Προς το περιεχόμενο

Περί αξιοπιστίας Renault.


mix@lis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Εγώ θα σας πω την εμπειρία που είχα με Renault...

To 1999 αγόρασα το Renault Megane Coupe 1.6 110 ίππους. Είναι ό'τι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ στη ζωή μου! Τι να σας πρωτο-πω... Για τους γρύλους των παραθύρων που έσπαγαν τουλάχιστον 2 κάθε χρόνο και έκανε απο 300+ € ο καθένας?, για κάποιον αισθητήρα (δεν θυμάμαι ποιον) που κάθε τρεις και λίγο το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά όσο ήταν ζεστή η μηχανή του, τους ηλεκτρικούς διακόπτες μέσα που κάθε λίγο έσπαγαν και ήθελαν αλλαγή?, τα λαστιχένια διακοσμητικά πάνω στην οροφή που κάθε 2 χρόνια πετσικάριζαν και ήθελαν αλλαγή?, για το απαράδεκτο σαζμάν του?, για τα ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ services του?
Μπορώ να σας γράφω μία ώρα για προβλήματα που μου έβγαλε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και δεν φτάνει αυτό, όταν το αγόρασα το ζήλεψαν ένας φίλος και μία φίλη και το πήραν και αυτοί και είχαν και αυτοί ένα σωρό προβλήματα!

Επίσης μεταπολιτική αξία 0! Το αγόρασα 18500€ και το πούλησα σε άριστη κατάσταση (γιατί έφτιαχνα ότι χάλαγε) 5.000€ το 2005! (που τότε τα αυτοκίνητα πουλιότουσαν ακριβά ) και είμουν και τυχερός....

Ούτε τοστιέρα δεν ξαναγοράζω Renault!!!!
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχω το Captur 1.5 diesel από Ιανουάριο 2013.  Έχω κάνει 165000km και δεν είχα καμία απολύτως βλάβη.  Κινούμαι κυρίως 80% σε ανοιχτό δρόμο και 20% πόλη.  Tα service του είναι €85 λάδια-φίλτρο λαδιού κάθε 200000km, €200 κάθε 40000km λάδια-φίλτρα λαδιού/αέρος/πετρελαίου/καμπίνας,  €450 κάθε 160000km λάδια-φίλτρα λαδιού/αέρος/πετρελαίου/καμπίνας-ιμάντες-υγρά φρένων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, karateka είπε

Έχω το Captur 1.5 diesel από Ιανουάριο 2013.  Έχω κάνει 165000km και δεν είχα καμία απολύτως βλάβη.  Κινούμαι κυρίως 80% σε ανοιχτό δρόμο και 20% πόλη.  Tα service του είναι €85 λάδια-φίλτρο λαδιού κάθε 200000km, €200 κάθε 40000km λάδια-φίλτρα λαδιού/αέρος/πετρελαίου/καμπίνας,  €450 κάθε 160000km λάδια-φίλτρα λαδιού/αέρος/πετρελαίου/καμπίνας-ιμάντες-υγρά φρένων.

απο χώρους πως ειναι γιατι με ενδιαφέρει, οικογένεια με μωρό μας παίρνει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ένα μωρό είναι ότι πρέπει. Έχει το καλό ότι όλο το πίσω κάθισμα μετακινείται ώστε να φτάσει μέχρι τα 460lt χώρο αποσκευών που με έχει βολεψει πολύ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας καταθέσω και εγώ την άποψη - εμπειρία μου. Ο πατέρας μου είχε πολλά χρόνια ένα Mazda 323. Δεν είχε βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα. Το 2004 αγόρασε το Megane. Ότι υπήρχε σε βλάβη το έβγαλε. Ζήτημα το αμάξι να έχει πάνω από 60-70.000 χλμ.

Αυτό το καιρό σκέφτομαι να αλλάξω αμάξι. Έχω τρία παιδιά όποτε θέλω κάποιο άνετο. Το Renault scenic δείχνει ιδανικό. Δεν μπορώ όμως το να το εμπιστευτώ με τίποτα. Δεν θα αγόραζα ΠΟΤΕ Renault.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, djuan1988 είπε

Εμένα μου κάνει τρομερή εντύπωση που κατάφερες και αγόρασες το 1999 αυτοκίνητο σε ευρώ! 

Για λόγους ευκολίας τα έγραψα.... Τι να έγραφα ότι το πήρα 6.300.000 εκατομμύρια και το πούλησα 6000€?

Και απο όλα αυτά που έγραψα αυτό κράτησες ε?

nice!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά τι νόημα έχει να συγκρίνουμε μοντέλα 15-20 χρόνων με ένα μοντέλο που θα κυκλοφορήσει το 2020;  Η renault πλέων έχει τους πιο αξιόπιστους και οικονομικούς κινητήρες χαμηλού κυβισμού σε βενζίνη και πετρέλαιο...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, thanos.m είπε

Ρε παιδιά τι νόημα έχει να συγκρίνουμε μοντέλα 15-20 χρόνων με ένα μοντέλο που θα κυκλοφορήσει το 2020;  Η renault πλέων έχει τους πιο αξιόπιστους και οικονομικούς κινητήρες χαμηλού κυβισμού σε βενζίνη και πετρέλαιο...

