Ntinaras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, tilaverboy είπε Εγώ δεν έχω κανένα θέμα με τριγμούς. Ναι όντως τα πλαστικά δεν είναι και τα καλύτερα αλλά είναι δεμένο αυτοκίνητο. Η πληροφόρηση στο τιμόνι είναι αρκετά καλή όχι τέλεια. Επίσης έχει εξαιρετικά φρένα γιατί έχει δισκόφρενα εμπρός πίσω ακόμα και στην μικρή έκδοση που οδηγώ εγώ. Το infotainment είναι υπέροχο και τρομερά γρήγορο. Το φρεναρισμα δεν εξαρταται μονο απο την υπαρξη δισκοφρενων. Ειναι ψηλο αμαξι και με μεγαλη διαδρομη αναρτησης, που σημαινει οτι εχει μεγαλη μετατοπιση βαρους στο φρεναρισμα (και στις στροφες), πραγμα που το κανει στη καλυτερη μετριο σε αυτους τους τομεις. Τα πλαστικα που τριζουν κυριως ειναι τα χερουλια στις πορτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 15 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ειναι ψηλο αμαξι και με μεγαλη διαδρομη αναρτησης, που σημαινει οτι εχει μεγαλη μετατοπιση βαρους στο φρεναρισμα (και στις στροφες), πραγμα που το κανει στη καλυτερη μετριο σε αυτους τους τομεις. Στις στροφές είναι μπαούλο. Δε θα το 'λεγα ούτε μέτριο. Στο φρενάρισμα απ'την άλλη, είναι ά-ψο-γο. Έτσι και "τολμήσεις" να βυθίσεις το πεντάλ ρίχνει άγκυρα. Ίσως φταίει που έχει 312/272 (μεγαλούτσικο) ακόμα και στο 1.0, αλλά όπως και να 'χει, στο φρενάρισμα μόνο κακό δε το λες το T-ROC (παρά το ότι ΌΝΤΩΣ "μουρώνει", λόγω ύψους και διαδρομής της ανάρτησης, όπως λες). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, Haldol είπε Στις στροφές είναι μπαούλο. Δε θα το 'λεγα ούτε μέτριο. Στο φρενάρισμα απ'την άλλη, είναι ά-ψο-γο. Έτσι και "τολμήσεις" να βυθίσεις το πεντάλ ρίχνει άγκυρα. Ίσως φταίει που έχει 312/272 (μεγαλούτσικο) ακόμα και στο 1.0, αλλά όπως και να 'χει, στο φρενάρισμα μόνο κακό δε το λες το T-ROC (παρά το ότι ΌΝΤΩΣ "μουρώνει", λόγω ύψους και διαδρομής της ανάρτησης, όπως λες). Ισως εχω υψηλα στανταρ σε σχεση με το δικο μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Μόλις τώρα, Ntinaras είπε Ισως εχω υψηλα στανταρ σε σχεση με το δικο μου Ποιο έχεις; Σπορ αμάξι; Αν ναι, μάλλον έχεις ψηλά στάνταρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, Haldol είπε Ποιο έχεις; Σπορ αμάξι; Αν ναι, μάλλον έχεις ψηλά στάνταρ Οχι, ενα χρεπι με αλλαγμενα φρενα και αναρτηση που εχει μαλλον 1mm διαδρομη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefanosnik Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Ρε παιδιά εχώ και κάτι απορείς ακόμα , επειδή τώρα δεν περισσεύουν και λεφτά για αλλαγή ζάντας , θα πάω για αρχή να τις βάψω (ηλεκτροστατική ) μαύρες και όταν μπορέσω θελω να της αλλάξω, Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος διάφορες στο μέγεθος ; Διαβάζω διαφορά αλλά μόνο με μπερδεύουν ( καθώς είμαι άσχετος )… πχ λένε πολύ ότι η 19 θα κοπανάς στις λακούβες , τα μεγάλα τα τζιπ βλέπω ότι έχουν και 21 … επίσης αυτό που λένε ότι όσο μεγαλώνει η ζάντα αυξάνεις και την κατανάλωση , μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει πως γίνετε ; Εγώ έλεγα να πάω 18 ή 19 αλλά για τις 19 ακούω διαφορά… Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, stefanosnik είπε Ρε παιδιά εχώ και κάτι απορείς ακόμα , επειδή τώρα δεν περισσεύουν και λεφτά για αλλαγή