CookieMonster80 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Καλησπέρα σε όλους. Ο πατέρας μου κανόνισε χωρίς να με ρωτήσει (1ο λάθος) ταξίδι στο εξωτερικό και έκλεισε μέσω booking. Το θέμα είναι ότι έκλεισε 2 ξενοδοχεία (2ο λάθος) και σήμερα που μου το έδειξε έχει περάσει η περίοδος που μπορεί να κάνει δωρεάν ακύρωση. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής: Δεν έχει βάλει κάρτα στο booking (δεν φαίνεται κάτι στον λογαριασμό τελοσπάντων) οπότε πως ακριβώς θα πάρει το cancellation fee το booking? Έχει την επιλογή να στείλω στο ξενοδοχείο μήπως δεχτούν την ακύρωση χωρίς χρέωση. Το έχει κάνει κανείς αυτό γιατί μου φαίνεται χλωμό να το δεχτεί το ξενοδοχείο. Υ.Γ. Για να προλάβω απαντήσεις: Μην αρχίσετε τα καλά να πάθει, να πρόσεχε κτλ. Ό,τι ήταν να ακούσει το έχει ακούσει ήδη από εμένα.
*Kopanos* Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Μου έχει τύχει να ακυρώσουν κράτηση χωρίς να ζητήσουν τίποτα. Δοκίμασε δεν έχεις να χάσεις κάτι. 1
zio10 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Στην ουσία δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού δεν έχουν κάρτα να χρεώσουν. Απλά κάνε την ακύρωση στη booking.
kon1to Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Ακυρωσε την κρατηση για να μην τους δεσμευεις το δωματιο και ζητα ακύρωση χωρίς χρέωση, εξηγώντας ότι έγινε λάθος... Αν όντως δεν εχε δωθει καρτα, τοτε δεν εχουν τρόπο να σε χρεωσουν χωρις τη θέληση σου... Αν γενικα το ξενοδοχείο δέχεται κρατήσεις χωρις καρτα/προκαταβολη σημαίνει οτι εχει γενικα σαν πολιτική να δέχεται κρατήσεις "υψηλού" ρίσκου, γιατι δεν εχει κατι να χασει, οποτε κι εσυ λογικα δεν θα εχεις καποιο θεμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα