Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Klausx είπε

Ο κατασκευαστής θέλει να πουλάει αυτοκίνητα και βγήκαν εδώ τα σαΐνια να υποστηρίξουν πωλητές...τα μέταλλα έχουν πιο πολλές αντοχές... που ότι κατασκευάζετε αυτή την εποχή δεν βγάζει ούτε τα μισά χρόνια από παλιά....

Το στηριζεις καπου αυτο ? Γτ η honda πριν λιγα χρονια, εδινε εγγυηση 1 εκατομμυριου χιλιομετρων σε μοντελο της. 

4 ώρες πριν, Klausx είπε

Κάλο θα ήταν εφόσον είναι η πρώτη αλλαγή να γίνει στα 5.000χλμ
 

Κι αυτο μπορεις να το αποδειξεις καπως οτι ειναι εγκυρο ? Γτ υπαρχουν σοβαρα αρθρα που αναφερουν πως η γρηγορη αλλαγη λαδιων στην αρχη ζωης του κινητηρα, περισσοτερο κακο κανει παρα καλο. 

1 ώρα πριν, giorgioz1980 είπε

μαλιστα... οκ.. η αληθεια ειναι οτι τωρα εχω φτασει τα 2400...θα δω μεχρι το φθινοπωρο που θα φτασω... εχω σκοπο να κρατηαω το αμαξι για πααρα οικυ καιρο.. γιαυτο και δεν με πςιραζει να δωσω λιγα λεφτα (30..40 ευρω το χρονο παραπανω για λαδια) οπως με "κατηγορουν" αλλοι για σπαταλες.. για κοσμο που δεν εχει να φαςι κτλ.. κτλ..

Το πολυ να κανω τοτε και ενα τηλ στην αντιοροσωπεια να δω τι θα μου πουν(ξερω.. αν θες λαδια ελα απο εδω να τα αλλαξουμε.. για να πληρωσω τα 100ευρω στην αντιπροσωπεια)... θα δουμε... 

Κανεις δεν σε κατηγορει για σπαταλες. Απλα πρεπει να καταλαβετε οτι η τεχνολογια στον τομεα των λιπαντικων εχει κανει αλματα. Αν ζουσαμε στο 1980 που εμπαιναν ορυκτελαια στο αμαξι, θα σου ελεγα να τα αλλαζες χθες. 

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 3/5/2019 στις 9:16 ΠΜ, zio10 είπε

Εννοείς κάθε 1 χρόνο στο περίπου; Γιατί το 2 - 2,5 χρόνια μου φαίνεται πολύ, δεν το έχω ξανακούσει.

Το skoda 2 μήνες μετα το πρωτο service 

 

Screenshot-20190505-113950-KODA-Connect-

 

Φυσικά θα πάω ποιο πριν αλλά αυτό βγάζει 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Δεν πειραζει που τα λενε.. Το κακο ειναι οτι τα γραφουν κατηγορηματικα και οχι με καποια επιφυλαξη..  Μπορει να το γραψει πχ πιστευω-εκτιμω οτι μπορει να παραμενει 1 λιτρο!

Μίλα για τον εαυτό σου φίλε μου.

Το πόσο λάδι θέλει ο κινητήρας "ξερός" δεν είναι κάτι που αναφέρεται συχνά, μιας και είναι κάτι που σπάνια θα χρειαστεί. Μόνο αν ανοιχτεί το μοτέρ για κάποιο λόγο που φυσιολογικά δε θα χρειαστεί να ανοιχτεί ποτέ.

Δείτε λοιπόν αυτό το άρθρο στο bitog, το μεγαλύτερο forum για λιπαντικά με χιλιάδες μέλη. Το 4 κύλινδρο Accord για παράδειγμα από 3.8λ για αλλαγή με φίλτρο πάει στα 4.9λ για στεγνό μοτέρ.

Μοντέρνο μοτέρ που να κρατάει μέσα λιγότερο από ~0.5λ δεν υπάρχει.

