Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
9 ώρες πριν, NikosRocknRolla είπε

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Εγώ εντάξει κοντούλης είμαι στο 1,77 οπότε με ένα τζάμι μεγαλύτερο θα είμαι καλά! Ταξίδι δεν έκανα μόνο μια απλή βόλτα είναι η αλήθεια! Για το Tiger είχα ακούσει πιο παλιά για προβλήματα για αυτό σταμάτησα να το κοιτάω αλλιώς είναι τέλεια επιλογή! @NikosKallithea και που πήγες αφού το έδωσες;;;

Τα παλια μοντέλα έβγαζαν κάποια μικροπροβλήματα τυπου μίζα κλπ τα κανουρια ειναι πιο αξιόπιστα. Εγω 1,70 Και εχω το XC με τακουνι λάστιχο και ειμαι μια χαρα

  • Like 1
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Ποιες τελικές ταχύτητες προτείνεις εσύ ως ασφαλή για τον οδηγό σε δημόσιο δρόμο ή πίστα ας πούμε? 

να πας με το οριο ή εστω λιγο παραπανω οχι? πρεπει σωνει και καλα να πας με 300?

τετοιες μαλακιες κανετε και μετα οι υπολοιποι χρηστες του οδικου δικτυου κραζουν ολους τους μηχανοβιους, ακομα και μας που παμε "κυριες"..

Δημοσ.
Στις 12/5/2019 στις 8:07 ΠΜ, panoskatos είπε

Ποιες τελικές ταχύτητες προτείνεις εσύ ως ασφαλή για τον οδηγό σε δημόσιο δρόμο ή πίστα ας πούμε? 

Εδώ είναι που ξεκινάμε να τις μετρήσουμε ; 

Άστο, εγώ την έχω μικρή, οπότε δεν απαντάω στο ερώτημά σου, και στο αντιστρέφω:

Εσύ θεωρείς ως λογική ταχύτητα τα 260 χαω στον οποιοδήποτε ελληνικό δρόμο ; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Εδώ είναι που ξεκινάμε να τις μετρήσουμε ; 

Άστο, εγώ την έχω μικρή, οπότε δεν απαντάω στο ερώτημά σου, και στο αντιστρέφω:

Εσύ θεωρείς ως λογική ταχύτητα τα 260 χαω στον οποιοδήποτε ελληνικό δρόμο ; 

τα 260 δεν ειναι λογικη ταχυτητα σε οποιονδηποτε δημοσιο δρομο, οχι μονο στον Ελληνικο. κι ας εχουν απεριοριστο οριο οι Γερμανοι, τα 260 δεν εχουν καμια λογικη.

Σε αυτη την ταχυτητα εισαι ολοκληρος ενα βλημα που ενδεχομένως θα βρει στοχο (οπως βρηκε η πορσε του βακακη).

Δεν εχει σημασια αν ειναι αυτοκινητο ή μηχανη. Οχημα που κινειται με 260 αναμεσα σε αλλα ειναι εν δυναμει απειλη για τον συνανθρωπο.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Εδώ είναι που ξεκινάμε να τις μετρήσουμε ; 

Άστο, εγώ την έχω μικρή, οπότε δεν απαντάω στο ερώτημά σου, και στο αντιστρέφω:

Εσύ θεωρείς ως λογική ταχύτητα τα 260 χαω στον οποιοδήποτε ελληνικό δρόμο ; 

Σου κάνω μια ερώτηση ,δεν μπαίνεις καν στον κόπο να απαντήσεις και μου το γυρνάς και κάνεις εσυ ερώτηση σ εμένα !

Θα σου απαντήσω λοιπών !

Ο φίλος λοιπόν με το R1 της Yamaha δεν έχει κάνει καμιά απολύτως μετατροπή στην μοτοσυκλέτα του. Αγόρασε μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να πιάσει ταχύτητες άνω των 300χλμ/ω με ενα κοντέρ που μπορεί να γράψει ως 299χλμ/ω . Η μηχανή αυτη όπως και πολλές άλλες super sport πωλούνται νόμιμα στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα τα 240 έρχονται με πάρα πολύ μεγάλη ευκολία και πολύ γρήγορα , η μηχανή πατάει γερά , ο αναβάτης εννοείται εχει σκύψει και όλα είναι φυσιολογικά. 

Και τώρα έρχομαι στην ουσία : Καμία ταχύτητα δεν είναι επικίνδυνη όταν γίνεται στο σωστό σημείο , καμία ταχύτητα δεν είναι ασφαλή όταν γίνεται σε λάθος σημείο και απο κακό οδηγό. Μοτοσυκλέτα κινείται σε εθνική οδό (χωρίς να είναι και αυτοκινητόδρομος) με ταχύτητα 90χλμ/ω και πετάγεται κάθετα αφηρημένος οδηγός που πηγαίνει με 40χλμ (δεν εχει να κάνει αν είναι αυτοκίνητο ή δίκυκλο) ποιος είναι ο επικίνδυνος για τους άλλους και για τον εαυτό του ; Αυτος που πηγαινει με 90χλμ/ω ή αυτος που πηγαίνει με 40χλμ/ω ;

Οποιοσδήποτε κακός , αφηρημένος , που μιλάει στο κινητό , που κοιτάει το κινητό , που τσακώνεται με την γκόμενα , που η γκόμενα κοιτάζεται στο καθρέφτη και χίλια δυο παραδείγματα μπορεί να προκαλέσει δυστύχημα στην άσφαλτο κάνοντας κακό στον εαυτο του αλλά και στους άλλους πηγαίνοντας ακόμα και με 40χλμ/ω και ακόμα λιγότερο.

Ενας μοτοσικλετιστής που κινείται με αυξημένη ταχύτητα όλη του η προσοχή βρίσκεται στο τιμόνι και μόνο εκεί, φυσικά μιλάω για αναβάτη που γνωρίζει που, πως και πόσο πρέπει να κινηθεί στην κάθε περίπτωση γνωρίζοντας τις ικανότητες του και τις ικανότητες της μοτοσυκλέτας.

Σταματήστε πια αυτη την καραμέλα με την ταχύτητα , οι πιο επικινδύνου οδηγοί είναι οι ανεύθυνοι όχι αυτοι που τρέχουν. 

Τέλος θα σου πω οτι ΝΑΙ υπάρχουν στην ελλάδα δρόμοι που μπορείς να πιάσεις 260χλμ/ω για πλάκα !                 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, panoskatos είπε

Σου κάνω μια ερώτηση ,δεν μπαίνεις καν στον κόπο να απαντήσεις και μου το γυρνάς και κάνεις εσυ ερώτηση σ εμένα !

Θα σου απαντήσω λοιπών !

Ο φίλος λοιπόν με το R1 της Yamaha δεν έχει κάνει καμιά απολύτως μετατροπή στην μοτοσυκλέτα του. Αγόρασε μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να πιάσει ταχύτητες άνω των 300χλμ/ω με ενα κοντέρ που μπορεί να γράψει ως 299χλμ/ω . Η μηχανή αυτη όπως και πολλές άλλες super sport πωλούνται νόμιμα στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα τα 240 έρχονται με πάρα πολύ μεγάλη ευκολία και πολύ γρήγορα , η μηχανή πατάει γερά , ο αναβάτης εννοείται εχει σκύψει και όλα είναι φυσιολογικά. 

 Και τώρα έρχομαι στην ουσία : Καμία ταχύτητα δεν είναι επικίνδυνη όταν γίνεται στο σωστό σημείο , καμία ταχύτητα δεν είναι ασφαλή όταν γίνεται σε λάθος σημείο και απο κακό οδηγό. Μοτοσυκλέτα κινείται σε εθνική οδό (χωρίς να είναι και αυτοκινητόδρομος) με ταχύτητα 90χλμ/ω και πετάγεται κάθετα αφηρημένος οδηγός που πηγαίνει με 40χλμ (δεν εχει να κάνει αν είναι αυτοκίνητο ή δίκυκλο) ποιος είναι ο επικίνδυνος για τους άλλους και για τον εαυτό του ; Αυτος που πηγαινει με 90χλμ/ω ή αυτος που πηγαίνει με 40χλμ/ω ;

 Οποιοσδήποτε κακός , αφηρημένος , που μιλάει στο κινητό , που κοιτάει το κινητό , που τσακώνεται με την γκόμενα , που η γκόμενα κοιτάζεται στο καθρέφτη και χίλια δυο παραδείγματα μπορεί να προκαλέσει δυστύχημα στην άσφαλτο κάνοντας κακό στον εαυτο του αλλά και στους άλλους πηγαίνοντας ακόμα και με 40χλμ/ω και ακόμα λιγότερο.

Ενας μοτοσικλετιστής που κινείται με αυξημένη ταχύτητα όλη του η προσοχή βρίσκεται στο τιμόνι και μόνο εκεί, φυσικά μιλάω για αναβάτη που γνωρίζει που, πως και πόσο πρέπει να κινηθεί στην κάθε περίπτωση γνωρίζοντας τις ικανότητες του και τις ικανότητες της μοτοσυκλέτας.

Σταματήστε πια αυτη την καραμέλα με την ταχύτητα , οι πιο επικινδύνου οδηγοί είναι οι ανεύθυνοι όχι αυτοι που τρέχουν. 

Τέλος θα σου πω οτι ΝΑΙ υπάρχουν στην ελλάδα δρόμοι που μπορείς να πιάσεις 260χλμ/ω για πλάκα !                 

Συγνώμη, αλλά και τα κουζινομάχαιρα πωλούνται νόμιμα, πάει να πει ότι θα τα χρησιμοποιήσω για να σφάξω τη γυναίκα μου όποτε μαλώνουμε ; 

Με συγχωρείς πολύ αλλά στα 250 χλμ/ώρα, όσο καλά εκπαιδευμένος και αν είσαι ο χρόνος αντίδρασης που έχεις είναι σαφώς μειωμένος, δυστυχώς κανείς δε μπορεί να νικήσει την φυσική 

Φυσικά και μπορείς να πιάσεις και 150, και 200 και 250 για πλάκα, το θέμα είναι κατά πόσον είναι σώφρον να το πράξεις 

Και επειδή ξέρω ότι η επόμενη ατάκα σου θα είναι "εγώ μπορώ να το κάνω, εσύ όχι", σταματάω τη κουβέντα εδώ 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, AristidisZ είπε

Συγνώμη, αλλά και τα κουζινομάχαιρα πωλούνται νόμιμα, πάει να πει ότι θα τα χρησιμοποιήσω για να σφάξω τη γυναίκα μου όποτε μαλώνουμε ; 

Με συγχωρείς πολύ αλλά στα 250 χλμ/ώρα, όσο καλά εκπαιδευμένος και αν είσαι ο χρόνος αντίδρασης που έχεις είναι σαφώς μειωμένος, δυστυχώς κανείς δε μπορεί να νικήσει την φυσική 

Φυσικά και μπορείς να πιάσεις και 150, και 200 και 250 για πλάκα, το θέμα είναι κατά πόσον είναι σώφρον να το πράξεις 

Και επειδή ξέρω ότι η επόμενη ατάκα σου θα είναι "εγώ μπορώ να το κάνω, εσύ όχι", σταματάω τη κουβέντα εδώ 

Το παράδειγμά σου είναι παντελώς άκυρο.

Δεν διάβασες αυτα που έγραψα , δεν τα επεξεργάστηκες καν..

Συνεχίζεις να μιλάς για ταχύτητες και για σωφρονισμό ή παράνοια σε εναν κόσμο ακραία παράλογο.

Κ εγω την σταματάω εδω , δεν αξίζει , τσάμπα μελάνι ...   

Δημοσ.

