Προς το περιεχόμενο

Κόντρα Beat και ΠΟΕΙΑΤΑ για τροπολογία που καταργεί τις πληρωμές μέσω εφαρμογών Ταξί


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 3/5/2019 στις 8:34 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Δεν εχει σημασια το νομισμα που εχουν. Σημασια εχει το βιοτικο τους επιπεδο. Και το ΗΒ ή η Σουηδια δεν εχουν ευρω αλλα εκει το ταξι ειναι πιο ακριβο γιατι ειναι high-income societies Οι χωρες που αναφερθηκαν ειναι συγκρισιμα μεγεθη γιατι εχουν παρομοιο βιοτικο επιπεδο με την Ελλαδα (ειδικα αυτες του Βιζενγκραντ). 

Φίλε μου τουλάχιστον για Πολωνία ξέχνα το συγκρίσιμο μέγεθος, με την ανάπτυξη που έχει αυτή η χώρα είναι πλέον χιλιάδες μίλια μακριά, στο λέω από πρώτο χέρι, εκεί μέχρι και Uber food delivery δουλεύει!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Εδω οι ταξιτζηδες βαζουν εφαρμογη σε tablet αντι για ταξιμετρο ρε παιδια τι συζηταμε τωρα ...

Δεν θα αλλαξουν ποτε !!

Αμαξια 10ετιας βρωμια μεσα εξω ... 

Κινητηρες που καπνιζουν σαν φουγαρα εργοστασιων...

Οδηγοι που καπνιζουν, κλειστα aircondition και χιλια δυο αλλα...

Υπαρχουν βεβαια και εξαιρέσεις αλλα ειναι κατω απο το 20%.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, k_w_t said:

Αμαξια 10ετιας βρωμια μεσα εξω ... 

Αν ήταν 10ετίας δεν θα ήταν άσχημα, το πρόβλημα πλέον είναι ότι με νόμο πέρσι αυξήθηκε και το  επιτρεπόμενο όριο "ζωής" των οχημάτων τους.

https://taxianddriver.gr/auksanetai-o-xronos-zwis-gia-ton-gerasmeno-stolo-twn-taksi/

Επεξ/σία από ThReSh
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ο ταξιτζής δεν έχει POS, τότε δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις. Απλά βγαίνεις και φεύγεις. Όσο για αυτούς που ρωτάτε τι πρόβλημα έχουν με τη Beat, έχουνε για τους εξής απλούς λόγους:

1. Δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν όπως έκαναν τόσα χρόνια.

2. Ετοιμάζονται να φτιάξουν δικιά τους πλατφόρμα για να τα παίρνει το συνδικάτο.

3. Επίδειξη δύναμης (όπως και τόσα χρόνια άλλωστε).

Να σας πω και κάτι κορυφαίο. Θυμάστε που απεργούσανε για την Ούμπερ επειδή και καλά οι άδειες που χρυσοπληρώσανε για 100 και 120 χιλιάρικα χάνουν την αξία τους; Και συναντιόντουσαν με υπουργούς και πρωθυπουργούς; Ε λοιπόν μάθετε οτι η άδεια του ταξί όταν την αγοράζει κάποιος, την δηλώνει στην εφορία για 2100 ευρώ (οι εφοριακοί όταν βλέπουν το ποσό ξέρουν οτι είναι άδεια ταξί). Τα υπόλοιπα πάνε μαύρα με βαλίτσα στους μαντράδες που διευκολύνουν τη μεταβίβαση των αδειών, οι οποίοι έχουνε μέχρι και μηχανήματα καταμέτρησης χρημάτων σε ειδικούς χώρους με κάμερες κτλ. Όλα αυτά, παρουσία συμβολαιογράφου. Όποιος έχει αυτή τη στιγμή μαύρα λεφτά στην άκρη, απ'το να τα έχει σε στρώμα ή στην τράπεζα που μπορεί να τον βρούνε, επενδύει σε ταξί με την άδεια της Πολιτείας να φοροδιαφύγει μη δηλώνοντας εισοδήματα άνω των 100 χιλιάδων ευρώ. 

Μη με ρωτήσετε πως το ξέρω.

Καληνύχτα μας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimitridegrecia είπε

Αν ο ταξιτζής δεν έχει POS, τότε δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις. Απλά βγαίνεις και φεύγεις. Όσο για αυτούς που ρωτάτε τι πρόβλημα έχουν με τη Beat, έχουνε για τους εξής απλούς λόγους:

1. Δεν μπορούν να φοροδιαφύγουν όπως έκαναν τόσα χρόνια.

2. Ετοιμάζονται να φτιάξουν δικιά τους πλατφόρμα για να τα παίρνει το συνδικάτο.

3. Επίδειξη δύναμης (όπως και τόσα χρόνια άλλωστε).

Να σας πω και κάτι κορυφαίο. Θυμάστε που απεργούσανε για την Ούμπερ επειδή και καλά οι άδειες που χρυσοπληρώσανε για 100 και 120 χιλιάρικα χάνουν την αξία τους; Και συναντιόντουσαν με υπουργούς και πρωθυπουργούς; Ε λοιπόν μάθετε οτι η άδεια του ταξί όταν την αγοράζει κάποιος, την δηλώνει στην εφορία για 2100 ευρώ (οι εφοριακοί όταν βλέπουν το ποσό ξέρουν οτι είναι άδεια ταξί). Τα υπόλοιπα πάνε μαύρα με βαλίτσα στους μαντράδες που διευκολύνουν τη μεταβίβαση των αδειών, οι οποίοι έχουνε μέχρι και μηχανήματα καταμέτρησης χρημάτων σε ειδικούς χώρους με κάμερες κτλ. Όλα αυτά, παρουσία συμβολαιογράφου. Όποιος έχει αυτή τη στιγμή μαύρα λεφτά στην άκρη, απ'το να τα έχει σε στρώμα ή στην τράπεζα που μπορεί να τον βρούνε, επενδύει σε ταξί με την άδεια της Πολιτείας να φοροδιαφύγει μη δηλώνοντας εισοδήματα άνω των 100 χιλιάδων ευρώ. 

Μη με ρωτήσετε πως το ξέρω.

Καληνύχτα μας. 

Aυτά με τις χρυσές άδειες, ίσχυαν πριν 10 χρόνια με την (ένοχη) ανοχή της πολιτείας που τα ήξερε όλα, όπως ήξερε για τους ημιυπαίθριους, τα αυθαίρετα, τον "αέρα" στα εμπορικά καταστήματα, τα "μαύρα" επαγγέλματα κλπ. Μετά η κρίση έσφιξε τους κ...ους, κα εξευτέλισε τις αξίες των αδειών ταξί. Από την πλευρά τους όλοι αυτοί που "επένδυσαν" σε άδεια ταξί έχουν ένα δίκηο. Όμως η αντίδραση στο Beat δεν είναι δίκαιη. Μόνο νοσταλγία σε ένα νοσηρό παρελθόν θυμίζει. Πραγματικά, όσοι θέλουν είτε οπαδοί Λυμπερόπουλου, είτε ανεξάρτητοι, ας φτιάξουν μια ακόμη καλύτερη πλατφόρμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά ζω για τη στιγμή που το beat και κάθε beat θα μεταμορφωθούν σε πλήρως decentralized applications να δούμε τότε σε ποιόν θα διαμαρτύροντε. Ίσως τότε κάποιοι βέβαια να θελήσουν να μετακομίσουν σε σπηλιές πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 ώρες πριν, coffeex είπε

Το πρωί στην ΕΡΤ1 είχε κόντρα Λύμπε - Δρανδάκη  😂

 

2 ώρες πριν, coffeex είπε

Καλά πως βγήκε έτσι ο Λύμπε στο γυαλί? τι βάψιμο στο μαλλί είναι αυτό? Για ποιο λόγο να το κάνει αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 hours ago, coffeex said:

Ρε σοβαρά τώρα, τι ημίθεος είναι αυτός ο Λύμπε; Κάθομαι εδώ και μια ώρα και βλέπω βιντεάκια του, ο άνθρωπος είναι βγαλμένος από τη δεκαετία του '50, Σεφερλής και ακόμα παραπάνω.

Αν ήμουν ταξιτζής θα τον ψήφιζα δαγκωτό πάντως, μόνο και μόνο για το γέλιο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/5/2019 στις 8:01 ΜΜ, coffeex είπε

Αυτος ο Λυμπερόπουλος με τον τροπο που επιχειρηματολογει, με το επιπεδο του διαλόγου του, και τη δυνατοτητα της αντιληψης του εκπροσωπει επάξια τους ταξιτζήδες που προφανως τον εκλέγουν προεδρο του συνδικαλιστικού τους οργάνου εδω και πολλά χρόνια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/5/2019 στις 2:03 ΜΜ, k_w_t είπε

Εδω οι ταξιτζηδες βαζουν εφαρμογη σε tablet αντι για ταξιμετρο ρε παιδια τι συζηταμε τωρα ...

Δεν θα αλλαξουν ποτε !!

Αμαξια 10ετιας βρωμια μεσα εξω ... 

Κινητηρες που καπνιζουν σαν φουγαρα εργοστασιων...

Οδηγοι που καπνιζουν, κλειστα aircondition και χιλια δυο αλλα...

Υπαρχουν βεβαια και εξαιρέσεις αλλα ειναι κατω απο το 20%.

Διαφωνώ πλέον η πλειοψηφία έχουν καθαρά οχήματα , και όσο υπάρχουν νέοι άνθρωποι σε αυτό το επάγγελμα τόσο καλύτερο γίνεται.. εγω  βλέπω ότι πλέον λίγοι είναι αυτοί που έχουν βρώμικα οχήματα..στους 10 οι 2-3.  Τραβά σε μια πιάτσα ταξί και φωτογράφισε 10 ταξί δες πόσα από αυτά έχουν βρώμικα τζάμια είναι απλυτα και  σε άθλια κατάσταση.

Λόγο κρίσης και λόγο αλλαγή τρόπου δουλειάς παλιότερα έψαχνες ταξί στον δρόμο έμπαινες με  άλλους 3 για να πας στον προορισμό σου . Εισουν σαν σαρδέλα ..

πλέον βρίσκεις πολύ εύκολα στον δρόμο ταξί ,και τα ταξί δουλεύουν με εφαρμογές και ραδιοταξί έχει αλλάξει ο τρόπος εργασίας γι'αυτό τα οχήματα είναι πιο προσεγμένα πιο καθαρά. Εντάξει υπάρχουν και αυτοί που δουλεύουν χωρίς τίποτα μόνο δρόμο ,που συνήθως έχουν  βρώμικα ταλαιπωρημένα οχήματα .άμα διαλέγεται αυτούς μην λέτε μετά ότι όλοι οι ταξιτζήδες είναι έτσι.

Δεν έχει σημασία εάν είναι 10 ετών το όχημα αλλά πόσο συντηρημένο σωστά είναι μηχανικά αλλά και  αισθητικά.

 

 όσο υπάρχει πρόεδρος σαν τον Λυμπερόπουλο και ταξιτζήδες ίδιας νοοτροπίας δεν  πάει μπροστά το συγκεκριμένο επάγγελμα.. δυστυχώς την πληρώνουν και όσοι επαγγελματίες έχουν αγάπη και θέλουν να προσφέρουν.

Δυστυχώς ότι μπορείς να κανείς είναι σε ατομικό επίπεδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...