Marios g. Δημοσ. 9 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2019 Εχω αποφασισει για αγορα αυτο το αυτοκινητο το θεμα εινα οτι θα το χρησιμοποιω το πολυ 3 μηνες το χρονο που σημαινει 10.000 χλμ ετησιως. Βοηθεια επιλογης κινητηρα θα ηθελα: Α) 1.5 TSI 150 HP Β) 2.0 TDi 150 HP 4 MOTION Γ) 2.0 TSi 190 HP 4 MOTION Δεν καιγομαι για τα βουνα με χιονια. Με φοβιζουν λιγο και τα σκληρα πλαστικα. Εγω σκεφτομαι για τον 1.5 TSI 150 HP και διαφορα χρηματων να την δωσω σε προεαραιτεκο εξοπλισλο. ο λογος 1.000 φορος πολυτελειας + τελη κυκλοφοριας + καταναλωση παραπανω βγαζω ενα ταξιδακι 10 -12 μερες σε εξωτερικο π.χ. μπαλι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aGka8l Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Βρες από μια μάντρα ένα yaris mk1 του 2000 να σωθείς και κάνεις με τα ρέστα ένα ταξίδι στη Μοζαμβίκη και νοικιάζεις από κει κάνενα vw 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 "Το πολύ 3ς μήνες τον χρόνο δηλαδή 10.000 km ετησίως." 3333 km τον μήνα θα κάνεις; 😲 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsiro7 Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Στο Μπαλί έχει μεγάλες αποστάσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nickokin Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2019 Μια χαρά είναι ο 1.5 με τα 150ps και από θέμα επιδόσεων και από θέμα οικονομίας λόγω του συστήματος απενεργοποίησης των κυλίνδρων που διαθέτει.... τι να το κάνεις 2λιτρο , όσο για τα πλαστικά είναι κατά πολύ ανώτερα από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας με "μαλακά" πλαστικά. 2 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Marios g. Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Ναι οταν ερχομαι ελλαδα μου αρεσει να ταξιδευω αλλα δεν αξιζει να πληρωνω 2400€ για το 3μηνο που ειμαι εδω και να εχω ενοικιασμενο αυτοκινητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mad-proffessor Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Όμορφο αυτοκινητάκι, ακόμα και τον 1.0 turbo με τα 115 άλογα να είχε θα τράβαγε μια χαρά. Στην VW βάλαν το T-Roc στην θέση του παλιότερου Tiguan και μεταφέραν το Tiguan στην upper SUV κατηγορία, μεγαλώνοντας τους χώρους του. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoskatos Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Στις 9/5/2019 στις 11:08 ΜΜ, Marios g. είπε .Εγω σκεφτομαι για τον 1.5 TSI 150 HP και διαφορα χρηματων να την δωσω σε προεαραιτεκο εξοπλισλο. Αυτό θα κάνεις, την απάντηση την έχεις δώσει ο ίδιος. Μια χαρά είναι ο 1500αρης και μια χαρά πλαστικά έχει το t-roc. Σκληρά είναι σε περίπτωση που θέλεις να κοιμηθείς πάνω σε αυτά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Το T-ROC έχει όντως σκληρά πλαστικά, αλλά είναι ποιοτικά. Έχουν ωραία συναρμογή και δε πιστεύω ότι θ' αρχίσουν οι τριγμοί μετά από 20- 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν είναι το μοναδικό κριτήριο η σκληρότητα των πλαστικών σ' ένα αμάξι για την ποιότητα του εσωτερικού. Στο θέμα των κινητήρων τώρα, ο 1.5 150PS είναι γνωστό ότι παρουσιάζει πρόβλημα (το λεγόμενο "kangarooing", ψάξε και σε site του εξωτερικού). Οπότε δε τον συνιστώ. Οπότε, εφόσον ο 1.0 116PS δε σου αρκεί (για να μη τον αναφέρεις καν, μάλλον δε σου αρκεί) πήγαινε κατευθείαν στον δίλιτρο. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoskatos Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 4 λεπτά πριν, Haldol είπε Στο θέμα των κινητήρων τώρα, ο 1.5 150PS είναι γνωστό ότι παρουσιάζει πρόβλημα (το λεγόμενο "kangarooing", ψάξε και σε site του εξωτερικού). Οπότε δε τον συνιστώ. Οπότε, εφόσον ο 1.0 116PS δε σου αρκεί (για να μη τον αναφέρεις καν, μάλλον δε σου αρκεί) πήγαινε κατευθείαν στον δίλιτρο. Αν του βγει το συγκεκριμένο πρόβλημα στο σασμαν τον καλύπτει ή εγγύηση όμως. Απ ότι ξέρω είναι θέμα Τζόκερ το kangarooing και αν είσαι από τους τυχερούς στο βγάζει αρκετά νωρίς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2019 38 λεπτά πριν, panoskatos είπε Αν του βγει το συγκεκριμένο πρόβλημα στο σασμαν τον καλύπτει ή εγγύηση όμως. Απ ότι ξέρω είναι θέμα Τζόκερ το kangarooing και αν είσαι από τους τυχερούς στο βγάζει αρκετά νωρίς. Ισχύει, τον καλύπτει η εγγύηση. Απλά το αναφέρω, διότι δε ξέρω κατά πόσο θέλει κάποιος να πάρει καινούριο αυτοκίνητο και μετά από 1- 2 μήνες να είναι συνεργείο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SandraVveg Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Στις 14/5/2019 στις 7:02 ΜΜ, Haldol είπε Το T-ROC έχει όντως σκληρά πλαστικά, αλλά είναι ποιοτικά. Έχουν ωραία συναρμογή και δε πιστεύω ότι θ' αρχίσουν οι τριγμοί μετά από 20- 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν είναι το μοναδικό κριτήριο η σκληρότητα των πλαστικών σ' ένα αμάξι για την ποιότητα του εσωτερικού. Στο θέμα των κινητήρων τώρα, ο 1.5 150PS είναι γνωστό ότι παρουσιάζει πρόβλημα (το λεγόμενο "kangarooing", ψάξε και σε site του εξωτερικού). Οπότε δε τον συνιστώ. Οπότε, εφόσον ο 1.0 116PS δε σου αρκεί (για να μη τον αναφέρεις καν, μάλλον δε σου αρκεί) πήγαινε κατευθείαν στον δίλιτρο. Καλησπέρα Επειδή δεν ξερω ακριβώς τι πρόβλημα ειναι αυτο που αναφέρεις, μπορεις σε παρακαλώ να μου πεις ποσο σοβαρο ειναι και αν τελικα αξιζει η αγορα του t roc; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tilaverboy Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Απορώ πως προτείνουν τα 2.0l αμάξια. Το αμάξι για να κυκλοφορήσει θέλει 1000 ευρώ. 600 ευρώ σηματάκι και 400 ευρώ φόρο πολυτελείας. Είχαμε οικογενειακό 2.0l Tiguan και για να το πουλήσουμε σε αντιπροσωπεία μας έφυγε η πίστη και σχεδόν το χαρίσαμε. Πήραμε το 1.6 TDi T Roc στην πιο απλή έκδοση. Γενικά συμβουλή μου είναι όχι πάνω από 1600 κυβικά. Όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις τα μεγάλα κυβικά σου μένουν στο χέρι. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2019 από tilaverboy 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, tilaverboy είπε Απορώ πως προτείνουν τα 2.0l αμάξια. Το αμάξι για να κυκλοφορήσει θέλει 1000 ευρώ. 600 ευρώ σηματάκι και 400 ευρώ φόρο πολυτελείας. Γιατί απορείς? Υπάρχουν οικογένειες χωρίς οικονομικά προβλήματα ή εταιρικά ή leasing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ioannisto Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2019 7 ώρες πριν, tilaverboy είπε Απορώ πως προτείνουν τα 2.0l αμάξια. Το αμάξι για να κυκλοφορήσει θέλει 1000 ευρώ. 600 ευρώ σηματάκι και 400 ευρώ φόρο πολυτελείας. Είχαμε οικογενειακό 2.0l Tiguan και για να το πουλήσουμε σε αντιπροσωπεία μας έφυγε η πίστη και σχεδόν το χαρίσαμε. Πήραμε το 1.6 TDi T Roc στην πιο απλή έκδοση. Γενικά συμβουλή μου είναι όχι πάνω από 1600 κυβικά. Όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις τα μεγάλα κυβικά σου μένουν στο χέρι. +1000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα