Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Ghost.Dog είπε

Είδα οτι οι περισσότεροι που σχολίασαν δεν έχουν ΙΔΕΑ για τη φιλμογραφία του και μερικές ταινίες-σταθμό, που έχει φτιάξει στην παγκόσμια Ιστορία του Κινηματογράφου.

Δεν είναι τυχαίο μάλιστα που τον αποκαλούν Frank Zappa του σινεμά. Είναι τεράστια η φιλμογραφία του, που να την ξέρουμε;;  Έχεις δίκιο.

Επεξ/σία από Sanjuro
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

Δεν είναι τυχαίο μάλιστα που τον λένε τον Frank Zappa του σινεμά. Είναι τεράστια η φιλμογραφία του, που να την ξέρουμε;;  Έχεις δίκιο.

To " τεραστια" παίζει ρόλο? Για σενα, μαγάλε αυτοδίδακτε σινεκριτικέ?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, KilliK είπε

φτιαχνει καινουργιο Σταρ Τρεκ που θαναι στην ΤΟS εποχη με το ιδιο 60s look.

ξερασογλου 😨

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ghost.Dog είπε

o Ταραντίνο είναι μια ιδιοφυία των καιρών μας. Τελειομανής, restless, ψάχνει παντού τις ανατροπές και το αντισυμβατικό.
Είδα οτι οι περισσότεροι που σχολίασαν δεν έχουν ΙΔΕΑ για τη φιλμογραφία του και μερικές ταινίες-σταθμό, που έχει φτιάξει στην παγκόσμια Ιστορία του Κινηματογράφου. 
Οπως και οι Κοέν, ή ο μαθητής-του ο Ρ. Ροντρίγκεζ, και πολλοί επηρρεασμένοι, λιγότερο ή περισσότερο από αυτόν, έχει δημιουργήσει μια "σχολή". Πολύ βίαιη ναι, ορισμένες φορές εξωφρενικά βίαιη, αλλά με πολύ χιούμορ και πάντα τρομερή αφήγηση. 

ναι την σχολη την δημιουργησε το 90. εχουν περασει σχεδον 30 χρονια απο τοτε. δεν εχει εξελιχθει σαν δημιουργος ενω εχει το ταλεντο, εχει μεινει στασιμος. δεν ειναι απαραιτητο κακο αυτο, αφου κανει αυτο που γουσταρει να κανει, αλλα δεν θα τον εκθειασουμε κιολας οσο αφορα το σημερα.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.

Aυτη η ταινια ειναι οτι πρεπει για mini σειρα.Aλλα οχι και τοσο μινι, αυτο ειναι αστειο , κερδοφορο ισως , αλλα αστειο.Θα μπορουσε να προσθεσει αλλη τοση σαλτσα αναλυσης των χαρακτηρων, του παρελθοντος τους, αλλη τοση βια δηλαδη και να πιασει τα 8-10 επεισοδια

  • Like 1
Δημοσ.
On 06/05/2019 at 11:13, kalmik said:

Λεφτά υπάρχουν (στον κόσμο του θεάματος). Καινούργιες ιδέες δεν υπάρχουν.

Υπάρχουν αλλά δεν είναι τόσες πολλές ώστε να βλέπουν δις άνθρωποι απ' το πρωί ως το βράδυ καινούρια πράγματα και μάλιστα του γούστου τους.
Υπάρχουν και παλιές καλές ιδέες που οι περισσότεροι δεν έχουν δει.
Έχει παραγίνει η μόδα, οπότε μοιραία θα έχουμε και πολύ σκουπίδι.

Στο θέμα, φυσικά και το κάνουν για τα λεφτά αλλά είναι προς τιμήν του που δεν το ξεχειλώνει στα 8-10 επεισόδια.
Γενικά είναι ένας σκηνοθέτης που ξέρει πολύ καλά την τέχνη τού σινεμά αλλά επιμένει (δικαίωμά του θα μου πεις) σ' ένα συγκεκριμένο είδος γραφής και θεματολογίας.
Εξαιρετικός σεναριογράφος. Άπειρες οι σκηνές που όλη η δράση περιορίζεται στους διαλόγους αλλά σε κρατάνε.
Το reservoir dogs και η 1η σκηνή του Inglourious Basterds, είναι για μένα η καλύτερες στιγμές του. Το κρίνω από την άποψη της σκηνοθετικής δυσκολίας και της ατμόσφαιρας, γι' αυτό και δεν αναφέρω το απολαυστικό Pulp Fiction. Θεωρώ ότι ήταν εύκολο γι' αυτόν, είναι το στυλ που του βγαίνει αυθόρμητα.
Απ' την άλλη, υπάρχει και το Death Proof, που είναι μια ταινία που έκανε μόνο για πάρτη του (πάλι δικαίωμά του θα μου πεις) και δεν ξέρω γιατί τραβολογήθηκα στο σινεμά να την δω.

Αν, για κάποιον άγνωστο λόγο, έχω NETFLIX όταν βγει, θα την δω από περιέργεια (θεωρώ ότι η ταινία δεν πρόσφερε κάτι παραπάνω, υπάρχοντος του Django), μόνο για να δω υλικό από ένα καλό τεχνίτη τής τέχνης που ταΐζει και το τομάρι μου. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...