Οταν έστρωνα τη μοτοσυκλέτα μου και ήμουνα υποχρεωμένος να πηγαίνω με 120 Max, ακριβώς δηλαδή στα όρια των εθνικών δρόμων, Είχα την εντύπωση ότι θα με σκοτώσουν, δεν υπήρχε αυτοκίνητο (άστε τις μηχανές) που να πήγαινε  με κάτω από 180

Τωρα αν απο εδώ μέσα το 80% πάει με 120 εντάξει, οκ, εγω απλώς πετυχαίνω μόνιμα το υπολοιπο 20% μπροστά μου :)

 

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, panoskatos είπε

 

Σταματήστε πια αυτη την καραμέλα με την ταχύτητα , οι πιο επικινδύνου οδηγοί είναι οι ανεύθυνοι όχι αυτοι που τρέχουν. 

Τέλος θα σου πω οτι ΝΑΙ υπάρχουν στην ελλάδα δρόμοι που μπορείς να πιάσεις 260χλμ/ω για πλάκα !                 

Ενταξει νομιζω δεν εχει νοημα να πει καποιος κατι παραπανω.

Το μονο που ευχομαι ειναι να σε πιασουν και να σε σταματησουν πριν κλεισεις κι εσυ κανα σπιτι.

Καλη συνεχεια (και μακρυα απο εμας)

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστά αυτά που λέτε και από τις 2 μεριές! Και τα 2 είναι σωστά και δεν πρέπει αυτές οι ταχύτητες να υπάρχουν εννοείται σε δρόμο με κίνηση και κόσμο και είναι τόσο εύκολα να τις πιάσεις! Εγώ προσωπικά έχοντας την μηχανή τόσα χρόνια όσες φορές πήγα με 240-250  θα ήταν σε Εγνατία που την έχω δίπλα και εννοείται σε στιγμή που δεν είναι κανένας εκεί και θα ήταν ακαριαία δηλαδή πας 250 μένεις 2 δεύτερα και ξανά νορμάλ! Γιατί αν έχει κόσμο και υπάρχει περίπτωση να πέσεις σε κάποιον ξεχασμένο οδηγό αλλά και χτύπα ξύλο κάτι παθαίνει η μηχανή όπως ένα σκασμένο λάστιχο έχεις δημιουργήσει πανικό και σίγουρα κάποιος θα σε βάλει από κάτω! Οι άλλοι που πάνε με κάτι 250-260 με αμάξια και μηχανές κάτι καλοκαίρια Κυριακής που είναι πήχτρα ο δρόμος όταν τους βλέπω κάνω δεξιά και ελπίζω ο Θεός να τους έχει καλά και να τους βοηθάει η τύχη!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, ManFromEarth είπε

Ενταξει νομιζω δεν εχει νοημα να πει καποιος κατι παραπανω.

Το μονο που ευχομαι ειναι να σε πιασουν και να σε σταματησουν πριν κλεισεις κι εσυ κανα σπιτι.

Καλη συνεχεια (και μακρυα απο εμας)

Κ εγώ εύχομαι να σε πιάσουν και μακριά από εμάς. 

Και όλα αυτά πριν προλάβεις να ανοίξεις ή να κλείσεις κανένα σπίτι. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

δεν υπήρχε αυτοκίνητο (άστε τις μηχανές) που να πήγαινε  με κάτω από 180

 

Σε πια πίστα του need for speed;; 😀

Με 120-140 πάνε οι περισσότεροι

 

16 ώρες πριν, panoskatos είπε

Σου κάνω μια ερώτηση ,δεν μπαίνεις καν στον κόπο να απαντήσεις και μου το γυρνάς και κάνεις εσυ ερώτηση σ εμένα !

Θα σου απαντήσω λοιπών !

Ο φίλος λοιπόν με το R1 της Yamaha δεν έχει κάνει καμιά απολύτως μετατροπή στην μοτοσυκλέτα του. Αγόρασε μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να πιάσει ταχύτητες άνω των 300χλμ/ω με ενα κοντέρ που μπορεί να γράψει ως 299χλμ/ω . Η μηχανή αυτη όπως και πολλές άλλες super sport πωλούνται νόμιμα στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα τα 240 έρχονται με πάρα πολύ μεγάλη ευκολία και πολύ γρήγορα , η μηχανή πατάει γερά , ο αναβάτης εννοείται εχει σκύψει και όλα είναι φυσιολογικά. 

Και τώρα έρχομαι στην ουσία : Καμία ταχύτητα δεν είναι επικίνδυνη όταν γίνεται στο σωστό σημείο , καμία ταχύτητα δεν είναι ασφαλή όταν γίνεται σε λάθος σημείο και απο κακό οδηγό. Μοτοσυκλέτα κινείται σε εθνική οδό (χωρίς να είναι και αυτοκινητόδρομος) με ταχύτητα 90χλμ/ω και πετάγεται κάθετα αφηρημένος οδηγός που πηγαίνει με 40χλμ (δεν εχει να κάνει αν είναι αυτοκίνητο ή δίκυκλο) ποιος είναι ο επικίνδυνος για τους άλλους και για τον εαυτό του ; Αυτος που πηγαινει με 90χλμ/ω ή αυτος που πηγαίνει με 40χλμ/ω ;

Οποιοσδήποτε κακός , αφηρημένος , που μιλάει στο κινητό , που κοιτάει το κινητό , που τσακώνεται με την γκόμενα , που η γκόμενα κοιτάζεται στο καθρέφτη και χίλια δυο παραδείγματα μπορεί να προκαλέσει δυστύχημα στην άσφαλτο κάνοντας κακό στον εαυτο του αλλά και στους άλλους πηγαίνοντας ακόμα και με 40χλμ/ω και ακόμα λιγότερο.

Ενας μοτοσικλετιστής που κινείται με αυξημένη ταχύτητα όλη του η προσοχή βρίσκεται στο τιμόνι και μόνο εκεί, φυσικά μιλάω για αναβάτη που γνωρίζει που, πως και πόσο πρέπει να κινηθεί στην κάθε περίπτωση γνωρίζοντας τις ικανότητες του και τις ικανότητες της μοτοσυκλέτας.

Σταματήστε πια αυτη την καραμέλα με την ταχύτητα , οι πιο επικινδύνου οδηγοί είναι οι ανεύθυνοι όχι αυτοι που τρέχουν. 

Τέλος θα σου πω οτι ΝΑΙ υπάρχουν στην ελλάδα δρόμοι που μπορείς να πιάσεις 260χλμ/ω για πλάκα !                 

Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση πιστεύω. Και εμένα μου αρέσει να το πατάω σε δρόμους που έχω την άνεση αλλά όχι να πάω ολόκληρο ταξίδι τέρμα τα γκάζια.

Πάντως πιο επικίνδυνος είναι ένας παππούς που πάει με 50 και έχει χρόνο αντίδρασης πενταπλάσιο από έναν νέο άνθρωπο. Γιατί σε άλλο τοπικ  βγάζουν τους υπερήλικες καλούς οδηγούς.

 καλός οδηγός είναι αυτός που έχει αντίληψη και ξέρει που μπορεί να ανοίξει το γκάζι. Αλλά και που πρέπει να πατήσει φρένο.

  Το πάω σιγά αλλά είμαι κούλος δεν έχω αντίληψη δεν μπορώ να αποφύγω σύγκρουση ,χάνω την ψυχραιμία μου , νομίζω ότι τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα με σώσουν δεν μου λέει κάτι.

Σήμερα έχουν τόσα πολλά συστήματα ηλεκτρονικά που δεν αφήνει τους τροχούς να γλυστρουνε , φρενάρει μόνο του δεν σε πετάει στην στροφή κτλπ αλλά και πάλι βλέπεις  πάνε και σκοτώνονται..

Είμαι της άποψης πάν μέτρο άριστον

Και να σκεφτόμαστε ότι οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι πιστά. Αυτό που φοβάμαι μετά από πολλά χιλιόμετρα σαν οδηγός αυτοκινήτου πάνω από 350 χιλιάδες. Είναι τούς υπόλοιπους οδηγούς στον δρόμο. Δεν τους εμπιστεύομαι πάντα σκέφτομαι το χειρότερο , αυτό με έχει βοηθήσει στο να προλαμβανω τα λάθη των άλλων. Γι'αυτό λέω χρειάζεται να έχουμε αντίληψη. 

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...