GREGORYMO Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Πρέπει να ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΘΕΙ για το μερίδιο του, το 10%. 1
29gk Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Για εμενα οι επιλογες ειναι οι εξης 3. Δεν ειμαι δικηγορος αλλα επειδη εδω το φορουμ ειναι τζαμπα και επειδη οποιος θελει υπευθυνες συμβουλες πληρωνει, βαζω κι εγω τη δικη μου σκεψη. Ειπαμε τζαμπα ειναι: α) αγωγη κατα της ασφαλιστικης με αιτημα την πληρωμη του κοστους επισκευης. Η ασφαλιστικη βεβαια θα πει οτι δεν εχει αντιρρηση να πληρωσει τον ιδιοκτητη αλλα πως παραλληλα δεν γνωριζει ποιος ειναι αυτος. Ο δικαστης λοιπον θα δει τα ποσοστα συνιδιοκτησιας και ειτε θα διαταξει να πληρωθει αμεσα το 10% της ζημιας στον ενα και να αναμενει η ασφαλιστικη την εμφανιση του αλλου, ειτε να περιμενει ετσι κι αλλιως να εμφανιστουν ολοι οι ιδιοκτητες "κανονικα" για να τους εξοφλησει. Αποτελεσμα κανεις δεν αρνειται σε κανεναν αλλα αμαξι γιοκ ! β) αγωγη κατα της ασφαλιστικης για εξαπατηση κατα τη συναψη του μεταξυ τους ασφαλιστηριου. Το εαν γινεται οπως και το προσδοκιμο αποτελεσμα αλλα και τις πιθανοτητες επιτυχιας, θα τα πληροφορησει μονον ενας νομικος και φυσικα επι πληρωμει. Μεχρι την καταληξη φυσικα αμαξι γιοκ ! Αποτελεσμα, οπωσδηποτε αμφιβολο γ) το αμαξι στην κατασταση που ειναι βαφεται μπλε, αλλα δεν πεταγεται στη θαλασσα παρα φυτευονται σε αυτο μαργριτες και κοσμει καποιον κηπο. Με τα της εφοριας φυσικα καποιος θα πρεπει να ασχοληθει. Αποτελεσμα; Αμαξι γιοκ ! ΥΓ Μου αρεσει αυτο το θεμα. Ειναι σαν ασκηση στην νομικη σχολη..... Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από 29gk 1 1
giorgos4ever Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε Πρέπει να ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΘΕΙ για το μερίδιο του, το 10%. Δεν νομίζω πάντως ο TS να πλήρωσε μόνο το 10% του συμβολαίου. Θα μπορούσε κάλλιστα η εταιρία να αρνηθεί να ασφαλίσει το όχημα εξαρχής. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από giorgos4ever 1
nikangel Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το μόνο στρεβλό που παρατηρώ εγώ το έχω αναφέρει ήδη, το ότι θεωρείς δικό σου ένα αυτοκίνητο που στην πραγματικότητα ΔΕΝ είναι δικό σου. Και όχι μόνο αυτό, αλλά κλαίγεσαι κιόλας επειδή η ασφαλιστική σου συμπεριφέρεται σαν να ΜΗΝ είναι δικό σου... Καλή συνέχεια και σε σένα. Φίλε μου εσύ μάλλον είσαι έτοιμος για κλάμα που αδυνατεί ο εγκέφαλος σου να καταλάβει τα αυτονόητα. Μην τα αναλύουμε πάλι. Αντε παιξε αλλου τωρα 24 λεπτά πριν, giorgos4ever είπε Δεν νομίζω πάντως ο TS να πλήρωσε μόνο το 10% του συμβολαίου. Θα μπορούσε κάλλιστα η εταιρία να αρνηθεί να ασφαλίσει το όχημα εξαρχής. Ευχαριστω που γινομαι σε καποιους αντιληπτος. Αν μου ειχε ξεκαθαρίσει η εταιρεία πως κύριε μου δεν μπορώ να σας αποζημιώσω σε αυτή την περίπτωση, τότε δεν θα προχωρούσα σε ασφάλιση. Άπλα θεωρώ πως με δόλο καταχράστηκε τα χρήματα μου, εν προκειμένω 320 ευρώ για υπηρεσίες που σε άλλη περίπτωση θα πλήρωνα μόνο 150 ευρώ (Απλή αστική ευθύνη) 1