ζάντας , θα πάω για αρχή να τις βάψω (ηλεκτροστατική ) μαύρες και όταν μπορέσω θελω να της αλλάξω, Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος διάφορες στο μέγεθος ; Διαβάζω διαφορά αλλά μόνο με μπερδεύουν ( καθώς είμαι άσχετος )… πχ λένε πολύ ότι η 19 θα κοπανάς στις λακούβες , τα μεγάλα τα τζιπ βλέπω ότι έχουν και 21 … επίσης αυτό που λένε ότι όσο μεγαλώνει η ζάντα αυξάνεις και την κατανάλωση , μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει πως γίνετε ; Εγώ έλεγα να πάω 18 ή 19 αλλά για τις 19 ακούω διαφορά… Ειναι απλο Οσο μεγαλυτερη η διαμετρος τη ζαντας, τοσο μεγαλωνει το βαρος της, και οχι μονο μεγαλωνει το βαρος της, μεγαλωνει και το βαρος σε κυκλικη περιστρεφομενη μαζα, που σημαινει μεγαλυτερη ροπη. Αρα το αμαξι θα ξοδεψει μεγαλυτερη ενεργεια για να την περιστρεψει, αρα κοβει σε επιδοσεις και αυξανει καταναλωση. Κοπαναει περισσοτερο γιατι για να μεγαλωσεις την διαμετρο της ζαντας μικραινεις το προφιλ του ελαστικου, αρα εχεις λιγοτερη αποσταση αναμεσα στον δρομο και την ζαντα αρα και μικροτερη ελαστικη διαδρομη για να αποροφησει κραδασμους. Επισης θα κοπαναει εξτρα παραπανω, επειδη το μεγαλυτερο βαρος της ζαντας, ειναι μη αναρτωμενη μαζα, που ζοριζει ακομα περισσοτερο την σωστη λειτουργια της αναρτησης. Τα μεγαλα τζιπ εχουν και μεγαλη ζαντα, και μεγαλο προφιλ, επισης ειναι ψηλα και εχουν και τεραστια διαδρομη στην αναρτηση, γι αυτο δεν κοπανανε. Επισης μη ξεχνας πως οσο μεγαλωνει η ζαντα και μικραινει το προφιλ τοσο ακριβαινουν και τα ελαστικα. Αξιζει για λιγο καλυτερη εμφανιση να τα χασεις ολα αυτα? Για μενα οχι, ειδικα αν εχεις αυτοκινητο που δεν εβγαινε ποτε με μεγαλυτερη ζαντα. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefanosnik Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ειναι απλο Οσο μεγαλυτερη η διαμετρος τη ζαντας, τοσο μεγαλωνει το βαρος της, και οχι μονο μεγαλωνει το βαρος της, μεγαλωνει και το βαρος σε κυκλικη περιστρεφομενη μαζα, που σημαινει μεγαλυτερη ροπη. Αρα το αμαξι θα ξοδεψει μεγαλυτερη ενεργεια για να την περιστρεψει, αρα κοβει σε επιδοσεις και αυξανει καταναλωση. Κοπαναει περισσοτερο γιατι για να μεγαλωσεις την διαμετρο της ζαντας μικραινεις το προφιλ του ελαστικου, αρα εχεις λιγοτερη αποσταση αναμεσα στον δρομο και την ζαντα αρα και μικροτερη ελαστικη διαδρομη για να αποροφησει κραδασμους. Επισης θα κοπαναει εξτρα παραπανω, επειδη το μεγαλυτερο βαρος της ζαντας, ειναι μη αναρτωμενη μαζα, που ζοριζει ακομα περισσοτερο την σωστη λειτουργια της αναρτησης. Τα μεγαλα τζιπ εχουν και μεγαλη ζαντα, και μεγαλο προφιλ, επισης ειναι ψηλα και εχουν και τεραστια διαδρομη στην αναρτηση, γι αυτο δεν κοπανανε. Επισης μη ξεχνας πως οσο μεγαλωνει η ζαντα και μικραινει το προφιλ τοσο ακριβαινουν και τα ελαστικα. Αξιζει για λιγο καλυτερη εμφανιση να τα χασεις ολα αυτα? Για μενα οχι, ειδικα αν εχεις αυτοκινητο που δεν εβγαινε ποτε με μεγαλυτερη ζαντα. Σε ευχαριστώ πολύ για την ξεκάθαρη εξήγηση…. Διαφωνείς και με τις 18αρες ;; ( αν φτιάξεις το αμάξι από την αρχή , υπάρχει επιλογή για 18αρα ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 17 λεπτά πριν, stefanosnik είπε Σε ευχαριστώ πολύ για την ξεκάθαρη εξήγηση…. Διαφωνείς και με τις 18αρες ;; ( αν φτιάξεις