Όσον αφορά το θέμα με το πρόγραμμα συντήρησης, κάθε απόκλιση από το manual, είναι απόκλιση.

Σου γράφει για παράδειγμα βάλε μπροστά και ξεκίνα...και κάθεται ο Έλλην 2-3 λεπτά ρελαντί μέχρι να πέσουν οι στροφές παρατείνοντας το διάστημα που το μοτέρ λειτουργεί κρύο, και βέβαια δημιουργώντας φθορές χωρίς έργο (το αυτοκίνητο μένει ακίνητο). Βάζει ό,τι να'ναι λιπαντικά "για τις Ελληνικές συνθήκες" ή ακόμα και τα σωστά και τα αλλάζει ανά 5 ή 10 χιλιάδες χιλιόμετρα, θεωρώντας ότι ΑΥΤΟΣ κάνει σωστή συντήρηση και ο Γερμανός για παράδειγμα όχι. Υποβάλει έτσι το αυτοκίνητό του σε αχρείαστους λιπαντικούς κύκλους που σημαίνει 1) ταλαιπωρία για τον ίδιο και απώλεια χρημάτων 2) επιβάρυνση για το περιβάλλον και βέβαια 3) ελαφρώς αυξημένες φθορές στο μοτέρ του.

Γιατί το long life λιπαντικό και το μοτέρ που το δέχεται ο κατασκευαστής το σχεδίασε έτσι. Αλλάζοντας εσύ το λάδι 3 5 ή και 10 φορές πιο συχνά βγαίνεις εκτός προδιαγραφών για το πρόγραμμα συντήρησης.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Το στηριζεις καπου αυτο ? Γτ η honda πριν λιγα χρονια, εδινε εγγυηση 1 εκατομμυριου χιλιομετρων σε μοντελο της. 

Κι αυτο μπορεις να το αποδειξεις καπως οτι ειναι εγκυρο ? Γτ υπαρχουν σοβαρα αρθρα που αναφερουν πως η γρηγορη αλλαγη λαδιων στην αρχη ζωης του κινητηρα, περισσοτερο κακο κανει παρα καλο. 

Κανεις δεν σε κατηγορει για σπαταλες. Απλα πρεπει να καταλαβετε οτι η τεχνολογια στον τομεα των λιπαντικων εχει κανει αλματα. Αν ζουσαμε στο 1980 που εμπαιναν ορυκτελαια στο αμαξι, θα σου ελεγα να τα αλλαζες χθες. 

Με βάση τι πλάνο συντηρήσεων έδινε 1 εκατομμύριο;

5 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Κι αυτο μπορεις να το αποδειξεις καπως οτι ειναι εγκυρο ? Γτ υπαρχουν σοβαρα αρθρα που αναφερουν πως η γρηγορη αλλαγη λαδιων στην αρχη ζωης του κινητηρα, περισσοτερο κακο κανει παρα καλο. 


Απλά την γνώμη μου λέω από αυτά που έχω δει στα αυτοκίνητα των γύρω μου και τα δικά μου.

Αυτοκίνητο με 370,000χλμ και αλλαγές κάθε 5,000χλμ ανοίχτηκε για φλάντζα και ήταν σαν καινούριο.

Παίζουν πολλά ρόλο και ειδικά οι ώρες λειτουργίας(φανάρια-μποτιλιάρισμα κτλ) που δεν μετράει κανείς, λες ο κατασκευαστής μέσα στα 15,000-20,000κ χλμ να έχει υπολογίσει και το καθημερινό πρωινό μποτιλιάρισμα στην Κατεχάκη(κτλ);

Δημοσ.
3 ώρες πριν, nickolas είπε

Μίλα για τον εαυτό σου φίλε μου.

Το πόσο λάδι θέλει ο κινητήρας "ξερός" δεν είναι κάτι που αναφέρεται συχνά, μιας και είναι κάτι που σπάνια θα χρειαστεί. Μόνο αν ανοιχτεί το μοτέρ για κάποιο λόγο που φυσιολογικά δε θα χρειαστεί να ανοιχτεί ποτέ.

