Προς το περιεχόμενο

Περί αξιοπιστίας Renault.


mix@lis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλημέρα,

Σκέφτομαι να αγοράσω το Clio lpg 100hp dynamic. Μπορείτε να μοιραστείτε όσοι το έχετε την εμπειρία σας; Πως είναι από θέμα κατανάλωσης και αξιοπιστίας; Αρνητικά - Θετικά; Κάθε σχόλιο.. Ευχαριστώ πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
12 minutes ago, Trelloneritis said:

Έχει κάποιος εμπειρία από Megane IV, 1.6dCi 130hp;

Παντως ενα Kadjar με τον ιδιο κινητηρα ειναι στην οικογενεια στα 150Κ χιλιομετρα ηδη χωρις κανενα προβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...
Στις 6/5/2019 στις 9:40 ΜΜ, mix@lis είπε

Άλλοι λένε οτι δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα με clio, και άλλοι λένε οτι ηταν συνεχεια σε συνεργεία! Άντε τώρα βγάλε άκρη!

Μήπως να πάω σε Peugeot ή εκεί είναι χειρότερα τα πράγματα?

Καλησπερα σκεφτομαι να αγορασω reno clio του 19  90hp και με προβληματιζει του οτι μου λενε ολοι οτι εχει ακριβα ανταλλακτικα και πτι δεν βρισκεις ευκολα ισχυει; 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Dinosss61 είπε

Καλησπερα σκεφτομαι να αγορασω reno clio του 19  90hp και με προβληματιζει του οτι μου λενε ολοι οτι εχει ακριβα ανταλλακτικα και πτι δεν βρισκεις ευκολα ισχυει; 

Αν αναφερόμαστε στο 4 και όχι στο 5 δύσκολο μου φαίνεται να ισχύουν αυτά που σου λένε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Dinosss61 είπε

Καλησπερα σκεφτομαι να αγορασω reno clio του 19  90hp και με προβληματιζει του οτι μου λενε ολοι οτι εχει ακριβα ανταλλακτικα και πτι δεν βρισκεις ευκολα ισχυει; 

Διαχώρισε στο μυαλό σου τις έννοιες "ανταλλακτικό" και "αναλώσιμο". Ανταλλακτικά είναι φτερά, καπώ, διακόπτες, αισθητήρες, ταπετσαρίες, εσωτερικά πλαστικά κλπ. Αναλώσιμα είναι μπουζί, λάδια, φίλτρα, τακάκια, ιμάντες κλπ. Αναλώσιμα υπάρχουν γενικά γνήσια και ιμιτασιόν για όλες τις μάρκες. Το πρόβλημα τα τελευταία χρόνια είναι στα ανταλλακτικά. Μάλλον καμία μάρκα δεν στοκάρει πια αρκετά σε ανταλλακτικά παρά μόνο ίσως τα απολύτως απαραίτητα που έχουν ζήτηση, κάποιες δεν στοκάρουν καθόλου και ακόμα και το παραμικρό πρέπει να γίνεται παραγγελία από εξωτερικό με μεγάλο κόστος σε χρήμα και χρόνο.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Γεια χαρά! Ψάχνομαι για αγορά Megane grandtour (κοινώς station wagon)..σε ποιο ντιζελοκινητηρα να πάω ; Το 1.6 είναι το ίδιο αξιόπιστα με το 1.5; Το 1.5 τον είχα σε micra και το έδωσα με 267κ χλμ και φουλ ευχαριστημενος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω απο περυσι το Grandtour με τον 1.5 110 και το 6αρι αυτοματο (ξηρο διπλοσυμπλεκτο). Δεν μου εχει βγαλει κυριολεκτικα τπτ, εχω κανει μονο ενα γενικο σερβις οπου αλλαξα τα παντα, για να ξερω τι μου γινεται. Για τον 1.6 γενικα δεν ειχα διαβασει για προβληματα οταν ψαχνομουν και εγω, εκτος απο τον διπλοτουρμπινο με τα 163 αλογα που βγαζει συχνα θεμα στις τουρμπινες. Ο 130αρης γενικα λενε οτι βγηκε καλος και επιπλεον ειναι και καδενατος. Το μονο κοινο προβλημα που διαβαζα για τα Megane με τον 1.6 ηταν για διαρροη φρεον με αποτελεσμα να μην δουλευει το A/C. Προφανως δεν εχει να κανει με το μοτερ αλλα ισως με προβληματικη παρτιδα ή προβλημα του κομπρεσερ…

Spoiler

IMG_1082.jpeg.df4c6f4c40d77884532e5a9a220ac5f3.jpeg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, SaFiS είπε

Εχω απο περυσι το Grandtour με τον 1.5 110 και το 6αρι αυτοματο (ξηρο διπλοσυμπλεκτο). Δεν μου εχει βγαλει κυριολεκτικα τπτ, εχω κανει μονο ενα γενικο σερβις οπου αλλαξα τα παντα, για να ξερω τι μου γινεται. Για τον 1.6 γενικα δεν ειχα διαβασει για προβληματα οταν ψαχνομουν και εγω, εκτος απο τον διπλοτουρμπινο με τα 163 αλογα που βγαζει συχνα θεμα στις τουρμπινες. Ο 130αρης γενικα λενε οτι βγηκε καλος και επιπλεον ειναι και καδενατος. Το μονο κοινο προβλημα που διαβαζα για τα Megane με τον 1.6 ηταν για διαρροη φρεον με αποτελεσμα να μην δουλευει το A/C. Προφανως δεν εχει να κανει με το μοτερ αλλα ισως με προβληματικη παρτιδα ή προβλημα του κομπρεσερ…

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

IMG_1082.jpeg.df4c6f4c40d77884532e5a9a220ac5f3.jpeg

 

Καλημέρα κι ευχαριστώ για την απάντηση! Κι εδώ έρχεσαι για να μου απαντήσεις στο δεύτερο ερώτημα που θα έκανα! Βρίσκω κι εγώ κάτι Ωραια αυτόματα 15αρια..το edc το κιβώτιο  δεν ήξερα ότι είναι ξηρό..άρα θα το πρότεινες το αυτόματο με βάση τα όσα διαβάζω.. είναι γενικα αξιόπιστα σαν σασμάν; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Manolios1925 said:

Καλημέρα κι ευχαριστώ για την απάντηση! Κι εδώ έρχεσαι για να μου απαντήσεις στο δεύτερο ερώτημα που θα έκανα! Βρίσκω κι εγώ κάτι Ωραια αυτόματα 15αρια..το edc το κιβώτιο  δεν ήξερα ότι είναι ξηρό..άρα θα το πρότεινες το αυτόματο με βάση τα όσα διαβάζω.. είναι γενικα αξιόπιστα σαν σασμάν; 

To EDC (Gertrag 6DCT250) στον 1.5 110 ειναι ξηρο. Στα πιο δυνατα μοτερ λογω ροπης, εχει με υγρους συμπλεκτες (Gertrag 6DCT450). Εκει οταν ερθει η ωρα, ακομη και για αλλαγη λαδιων, πονας…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...