Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

 

Ο πατέρας μου κανόνισε χωρίς να με ρωτήσει (1ο λάθος) ταξίδι στο εξωτερικό και έκλεισε μέσω booking. Το θέμα είναι ότι έκλεισε 2 ξενοδοχεία (2ο λάθος) και σήμερα που μου το έδειξε έχει περάσει η περίοδος που μπορεί να κάνει δωρεάν ακύρωση. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

  • Δεν έχει βάλει κάρτα στο booking (δεν φαίνεται κάτι στον λογαριασμό τελοσπάντων) οπότε πως ακριβώς θα πάρει το cancellation fee το booking?
  • Έχει την επιλογή να στείλω στο ξενοδοχείο μήπως δεχτούν την ακύρωση χωρίς χρέωση. Το έχει κάνει κανείς αυτό γιατί μου φαίνεται χλωμό να το δεχτεί το ξενοδοχείο.

Υ.Γ. Για να προλάβω απαντήσεις: Μην αρχίσετε τα καλά να πάθει, να πρόσεχε κτλ. Ό,τι ήταν να ακούσει το έχει ακούσει ήδη από εμένα.

Δημοσ.

Στην ουσία δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού δεν έχουν κάρτα να χρεώσουν. Απλά κάνε την ακύρωση στη booking.

Δημοσ.

Ακυρωσε την κρατηση για να μην τους δεσμευεις το δωματιο και ζητα ακύρωση χωρίς χρέωση, εξηγώντας ότι έγινε λάθος...

Αν όντως δεν εχε δωθει καρτα, τοτε δεν εχουν τρόπο να σε χρεωσουν χωρις τη θέληση σου...

Αν γενικα το ξενοδοχείο δέχεται κρατήσεις χωρις καρτα/προκαταβολη σημαίνει οτι εχει γενικα σαν πολιτική να δέχεται κρατήσεις "υψηλού" ρίσκου, γιατι δεν εχει κατι να χασει, οποτε κι εσυ λογικα δεν θα εχεις καποιο θεμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...