Προς το περιεχόμενο

Περί αξιοπιστίας Renault.


mix@lis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να επαναφέρω το θέμα μπας κ έχουμε κανένα update.

Φιλος σκέφτεται να πάρει clio του 14 πετρέλαιο από μάντρα θα το φέρει από Γερμανία. Το παρακολουθεί καιρό κ φεύγουν σαν ζεστά ψωμάκια μιας κ είναι πανέμορφο κ τραβάει.τιμη γύρω στα 8000 με 8.500

Αλλά φυσικά δεν θέλει να τρέχει συνεργεία.ειναι σιγουρα ρίσκο λόγω μεταχειρισμένου αλλά κ η φήμη των renault μπερδευει την κατάσταση.

Σε station wagon υπάρχει αλλη εναλλακτική  προσιτή κ σωστότερη;

*Αναφερομαι σε πετρέλαιο κ αυτό δεν ξέρω αν είναι καλή επιλογή μιας κ όλοι λένε βγάζουν ζημιές γιατί το πετρέλαιο είναι χάλια στην Ελλάδα...;!

 

Επεξ/σία από mwv
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

56 λεπτά πριν, mwv είπε

Να επαναφέρω το θέμα μπας κ έχουμε κανένα update.

Φιλος σκέφτεται να πάρει clio του 14 πετρέλαιο από μάντρα θα το φέρει από Γερμανία. Το παρακολουθεί καιρό κ φεύγουν σαν ζεστά ψωμάκια μιας κ είναι πανέμορφο κ τραβάει.τιμη γύρω στα 8000 με 8.500

Αλλά φυσικά δεν θέλει να τρέχει συνεργεία.ειναι σιγουρα ρίσκο λόγω μεταχειρισμένου αλλά κ η φήμη των renault μπερδευει την κατάσταση.

Σε station wagon υπάρχει αλλη εναλλακτική  προσιτή κ σωστότερη;

*Αναφερομαι σε πετρέλαιο κ αυτό δεν ξέρω αν είναι καλή επιλογή μιας κ όλοι λένε βγάζουν ζημιές γιατί το πετρέλαιο είναι χάλια στην Ελλάδα...;!

 

Εγώ θα ανησυχούσα περισσότερο για την αγορά από μάντρα και δη για αυτοκίνητο, που χρησιμοποιήθηκε στη κεντρική Ευρώπη,  παρά για την εν γένει αξιοπιστία της Renault. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για την απάντηση, εκτός από τα προφανή που φαντάζομαι θα συλλάβει το ΚΤΕΟ που θα το πάει κ ένας έμπιστος μάστορας σε συνεργείο υπάρχει κάτι έξτρα που είναι παγίδα στα αυτοκίνητα ειδικα πετρελαίου;

Έλεγχος σε αντιπροσωπεία δεν μπορεί να γίνει δεν υπάρχει γύρω.

Αλάτι φαντάζομαι το μάτι θα το βρει βαψιματα επίσης τι άλλες μαμουνιες κάνουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mwv είπε

Ευχαριστω για την απάντηση, εκτός από τα προφανή που φαντάζομαι θα συλλάβει το ΚΤΕΟ που θα το πάει κ ένας έμπιστος μάστορας σε συνεργείο υπάρχει κάτι έξτρα που είναι παγίδα στα αυτοκίνητα ειδικα πετρελαίου;

Έλεγχος σε αντιπροσωπεία δεν μπορεί να γίνει δεν υπάρχει γύρω.

Αλάτι φαντάζομαι το μάτι θα το βρει βαψιματα επίσης τι άλλες μαμουνιες κάνουν;

Γυρισμένα χιλιόμετρα και μεγάλη έκθεση σε αλάτι (κυρίως για Ολανδία) θεωρώ τα σημαντικότερα.

Έμπειρος και έμπιστος μηχανικός και φανοποιός.

Αλλά και πάλι αν ο άλλος θέλει ν κρύψει κάτι δύσκολο να το βρεις αν δεν "αναποδογυρίσεις" το αυτοκίνητο. 

Είναι λαχείο τα μεταχειρισμένα και τα εισαγωγής επί 10.

Γενικά αν δεν έχεις δικό σου άνθρωπο "μέσα" είναι μεγάλο το ρίσκο.

Επίσης, οι τιμές ευκαιρία από μαντράδες κατά 99% σημαίνουν κομπίνα.

Συγγνώμη αν σε αποθαρρύνω.

Κανένας δεν πουλάει το αυτοκίνητό του για 5500-6000, γιατί τόσο θα του το αγόρασε ο μαντράς, αν ήταν "υπεράριστο"

 

Επεξ/σία από Peugeot208
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mwv είπε

Να επαναφέρω το θέμα μπας κ έχουμε κανένα update.

Φιλος σκέφτεται να πάρει clio του 14 πετρέλαιο από μάντρα θα το φέρει από Γερμανία. Το παρακολουθεί καιρό κ φεύγουν σαν ζεστά ψωμάκια μιας κ είναι πανέμορφο κ τραβάει.τιμη γύρω στα 8000 με 8.500

Αλλά φυσικά δεν θέλει να τρέχει συνεργεία.ειναι σιγουρα ρίσκο λόγω μεταχειρισμένου αλλά κ η φήμη των renault μπερδευει την κατάσταση.

Σε station wagon υπάρχει αλλη εναλλακτική  προσιτή κ σωστότερη;

*Αναφερομαι σε πετρέλαιο κ αυτό δεν ξέρω αν είναι καλή επιλογή μιας κ όλοι λένε βγάζουν ζημιές γιατί το πετρέλαιο είναι χάλια στην Ελλάδα...;!

 

Το μόνο που δεν θα με προβλημάτιζε στην παραπάνω αγορά είναι η αξιοπιστία των renault.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αρχή είναι προβληματική μιας και τα station wagon δεν έτρεξαν στην Ελλάδα.οποτε ότι υπάρχει είναι από έξω.αρχισε να κινείται η κατηγορία-εδώ γύρω τουλάχιστον- χάρη στη renault που το clio κ το megane είναι ζωγραφιές.

Δεν υπάρχει εναλλακτική επομένως για ελληνικό δηλαδή.Το μόνο καλό στην επαρχία είναι ότι ακόμη κ 5 ευρώ να κλέψεις γίνεσαι ρομπα επομένως θα είχες σβηστεί από την πιάτσα του αυτοκινήτου.εχουν καλό όνομα επομένως οι 2 που έχει στο μυαλό ο φίλος αλλά φυσικά είναι ρίσκο γιατί κ αυτοί μπορεί να πιάστηκαν κορόιδα..

Τα γυρισμένα χιλιόμετρα είναι γεγονός κ εδώ μιας κ στα 4 πρώτα χρόνια μέχρι το ΚΤΕΟ τα γυρνάνε.

Όσον αφορά το κλιο τα ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά που βγάζει(?)  θέματα είναι ακριβά;έχει κανείς εμπειρία από κοστολογιο;

Θα τον ενδιέφερε κ suv αλλά αυτά βγαίνουν κάνα 3αρι+ πάνω κ πάλι από εξωτερικό..

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά.εχουν πάρει την ανηφόρα τα μεταχειρισμένα κοιτούσα κ γω για μικρό αλλά όχι σούπερ μίνι κ κάτω από 5-6 δε βρίσκεις τίποτα τίμιο κ οι γραντσουνιες πάνε σύννεφο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, mwv είπε

Η αρχή είναι προβληματική μιας και τα station wagon δεν έτρεξαν στην Ελλάδα.οποτε ότι υπάρχει είναι από έξω.αρχισε να κινείται η κατηγορία-εδώ γύρω τουλάχιστον- χάρη στη renault που το clio κ το megane είναι ζωγραφιές.

Δεν υπάρχει εναλλακτική επομένως για ελληνικό δηλαδή.Το μόνο καλό στην επαρχία είναι ότι ακόμη κ 5 ευρώ να κλέψεις γίνεσαι ρομπα επομένως θα είχες σβηστεί από την πιάτσα του αυτοκινήτου.εχουν καλό όνομα επομένως οι 2 που έχει στο μυαλό ο φίλος αλλά φυσικά είναι ρίσκο γιατί κ αυτοί μπορεί να πιάστηκαν κορόιδα..

Τα γυρισμένα χιλιόμετρα είναι γεγονός κ εδώ μιας κ στα 4 πρώτα χρόνια μέχρι το ΚΤΕΟ τα γυρνάνε.

Όσον αφορά το κλιο τα ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικά που βγάζει(?)  θέματα είναι ακριβά;έχει κανείς εμπειρία από κοστολογιο;

Θα τον ενδιέφερε κ suv αλλά αυτά βγαίνουν κάνα 3αρι+ πάνω κ πάλι από εξωτερικό..

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά.εχουν πάρει την ανηφόρα τα μεταχειρισμένα κοιτούσα κ γω για μικρό αλλά όχι σούπερ μίνι κ κάτω από 5-6 δε βρίσκεις τίποτα τίμιο κ οι γραντσουνιες πάνε σύννεφο

Σαφώς και εδώ τα γυρνάνε αλλά είναι άλλο να μπορείς με ΚΤΕΟ και εξουσιοδοτημένα να βρεις ένα μπούσουλα και άλλο να πηγαίνεις στα τυφλά που και να τα βρεις κάπως οτι είναι γυρισμένα θα σου πουν οτι τα ανέβασαν για χαμηλούς δασμούς εισαγωγής και τα ξανακατέβασαν στα κανονικά.

Για τη συγκεκριμένη γενιά δεν νομίζω οτι υπάρχει ιδιαίτερο θέμα ηλεκτρικών όπως στα (αρκετά) παλαιότερα και μάλλον τα τριξίματα είναι πιο σύνηθες πρόβλημα για τους κατόχους.

Πιό πολύ θα με προβλημάτιζε η κατάσταση του DPF (ειδικά αν έχει πάνω από 150.000 πραγματικά χιλιόμετρα), αλλά δεν είναι θέμα renault αυτό, σε όλα τα diesel το ίδιο ισχύει.

Πάντως με 5-6 χιλιάρικα, αμάξι μέχρι δεκαετίας, με φυσιολογικά (πραγματικά) χιλιόμετρα και αγρατζούνιστο μάλλον δύσκολο (αν όχι απίθανο) να βρεις.

ΥΓ. Εντάξει ίσως να υπάρχει κάτι ιδιαίτερο όπως πχ κανένα rx8 που έψαχνε τις προάλλες ένας συμφορουμίτης, αλλά σε κάτι πιο πρακτικό χλωμό.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ φίλε μου δεν είχαμε ιδέα για το dpf !είναι κάτι που μπορεί να γίνει για να ελεγχθεί προκαταβολικά για να δούμε αν είναι καθαρό;θέλει αλλαγή στα 150.000 χμ η μόνο καθαρισμό;γιατί βλέπω κάνει 1000-4000 ευρώ!

Το αυτοκινητάκι για μένα το θέλω για 5.000 χμ το χρόνο τίποτα σπουδαίο αλλά δεν ήθελα σούπερ μίνι.το καλύτερο που βρήκα ένα swift 13 ετών από ιδιώτη κ κοντά στα 190.000 χμ.αν φτάσεις όμως στα 5 για τόσο παλιό δεν είναι πιο σωστή απόφαση να δώσεις κάτι πάνω κ ας είναι από έξω 7-8 ετών; Οτιδήποτε κοιτούσα έφτανε στα 5 χαλαρά ειδικά τα σος όπως λένε:Τογιότα χιουνται Χόντα suzuki

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mwv είπε

Ευχαριστώ φίλε μου δεν είχαμε ιδέα για το dpf !είναι κάτι που μπορεί να γίνει για να ελεγχθεί προκαταβολικά για να δούμε αν είναι καθαρό;θέλει αλλαγή στα 150.000 χμ η μόνο καθαρισμό;γιατί βλέπω κάνει 1000-4000 ευρώ!

Το αυτοκινητάκι για μένα το θέλω για 5.000 χμ το χρόνο τίποτα σπουδαίο αλλά δεν ήθελα σούπερ μίνι.το καλύτερο που βρήκα ένα swift 13 ετών από ιδιώτη κ κοντά στα 190.000 χμ.αν φτάσεις όμως στα 5 για τόσο παλιό δεν είναι πιο σωστή απόφαση να δώσεις κάτι πάνω κ ας είναι από έξω 7-8 ετών; Οτιδήποτε κοιτούσα έφτανε στα 5 χαλαρά ειδικά τα σος όπως λένε:Τογιότα χιουνται Χόντα suzuki

Για τόσα λίγα χιλιόμετρα το χρόνο για μένα δεν αξίζει να ασχοληθείς με diesel. Εγώ θα προτιμούσα κάτι με υγραέριο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, link67 είπε

Για τόσα λίγα χιλιόμετρα το χρόνο για μένα δεν αξίζει να ασχοληθείς με diesel. Εγώ θα προτιμούσα κάτι με υγραέριο. 

