Προς το περιεχόμενο

Κόντρα Beat και ΠΟΕΙΑΤΑ για τροπολογία που καταργεί τις πληρωμές μέσω εφαρμογών Ταξί


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Όχι. Βάσει στοιχείων προκύπτει ότι το μεγαλύτερο φορολογικό βάρος σηκώνουν μισθωτοί και συνταξιούχοι. Οι υπόλοιποι είναι "φτωχούληδες". Κάποιοι πραγματικά με τους περισσότερους όμως να προέρχονται κατά πάσα πιθανότητα από τη γνωστή κατηγορία, συμπεριλαμβανομένης και αυτής του τόπικ.

https://www.cnn.gr/oikonomia/story/169958/stoixeia-sok-eisodima-xamilotero-ton-10-000-eyro-dilose-to-58-9-ton-forologoymenon

Πολύ καλή καραμέλα ! 
Απο τότε που αποφάσισα να μπω στο εμπόριο και πλέον τα βλέπω απο μέσα , μπορώ να σου πω ότι δεν έχεις ιδέα τι και πόσα πληρώνουμε. 
Μέχρι και τις δημόσιες κατασκηνώσεις πληρώνουμε εμείς που στο φινάλε φινάλε δεν έχουμε το δικαίωμα να βάλουμε τα παιδιά μας εκεί !!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

25 λεπτά πριν, pacahontas III milagros είπε

να καταργηθεί και το efood ως νταβατζης μεσαζοντας με την ιδια λογική των ταρίφων οπως σωστά προαναφερθηκε

Μακαρι. Αν η νεα οικονομια ειναι να καθεται ενας χλιμιτζουρας σε ενα γραφειο και με 10 προγραμματιστες να βγαζει λεφτα ενω οι αλλοι γα...νται στη δουλεια, οχι ευχαριστω.

Ουτε νταβατζηδες θελω, ουτε αεριτζηδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ απορώ γιατί το πάτε στο φορολογικό; Δεν είναι αυτό το θέμα μας, μπορεί κάποιος να είναι φοροφυγάς έτσι και αλλιώς. Μπορεί πχ να έχει ταξί και να τα γράφει όλα αλλά να έχει και Airbnb ή ελιές στο χωριό και να μη δηλώνει τίποτα. Το θέμα είναι η εξυπηρέτηση του κοινού και αν βολεύει η νέα ρύθμιση. 

Για τη φορολογία τα έχουμε πει , ο Έλληνας δε ξέρει ότι πρέπει να πληρώσει φόρο , πόσα και πόσα θέματα κάναμε εδώ για να αποδείξουμε τα  αυτονόητα. Προσωπικά πιστεύω πως η φορολογία θα κατασταλάξει κάπου στο 40% χοντρικά για όλους μέσο όρο. Το θέμα είναι να βρούμε αυτούς που ΔΕΝ πληρώνουν και να μη σταυρώνουμε τους πάντες με αυξήσεις ΦΠΑ, τελών κυκλοφορίας, τεκμήρια κτλ. Επίσης να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ οι φόροι να πάνε στο σωστό μέρος. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνω Κοινωνικό Τιμολόγιο στη ΔΕΗ και αυτή να κόβει το ρεύμα από τους άπορους. Τότε γιατί το πληρώνω; Δεν είναι δυνατόν να πληρώνω εισφορά αλληλεγγύης και ο άλλος με ενοικιαζόμενα διαμερίσματα στο όνομα του πατέρα του να το παίρνει μαζί με επίδομα ενοικίου και να μας κουνάει και το δάχτυλο! Αυτά είναι τα εξωφρενικά. Για αυτά πρέπει πρώτα να οργανωθούμε οι σωστοί, όσο αναλώνουμε χρόνο τόσο μένουμε στάσιμοι. 

 

Απαιτήστε το μέλλον σας , μη ψαρώνετε και μην στρέφεστε ενάντια στους άλλους χωρίς λόγο. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, mezzanine είπε

Αν δεν δωσει ο ταρίφας το ποσοστο στην beat θα τον σουταρουν, αυτοί εχουν το καρπουζι αυτοι και το μαχαίρι. 

Και αν το αργουν ολοι θα τους κοψει ολους? Και μετα? Εχουν συνδικατο αυτοι. Μεγαλωνει και το ταξιπλον το οποιο ειναι με συνδρομη και οχι ποσοστο του τζιρου. Ολες αυτες οι υπηρεσιες επρεπε να ειναι με συνδρομη, αλλα οι πονηροι θελουν να βαζουν χερι στο τζιρο των αλλων. Ο βλαχοελληνας νομιζει αμα πληρωσει ηλεκτρονικα και κανει αξιολογηση θα γινει ευρωπαιος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, akatsim είπε

Το Σκρουτζ που μιλαμε πληρωνεται με το κλικ, τιποτα αλλο.  Πουλησει δεν πουλησει το καταστημα πληρωνει το κλικ.

Το Beat ειχε μικτο συστημα. Αν πληρωνες μετρητα, τα επαιρνε ο ταριφας και χρωστουσε το ποσοστο του. Αν ηταν με καρτα τα επαιρνε η Beat και χρωστουσε στο ταριφα το υπολοιπο απο το ποσοστο του.  Εκανε συμψηφισμο και εδινε στον ταριφα τη διαφορα. Με την αυξηση του ηλεκτρονικου χρηματος θα μαζευε ολο το χαρτι συντομα.

Τωρα θα τα παιρνει ολα ο ταριφας και θα δινει το ποσοστο στη Βεατ. Το POS παει τα χρηματα στη τραπεζα, η Βεατ ειναι απεξω. Αρα η βεατ θα τρεχει να παρει τα λεφτα της απο τους ταριφες. Φεξε μου και γλυστρησα δηλαδη. 

Μεγαλη ηττα για την Βεατ. Οποιος δεν το καταλαβανει, ειναι ασχετος απο την αγορα.

Σου εξηγησα απλα οτι γινεται να πληρωνεται το skroutz για καθε αγορα χωρις να γινεται μεσα απο αυτο η αγορα. Οπως ειπα και στο post μου δεν με ενδιαφέρει πως λειτουργει το skroutz απλα τονισα οτι κατηγορεις καποιον για ασχετο ενω ειναι φανερο οτι και σύ δεν εισαι καθολου σχετικος.

Τα υπόλοιπα που λες θα περιμενω να δω πως θα εξελιχθουν τα πραγματα αλλα δεν νομιζω οτι εχεις δικιο. Σε καθε περιπτωση θα φανει σε λιγες μερες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Choulio είπε

Σου εξηγησα απλα οτι γινεται να πληρωνεται το skroutz για καθε αγορα χωρις να γινεται μεσα απο αυτο η αγορα. Οπως ειπα και στο post μου δεν με ενδιαφέρει πως λειτουργει το skroutz απλα τονισα οτι κατηγορεις καποιον για ασχετο ενω ειναι φανερο οτι και σύ δεν εισαι καθολου σχετικος.

Τα υπόλοιπα που λες θα περιμενω να δω πως θα εξελιχθουν τα πραγματα αλλα δεν νομιζω οτι εχεις δικιο. Σε καθε περιπτωση θα φανει σε λιγες μερες

Ξερω τι ειναι το ΑΜ αλλα στο Σκρουτζ ΔΕΝ ειναι η περιπτωση, ουτε στο eFood, ουτε στο Beat, Uber, klp.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, akatsim είπε

Ξερω τι ειναι το ΑΜ αλλα στο Σκρουτζ ΔΕΝ ειναι η περιπτωση, ουτε στο eFood, ουτε στο Beat, Uber, klp.

Δεν γινεται να ξερεις τι ειναι το ΑΜ και ταυτοχρονα να ρωτας αυτο:

3 ώρες πριν, akatsim είπε

Με το κλικ πληρωνεται το Σκρουτζ, πως θα παρει προμηθεια αφου δεν κανεις απο εκει την αγορα? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mezzanine είπε

Αν δεν δωσει ο ταρίφας το ποσοστο στην beat θα τον σουταρουν, αυτοί εχουν το καρπουζι αυτοι και το μαχαίρι. 

Το πάνω χέρι στη διαπραγμάτευση το έχει αυτός που διαχειρίζεται το χρήμα.

Με το νέο σύστημα η Beat παύει να έχει τη διαχείρηση του χρήματος και βασίζεται μόνο στα ποσοστά που θα της πληρώνουν οι ταξιτζήδες. Αν αρχίσει να σουτάρει τους ταξιτζήδες που αργουν να πληρώσουν, μόνο η Beat θα βγεί ζημιωμένη γιατι δέν θα έχει απο που να εισπράξει λεφτά.