Δείτε λοιπόν αυτό το άρθρο στο bitog, το μεγαλύτερο forum για λιπαντικά με χιλιάδες μέλη. Το 4 κύλινδρο Accord για παράδειγμα από 3.8λ για αλλαγή με φίλτρο πάει στα 4.9λ για στεγνό μοτέρ.

Μοντέρνο μοτέρ που να κρατάει μέσα λιγότερο από ~0.5λ δεν υπάρχει.

Όσον αφορά το θέμα με το πρόγραμμα συντήρησης, κάθε απόκλιση από το manual, είναι απόκλιση.

Σου γράφει για παράδειγμα βάλε μπροστά και ξεκίνα...και κάθεται ο Έλλην 2-3 λεπτά ρελαντί μέχρι να πέσουν οι στροφές παρατείνοντας το διάστημα που το μοτέρ λειτουργεί κρύο, και βέβαια δημιουργώντας φθορές χωρίς έργο (το αυτοκίνητο μένει ακίνητο). Βάζει ό,τι να'ναι λιπαντικά "για τις Ελληνικές συνθήκες" ή ακόμα και τα σωστά και τα αλλάζει ανά 5 ή 10 χιλιάδες χιλιόμετρα, θεωρώντας ότι ΑΥΤΟΣ κάνει σωστή συντήρηση και ο Γερμανός για παράδειγμα όχι. Υποβάλει έτσι το αυτοκίνητό του σε αχρείαστους λιπαντικούς κύκλους που σημαίνει 1) ταλαιπωρία για τον ίδιο και απώλεια χρημάτων 2) επιβάρυνση για το περιβάλλον και βέβαια 3) ελαφρώς αυξημένες φθορές στο μοτέρ του.

Γιατί το long life λιπαντικό και το μοτέρ που το δέχεται ο κατασκευαστής το σχεδίασε έτσι. Αλλάζοντας εσύ το λάδι 3 5 ή και 10 φορές πιο συχνά βγαίνεις εκτός προδιαγραφών για το πρόγραμμα συντήρησης.

Ενταξει οι αποψεις διίστανται.. Εγω προσωπικα δεν μπορω να πιστεψω οτι τα υπολειμματα στα τοιχωματα-εξαρτηματα του μοτερ ειναι 1 λιτρο. Αυτα..

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Το στηριζεις καπου αυτο ? Γτ η honda πριν λιγα χρονια, εδινε εγγυηση 1 εκατομμυριου χιλιομετρων σε μοντελο της. 

...

Να τα γράφουμε όλα βέβαια, σωστά;

Η Honda Γαλλίας έδωσε εγγύηση 1 εκατομμύριο km ή 10 χρόνια, για όσα diesel Civic αγοράζονταν μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου του 2013.

Μόνο.

Αναφορά σε κείμενο

The press release just fell that puts an end to speculation. Here is the modality of application:

- Engine Warranty 1 million km or 10 years, transferable upon resale.

- This is a commercial guarantee offered by Honda France through its authorized distribution network on the mainland.

- Period: Operation exceptional launch limited time. This offer applies to all new Civic 1.6 i-DTEC registered before 31 March 2013.

Οπότε δεν είναι ότι η Honda γενικά δίνει εγγυήσεις ενός εκατομμυρίου km...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Ενταξει οι αποψεις διίστανται.. Εγω προσωπικα δεν μπορω να πιστεψω οτι τα υπολειμματα στα τοιχωματα-εξαρτηματα του μοτερ ειναι 1 λιτρο. Αυτα..

Όχι φίλε μου αυτό δεν είναι "οι απόψεις διίστανται". Να σου θυμίσω τί έγραψες πριν.

14 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Δεν πειραζει που τα λενε.. Το κακο ειναι οτι τα γραφουν κατηγορηματικα και οχι με καποια επιφυλαξη..  Μπορει να το γραψει πχ πιστευω-εκτιμω οτι μπορει να παραμενει 1 λιτρο!

