Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άλλοι λένε οτι δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα με clio, και άλλοι λένε οτι ηταν συνεχεια σε συνεργεία! Άντε τώρα βγάλε άκρη!

Μήπως να πάω σε Peugeot ή εκεί είναι χειρότερα τα πράγματα?

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, mix@lis είπε

Και εγώ έχω ένα Toyota (Auris) εδώ και 11 χόνια με 180.000 χλμ χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα.Το εσωτερικό του όμως είναι ψεύτικο και με έχει κουράσει!Οπότε είπα να το αλλάξω σιγά σιγά και να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Δεν θέλω όμως ούτε Golf, ούτε Αστρα, ούτε Polo διότι τέτοια έχει η μίση Ελλάδα γι'αυτό είπα να δοκιμάσω το Clio 5.

Καλα και το Clio δε το λες και σπανιο αυτοκινητο, παρα πολλα κυκλοφορουν στην Ελλαδα. 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτιμώ πως ότι αγοράσεις καινούργιο και το συντηρήσεις σχετικά τυπικά, δεν θα σε προβληματίσει για 5 έως και 10 χρόνια.

Μην κοιτάς εδώ Ελλάδα που όλοι έχουν να πούνε κάτι κακό για κάθε αυτοκίνητο, έχουμε στόλο οχημάτων με μέσο χρόνο ζωής αν θυμάμαι σωστά 12 ή 14 έτη, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι στα μισά και λιγότερο.

Έχω και εγώ ένα Peugeot 307 1.6 του 2003, μιλάμε δηλαδή για 16 ετών αυτοκίνητο, πρόσφατα άλλαξα το ψυγείο και θερμοστάτη και πριν σχεδόν ένα χρόνο το δυναμό, πάει να πει δεν είναι αξιόπιστο. Τα υπόλοιπα χρόνια μόνο την τακτική συντήρηση του έκανα. Απλά πρέπει να σκεφτούμε ότι πλέον τα αυτοκίνητα ως καταναλωτικά προϊόντα δεν σχεδιάζονται να κρατήσουν μια ζωή - άσε που δεν βρίσκεις ανταλλακτικά μετά από 10-15 χρόνια - αλλά με βάση το μέσο Ευρωπαίο - όχι Έλληνα - χρήστη που το κρατάει 5-6 χρόνια. Ο επόμενος σου λέει ας πληρώσει και τίποτα χαλάλι, μεταχειρισμένο πήρε.

Επεξ/σία από fastgiorgos
  • Like 2
Δημοσ.

παρόλο που εχει πεσει πολυ μπασταρδεμα , θα προτεινα

εαν εχει σκοπο να το κρατήσει 5 χρονια περνει ρενο και οτι αλλο θελει,  μια  πενταετια την βγαζουν ολα , εαν ομως σκεφτεται να το κρατησει καμια 10+ χρονια να παει σε γιαπωνεζο καλυτερα   

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, fastgiorgos είπε

Εκτιμώ πως ότι αγοράσεις καινούργιο και το συντηρήσεις σχετικά τυπικά, δεν θα σε προβληματίσει για 5 έως και 10 χρόνια.

Μην κοιτάς εδώ Ελλάδα που όλοι έχουν να πούνε κάτι κακό για κάθε αυτοκίνητο, έχουμε στόλο οχημάτων με μέσο χρόνο ζωής αν θυμάμαι σωστά 12 ή 14 έτη, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι στα μισά και λιγότερο.

Έχω και εγώ ένα Peugeot 307 1.6 του 2003, μιλάμε δηλαδή για 16 ετών αυτοκίνητο, πρόσφατα άλλαξα το ψυγείο και θερμοστάτη και πριν σχεδόν έναχρόνο το δυναμό, πάει να πει δεν είναι αξιόπιστο. Τα υπόλοιπα χρόνια μόνο την τακτική συντήρηση του έκανα. Απλά πρέπει να σκεφτούμε ότι πλέον τα αυτοκίνητα ως καταναλωτικά προϊόντα δεν σχεδιάζονται να κρατήσουν μια ζωή - άσε που δεν βρίσκεις ανταλλακτικά μετά από 10-15 χρόνια - αλλά με βάση το μέσο Ευωπαίο - όχι Έλληνα - χρήστη που το κρατάει 5-6 χρόνια. Ο επόμενος σου λέει ας πληρώσει και τίποτα χαλάλι, μεταχειρισμένο πήρε.

Συμφωνώ, θεωρώ πως ό,τι αυτοκίνητο και να αγοράσεις σήμερα εάν το συντηρείς σωστά και το προσέχεις θα σε βγάλει 8-10 χρονάκια, δεν θα σε βγάλει?Δεν είπα να το κρατήσω και 30 χρόνια.

Βέβαια υπάρχουν και αυτοί που λένε πως θα μάθεις τον μάστορα με το μικρό του, συνέχεια συνεργεία και τέτοια....

Μου φαίνεται υπερβολικό αυτό.Τι να πω....δεν ξέρω!

Δημοσ.
22 ώρες πριν, djuan1988 είπε

-Λένε ότι τα Χ αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα. 

-Ποιος το λέει; 

-Εγώ το λέω. 

Source....dude trust me

Επισκέπτης
Δημοσ.

Παλιό αλλά ταιριάζει

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, mix@lis είπε

Άλλοι λένε οτι δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα με clio, και άλλοι λένε οτι ηταν συνεχεια σε συνεργεία! Άντε τώρα βγάλε άκρη!

Μήπως να πάω σε Peugeot ή εκεί είναι χειρότερα τα πράγματα?

Τι άκρη περιμένεις να βγάλεις? Οι βλάβες δεν βγαίνουν προγραμματισμένα ώστε όλα τα clio να βγάζουν τις ίδιες ακριβώς βλάβες την ίδια στιγμή! Όλα τα αυτοκίνητα είναι πιθανόν να βγάλουν κάποια βλάβη, απλά μερικές μάρκες/μοντέλα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες βλαβών σε σχέση με άλλα.

Πάντως έχει μεγάλη σημασία πόσο καιρό έχεις σκοπό να το κρατήσεις. Αν είναι να το κρατήσεις πχ μια πενταετία δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί καθόλου η αξιοπιστία, πάρε αυτό που σ΄ αρέσει περισσότερο.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 3
Δημοσ.

Έχω γράψει και σε άλλο θέμα ότι κι εγώ με Clio 2 δεν είχα κάτι φοβερό σαν πρόβλημα μετά από 11 χρόνια. Σε χαζές βλάβες με γλίτωσε από πολλά το ότι ήξερα τον ηλεκτρολόγο με το μικρό του, αν πήγαινα ψάχνοντας ή στην αντιπροσωπεία θα τα πλήρωνα πολλαπλά. Πχ το κλασσικό με τα πίσω φανάρια που παίρνουν υγρασία και βραχυκυκλώνουν το πλήρωσα 20 ευρώ, αν πήγαινα αντιπροσωπεία παίζει να μου τα άλλαζαν και να πλήρωνα κάνα 300άρι.

Τώρα το Clio 5 είναι πολύ όμορφο, κι εμένα με ψήνει από αυτά που είδα. Αλλά με το μοτέρ το 1.3 που είναι κοινό σε Mercedes, Nissan και Renault που διαβάζω ότι θα ξεκινάει από 130 ίππους και λογικά θα βγει και σε έκδοση με 150. Στην Mercedes αν θυμάμαι καλά κυκλοφορεί ήδη στην A-Class με 163 ίππους. Εγώ πάντως θα περιμένω να έρθει για να το δω κι από κοντά, να δω και όλα αυτά που λένε ( 390 λίτρα πορτπαγκαζ ???? ) , να δούμε και τις τιμές.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδια καλησπέρα,

ήμουν από το 1998 εως το 2008 που μας έκλεισε η Renault του κ. Μανιατόπουλου (ο θεός να τον κάνει κυριο για τα λεφτά που χρωστάει σε 100 υπαλλήλους του).

τώρα στο μεγαλο group της VW…:X, για άλλα 10 χρόνια...

Αυτό που ξέρω είναι ότι στη Renault έχει ξεχάσει να βγάζει εγγυήσεις , γιατί αυτά που κυκλοφορούν εδώ και αρκετά χρόνια είναι εξαιρετικά καλά. Και αυτό το λένε φιλοι μηχανικοί που είναι ακόμα σε συνεργεία.  Είχα την τύχη να είχα διάφορα αυτοκίνητα της Renault και διαφορετικής κατηγορίας.

Clio S μοντ1994, Clio II μοντ 2003 , Megane 1.6 μοντ2006 , δυο Scenic RX4 , Clio RS 200hp και τώρα Laguna 2.0 GT 204hp...με συνολικά περίπου στο 700.000χλμ.(στο Ναύπλιο για καφέ και στην Πατρα για ποτό)….

Όλα τα παραπάνω είναι γνωστά. Και η αλήθεια αλλά και η υπερβολή.

Το κλειδί είναι ο γνώστης μάστορας γιατί η ΚΑΘΕ μάρκα θέλει τα κόλπα της για να την απολαύσεις. Και συνέπεια στα service με καλά ανταλλακτικά...πχ beru και elf μόνο...

Δίδαξαν την  ανώτερη ασφάλεια σε τρακάρισμα και σε οδική συμπεριφορά...

Φιλαράκι όρμα στο Clio και καλες βόλτες.:rolleyes:

Το γλυκοκοιταει και ο αδελφός μου που έχει το Clio III.....

Vive le sport Renault...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

5 χρόνια 150.000χλμ megane diesel

Το μόνο που πλήρωσα

160-220 Α-Β σέρβις ανά 30.000χλμ

 

Επεξ/σία από immunity
Δημοσ.
Μόλις τώρα, immunity είπε

5 χρόνια 150.000χλμ megane diesel

Το μόνο που πλήρωσα

160+220 Α-Β σέρβις ανά 30.000χλμ

μαζι σου μεγαλε μου....

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, bkran είπε

Τώρα το Clio 5 είναι πολύ όμορφο, κι εμένα με ψήνει από αυτά που είδα. Αλλά με το μοτέρ το 1.3 που είναι κοινό σε Mercedes, Nissan και Renault που διαβάζω ότι θα ξεκινάει από 130 ίππους και λογικά θα βγει και σε έκδοση με 150. Στην Mercedes αν θυμάμαι καλά κυκλοφορεί ήδη στην A-Class με 163 ίππους.

Αυτό το 1.3 τι είναι βενζίνη ή πετρέλαιο?

Δημοσ.
1 hour ago, mix@lis said:

Άλλοι λένε οτι δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα με clio, και άλλοι λένε οτι ηταν συνεχεια σε συνεργεία! Άντε τώρα βγάλε άκρη!

Μήπως να πάω σε Peugeot ή εκεί είναι χειρότερα τα πράγματα?

 

Αν δεις και στο θέμα αυτό όσοι αναφέρουν προβλήματα μιλάνε για παλιότερα μοντέλα. 

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...