το αμάξι από την αρχή , υπάρχει επιλογή για 18αρα ) Για τι αμαξι μιλαμε? Εγω αν αλλαζα, θα εβαζα το πολυ μια ιντσα παραπανω. Γενικα οι μεγαλυτερες ζαντες "επινοηθηκαν" για να μπαινουν μεγαλυτερα φρενα, οχι για να εισαι gangsta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefanosnik Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 31 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Για τι αμαξι μιλαμε? Εγω αν αλλαζα, θα εβαζα το πολυ μια ιντσα παραπανω. Γενικα οι μεγαλυτερες ζαντες "επινοηθηκαν" για να μπαινουν μεγαλυτερα φρενα, οχι για να εισαι gangsta T-roc. 1.5 tsi dsg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tilaverboy Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε Το φρεναρισμα δεν εξαρταται μονο απο την υπαρξη δισκοφρενων. Ειναι ψηλο αμαξι και με μεγαλη διαδρομη αναρτησης, που σημαινει οτι εχει μεγαλη μετατοπιση βαρους στο φρεναρισμα (και στις στροφες), πραγμα που το κανει στη καλυτερη μετριο σε αυτους τους τομεις. Τα πλαστικα που τριζουν κυριως ειναι τα χερουλια στις πορτες. Δε φρενάρει το ίδιο αν έχει δισκόφρενα ή αν έχει ταμπουρα. Αλλά αυτοκίντα στην ίδια κατηγορία έχουνε ταμπουρα πίσω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2022 20 ώρες πριν, spyrossss είπε Μην τρομάζετε τον άνθρωπο ρε παιδιά 😂 Όλα τα αυτοκίνητα από το εργοστάσιο μέχρι να γίνει η διαδικασία pdi,όπου ανάλογα την μάρκα,γίνεται είτε στα logistics πριν παραδοθεί στην αντιπροσωπεία ή πηγαίνει απευθείας για pdi στην αντιπροσωπεία. Μέχρι όμως να γίνει το pdi έχει τις βασικές λειτουργίες για να το μεταφερεις ,πχ να μην υπερβαίνει τα 20-30km/h. Επισης δεν θα κάτσουν να σκίσουν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο,θα προτιμήσουν κάποιο σπορ που θα τους κινήσει το ενδιαφέρον 😁 Οταν πρεπει να αδειασουν απο ενα καραβι 1000 αυτοκινητα σε 3 ωρες και να τα αποθηκευσουν 2 χλμ μακρυα απο την προβλητα πηγαινουν με τις βασικες λειτουργιες... δλδ να μην υπερβαινουν πανω απο 20 τα. 100 χλμ/ω...και δεν εχει σημασια αν ειναι σπορ ή απλο οικογενειακο σενταν . Μαντεψε πως το ξεφορτωνουν.... ειναι ομαδες απο πεντε ατομα, παιρνουν απο ενα ο καθενας και το βγαζουν απο το καραβι, πηγαινουν εκει που τα αφηνουν, μπαινουν σε ενα απο αυτα επιστρεφουν και παλι απο την αρχη... Το πολυ γελιο πεφτει αν το πληρωμα του καραβιου δεν εξισορροπει καλα το υψος του καραβιου και του καταπελτη οσο αδειαζει απο αυτοκινητα... Επισης επειδη τα ελαστικα εχουν πολυ παραπανω αερα απο αυτο που πρεπει χοροπηδανε σα μπαλλες του μπασκετ... Παρτο εσυ μετα και φερσου του με φροντιδα και προδερμ.... Το εχουμε σκισει εγω κι αλλος ενας (αυτος που το φορτωσε στο καραβι) πριν το pdi....το pdi γινεται για να προλαβουν καμια "ζημια" που ισως εχει γινει απο ολους οσους το εχουν καβαλησει πριν απο εσενα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzezanasi Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 24/2/2022 στις 6:23 ΜΜ, stefanosnik είπε Aναφερεσαι σε μοντελο του 2018 , απο οτι διαβαζω και αλλου τα πιο πολλα θεματα τα εχουν λυσει... εχει ερθει το δικο μου στην αντιπροσωπεία και περιμενω σε λιγες μερες να βγαλουν αδεια , πινακιδες για να παραλαβω 😁. παιδια ερωτηση , τελικα θελουν στρωσιμο τα καινουργια αμαξια ? και