tsofras Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 2 ώρες πριν, nikangel είπε Όλες μα όλες οι ασφαλιστικές το ασφαλίζουν το αυτοκίνητο ως προς την αστική του ευθύνη. Έτσι αν το αυτοκίνητο προκαλέσει ατύχημα, είτε το οδηγώ εγώ, είτε η μητέρα μου , είτε κάποιος άλλος, τότε η ασφαλιστική θα αποζημιώσει τον παθόντα. Αν όμως έρθει ένας μεθυσμένος και διαλύσει το αυτοκίνητο μου με δική του υπαιτιότητα, η ασφαλιστική του δεν με καλύπτει και μου λέει δεν μπορώ να σε αποζημιώσω γιατί ενώ ξέρω οτι ο πελάτης μου φταίει, εγώ δεν αποζημιώνω το όχημα εφόσον ο ένας από τους δυο συνιδιοκτητες δεν βρίσκεται εν ζωή. Ας βρεθεί ένας γνώστης λοιπόν να μας δώσει μια λύση αν υπάρχει. Όταν λέω να αποδείξω, αναφέρομαι στην λύση που θα μου δοθεί μέσω του συνήγορου του καταναλωτή. Τι είναι το επασφάλιστρο; Επασφάλιστρο είναι η επιπλέον χρέωση στο ασφαλιστήριό σας όταν παρουσιάζονται κάποιες ειδικές περιπτώσεις. Στην δική μου περίπτωση επασφαλιστρο ειναι τα επιπλεον χρήματα που κατέβαλα στην εταιρεία για να με καλύψει και για κλοπή του αυτοκινητου και το αναεφερα για να πω οτι τους πλήρωνα το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ συμβόλαιο αδίκως. Κλοπή ή αλλιώς καταχρηστική χρήση των χρημάτων μου αν προτιμάς, θεωρώ την πρακτική της εταιρείας που με διαβεβαίωσε οτι το ασφαλιστήριο δεν θα έχει καποια αλλαγή και οταν χρειαστηκε αναγκη δεν μπορεσε να με καλύψει. Επειδή όμως η συνεισφορά σου στο παρόν tread μάλλον εχει στοιχεία τρολαρίσματος, θα σε παρακαλέσω να αποχωρήσεις από την συζήτηση και να αφήσεις κάποιον ειδικό να μας δώσει μια απάντηση. Ευχαριστώ Μία επισήμανση για το επασφάλιστρο. Αυτό που λές όντως δεν είναι επασφάλιστρο όπως σωστά είπε και ο Joshua21. Είναι η κάλυψη κλοπής την οποία χρεώνεσαι παραπάνω επειδή είναι εξτρα κάλυψη. Επασφάλιστρο είναι π.χ. αν είσαι κάτω απο 23 ή δεν οδηγείς πάνω απο χρόνο τότε θα πληρώσεις περισσότερο το ασφαλιστήριο σε σχέση με κάποιον που είναι π.χ. 40 και οδηγεί 10 χρόνια αν και θα έχετε και οι 2 ακριβώς τις ίδιες καλύψεις . Αυτό είναι το λεγόμενο επασφάλιστρο νέου οδηγού. Επασφάλιστρο κλοπής δεν υπάρχει στο αυτοκίνητο. Σε σπίτι ή μαγαζί υπάρχει λόγω περιοχής Επισυνάπτω το παρακάτω απο ένα τυχαίο site ασφαλιστικής για να μην νομίζετε ότι το έγραψα εγώ Γιατί χρειάζεται να δηλωθεί ο νέος οδηγός στην ασφάλεια αυτοκινήτου; Σύμφωνα με τις αναλύσεις που προκύπτουν από τα στατιστικά των ζημιών του κλάδου του αυτοκινήτου, έχει αποδειχθεί ότι η εμπειρία του οδηγού όσο και η ηλικία του σχετίζονται με την πιθανότητα πρόκληση ατυχήματος. Πιο συγκεκριμένα, οι οδηγοί που είναι κάτοχοι διπλώματος για λιγότερο από 1 χρόνο ή είναι ηλικίας κάτω των 23 ετών ή βρίσκονται και στις δύο κατηγορίες ταυτόχρονα, είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν ατύχημα και μάλιστα σοβαρότερο σε σχέση με τους άλλους οδηγούς που θεωρούνται πιο έμπειροι. Για τον λόγο αυτό, η ασφαλιστική σας εταιρεία πρέπει να γνωρίζει ότι ένας νέος οδηγός οδηγεί το αυτοκίνητο που έχει ασφαλισμένο. Τι συνεπάγεται η δήλωση νέου οδηγού στο αυτοκίνητο; Όταν, λοιπόν, ασφαλιστεί ένας οδηγός, ο οποίος παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν παραπάνω, στην ήδη υπάρχουσα ασφάλεια του αυτοκινήτου, υπάρχει μια επιπλέον χρέωση στο ασφαλιστήριο. Η χρέωση αυτή ονομάζεται επασφάλιστρο και υπολογίζεται στα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης και ιδίων ζημιών. Το επασφάλιστρο θα αφαιρεθεί αυτόματα από το ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου όταν ο οδηγός συμπληρώσει το όριο ηλικίας ή και το πρώτο έτος από την απόκτηση του διπλώματός του. 1 1
GREGORYMO Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, giorgos4ever είπε Δεν νομίζω πάντως ο TS να πλήρωσε μόνο το 10% του συμβολαίου. Θα μπορούσε κάλλιστα η εταιρία να αρνηθεί να ασφαλίσει το όχημα εξαρχής. ΒΕΒΑΙΩΣ, και ΠΛΗΡΩΣΕ το 100% ! ΥΓ. Είχε ενημερωθεί η εταιρεία ότι το 90% είχε γίνει ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ? Κάπου έχει γράψει "ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ". Υπάρχει το παρελθόν και το τι γίνεται ΤΩΡΑ. Πιστευετε, ότι υπάρχει ασφαλιστική που δέχεται να το ασφαλησει, αυτά τα δεδομένα? Αν κάποιος ξέρει κάποια από ΙΔΙΑ περίπτωση, να μας το γράψει. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από GREGORYMO 1
nikangel Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε ΒΕΒΑΙΩΣ, και ΠΛΗΡΩΣΕ το 100% ! ΥΓ. Είχε ενημερωθεί η εταιρεία ότι το 90% είχε γίνει ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ? Κάπου έχει γράψει "ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ". Υπάρχει το παρελθόν και το τι γίνεται ΤΩΡΑ. Πιστευετε, ότι υπάρχει ασφαλιστική που δέχεται να το ασφαλησει, αυτά τα δεδομένα? Αν κάποιος ξέρει κάποια από ΙΔΙΑ περίπτωση, να μας το γράψει. Η εταιρεία ενημερώθηκε μέσω mail πως έχει γίνει αποποίηση του 90% και η μοναδική συνιδιοκτήτρια του οχήματος θα είναι η μητέρα μου με ποσοστό 10% Μάλιστα υποτίθεται οτι θα ρωταγε και το νομικό της τμήμα που αποφάνθηκε πως μπορεί το αυτοκίνητο να συνεχίσει να ασφαλίζεται σε αυτούς με αλλαγή ονόματος στο ασφαλιστήριο (Το πρώτο ασφαλιστήριο είχε το όνομα του πατέρα μου που κατείχε το μεγαλύτερο ποσοστό επί της άδειας) και φυσικά με τις ίδιες καλύψεις που είχε πρίν. Πυρκαγιά κλοπή, οδική κτλ με το full ακριβό πακετο καλύψεων. Στην πράξη όμως αποδείχθηκε πως η εταιρεία δεν ήταν σε θέση να αποζημιώσει ενώ το γνώριζε. Ξεκαθαρίζω και πάλι πως το ποσοστό του πατέρα μου είναι ακόμα στην φάση της αποποίησης από τους λοιπούς συγγενείς. Δεν έχει περιέλθει σε κανένα δημόσιο και αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει σε 2 χρόνια καθώς σε κάθε γενιά κληρονόμων το περιθώριο αποποίησης είναι 4μηνες... 2 ώρες πριν, tsofras είπε Μία επισήμανση για το επασφάλιστρο. Αυτό που λές όντως δεν είναι επασφάλιστρο όπως σωστά είπε και ο Joshua21. Είναι η κάλυψη κλοπής την οποία χρεώνεσαι παραπάνω επειδή είναι εξτρα κάλυψη. Επασφάλιστρο είναι π.χ. αν είσαι κάτω απο 23 ή δεν οδηγείς πάνω απο χρόνο τότε θα πληρώσεις περισσότερο το ασφαλιστήριο σε σχέση με κάποιον που είναι π.χ. 40 και οδηγεί 10 χρόνια αν και θα έχετε και οι 2 ακριβώς τις ίδιες καλύψεις . Αυτό είναι το λεγόμενο επασφάλιστρο νέου οδηγού. Επασφάλιστρο κλοπής δεν υπάρχει στο αυτοκίνητο. Σε σπίτι ή μαγαζί υπάρχει λόγω περιοχής Επισυνάπτω το παρακάτω απο ένα τυχαίο site ασφαλιστικής για να μην νομίζετε ότι το έγραψα εγώ Γιατί χρειάζεται να δηλωθεί ο νέος οδηγός στην ασφάλεια αυτοκινήτου; Σύμφωνα με τις αναλύσεις που προκύπτουν από τα στατιστικά των ζημιών του κλάδου του αυτοκινήτου, έχει αποδειχθεί ότι η εμπειρία του οδηγού όσο και η ηλικία του σχετίζονται με την πιθανότητα πρόκληση ατυχήματος. Πιο συγκεκριμένα, οι οδηγοί που είναι κάτοχοι διπλώματος για λιγότερο από 1 χρόνο ή είναι ηλικίας κάτω των 23 ετών ή βρίσκονται και στις δύο κατηγορίες ταυτόχρονα, είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν ατύχημα και μάλιστα σοβαρότερο σε σχέση με τους άλλους οδηγούς που θεωρούνται πιο έμπειροι. Για τον λόγο αυτό, η ασφαλιστική σας εταιρεία πρέπει να γνωρίζει ότι ένας νέος οδηγός οδηγεί το αυτοκίνητο που έχει ασφαλισμένο. Τι συνεπάγεται η δήλωση νέου οδηγού στο αυτοκίνητο; Όταν, λοιπόν, ασφαλιστεί ένας οδηγός, ο οποίος παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν παραπάνω, στην ήδη υπάρχουσα ασφάλεια του αυτοκινήτου, υπάρχει μια επιπλέον χρέωση στο ασφαλιστήριο. Η χρέωση αυτή ονομάζεται επασφάλιστρο και υπολογίζεται στα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης και ιδίων ζημιών. Το επασφάλιστρο θα αφαιρεθεί αυτόματα από το ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου όταν ο οδηγός συμπληρώσει το όριο ηλικίας ή και το πρώτο έτος από την απόκτηση του διπλώματός του. Όπως και να είναι ο νομικός όρος της υπηρεσίας το ζήτημα είναι ένα. Η μητέρα μου χρεώθηκε για ένα επιπλέον ποσό κάλυψης που η εταιρεία γνώριζε πως σε περίπτωση κλοπής δεν μπορούσε να την καλύψει. Γιατί είναι το ερώτημα; 4 ώρες πριν, 29gk είπε Για εμενα οι επιλογες ειναι οι εξης 3. Δεν ειμαι δικηγορος αλλα επειδη εδω το φορουμ ειναι τζαμπα και επειδη οποιος θελει υπευθυνες συμβουλες πληρωνει, βαζω κι εγω τη δικη μου σκεψη. Ειπαμε τζαμπα ειναι: α) αγωγη κατα της ασφαλιστικης με αιτημα την πληρωμη του κοστους επισκευης. Η ασφαλιστικη βεβαια θα πει οτι δεν εχει αντιρρηση να πληρωσει τον ιδιοκτητη αλλα πως παραλληλα δεν γνωριζει ποιος ειναι αυτος. Ο δικαστης λοιπον θα δει τα ποσοστα συνιδιοκτησιας και ειτε θα διαταξει να πληρωθει αμεσα το 10% της ζημιας στον ενα και να αναμενει η ασφαλιστικη την εμφανιση του αλλου, ειτε να περιμενει ετσι κι αλλιως να εμφανιστουν ολοι οι ιδιοκτητες "κανονικα" για να τους εξοφλησει. Αποτελεσμα κανεις δεν αρνειται σε κανεναν αλλα αμαξι γιοκ ! β) αγωγη κατα της ασφαλιστικης για εξαπατηση κατα τη συναψη του μεταξυ τους ασφαλιστηριου. Το εαν γινεται οπως και το προσδοκιμο αποτελεσμα αλλα και τις πιθανοτητες επιτυχιας, θα τα πληροφορησει μονον ενας νομικος και φυσικα επι πληρωμει. Μεχρι την καταληξη φυσικα αμαξι γιοκ ! Αποτελεσμα, οπωσδηποτε αμφιβολο γ) το αμαξι στην κατασταση που ειναι βαφεται μπλε, αλλα δεν πεταγεται στη θαλασσα παρα φυτευονται σε αυτο μαργριτες και κοσμει καποιον κηπο. Με τα της εφοριας φυσικα καποιος θα πρεπει να ασχοληθει. Αποτελεσμα; Αμαξι γιοκ ! ΥΓ Μου αρεσει αυτο το θεμα. Ειναι σαν ασκηση στην νομικη σχολη..... Το κόστος της ζημιάς είναι τέτοιο (περίπου 600 ευρώ) που δεν αξίζει να προχωρήσω σε αγωγή καθώς το νομικό και ψυχικό κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο. Τι θα γινόταν όμως στην περίπτωση που ένας μεθυσμένος παραβίαζε το stop και καθιστούσε το όχημα μου άχρηστο ή τι θα γινόταν αν το όχημα μου είχε κλαπεί. Και στις δύο περιπτώσεις έχω πληρώσει πλήρως όλα τα ασφάλιστρα που μου ζήτησαν και αυτοί δεν θα με αποζημιωναν...
29gk Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 22 λεπτά πριν, nikangel είπε ...... Το κόστος της ζημιάς είναι τέτοιο (περίπου 600 ευρώ) που δεν αξίζει να προχωρήσω σε αγωγή καθώς το νομικό και ψυχικό κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο. Τι θα γινόταν όμως στην περίπτωση που ένας μεθυσμένος παραβίαζε το stop και καθιστούσε το όχημα μου άχρηστο ή τι θα γινόταν αν το όχημα μου είχε κλαπεί. Και στις δύο περιπτώσεις έχω πληρώσει πλήρως όλα τα ασφάλιστρα που μου ζήτησαν και αυτοί δεν θα με αποζημιωναν... Αφου αποκλειεις λοιπον την περιπτωση α) ανατρεχεις στις επιλογες β) και γ). Προσωπικα παντως δεν θα περιμενα οτι ο Συνηγορος ή το αρμοδιο υπουργειο να δωσει λυση και μαλλον θα περιμενα να με παραπεμψει στα δικαστηρια.
nikangel Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 23 λεπτά πριν, 29gk είπε Αφου αποκλειεις λοιπον την περιπτωση α) ανατρεχεις στις επιλογες β) και γ). Προσωπικα παντως δεν θα περιμενα οτι ο Συνηγορος ή το αρμοδιο υπουργειο να δωσει λυση και μαλλον θα περιμενα να με παραπεμψει στα δικαστηρια. Σε πρώτη φάση έχω προχωρήσει σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αυτοί λύνουν εξωδικαστικά αν μπορούν το πρόβλημα. Σε δεύτερη φάση έχω ζητήσει την ακύρωση του συμβολαίου και την επιστροφή των μη χρεωθεντων ασφαλίστρων. Το νέο συμβόλαιο εκδόθηκε 1 Φεβρουάριου άρα πρέπει να επιστραφεί το 80 περίπου τοις εκατό των 320 ευρώ. Το νεο συμβόλαιο εκδοθηκε μετά το θάνατο του πατέρα μου και φυσικά ήταν κάτι που το γνώριζαν καθώς τους ειχα προσκομίσει και την ληξιαρχική πράξη θανάτου. Σε περίπτωση που αρνηθούν να