηλιακο με μεγαλη χρηση!!! Θελω να πω οτι εχουν περασει πολλα κυβικα νερο μεσα απο το μποιλερ με οτι αυτο συνεπαγεται για την ποσοτητα αλατων που θα βρω μελλοντικα!!!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Λιγα χρονια πριν ειχα κανει εδω στο forum μια ερωτηση. Ποτε θα τρυπησει πιο γρηγορα ενας ηλιακος.. Με service και υπερθερμανση ή μόνο προστασια απο υπερθερμανση χωρις καθολου service! Απαντησε μελος μας υδραυλικος και μου κανει ξεκαθαρα το 2ο χωρις καθολου service!

Λοιπον ο δικος μου κλεινει 10 χρονια και δεν του εχω κανει τιποτα απο service!!! Ναι ουτε συμπληρωμα κλειστου..!!!!! Χθες ειχα 20β και σημερα λιακαδα στις 13:00 εδωσε 52β!!! Καλυτερα δεν γινεται!!!

Το μονο ''service'' που του κανω ολα αυτα τα χρονια φροντιζω το καλοκαιρι να μην ξεπερναει τους 65β!!!

Και μιλαμε σε ηλιακο με μεγαλη χρηση!!! Θελω να πω οτι εχουν περασει πολλα κυβικα νερο μεσα απο το μποιλερ με οτι αυτο συνεπαγεται για την ποσοτητα αλατων που θα βρω μελλοντικα!!!

 

Λογικό ακούγεται, όμως το 1% είναι που προσέχουν αυτές και άλλες πολλές λεπτομέρειες.

Φυσικά συντήρηση κάνεις και για θέματα υγείας και ειδικά εσύ που δεν το αφήνεις να ξεπερνάει 65β το λες και επικίνδυνο.

Τουλάχιστον 70~75 βαθμούς ανά τακτά διαστήματα https://eody.gov.gr/disease/legionellosi/ γιαυτό καλό είναι να καθαρίζονται τα άλατα κτλ που έχει μέσα..

Τώρα με το αντιψυκτικό μια φορά μόνο να πέσει αρκετά η θερμοκρασία στην Αττική, υδραυλικοί και μηχανικοί αυτοκινήτων θα πάρουν οικόπεδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Λιγα χρονια πριν ειχα κανει εδω στο forum μια ερωτηση. Ποτε θα τρυπησει πιο γρηγορα ενας ηλιακος.. Με service και υπερθερμανση ή μόνο προστασια απο υπερθερμανση χωρις καθολου service! Απαντησε μελος μας υδραυλικος και μου κανει ξεκαθαρα το 2ο χωρις καθολου service!

Λοιπον ο δικος μου κλεινει 10 χρονια και δεν του εχω κανει τιποτα απο service!!! Ναι ουτε συμπληρωμα κλειστου..!!!!! Χθες ειχα 20β και σημερα λιακαδα στις 13:00 εδωσε 52β!!! Καλυτερα δεν γινεται!!!

Το μονο ''service'' που του κανω ολα αυτα τα χρονια φροντιζω το καλοκαιρι να μην ξεπερναει τους 65β!!!

Και μιλαμε σε ηλιακο με μεγαλη χρηση!!! Θελω να πω οτι εχουν περασει πολλα κυβικα νερο μεσα απο το μποιλερ με οτι αυτο συνεπαγεται για την ποσοτητα αλατων που θα βρω μελλοντικα!!!

 

Αυτό που λέμε φροντίζεις το καλοκαίρι να μην φθάνει σε σημείο βρασμού. Το σημαντικότερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Αυτό που λέμε φροντίζεις το καλοκαίρι να μην φθάνει σε σημείο βρασμού. Το σημαντικότερο

Θεωρω υπαρχει φθορα αν το καλοκαιρι κραταει το μποιλερ πανω απο 70β παρατεταμενα..! Οσο μαλλον το σημειο βρασμου που λες εσυ!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φθορα απο θερμοκρασια δεν υπαρχει, φθορα απο πιεση ναι

το "glass" που λενε επισμαλτωνεται σε 800φευγα βαθμους κελσιου. Δεν εχει θεμα με τους 70 ουτε με τους 90.Η πιεση ναι, το τσακιζει γιατι σαν υλικο δεν εχει ελαστικοτητα, οποτε αν το καζανι "φουσκωνει-ξεφουσκωνει" λογω πιεσης, το σμαλτο ραγιζει και σπαει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, fredd0 είπε

φθορα απο θερμοκρασια δεν υπαρχει, φθορα απο πιεση ναι

το "glass" που λενε επισμαλτωνεται σε 800φευγα βαθμους κελσιου. Δεν εχει θεμα με τους 70 ουτε με τους 90.Η πιεση ναι, το τσακιζει γιατι σαν υλικο δεν εχει ελαστικοτητα, οποτε αν το καζανι "φουσκωνει-ξεφουσκωνει" λογω πιεσης, το σμαλτο ραγιζει και σπαει.

Οχι φιλε μου κανεις λαθος! Οι αυξημενες θερμοκρασιες σε συνεργασια με τα αλατα φθειρουν το glass!!!

Καπου στους 60β ξεκιναει να διαχωριζεται το νερο απο το αλατι. Οσο μεγαλυτερες θερμοκρασιες τοσο περισσοτερα αλατα!!!

Στη 10ετια οσο και τυπικος να εισαι στα service-καθαρισμο θα παρατηρησεις σε καποια σημεια φθορα του glass! Με τον καιρο σε καποια σημεια φευγει το glass,πιανει μεταλλο και ξεκιναει η αντιστροφη μετρηση!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Οχι φιλε μου κανεις λαθος! Οι αυξημενες θερμοκρασιες σε συνεργασια με τα αλατα φθειρουν το glass!!!

Καπου στους 60β ξεκιναει να διαχωριζεται το νερο απο το αλατι. Οσο μεγαλυτερες θερμοκρασιες τοσο περισσοτερα αλατα!!!

Στη 10ετια οσο και τυπικος να εισαι στα service-καθαρισμο θα παρατηρησεις σε καποια σημεια φθορα του glass! Με τον καιρο σε καποια σημεια φευγει το glass,πιανει μεταλλο και ξεκιναει η αντιστροφη μετρηση!!!

 

Δηλαδή το αλάτι οξειδώνει το σμάλτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, πάνοσ2 είπε

Δηλαδή το αλάτι οξειδώνει το σμάλτο;

Οι αυξημενες θερμοκρασιες σε συνεργασια με τα αλατα φθειρουν το glass!!!

Το σμαλτο δεν ειναι μεταλλο για να οξειδωθει..

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...