αν ναι τι προτεινετε? Thaaaanks Μπορεί και να έχεις δίκιο και να έχουν επιλυθεί τα προβλήματα του DSG. Είχα το Passat 1.4 μοντέλο του 12 καινούργιο, το Passat 1.4 μοντέλο του 16 καινούργιο, T Roc όπως είπα μοντέλο του 18 καινούργιο όλα με DSG κάθε φορά διάβαζα και ήλπιζα ότι έχουν επιλυθεί αλλά φευ! Μακάρι να ισχύει, είναι γενικά εξαιρετικό να το οδηγείς. Όντως τα φρένα του είναι εξαιρετικά! Στρώσιμο θέλει οπωσδήποτε, για τα πρώτα 2000χλμ να μην βάζεις Cruise control, να το δουλεύεις σε ένα εύρος στροφών μέχρι τις 3000 και να μη το φορτώνεις και πλακώνεις στα γκάζια χωρίς λόγο. Αυτό που έκανα εγώ, βραδινές ώρες μέσα στην πόλη είναι το ιδανικό. Να το χαρείς! Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2022 από tzezanasi 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefanosnik Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 26 λεπτά πριν, tzezanasi είπε Μπορεί και να έχεις δίκιο και να έχουν επιλυθεί τα προβλήματα του DSG. Είχα το Passat 1.4 μοντέλο του 12 καινούργιο, το Passat 1.4 μοντέλο του 16 καινούργιο, T Roc όπως είπα μοντέλο του 18 καινούργιο όλα με DSG κάθε φορά διάβαζα και ήλπιζα ότι έχουν επιλυθεί αλλά φευ! Μακάρι να ισχύει, είναι γενικά εξαιρετικό να το οδηγείς. Όντως τα φρένα του είναι εξαιρετικά! Στρώσιμο θέλει οπωσδήποτε, για τα πρώτα 2000χλμ να μην βάζεις Cruise control, να το δουλεύεις σε ένα εύρος στροφών μέχρι τις 3000 και να μη το φορτώνεις και πλακώνεις στα γκάζια χωρίς λόγο. Αυτό που έκανα εγώ, βραδινές ώρες μέσα στην πόλη είναι το ιδανικό. Να το χαρείς! εχει ερθει εδω και ποσες μερες στην αντιπροσωπεια ( πηγα το ειδα ) και επειδη ειμαι επαρχια στο μηχανολογικο ειναι ενα ατομο και τουσ εχουν κλεισει ραντεβου 9 του μηνος , αν ειναι δυνατον !!! εχετε ακουσει κατι για προσωρινη αδεια ? ο ξαδερφοσ μου κατι τετοιο λεει εκανε πριν καιρο ( του το εκανα απο την αντιπροσωπεια θεσσαλονικη ) και το πηρε χωρισ πινακιδες ( ειχε χαρτι στο μπαμπριζ), υπαρχει κατι τετοιο να το προτεινω μπας και το παρω πιο νωρισ ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzezanasi Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, stefanosnik είπε εχει ερθει εδω και ποσες μερες στην αντιπροσωπεια ( πηγα το ειδα ) και επειδη ειμαι επαρχια στο μηχανολογικο ειναι ενα ατομο και τουσ εχουν κλεισει ραντεβου 9 του μηνος , αν ειναι δυνατον !!! εχετε ακουσει κατι για προσωρινη αδεια ? ο ξαδερφοσ μου κατι τετοιο λεει εκανε πριν καιρο ( του το εκανα απο την αντιπροσωπεια θεσσαλονικη ) και το πηρε χωρισ πινακιδες ( ειχε χαρτι στο μπαμπριζ), υπαρχει κατι τετοιο να το προτεινω μπας και το παρω πιο νωρισ ? Απίστευτο... Αυτό γινόταν πολύ παλιά δεν ξέρω αν παίζει τώρα... Θα στο ασφαλίσει κάποια ασφαλιστική χωρίς πινακίδες; Προσωπικά δε θα έκανα μέτρο με ανασφάλιστο αυτοκίνητο ακόμη και αν ήταν καινούργιο και το πήγαινα μέχρι το γκαράζ για αποθήκευση έως ότου να βγουν... Μήπως με κάνα χαρτζιλίκι που το κανονίζει η αντιπροσωπεία στις δώσουν πιο γρήγορα. Εγώ σε ένα καινούργιο που πήρα τον Νοέμβρη έδωσα χαρτζιλίκι για να μου βγάλουν πινακίδες με νούμερο που ήθελα, μέσω αντιπροσωπείας. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2022 από tzezanasi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα