Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, karateka είπε

Υπήρχε περίπτωση να διακινδυνεύσει το όνομά της;

Υπήρχε ναι, γιατί όχι.

Με τον ίδιο τρόπο που ρίσκαρε το vag με dsg και dieselgate.

  • Like 1
  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, turbat0s είπε

Υπήρχε ναι, γιατί όχι.

Με τον ίδιο τρόπο που ρίσκαρε το vag με dsg και dieselgate.

Καμια σχεση το ενα με το αλλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τρανη αποδειξη με το τι συμβαινει με τις εταιρειες αυτοκινητων και το φοβερο μπερδεμα εξαγορας,συγχωνευσεων κτλ για να επιβιωσουν ειναι και το εξης που μου συνεβη απο μια εμπειρια που ειχα πριν απο καποια χρονια.Ενδιαφερομουν για αγορα ενος βαν εννιαθεσιου λογω συνθηκων που ειχα τοτε αναγκη και ειχα καταληξει λογω χωρων και μονο σε 4 μοντελα που εξυπηρετουσαν. Μονο που και τα 4 ειναι ακριβως τα ιδια.Παναμομοιοτυπα μεχρι και την τελευταια βιδα τους! Και εσωτερικα και εξωτερικα!

Τα απαριθμω.

1. OPEL VIVARO

2.FIAT TALENTO

3.NISSAN NV 300

4.RENAULT TRAFIC

Φανταζεστε την καταληξη και την εκπληξη μου πριν μερικα χρονια οταν διαπιστωσα και ενημερωθηκα οτι ολα τα παραπανω μοντελα ειναι της RENAULT!!!  Απο μηχανη εως και εγω δεν ξερω τι αλλο.

Η μοναδικη...Το τονιζω!! Η μοναδικη διαφορα τους ειναι το λογοτυπο αυτοκολλητο μπροστα στη μασκα του αυτοκινητου,πισω στο πορτπαγκαζ και πανω στο τιμονι!!  

Επεξ/σία από sonikk
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, sonikk είπε

Τρανη αποδειξη με το τι συμβαινει με τις εταιρειες αυτοκινητων και το φοβερο μπερδεμα εξαγορας,συγχωνευσεων κτλ για να επιβιωσουν ειναι και το εξης που μου συνεβη απο μια εμπειρια που ειχα πριν απο καποια χρονια.Ενδιαφερομουν για αγορα ενος βαν εννιαθεσιου λογω συνθηκων που ειχα τοτε αναγκη και ειχα καταληξει λογω χωρων και μονο σε 4 μοντελα που εξυπηρετουσαν. Μονο που και τα 4 ειναι ακριβως τα ιδια.Παναμομοιοτυπα μεχρι και την τελευταια βιδα τους! Και εσωτερικα και εξωτερικα!

Τα απαριθμω.

1. OPEL VIVARO

2.FIAT TALENTO

3.NISSAN NV 300

4.RENAULT TRAFIC

Φανταζεστε την καταληξη και την εκπληξη μου πριν μερικα χρονια οταν διαπιστωσα και ενημερωθηκα οτι ολα τα παραπανω μοντελα ειναι της RENAULT!!!  Απο μηχανη εως και εγω δεν ξερω τι αλλο.

Η μοναδικη...Το τονιζω!! Η μοναδικη διαφορα τους ειναι το λογοτυπο αυτοκολλητο μπροστα στη μασκα του αυτοκινητου,πισω στο πορτπαγκαζ και πανω στο τιμονι!!  

Βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο , έτυχε να είναι της Renault , υπάρχουν και άλλα επαγγελματικά και επιβατικά σε αυτό το στυλ , τουλάχιστον από το 2001.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Jos3ph είπε

Βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο , έτυχε να είναι της Renault , υπάρχουν και άλλα επαγγελματικά και επιβατικά σε αυτό το στυλ , τουλάχιστον από το 2001.

Με αυτους τους χωρους και σε 1600 κυβικα δεν υπαρχει κατι αλλο παρομοιο στην αγορα.Μονο τα συγκεκριμενα μοντελα δυστυχως.Σε αναλογους χωρους παμε μετα απο 2000 κυβικα και επανω κατι το οποιο δεν με συνεφερε φορολογικα.

Επεξ/σία από sonikk
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, sonikk είπε

Με αυτους τους χωρους και σε 1600 κυβικα δεν υπαρχει κατι αλλο παρομοιο στην αγορα.Μονο τα συγκεκριμενα μοντελα δυστυχως.Σε αναλογους χωρους παμε μετα απο 2000 κυβικα και επανω κατι το οποιο δεν με συνεφερε φορολογικα.

Είναι εξαιρετικά βολικό ότι σύρεται όλο το πίσω κάθισμα και μπορεί να αυξηθεί ο χώρος αποσκευών. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, karateka είπε

Είναι εξαιρετικά βολικό ότι σύρεται όλο το πίσω κάθισμα και μπορεί να αυξηθεί ο χώρος αποσκευών. 

σε ποιο μοντελο αναφερεσαι?

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, karateka είπε

Captur.

μαλλον σε καποιον αλλο ηθελες να απαντησεις και παρασυρθηκες απο την κουβεντα που ειχαμε τελευταια με τον φιλο παραπανω.Το captur δεν εχει καμια σχεση με τα βαν τα 9θεσια που συζητουσαμε. Ειναι μια τελειως διαφορετικη κατηγορια αυτοκινητου.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, 

Δεν ξέρω αν κάνω καλά να απαντήσω σε αυτό το νήμα, αλλά επειδή είδα αρκετά σχόλια, θα ήθελα μία άποψη.

Κοιτάζω για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και έχω εντοπίσει το CLIO 1.2 tce 2009-2011. Συνήθως παίζει κοντά στα 5000€ (Πάνω κάτω) με 120-140χλμ.

Έχει κάποιος άποψη για τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται μετά από κάποιο σημείο στο εν λόγο αυτοκίνητο; Μου αρέσει ο συνδυασμός ίππων/κυβικών (γκάζι/τέλη κυκλοφορίας), διαφορετικά οτιδήποτε άλλο μπορώ να βρω πάει σε 1,4 ή 1,6 με παραπάνω άλογα. Η χρήση απλή και όχι καθημερινή, εντός πόλης με μερικές εξόδους ή ταξιδάκια. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!  

Δημοσ.

η ζήτηση κρατάει πολύ ψηλά τα δεκαετίας αυτοκίνητα , ενώ με 2-3.000 ευρώ παραπάνω βρίσκεις αυτοκίνητα 4-5ετίας με 50.000 χλμ.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Apoithaki είπε

Καλησπέρα σε όλους, 

Δεν ξέρω αν κάνω καλά να απαντήσω σε αυτό το νήμα, αλλά επειδή είδα αρκετά σχόλια, θα ήθελα μία άποψη.

Κοιτάζω για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και έχω εντοπίσει το CLIO 1.2 tce 2009-2011. Συνήθως παίζει κοντά στα 5000€ (Πάνω κάτω) με 120-140χλμ.

Έχει κάποιος άποψη για τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται μετά από κάποιο σημείο στο εν λόγο αυτοκίνητο; Μου αρέσει ο συνδυασμός ίππων/κυβικών (γκάζι/τέλη κυκλοφορίας), διαφορετικά οτιδήποτε άλλο μπορώ να βρω πάει σε 1,4 ή 1,6 με παραπάνω άλογα. Η χρήση απλή και όχι καθημερινή, εντός πόλης με μερικές εξόδους ή ταξιδάκια. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!  

Τον οκτώβρη που μας πέρασε πούλησα το δικό μου 1,2tce dynamic 2011 στα 5200 σε φιλικο προσωπο ενω μπορούσα απο τα τηλεφωνα που ειχα να το δωσω στα 5600 μέσα σε 4 ημερες από την στιγμη που εβαλα την αγγελια το αυτοκινητο ειχε 118000χμ με φουλ εξοπλισμο, το αυτοκινητο αυτο εβγαινε με αν θυμαμαι καλα σε δυο εκδοσεις

α) expression η φθηνη η οποια γυρω στα 1500 ευρω(μπορει να ηταν λιγοτερα) χαμηλοτερα απο την dynamic.Ειχε απλο αιρκοντισιον, τα καθισματα δεν ηταν τυπου μπακετ το ταμπλο δεν ηταν μαλακο και αν θυμαμαι καλα ειχε 15αρες ζαντες απλες.

β)Dynamic: αυτοματος κλιματισμος-ζαντες 16αρες αλουμινιου - καθρεπτες ηλεκτρικοι- καθισματα τυπου μπακετ-μαλακο ταμπλο.

Το αυτοκινητο αλλαζει ιμαντες χρονισμου κάθε 90000χμ ή 6 χρόνια. Προβλήματα σημαντικα δεν έβγαλε. Σε άλλους έβγαζε τα καλώδια του πολλαπλασιαστή , δαγκάνες φρένων και στις κλειδαριές στις πόρτε. Σε εμένα δεν τα είχε βγάλει. Χιλιόμετρα απροβλημάτιστα.

Αμορτισερ άλλαξα στις 107000χμ στα 8 χρόνια τακάκια μπρος στα 5 χρόνια 90000χμ δίσκοφρενα δεν ειχα αλλάξει αλλά στα 118000χμ είχε ακόμα τουλάχιστον 6-7000χμ ζωή τα τακάκια μπρος-πισω και δίσκοι. Η κοπέλα που το πήρε ειναι ευχαριστημένη.

Οδηγική συμπεριφορά για την κατηγορία του μια χαρά και γκαζάκι έχει για τα κυβικά του.

  • Like 2
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Από ότι κατάλαβα είναι περισσότερο θέμα τύχης του τι θα κάτσει. Θα το δω από κοντά και θα αποφασίσω πως θα προχωρήσω. Υπάρχει "εξωτερικός" θόρυβος για Clio με ζημίες συνεργεία κτλ και είμαι διστακτικός ακόμη. Ευχαριστώ και πάλι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Apoithaki είπε

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Από ότι κατάλαβα είναι περισσότερο θέμα τύχης του τι θα κάτσει. Θα το δω από κοντά και θα αποφασίσω πως θα προχωρήσω. Υπάρχει "εξωτερικός" θόρυβος για Clio με ζημίες συνεργεία κτλ και είμαι διστακτικός ακόμη. Ευχαριστώ και πάλι. 

Κοιταξε στα forum λενε ότι εβγαζε ζημια στα μπουζοκαλώδια σε εμενα 118000χμ 9 χρονια δεν εβγαλε κατι μονο 2 καμμενες λάμπες, από τα συνεργεία δεν είμαι τόσο ευχαριστημένος, δεν έχει κατε εμε καλό after sales service αν IMG_20200811_191258.jpg.eb07a2f859f3f04af95aee617a0b6d1f.jpgπηγαινεις σε αντιπροσωπεια. Το δικο μου ηταν αυτο στη φωτογραφια

Επεξ/σία από fragsp
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...