επιστρέψουν τα καταβληθέντα χρήματα με το πρόσχημα οτι ο ένας από τους δυο συνδικαιούχους δεν είναι εν ζωή, πραγματικά δεν θα λυπηθώ τα χρήματα και θα τους τραβήξω αγωγή χιλιάδων ευρώ και ας εκδικαστεί σε 5 χρόνια. Σε τρίτη φαση θα αναζητήσω νέα ασφαλιστική μέσω προσωπικής επαφής και όχι μέσω ιντερνετ και θα τους παραθέσω το ζήτημα. Αν δεν είναι σε θέση να με καλύψουν θα ασφαλιστώ μόνο για αστική ευθύνη με κόστος 120 ευρώ τον χρόνο. Σε τέταρτη φάση θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ το όχημα καθώς έχω δικαίωμα και θα εύχομαι να μην με χτυπήσει κανείς. Σε πέμπτη φάση θα έχουν περάσει τα χρόνια, θα πουλήσω το όχημα για ανταλλακτικά και με τα χρήματα θα πληρώσω την προκαταβολή του νέου μου οχήματος. Παράλληλα σε όλες αυτές τις φάσεις φυσικά όπου βρεθώ και όπου σταθώ θα διηγούμαι την ιστορία και θα αποτρέπω γνωστούς και φίλους από το να συνάψουν συμβόλαια με την συγκεκριμένη μεγάλη ασφαλιστική. Για την ιστορία υπήρξαν άλλες 2 περιπτώσεις που με άφησαν ακάλυπτο όταν ήταν εν ζωή ο πατέρας μου. Μη αποδοχή αντικατάστασης σπασμένου ραγισμένου παρπριζ από πέτρα, παρότι είχα θραύση κρυστάλλων σαν κάλυψη και μη διαπραγματευση με υπαιτια εταιρεία που μου προκάλεσε ζημία καθώς ήταν ασφαλιστική Βουλγαρίας. Με άφησαν να τρέχω εγώ παρότι πλήρωνα και για νομική προστασία. Για όποιον λοιπόν διαβάζει τις περιπέτειες μου μακριά από απρόσωπες ασφαλιστικές...
29gk Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Παρατηρω ομως οτι συνεχιζεις τα ....παραξενα. - Δεν θες να κανεις αγωγη για να διεκδικησεις τα 600€ επειδη δεν σε συμφερει, αλλα προτιθεσαι να κανεις για το 90% των 320€ !!!!! - Θα ασφαλιστεις σε αλλη ασφαλιστικη ( πρωτο δεδομενο για εσενα ) θεωροντας οτι η αλλη ασφαλιστικη θα σε καλυψει εστω και για την αστικη ευθυνη εχοντας και παλι το ιδιο ζητημα με τα ποσοστα ( δευτερο δεδομενο ) !!!! - Θα συνεχισεις να κυκλοφορεις το οχημα, εχοντας γνωση οτι υπαρχει προβλημα και ρισκαροντας να προξενησεις ζημια, να αρνηθει η οποια ασφαλιστικη να σε καλυψει, να σε κυνηγησει η αλλη ασφαλιστικη και ο παθων και εσυ ταμπουρωμενος πισω απο το 10% να την σκαπουλαρεις. Αυτη δηλαδη ειναι η αλλη πλευρα οπου θα φταις εσυ και οχι ο αλλος. - Θεωρεις δεδομενο οτι εχεις το δικαιωμα να πουλησεις ξενη περιουσια, κατεχοντας μονον το 10% εστω και για ανταλλακτικα και οτι ολο αυτο θα ειναι ευκολο και νομιμο !!! Σορυ φιλε αλλα επειδη και εγω οδηγω, θα σε θερμοπαρακαλουσα να μου ελεγες εδω, ποιο ειναι το αυτοκινητο σου οπως και τον αριθμο κυκλοφοριας για να εχω το νου μου να μην διασταυρωθω σε κανα δρομο με εσενα. Καθως σε θεωρω ανασφαλιστο και μαλιστα συνειδητα και με κακους επισης σκοπους. Επεξ/σία 4 Μαΐου 2019 από 29gk 2
li@m Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 8 ώρες πριν, Joshua21 είπε Το πρόβλημα στο σκεπτικό σου ξεκινά από το ότι θεωρείς δικό σου ένα αυτοκίνητο που στην πραγματικότητα ΔΕΝ είναι δικό σου, το μόνο που έχεις είναι το δικαίωμα χρήσης. Η μόνη λύση είναι να σταματήσεις να το χρησιμοποιείς. Αλλά έτσι είναι η φάση μας. Τα θέλουμε όλα δικά μας. Θέλουμε αποποίηση αλλά ταυτόχρονα κάνουμε χρήση. Κουνάμε μάλιστα και το δάχτυλο!! Που να εκδώσει ρε μάστορα την επιταγή η ασφαλιστική; επίσης για ζητήματα με ασφαλιστικές επικοινωνία με την ΔΕΙΑ. 1 1
Mr^Robot Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Χωρίς να έχω ιδέα γενικά απλά έχω απορία. Όταν ζούσε ο συγχωρεμενος το συμβόλαιο ασφάλισης ήταν σε 2 ονόματα; Γίνεται κάτι τέτοιο; Θεωρητικά αφού έκανες εσύ την ασφάλεια το τσεκ πρέπει να έρθει σε εσένα άσχετα με τον συνδικαιούχο , ο οποίος είναι το κράτος/ τράπεζα αυτή την στιγμή. Αν τα πράγματα είναι διαφορετικά τότε την ευθύνη την έχει η ασφαλιστική εταιρεία αφού εσύ ενημέρωσες όπως οφειλές για την κατάσταση αλλά αυτοί προχώρησαν στη ασφάλιση του οχήματος για να κάνουν το νταβατζιλικι. 1
Joshua21 Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 @Mr^Robot Όπως έχω γράψει και σε προηγούμενο post αυτό που ασφαλίζεται είναι το όχημα και όχι κάποιο πρόσωπο, η ασφάλεια βγαίνει σε πινακίδα και όχι σε όνομα, συνεπώς η ερώτηση "γίνεται το συμβόλαιο ασφάλισης να ήταν σε 2 ονόματα;" είναι εντελώς άκυρη. 1
oikonikos Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Για τι αμάξι μιλάμε (ανέφερες 8000 ευρώ) αξίζει όλη αυτή η ταλαιπωρία? Παρέδωσε πινακίδες Κάντο βίδες πούλησε το για ανταλλακτικά Ότι πάρεις βάλε και λίγα λεφτά και αγόρασε ένα ΔΙΚΟ ΣΟΥ αυτοκίνητο ή αλλιώς αγόρασε μια άδεια (αν βρεθει ίδιου αυτοκινήτου) Όλες θα σε ασφαλίζουν όλες θα πληρώσουν αν προκαλέσεις ατύχημα ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ δε θα σε πληρώσει αν σου προκαλέσουν ατύχημα 1
li@m Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 Δημοσ. 4 Μαΐου 2019 3 ώρες πριν, Joshua21 είπε @Mr^Robot Όπως έχω γράψει και σε προηγούμενο post αυτό που ασφαλίζεται είναι το όχημα και όχι κάποιο πρόσωπο, η ασφάλεια βγαίνει σε πινακίδα και όχι σε όνομα, συνεπώς η ερώτηση "γίνεται το συμβόλαιο ασφάλισης να ήταν σε 2 ονόματα;" είναι εντελώς άκυρη. Αγαπήτε joshua21 δεν είναι ακριβώς έτσι. Υπάρχει ο Λήπτης της ασφάλισης (Συμβαλλόμενος): Το πρόσωπο το οποίο συμβάλλεται με την ασφαλιστική Εταιρία για την κατάρτιση της ασφαλιστικής σύμβασης και είναι υπεύθυνο για την καταβολή των ασφαλίστρων και ο Ασφαλισμένος: Tο πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, το οποίο αντλεί δικαιώματα από την ασφαλιστική σύμβαση, και για χάρη του οποίου συνάπτεται η ασφάλιση. Μπορεί αυτές οι δύο ιδιότητες να ταυτίζονται. Δεν δύναται η έκδωση συμβολαίου χωρίς ορισμό των 2 αυτών. Τώρα στην ασφάλιση της αστικής ευθύνης αυτοκινήτου, ναι ασφαλίζεται το όχημα και καλύπτει τον οποιδήποτε οδηγό. (σσ με προϋποθέσεις πχ όχι οδηγό που δεν έχει άδεια οδήγησης).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα