Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ήμουν κάτοχος Renault 19 πριν καμία 12-13 χρόνια. Αγορά μεταχειρισμένο βέβαια πρώτο μου αμάξι.

Μακριά και αγαπημενα λέω πλέον, δεν νομίζω να υπήρχε μήνας που δεν είχα πάει συνεργείο.

Από βλάβες ότι μπορεί να φανταστεί κανείς  από αισθητήρες, μέχρι ντιζα γκαζιου. Από μίζα μέχρι ένδειξη βενζίνης.

Καθαρά σαν μοτέρ δεν έβγαζε θέμα, αλλά όλα τα περιφερειακά έβγαζαν. Βέβαια ήταν αγορά μεταχειρισμένο χωρίς να μπορώ να γνωρίζω το ιστορικό του αλλά και πάλι πολλές βλάβες.

Έκτοτε πηρα opel astra g, opel tigra twinktop και αυτά μεταχειρισμένα με εμφανώς λιγότερες βλάβες σχεδόν μηδενικές. Ηρεμησε το κεφάλι μου πραγματικά.

Βέβαια θεωρω οτι αν σου αρέσει αξίζει να το δοκιμάσεις. Πιστεύω τα 10 χρόνια θα στα βγάλει τίμια έστω και με τπτ χαζοβλαβες.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Loinen είπε

Δεν εξαγοραστηκε η μια απο την αλλη. Απλα αυτες και η Μισουσβησει. (μιτσουμπισι) εχουν κανει κοινοπραξια. Ολοι για ενας και ενας για ολους δηλαδη

Η renault κατέχει το 43,4% της Nissan κ με το συγκεκριμένο ποσοστό είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος οπότε κάνει κ κουμάντο.

Η nissan από την άλλη κατέχει το 34% της Mitsubishi κ είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της εταιρίας.

Συνεργασίες υπάρχουν με πολλές εταιρίες κ μάλιστα κινητήρες Renault φοράνε πάρα πολλές μάρκες μεταξύ τούς κ η Mercedes.

Δημοσ.
Στις 5/5/2019 στις 10:52 ΜΜ, mix@lis είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Σκέφτομαι να πάρω το νέο Clio που νομίζω θα κυκλοφορήσει τέλη του 19 αρχές του 20.Πραγματικά είναι πανέμορφο και λεώ να κάνω την κίνηση, ωστόσο είμαι λίγο επιφυλακτικός!

Χωρίς διάθεση διαφήμισης ή δυσφήμισης, θα ήθελα να κάνουμε μία κουβέντα σχετικά με την αξιοπιστία της Renault.

Στην πιάτσα κυκλοφορεί η φήμη οτι βγάζουν πολλά προβλήματα αλλά απο την άλλη έχω διαβάσει οτι έχει δώσει κινητήρες (και συνεχίζει) σε Opel, Dacia και σε Mercedes! Προχθές μάλιστα κάπου έπεσε το μάτι μου οτι θα δώσει κινητήρες και στη Nissan.

Θέτω λοιπόν το εξής ερώτημα.Αξιζουν τα Renault ή όχι?

Και εγω φιλε στην ιδια κατασταση ειμαι.

πριν κανα μηνα πηγα σε καταστημα της Renault για να παρω μια προσφορα χωρις να γνωριζουν γονεις,φιλοι οτι πηγα εκει.

μου εδωσε μια ωραια προσφορα βενζινης 1.2 στα 95 αλογα την πιο πλουσια εκδοση με ολα τα εξτρα χωρις οροφη λογω το οτι επρεπε να περιμενω 5-6 μηνες για να ερθει. Αν θυμαμαι καλα 15.000€ με το κλειδι στο χερι μου ειχε πει και λεω μια χαρα φουλ εκδοση αμαξι σε καλη τιμη με 5 χρονια εγγυηση κτλπ.

Οταν εκανα κουβεντα με τους φιλους κ γονεις, με κραξανα επειδη πηγα στην Renault. Ακριβως οσα γραψανε τα παιδια πιο πριν απο πανω.

Αντιθενα ομως εχω κατι γνωστους που εχουν ενοικιαζομενα αυτοκινητα για το καλοκαιρι και μου ειπαν ακριβως τα αντιθετα σε θεμα ποιοτητας κ βλαβων. φανταστειτε τωρα καλοκαιρι ποσες φορες διναν σε διαφορετικα ατομα αυτα τα αμαξια.

 

Οποτε και εγω αυτες τις μερες ειμαι σε σκεψεις να παω στην Renault ή οχι ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ν πω την άποψή μου κι εγώ σαν πρώην μέλος του greek renault club από  την δημιουργία του... Η συνεχής συνάμα στροφής μας με μέλη άλλων Club  λόγω εκδηλώσεων κτλ... Όλα βγάζουν προβλήματα... Ta golf να δεις θέματα και μιλάμε και για μοτέρ, βέβαια θεωρούν την κατανάλωση λαδιού φυσιολογική.... Είναι θέμα τύχης πια.. Δεν υπάρχει αυτό που έλεγαν παλια για γαλλικές, ιαπωνικές σχολές κτλ.. Το 2005 τα corolla στραβωναν κεφαλές για πλάκα... Το σημαντικό είναι να σου παρέχει εγγύηση σοβαρή και να μην σε κρεμάσει.. Τότε η Renault που την είχε η mava ήταν για κλάματα.. Θυμάμαι σκηνικά που η γαλλική εταιρεία ενέκρινε αντικατάσταση αυτοκίνητου και στην Ελλάδα σφυριζαν αδιάφορα... Βέβαια πλέον η αντιπροσωπεία της Renault  έχει φτιάξει απίστευτα και είναι και οικονομικη στα service σε σχέση με τότε... Επίσης σημαντικό για τα μοτέρ.. Ο 1,5dci έχει κατανάλωση όσο ο hybrid της Toyota... Just saying.. Επίσης διαχρονικά η Renault ήταν vfm... 

Επεξ/σία από ktlk21
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω Megane TCe του 2010. Κάνω τα service μου όπως πρέπει και λίγο νωρίτερα κιόλας, το προσέχω, με προσέχει. 9 χρόνια και 100 χιλιάδες χιλιόμετρα δεν μου έχει βγάλει τίποτα. Αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία. 

Επεξ/σία από iazriel
  • Like 5
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, iazriel είπε

Έχω Megane TCe του 2010. Κάνω τα service μου όπως πρέπει και λίγο νωρίτερα κιόλας, το προσέχω, με προσέχει. 9 χρόνια και 100 χιλιάδες χιλιόμετρα δεν μου έχει βγάλει τίποτα. 

Και εγω αυτο πιστευω. Ειναι στο χερι του οδηγου η κατασταση του οχηματος του. Αν δεν το προσεχει, θα τον εγκαταλειπει.

5 λεπτά πριν, ktlk21 είπε

Ν πω την άποψή μου κι εγώ σαν πρώην μέλος του greek renault club από  την δημιουργία του... Η συνεχής συνάμα στροφής μας με μέλη άλλων Club  λόγω εκδηλώσεων κτλ... Όλα βγάζουν προβλήματα... Ta golf να δεις θέματα και μιλάμε και για μοτέρ, βέβαια θεωρούν την κατανάλωση λαδιού φυσιολογική.... Είναι θέμα τύχης πια.. Δεν υπάρχει αυτό που έλεγαν παλια για γαλλικές, ιαπωνικές σχολές κτλ.. Το 2005 τα corolla στραβωναν κεφαλές για πλάκα... Το σημαντικό είναι να σου παρέχει εγγύηση σοβαρή και να μην σε κρεμάσει.. Τότε η Renault που την είχε η mava ήταν για κλάματα.. Θυμάμαι σκηνικά που η γαλλική εταιρεία ενέκρινε αντικατάσταση αυτοκίνητου και στην Ελλάδα σφυριζαν αδιάφορα... Βέβαια πλέον η αντιπροσωπεία της Renault  έχει φτιάξει απίστευτα και είναι και οικονομικη στα service σε σχέση με τότε... Επίσης σημαντικό για τα μοτέρ.. Ο 1,5dci έχει κατανάλωση όσο ο hybrid της Toyota... Just saying.. 

οποτε μας προτεινεις να το παρουμε με τα 5 χρονια που μας δινει?

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mix@lis είπε

Συμφωνώ, θεωρώ πως ό,τι αυτοκίνητο και να αγοράσεις σήμερα εάν το συντηρείς σωστά και το προσέχεις θα σε βγάλει 8-10 χρονάκια, δεν θα σε βγάλει?Δεν είπα να το κρατήσω και 30 χρόνια.

Βέβαια υπάρχουν και αυτοί που λένε πως θα μάθεις τον μάστορα με το μικρό του, συνέχεια συνεργεία και τέτοια....

Μου φαίνεται υπερβολικό αυτό.Τι να πω....δεν ξέρω!

Ωραία λοιπόν . Για να μην μπω στην διαδικασία υπέρ ανάλυσης εχεις γράψει ήδη την απαντηση στην πρόταση σου .

Δες ένα Renault 10 έτων με 100.000 και οδήγησε το 

Δες και αλλά μοντέλα εταιριών όπως opel , Ford ,  10 ετιας με τα ίδια χιλιόμετρα και οδήγησε τα . 

Θα καταλάβεις γιατί δεν πρέπει να παρεις το Clio . 

  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, MixMasteR είπε

Αντιθενα ομως εχω κατι γνωστους που εχουν ενοικιαζομενα αυτοκινητα για το καλοκαιρι και μου ειπαν ακριβως τα αντιθετα σε θεμα ποιοτητας κ βλαβων. φανταστειτε τωρα καλοκαιρι ποσες φορες διναν σε διαφορετικα ατομα αυτα τα αμαξια.

Ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα σημαίνει ηλικίας το πολύ έως 3-4 ετών... σε τόσο καινούργια αυτοκίνητα (μέσα στην εγγύηση δλδ) η αξιοπιστία είναι πολύ ψηλά.

  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα σημαίνει ηλικίας το πολύ έως 3-4 ετών... σε τόσο καινούργια αυτοκίνητα (μέσα στην εγγύηση δλδ) η αξιοπιστία είναι πολύ ψηλά.

ναι ισχυει αυτο αλλα ολοι ξερουμε ποσο κακομεταχειριζονται οι πελατες τα ενοικιαζομενα αυτοκινητα.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, MixMasteR είπε

ναι ισχυει αυτο αλλα ολοι ξερουμε ποσο κακομεταχειριζονται οι πελατες τα ενοικιαζομενα αυτοκινητα.

Δεν είναι έτσι ακριβώς, μερικοί πελάτες μπορεί. Η ουσία πάντως δεν αλλάζει, τα καινούργια σπανίως βγάζουν ζημιές, ακόμα και με κακομεταχείριση.

Δημοσ.
Στις 5/5/2019 στις 10:52 ΜΜ, mix@lis είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Σκέφτομαι να πάρω το νέο Clio που νομίζω θα κυκλοφορήσει τέλη του 19 αρχές του 20.Πραγματικά είναι πανέμορφο και λεώ να κάνω την κίνηση, ωστόσο είμαι λίγο επιφυλακτικός!

Χωρίς διάθεση διαφήμισης ή δυσφήμισης, θα ήθελα να κάνουμε μία κουβέντα σχετικά με την αξιοπιστία της Renault.

Στην πιάτσα κυκλοφορεί η φήμη οτι βγάζουν πολλά προβλήματα αλλά απο την άλλη έχω διαβάσει οτι έχει δώσει κινητήρες (και συνεχίζει) σε Opel, Dacia και σε Mercedes! Προχθές μάλιστα κάπου έπεσε το μάτι μου οτι θα δώσει κινητήρες και στη Nissan.

Θέτω λοιπόν το εξής ερώτημα.Αξιζουν τα Renault ή όχι?

Άμα σου αρέσει πάρτο.. καινούριο αμάξι θα πάρεις με εγγύηση παίρνεις.μην τρελενεσαι...

Βρήκες φόρουμ να ρωτήσεις πάντως.. ελπίζω να μην καταλήξεις στο τέλος με ιαπωνικό 20 ετιας! 

  • Like 2
Δημοσ.

Γενικά όταν λέμε οτι τα γιαπωνεζικα είναι αξιοπιστα, τα γαλλικά έχουν ευαισθησίες στα ηλεκτρολογικά κλπ κλπ, δε σημαινει πως ΟΛΑ τα Ρενο θα βγαλουν τη ζωη τους στο συνεργειο ή πως ΟΛΑ τα Τογιοτα θα δουλευουν 10 χρονια σερι χωρις σερβις. Και το καπνισμα γενικά προκαλεί καρκίνο κι ομως υπάρχουν παππουδες σε κατι χωριά τέρμα θεού που καπνίζουν 70 χρόνια και δεν έχουν πεθάνει. Έτσι υπάρχουν και κάτοχοι γαλλικών που έχουν κάνει 200,000χλμ χωρίς ηλεκτρολογικά προβλήματα. 

Στην 5ετια με τα σερβις όταν πρέπει, λογικα με κανενα αυτοκινητο δε θα αντιμετωπισεις προβλημα. Αν ενδιαφέρεσαι να το σπρώξεις τότε, θα σου έλεγα να κοιτάξεις πόσο πέφτει η τιμή του μέσου Clio στην 5ετια συγκριτικά με το μέσο Polo, Fiesta, Yaris etc βάλε κάτω και τη τιμή αγοράς του καθενός, υπολόγισε και το πόσο το γουστάρεις και πράξε ανάλογα. 

  • Like 3
Δημοσ.

Aφου ο καθενας λεει τα δικα του (λογικοτατο, σε φορουμ ειμαστε) και με πατερα 35 χρονια ηλεκτρολογο αυτοκινητων θα πω κι εγω το εξης:

Iαπωνας > Γερμανος > Γαλλος > Ιταλος

Για τα Renault συγκεκριμένα, ΝΑΙ, βγαζουν προβλήματα. Ειτε λιγοτερα ειτε περισσοτερα από άλλες μαρκες, όμως γενικα βγαζουν.

Για την ιστορια είμαι κατοχος ενός Swift Sport μοντελο του '07 με 215.000 χμ το οποιο μεχρι τωρα δε μου εχει ζητησει τιποτα περα των σερβις του.

Για να το τραβηξω λιγο ακομα, πριν από αυτό ειχα ένα Swift 1.3 μοντελο του '91 με σχεδόν 400.000 χμ. Ο πατερας μου εχει το ιδιο αμαξι με το δικο μου (το πηρε 6 μηνες αργοτερα σε άλλο χρωμα 😂) και εχει γραψει 335.000 μεχρι τωρα και εκτος από τα σερβις εχει βαλει το χερι στην τσεπη μια φορα για καμενο πολλαπλασιαστη.

Με γνωμονα αυτά και πολλα περισσοτερα, κυριως εμπειριες του πατερα μου λογω της δουλειας του, δεν εχω παρα να προτείνω κατά βαση Ιαπωνικο αμαξι σε οποιον ψαχνει.

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, asemnos είπε

Aφου ο καθενας λεει τα δικα του (λογικοτατο, σε φορουμ ειμαστε) και με πατερα 35 χρονια ηλεκτρολογο αυτοκινητων θα πω κι εγω το εξης:

Iαπωνας > Γερμανος > Γαλλος > Ιταλος

Για τα Renault συγκεκριμένα, ΝΑΙ, βγαζουν προβλήματα. Ειτε λιγοτερα ειτε περισσοτερα από άλλες μαρκες, όμως γενικα βγαζουν.

Για την ιστορια είμαι κατοχος ενός Swift Sport μοντελο του '07 με 215.000 χμ το οποιο μεχρι τωρα δε μου εχει ζητησει τιποτα περα των σερβις του.

Για να το τραβηξω λιγο ακομα, πριν από αυτό ειχα ένα Swift 1.3 μοντελο του '91 με σχεδόν 400.000 χμ. Ο πατερας μου εχει το ιδιο αμαξι με το δικο μου (το πηρε 6 μηνες αργοτερα σε άλλο χρωμα 😂) και εχει γραψει 335.000 μεχρι τωρα και εκτος από τα σερβις εχει βαλει το χερι στην τσεπη μια φορα για καμενο πολλαπλασιαστη.

Με γνωμονα αυτά και πολλα περισσοτερα, κυριως εμπειριες του πατερα μου λογω της δουλειας του, δεν εχω παρα να προτείνω κατά βαση Ιαπωνικο αμαξι σε οποιον ψαχνει.

Ο Άγγλος που είναι; Να φανταστώ δεν χαλάνε ποτέ :) Σίγουρα θα έχει καλές ιστορίες ο πατέρας σου.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Klausx είπε

Ο Άγγλος που είναι; Να φανταστώ δεν χαλάνε ποτέ :) Σίγουρα θα έχει καλές ιστορίες ο πατέρας σου.

Αυτος παιζει μπαλα εκτος συναγωνισμου...

VFM είναι βεβαίως και τα Hyundai. Πολύ αξιοπιστα περα από τα μικροθεματακια συναρμογης που εχουν (τριξιματα κλπ).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...