Ένα emoji καραγκιόζη χρειάζομαι τώρα...

2 ώρες πριν, NT1G είπε

Να τα γράφουμε όλα βέβαια, σωστά;

Η Honda Γαλλίας έδωσε εγγύηση 1 εκατομμύριο km ή 10 χρόνια, για όσα diesel Civic αγοράζονταν μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου του 2013.

Μόνο.

Οπότε δεν είναι ότι η Honda γενικά δίνει εγγυήσεις ενός εκατομμυρίου km...

Ήταν μια προωθητική ενέργεια. Αλλά δείχνει και τί πιστεύει ο κατασκευαστής για το προιόν του. 

Να σημειώσω επίσης πως η συγκεκριμένη εγγύηση μεταβιβάζεται σε κάθε επόμενο ιδιοκτήτη (συχνά δε συμβαίνει αυτό σε τέτοιου τύπου πρόσθετες εγγυήσεις).

...και είναι σίγουρο πως αποτέλεσε μαγνήτη για πολλούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα με τα αυτοκίνητά τους και τα πληρώνουν διπλά και τριπλά κατά τη χρήσης τους.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Η εγγύηση αυτή με τα 10 χρόνια για το μοτέρ ΜΟΝΟ, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο,φαντάζομαι το κάνανε καθαρά για πωλήσεις, αλλά,όπως ρωτήθηκε και πιο πανω,με τι πλάνο συντήρησης υπήρχε αυτή η εγγύηση;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, nickolas είπε

...

Ήταν μια προωθητική ενέργεια. Αλλά δείχνει και τί πιστεύει ο κατασκευαστής για το προϊόν του. 

Να σημειώσω επίσης πως η συγκεκριμένη εγγύηση μεταβιβάζεται σε κάθε επόμενο ιδιοκτήτη (συχνά δε συμβαίνει αυτό σε τέτοιου τύπου πρόσθετες εγγυήσεις).

...και είναι σίγουρο πως αποτέλεσε μαγνήτη για πολλούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα με τα αυτοκίνητά τους και τα πληρώνουν διπλά και τριπλά κατά τη χρήσης τους.

Ήταν μια προωθητική ενέργεια σε μία χώρα, για πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα . Οπότε ό,τι και αν πιστεύει η Honda μάλλον είναι άσχετο με το θέμα γιατί δεν έχει άμεση σχέση με την Honda Ιαπωνίας.

Επεξ/σία από NT1G
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, nickolas είπε

Όχι φίλε μου αυτό δεν είναι "οι απόψεις διίστανται". Να σου θυμίσω τί έγραψες πριν.

 

 

Σεβαστο αυτο που γραφεις.. Θα σου πω ομως εγω και το αλλο. Αν ρωτησεις 20 μηχανικους τυχαιους πιστευεις οτι αυτο το γνωριζουν..???  Εγω παντως ακομα δεν μπορω να πιστεψω οτι συνολικα μεσα κραταει 1λιτρο!

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Σεβαστο αυτο που γραφεις.. Θα σου πω ομως εγω και το αλλο. Αν ρωτησεις 20 μηχανικους τυχαιους πιστευεις οτι αυτο το γνωριζουν..???  Εγω παντως ακομα δεν μπορω να πιστεψω οτι συνολικα μεσα κραταει 1λιτρο!

Από το ίδιο μέρος που είδαμε ότι το Accord παίρνει 4,6 στεγνό και 3,6 μετά από αλλαγή, άλλος γράφει,

 

gg.PNG.3ddac3dbd29149ef7e993d2a5a165511.PNG

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/5/2019 στις 8:39 ΜΜ, giorgioz1980 είπε

καλησπερα σας.. αγορασα τον Ιουανουαριο φετος το yaris 1.5 vvt ie 111hp.Το ορωτο μου καινουρηιο αμαξι.. μιας και οριν ειχα σαξο 1.1.Σκεφτομαι να αλλαξω τα λαδια.εχω κανει 2300 χλμ και γενικως δεν το μετακινω  οοκυ.. μιας και εχω και το σκουτερακι μου citycom s300. Ξερω οτι δεν χρειαζεται να αλλαξω λαδια.. αλλα καλο θα κανει. 