Μα τα προβλήματα ούτως ή αλλως δεν είναι μηχανικά, η κακη φημη της ρενο για τα ηλεκτρολογικα ειναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως είπε και ένας φίλος, ποτέ μην πάρεις αυτοκίνητο την πρώτη ημέρα που θα βγει. κανονικά θέλει χρόνο και μετά. τώρα για την renault δε νομίζω πως χάνει σε αξιοπιστία. εδώ με το ζόρι προσπαθούν να μας πασάρουν τα γερμανικά ως αξιόπιστα που μέχρι και ιμάντες έκοβαν και διέλυαν την μηχανή εντελώς και όποιος θέλει έχω φίλο που την πάτησε άσχημα έτσι. πάντως εφόσον το πάρεις καινούργιο, πρόβλημα δεν θα αντιμετωπίσεις τα πρώτα 5-6 χρόνια. μετά βγαίνουν τα προβλήματα (εάν θα βγουν). για παράδειγμα είχα ένα fiesta για μια 10ετία με όλα τα σέρβις κτλ και άρχισε να βγάζει χαζές βλάβες. πχ κόλαγαν οι κλειδαριές, είχε ένα θεματάκι με τον θερμοστάτη, όχι τίποτα σοβαρό αλλά από τις βλάβες εκείνες που σου λένε πως το αυτοκίνητο μεγάλωσε.

τώρα για αυτούς που λένε για τις εγγυήσεις όποιος θέλει μπορεί να πάρει φορντ που έχει 8 χρόνια εγγύηση αλλά και φίατ που έχει 2. το καινούργιο όμως γενικά δύσκολα να βγάλει βλάβες περίεργες και ακριβώς επειδή το πας για σέρβις στην ώρα του θα προλάβεις πολλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Μα τα προβλήματα ούτως ή αλλως δεν είναι μηχανικά, η κακη φημη της ρενο για τα ηλεκτρολογικα ειναι. 

Το ξέρω ότι κυρίως είχαν θέμα με τα Ηλεκτρολογικά,αλλά πλέον δεν έχω ακούσει για νεότερα μοντέλα κάτι...Να αρχίσουμε δηλαδή να λέμε για vw που καίνε λάδια, για bmw που χαλάνε μπεκ και πολλαπλασιαστες,δεν έχει κανένα νόημα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφορίτη TS, δεν νομίζω ότι την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη θα την μάθεις από εδώ.

Αν για εσένα ο μόνος παράγοντας είναι η αξιοπιστία σίγουρα η renault δεν έχει το καλύτερο όνομα, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι. Βασικά δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Αφού μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει κυκλοφορήσει.

Εγώ προσωπικά σε ένα αυτοκίνητο θα κοίταζα πρώτα επιδόσεις - εμφάνιση. (Αν ο κινητήρας έχει κυκλοφορήσει σε άλλα μοντέλα ή εταιρίες και πόσο αξιόπιστος είναι). Ποιότητα κατασκευής, πλούσιο εσωτερικό κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, vooda είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Εγώ θα σας πω την εμπειρία που είχα με Renault...

To 1999 αγόρασα το Renault Megane Coupe 1.6 110 ίππους. Είναι ό'τι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ στη ζωή μου! Τι να σας πρωτο-πω... Για τους γρύλους των παραθύρων που έσπαγαν τουλάχιστον 2 κάθε χρόνο και έκανε απο 300+ € ο καθένας?, για κάποιον αισθητήρα (δεν θυμάμαι ποιον) που κάθε τρεις και λίγο το αμάξι δεν έπαιρνε μπροστά όσο ήταν ζεστή η μηχανή του, τους ηλεκτρικούς διακόπτες μέσα που κάθε λίγο έσπαγαν και ήθελαν αλλαγή?, τα λαστιχένια διακοσμητικά πάνω στην οροφή που κάθε 2 χρόνια πετσικάριζαν και ήθελαν αλλαγή?, για το απαράδεκτο σαζμάν του?, για τα ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ services του?
Μπορώ να σας γράφω μία ώρα για προβλήματα που μου έβγαλε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Και δεν φτάνει αυτό, όταν το αγόρασα το ζήλεψαν ένας φίλος και μία φίλη και το πήραν και αυτοί και είχαν και αυτοί ένα σωρό προβλήματα!

Επίσης μεταπολιτική αξία 0! Το αγόρασα 18500€ και το πούλησα σε άριστη κατάσταση (γιατί έφτιαχνα ότι χάλαγε) 5.000€ το 2005! (που τότε τα αυτοκίνητα πουλιότουσαν ακριβά ) και είμουν και τυχερός....

Ούτε τοστιέρα δεν ξαναγοράζω Renault!!!!
 

έπρεπε να ειχες πάρει golf να δώ τι θα έλεγες...Αλλα μπορεί και να μην ελέγες γτ θασ ε εψαχναν σε καμιά στροφή...αλλα θα ειχε μεταπωλιτικη αξία ο κουβας...που ηταν το πιο ακριβο στην κατηγοριά του και με τον λιγοτερο εξοπλισμό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν είναι αξιόπιστα τα παρακάτω στατιστικά αλλά ισως έχουν ενδιαφέρον

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2017-2-3/577

fault rate.jpg

Έτος αναφοράς 2017

Επεξ/σία από BTL
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...