Τα 5000χμ το χρόνο αφορούν εμένα ενώ η αναφορά στα station wagon τον φίλο μου.

Ακόμη κ εκείνος βέβαια δεν κάνει πολλά χμ.

Επειδή θέλει χώρους πίσω σε ποιο τύπο αυτοκινήτου πρέπει να κοιτάξει γιατί κ το κλιο s/w που είδε θεοστενο ήταν πίσω τελικά μόνο Πορτ μπαγκαζ είχε.

Ευχαριστώ!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Clio diesel του '14, δε μου έχει βγάλει πάντως τίποτα (+ ότι το κοπάνησα πριν 3 χρόνια σε 4-5 αυτοκίνητα 😅). Εκτός από ένα καμμένο ηχειάκι που αλλάχτηκε στην εγγύηση. 75κ χιλιόμετρα και πάει ακόμα δυνατά. Αν και σε ταξίδια θα ήθελε 20 άλογα παραπάνω (από τα 90).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, mwv είπε

Ευχαριστώ φίλε μου δεν είχαμε ιδέα για το dpf !είναι κάτι που μπορεί να γίνει για να ελεγχθεί προκαταβολικά για να δούμε αν είναι καθαρό;θέλει αλλαγή στα 150.000 χμ η μόνο καθαρισμό;γιατί βλέπω κάνει 1000-4000 ευρώ!

Το αυτοκινητάκι για μένα το θέλω για 5.000 χμ το χρόνο τίποτα σπουδαίο αλλά δεν ήθελα σούπερ μίνι.το καλύτερο που βρήκα ένα swift 13 ετών από ιδιώτη κ κοντά στα 190.000 χμ.αν φτάσεις όμως στα 5 για τόσο παλιό δεν είναι πιο σωστή απόφαση να δώσεις κάτι πάνω κ ας είναι από έξω 7-8 ετών; Οτιδήποτε κοιτούσα έφτανε στα 5 χαλαρά ειδικά τα σος όπως λένε:Τογιότα χιουνται Χόντα suzuki

Για να πάρεις κάτι αξιοπρεπές στην Ελλάδα, δηλαδή να μην είναι αρχαίο, να μην έχει πάει στο φεγγάρι και πίσω, να μην είναι ξεγραμμένο απο ασφαλιστική, να μην έχει αλλάξει 3-4 φορές ιδιοκτήτη, να μην είναι εισαγωγής κλπ, πας στα 8-9Κ. Εκτός αν πάρεις κάτι με 60 άλογα και στο δρόμο βγάζεις και πόδι να σπρώξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/3/2021 στις 12:09 ΜΜ, karateka είπε

Επανέρχομαι με νέα στοιχεία, καθώς έφτασα αισίως τα €215000km, χωρίς καμία βλάβη και σημαντική φθορά, ίσως να χρειαστεί να αλλάξω κρεμαγιέρα σε καμία 30-40000km μόνο καθώς νιώθω ένα θόρυβο όταν στρίβω δεξιά και είναι κατηφορικά.

Καλημέρα. 

Ο θόρυβος ήταν κακή τοποθέτηση της μεταλλικής ποδιάς κάτω από τον κινητήρα μετά από αλλαγή λαδιών.

Στα 220000km και μετά από 7,5 χρόνια έρχεται η πρώτη βλάβη. 

"Check Injection System" & "Check Antipolution System"

και το αυτοκίνητο δεν ανεβάζει γρήγορα στροφές, σα να έχει χάσει πίεση ο κινητήρας.

Διάγνωση :  Έσπασε ένα κολλάρο τουρμπίνας.

Επισκευή €130 +€30 εργατικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, karateka είπε

Καλημέρα. 

Ο θόρυβος ήταν κακή τοποθέτηση της μεταλλικής ποδιάς κάτω από τον κινητήρα μετά από αλλαγή λαδιών.

Στα 220000km και μετά από 7,5 χρόνια έρχεται η πρώτη βλάβη. 

"Check Injection System" & "Check Antipolution System"

και το αυτοκίνητο δεν ανεβάζει γρήγορα στροφές, σα να έχει χάσει πίεση ο κινητήρας.

Διάγνωση :  Έσπασε ένα κολλάρο τουρμπίνας.

Επισκευή €130 +€30 εργατικά.

Για το 1.2tce αναφέρεσαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...