το ερωτημα μου ειναι.. μιας και δεν βγαζω ακρη απο το βιβλιο του.. να βαλω συνθετικα... ημισυνθετικα κτλ;; 

στο βιβλιο οκ αναφερει π. χ 5w 30..αλλα δεν αναφερει τι ειδους. Στο σαξο που ειχα δεν με απασχολουσε ιδιαιτερα.. αλλα τωρα ειναι διαφορετικα

Να μην τα αλλάξεις με τόσα λίγα χιλιόμετρα . Μόνο κακό στην τσέπη σου θα κάνεις . 

Δεν γνωρίζω κανένα κατασκευαστή που να προτείνει ημισυνθετικά . Μου φαίνεται παράλογο που το manual σου δεν σου γράφει τις προδιαγραφές των λαδιών . Ψάξε καλύτερα  και αν δεν βρίσκεις τίποτα ρώτα σε αντιπροσωπεία να σου πούν με σιγουριά ή κάλεσε την toyota . 

Στις 4/5/2019 στις 6:40 ΜΜ, gia_nnis είπε

Σε μοτερ 18χρονων που ολοι βαζουν 10/40 εγω το εχω με 5/30 και ολα οκ! Μολις εβαλα 5/30 σε κορυφαια μαρκα στις υψηλες που το πηγα καποιες φορες.. μου τσιμπησε καπου στα 150ml.

Το λαδι αυτο δεν το ξαναεβαλα. Ο κινητηρας εχει 130000χλμ και δεν καιει σταγονα λαδι συν η αποδοση του ειναι αριστη!

Επισης προβλημα που δεν γνωριζε ουτε η αντιπροσωπεια-ες την λυση την βρηκε μελος απο φορουμ..!!! Βασικα η αντιπροσωπεια ελεγε ετσι ειναι.. ειναι φυσιολογικο..

Απο δω και περα ακολουθω την δικη μου κριση και βγαινουν ετσι οπως τα πιστευω..! 

Το μοτερ ανοιγει μεχρι τις 6800στρ και το ιξωδες που βαζω αν ηταν τοσο ακυρο θα το ειχα παρει στο χερι!

Και πώς κατάλαβες δηλαδή ότι με 5/30 δεν αυξάνονται οι φθορές στον κινητήρα ; Με το αυτί; Κάτι τέτοιο για να αποδειχθεί είναι μελέτη υψηλού κόστους σε ειδικά εργαστήρια .  Αν το 5/30 το προτείνει ο κατασκευαστής πάω πάσο . Αυτό έχει σημασία μόνο . 

Επίσης ποιος σου πε ότι ένα μοτέρ που δεν καίει λάδι είναι καλύτερο απο ένα μοτέρ που καίει . 
Αυτή η καραμέλα με τα λαδια ακόμα να τελειώσει στην Ελλάδα . Απλά σε ενημερώνω ότι πολλοί κινητήρες σχεδιάστηκαν να καίνε λάδια για κατασκευαστικούς και λειτουργικούς λόγους.
Πρόβλημα ένα μοτέρ έχει όταν η κατανάλωση λαδιού ξεπερνά τα επίσημα όρια που θέτει ο κατασκευαστής .

Απο κει και πέρα η κατανάλωση λαδιού επηρεάζεται απο την φυσιολογική φθορά του κινητήρα καθώς και απο τα παρατεταμένα ρελαντί ή το πόσο συχνά οδηγάς σε υψηλές στροφές  και σε καμία περίπτωση όλα αυτά δεν δηλώνουν πρόβλημα αν η κατανάλωση λαδιού είναι εντός ορίων . 