Με το προηγούμενο σύστημα οπου η Beat μάζευε το χρήμα και μετά το έδινε στους ταξιτζήδες, ήταν πολύ εύκολο να προβεί σε μονομερείς ενέργειες (πχ αύξηση των ποσοστών ή καθυστέρηση πληρωμών) και οι ταξιτζήδες δέν θα είχαν κάποιο ουσιαστικό τρόπο να αντιδράσουν. Σύν οτι τα λεφτά που μάζευε της έδιναν ρευστότητα, τόκους κτλ.

Αν και το πρίν με το μετά φαίνεται ισοδύναμο με μία πρώτη ματιά, στην πραγματικότητα όπως λέει και ο @akatsim η Beat έφαγε μεγάλη ήττα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ktlk21 είπε

 

Όταν οι ίδιοι οι ταξιτζήδες ,οι δημόσιοι υπάλληλοι ,οι ΔΕΗτζηδες σταματήσουν να κάνουν αρπακτες και να καταλάβουν οτι πουλάνε μια υπηρέσια και αρχιζουν να την βελτιώνουν τότε θα μιλήσουμε..μεχρι τότε τα ακούνε για τους συνδικαλιστές τους που μόνο ξέρουν να τρώνε απο οπου βρουν τα πουτανακια του συστηματος

Μα το 99% του κόσμου μισεί την ελεύθερη αγορά.

Αυτοί απλά κάνουν αυτό που ζητάει ο λαός εδώ και δεκαετίες.

Μέχρι και μάθημα σε Αγγλικό Πανεπιστήμιο υπάρχει που είχε μια έρευνα που έδειχνε ότι οι Έλληνες είναι αυτοί που θέλουν να ρισκάρουν λιγότερο στη ζωή τους από όλους τους άλλους λαούς.

Δηλαδή ακούν ελεύθερη αγορά και τα κάνουν πάνω τους.

Ουσιαστικά μιλάμε για μια μάζα κόσμου με αρνητικό ρεκόρ αυτοεκτίμησης.

Όταν έχεις τόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση, δηλαδή όταν δεν πιστεύεις ότι έχεις ικανότητες να παράξεις κάτι, τότε μισείς την ελεύθερη αγορά και ψάχνεις μετά μανίας καταφύγιο στον κρατισμό.

Απλά ο κρατισμός, όπου και αν εφαρμόστηκε είχε άδοξο τέλος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/5/2019 στις 8:04 ΜΜ, spyros007 είπε

Η ελλαδα εχει το φτηνοτερο ταξι στον πλανήτη.Μακαρι και τα αλλα συνδικαλο-κοματοσκυλα να υπερασπιζόντανε τα συμφεροντα του κλαδου τους οπως οι ταχιτζηζες.Δυστιχως η νοοτροπια του ελληνα δεν αλλαζει,αντι να κοιταει πρωτα τα δικα του χαλια κοιταει να ψοφήσει την κατσικα του γειτονα.Εξω οι νταβαντζηδες.................

Που το βαδίζεις αυτό περί φθηνου ταξί στην Ελλάδα ; Ίσως στα μεγάλα κέντρα όπως η Αθήνα ,η Θεσσαλονίκη ,ο Πειραιάς να παίζει αυτό ....στην επαρχία και ειδικά στα νησιά για αποστάσεις δύο λεπτών της ώρας σου ρουφάνε το αίμα οι ταξιτζήδες ,εκτός και εάν δεν έχεις πάει ποτέ σε νησί να δεις τι παίζει ,διότι εγώ που ζω βλέπω να γδυνουν κανονικά τον κάθε πελατακο που κάτσει στα νύχια τους .....για εφτά χιλιόμετρα απόσταση από το κέντρο στο αεροδρόμιο η ταρίφα πάει εδώ 20-25 ευρώ ....αν έχεις τον Θεό σου ....κατά τα άλλα οι ταξιτζήδες είναι επαγγελματίες .....και Ελλάδα δεν είναι μόνο Αθήνα φιλτατε ....να κοιτάς και λίγο έξω από το πλατυσκαλο του σπιτιού σου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενω  ο καπιταλισμος με την "ελευθερη" αγορα μεγαλουργησε ,αλλα για το 1% του κοσμου και οχι για το υπολιοπο 99%

12 λεπτά πριν, skiabox είπε

Μα το 99% του κόσμου μισεί την ελεύθερη αγορά.

Αυτοί απλά κάνουν αυτό που ζητάει ο λαός εδώ και δεκαετίες.

Μέχρι και μάθημα σε Αγγλικό Πανεπιστήμιο υπάρχει που είχε μια έρευνα που έδειχνε ότι οι Έλληνες είναι αυτοί που θέλουν να ρισκάρουν λιγότερο στη ζωή τους από όλους τους άλλους λαούς.

Δηλαδή ακούν ελεύθερη αγορά και τα κάνουν πάνω τους.

Ουσιαστικά μιλάμε για μια μάζα κόσμου με αρνητικό ρεκόρ αυτοεκτίμησης.

Όταν έχεις τόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση, δηλαδή όταν δεν πιστεύεις ότι έχεις ικανότητες να παράξεις κάτι, τότε μισείς την ελεύθερη αγορά και ψάχνεις μετά μανίας καταφύγιο στον κρατισμό.

Απλά ο κρατισμός, όπου και αν εφαρμόστηκε είχε άδοξο τέλος.

 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Το πάνω χέρι στη διαπραγμάτευση το έχει αυτός που διαχειρίζεται το χρήμα.

Με το νέο σύστημα η Beat παύει να έχει τη διαχείρηση του χρήματος και βασίζεται μόνο στα ποσοστά που θα της πληρώνουν οι ταξιτζήδες. Αν αρχίσει να σουτάρει τους ταξιτζήδες που αργουν να πληρώσουν, μόνο η Beat θα βγεί ζημιωμένη γιατι δέν θα έχει απο που να εισπράξει λεφτά.

Με το προηγούμενο σύστημα οπου η Beat μάζευε το χρήμα και μετά το έδινε στους ταξιτζήδες, ήταν πολύ εύκολο να προβεί σε μονομερείς ενέργειες (πχ αύξηση των ποσοστών ή καθυστέρηση πληρωμών) και οι ταξιτζήδες δέν θα είχαν κάποιο ουσιαστικό τρόπο να αντιδράσουν. Σύν οτι τα λεφτά που μάζευε της έδιναν ρευστότητα, τόκους κτλ.

Αν και το πρίν με το μετά φαίνεται ισοδύναμο με μία πρώτη ματιά, στην πραγματικότητα όπως λέει και ο @akatsim η Beat έφαγε μεγάλη ήττα.

Να και ενας που το επιασε!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, spyros007 είπε

Ενω  ο καπιταλισμος με την "ελευθερη" αγορα μεγαλουργησε ,αλλα για το 1% του κοσμου και οχι για το υπολιοπο 99%

Εγώ βλέπω όλους τους Έλληνες να στέλνουν τα παιδιά τους στην Αγγλία για δουλειά, οπότε ναι μεγαλούργησε.

Αν ήξερα έστω και έναν που τα έστειλε Βενεζουέλα θα μπορούσαμε να κάνουμε και μια συζήτηση χωρίς ολοκληρωτικά ταπώματα.

Μα ποιος είμαι;

Ο Αντετοκούνμπο;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, spyros007 είπε

Ενω  ο καπιταλισμος με την "ελευθερη" αγορα μεγαλουργησε ,αλλα για το 1% του κοσμου και οχι για το υπολιοπο 99%

Τι λες; Ποιο 1%; Ο καπιταλισμος μεγαλουργησε για το συνολο του πληθυσμου. Μεσα σε 200 χρόνια εχει γινει η μεγαλυτερη προοδος της ανθρωποτητας απο την αρχη της ιστοριας  και χάρη στον καπιταλισμό αυτη η προοδος ειναι προσβάσιμη για περισσότερο μερος του πληθυσμου απο ποτε. Καλη ειναι η κριτικη στον καπιταλισμο γιατί τον κανει καλυτερο αλλα μη ξεχνάμε ποιες ειναι οι εναλλακτικες που εχουν εφαρμοστει και δοκιμαστει. Οπως ειπε καποιος καποτε "Ο καπιταλισμός ειναι το χειρότερο συστημα εκτος ολων των άλλων".

ΥΓ. Το οτι το 1% του πλυθησμου εχει μεγαλυτερο μέρος του πλουτου αυτο δε σημαινει οτι το υπόλοιπο 99% δεν ειδε το βιοτικό του επιπεδο να εκτοξευεται. 

Επεξ/σία από Choulio
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, skiabox είπε

Εγώ βλέπω όλους τους Έλληνες να στέλνουν τα παιδιά τους στην Αγγλία για δουλειά, οπότε ναι μεγαλούργησε.

Αν ήξερα έστω και έναν που τα έστειλε Βενεζουέλα θα μπορούσαμε να κάνουμε και μια συζήτηση χωρίς ολοκληρωτικά ταπώματα.

Μα ποιος είμαι;

Ο Αντετοκούνμπο;

Μακριά από τον Τζήμερο... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...