 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

 

Και πώς κατάλαβες δηλαδή ότι με 5/30 δεν αυξάνονται οι φθορές στον κινητήρα ; Με το αυτί; Κάτι τέτοιο για να αποδειχθεί είναι μελέτη υψηλού κόστους σε ειδικά εργαστήρια .  Αν το 5/30 το προτείνει ο κατασκευαστής πάω πάσο . Αυτό έχει σημασία μόνο . 

Επίσης ποιος σου πε ότι ένα μοτέρ που δεν καίει λάδι είναι καλύτερο απο ένα μοτέρ που καίει . 
Αυτή η καραμέλα με τα λαδια ακόμα να τελειώσει στην Ελλάδα . Απλά σε ενημερώνω ότι πολλοί κινητήρες σχεδιάστηκαν να καίνε λάδια για κατασκευαστικούς και λειτουργικούς λόγους.
Πρόβλημα ένα μοτέρ έχει όταν η κατανάλωση λαδιού ξεπερνά τα επίσημα όρια που θέτει ο κατασκευαστής .

Απο κει και πέρα η κατανάλωση λαδιού επηρεάζεται απο την φυσιολογική φθορά του κινητήρα καθώς και απο τα παρατεταμένα ρελαντί ή το πόσο συχνά οδηγάς σε υψηλές στροφές  και σε καμία περίπτωση όλα αυτά δεν δηλώνουν πρόβλημα αν η κατανάλωση λαδιού είναι εντός ορίων . 




 

Σιγουρα δεν εχω φθορα του κινητηρα απο την στιγμη που στις κρυες εκκινησεις δουλευει ομαλα.. δεν τα καιει.. ευαισθησια γκαζιου.. και χαμηλη καταναλωση εκτος..

Εχω κανει με το ιδιο ιξωδες πανω απο 30000χλμ. Κατι δεν θα ειχα δει..

Αν ενας κινητηρας τσιμαπει λαδια σιγουρα θα το αναγραφει και ο κατασκευαστης.. Μιλαω απο καινουργιο...

Δημοσ.
Στις 5/5/2019 στις 7:32 ΜΜ, NT1G είπε

Από το ίδιο μέρος που είδαμε ότι το Accord παίρνει 4,6 στεγνό και 3,6 μετά από αλλαγή, άλλος γράφει,

gg.PNG.3ddac3dbd29149ef7e993d2a5a165511.PNG

Το ποσο λαδι κραταει το μοτερ στην αλλαγη ειναι και θεμα σχεδιασης.Σιγουρα δεν στεγνωνουν τελειως, γιατι τοτε θα ηταν καταστροφικο.Σε καθε μιζια μετα, θα δουλευε τελειως στεγνο μεχρι να σηκωσει η τρομπα πιεση και να παει παντου το λαδι.3-5 δευτερολεπτα τριβομενες επιφανιες χωρις λαδι αντε γεια.Π.χ εκκεντροφοροι.Εαν ανοιξετε το ψευτοκαπακο θα δειτε πολλες κοιλωτητες και σημεια που κρατανε λαδι, γιατι πρεπει.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Το ποσο λαδι κραταει το μοτερ στην αλλαγη ειναι και θεμα σχεδιασης.Σιγουρα δεν στεγνωνουν τελειως, γιατι τοτε θα ηταν καταστροφικο.Σε καθε μιζια μετα, θα δουλευε τελειως στεγνο μεχρι να σηκωσει η τρομπα πιεση και να παει παντου το λαδι.3-5 δευτερολεπτα τριβομενες επιφανιες χωρις λαδι αντε γεια.Π.χ εκκεντροφοροι.Εαν ανοιξετε το ψευτοκαπακο θα δειτε πολλες κοιλωτητες και σημεια που κρατανε λαδι, γιατι πρεπει.

Σίγουρα. Το κρατάει όμως μέσα το 40 % του λαδιού (2/5) από το εργοστάσιο είναι κάπως πολύ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...