zio10 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, jmmys είπε Αλλη μια εντελώς ανούσια συζήτηση στο insomnia με θέμα πότε να γίνεται αλλαγή λαδιών. Πανω κάτω οτι προτείνει αυτός που μελέτησε και κατασκεύασε το αμάξι. Αλλαγή κάθε 10.000-15.000 χλμ στο περιπου ή κάθε 2 χρόνια στο περιπου,τώρα συν πλην 1000-2000χλμ ή κανά 6μηνο,δεν παίζει κανένα ρολο,ακόμα και λίγο παραπανω, παντα λάδια με προδιαγραφές κατασκευαστή, και ο κινητηρας δεν θα πάθει τίποτα εξαιτίας των λαδιών. Απο εκεί και πέρα οποιος έχει λεφτά για πέταμα,δικαίωμα του. Όλα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφιες για forum. Εννοείς κάθε 1 χρόνο στο περίπου; Γιατί το 2 - 2,5 χρόνια μου φαίνεται πολύ, δεν το έχω ξανακούσει.
gmts Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Τα ίδια και τα ίδια. Όσα αμάξια έχω αγοράσει καινούρια , πρώτη αλλαγή λαδιών μαζί με το 1ο service.Ούτε προβλήματα ούτε τίποτα. Ξέχνα όλα τα άλλα που σου λένε.Εννοείται πάντα αντιπροσωπεία.
zio10 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 21 λεπτά πριν, gmts είπε Τα ίδια και τα ίδια. Όσα αμάξια έχω αγοράσει καινούρια , πρώτη αλλαγή λαδιών μαζί με το 1ο service.Ούτε προβλήματα ούτε τίποτα. Ξέχνα όλα τα άλλα που σου λένε.Εννοείται πάντα αντιπροσωπεία. Στα 20-30 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε; 21 λεπτά πριν, gmts είπε Τα ίδια και τα ίδια. Όσα αμάξια έχω αγοράσει καινούρια , πρώτη αλλαγή λαδιών μαζί με το 1ο service.Ούτε προβλήματα ούτε τίποτα. Ξέχνα όλα τα άλλα που σου λένε.Εννοείται πάντα αντιπροσωπεία. Στα 20-30 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε;
project.breeze Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Τα λάδια 5 - 30W τα προτείνει ο κατασκευαστής; Γιατί για Ελλάδα νομίζω είναι υπερβολικά λεπτόρευστα. Μήπως αναφέρεται σε άλλες χώρες;
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 41 λεπτά πριν, zio10 είπε Εννοείς κάθε 1 χρόνο στο περίπου; Γιατί το 2 - 2,5 χρόνια μου φαίνεται πολύ, δεν το έχω ξανακούσει. Ότι προτείνει ο κατασκευαστής του εκάστοτε μοντελου.Αν είναι λιγο παραπανω σε χλμ ή σε χρονο δεν παθαίνει ο κινητήρας τίποτα.
Μάκαρος Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, project.breeze είπε Τα λάδια 5 - 30W τα προτείνει ο κατασκευαστής; Γιατί για Ελλάδα νομίζω είναι υπερβολικά λεπτόρευστα. Μήπως αναφέρεται σε άλλες χώρες; Στο συγκεκριμενο μοντελο αυτα προτεινει και για Ελλαδα. Το πηρε ο κολλητος μου πριν μερικους μηνες και οταν πηγαμε και το παραλαβαμε μαζι, αυτα τα λαδια του ανεφεραν. Μου εκανε και εμενα εντυπωση αλλα για να το λεει η Toyota κατι θα ξερει παραπανω. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2019 από Μάκαρος 1
project.breeze Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 3 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε Στο συγκεκριμενο μοντελο αυτα προτεινει και για Ελλαδα. Το πηρε ο κολλητος μου πριν μερικους μηνες και οταν πηγαμε και το παραλαβαμε μαζι, αυτα τα λαδια του ανεφεραν. Μου εκανε και εμενα εντυπωση αλλα για να το λεει η Toyota κατι θα ξερει παραπανω. Τί να πω δεν ξέρω. Εγώ σε όσα αυτοκίνητα και μηχανές έχω αλλάξει ο κατασκευαστής πρότεινε 10-40W, ίσως παίζει κάτι άλλο με την Toyota, δεν ξέρω.
gmts Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 14 minutes ago, project.breeze said: Τί να πω δεν ξέρω. Εγώ σε όσα αυτοκίνητα και μηχανές έχω αλλάξει ο κατασκευαστής πρότεινε 10-40W, ίσως παίζει κάτι άλλο με την Toyota, δεν ξέρω. Έχουν αλλάξει πλέον. Τα 10-40W δεν τα βάζουν στα τελευταίας 8,9ετίας αυτοκίνητα που έχουν turbo.Τα TSi καθώς και τα EcoBoost που έχω εγώ , μόνο 5 - 30W. 40 minutes ago, zio10 said: Στα 20-30 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε; Στα 20-30 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε; 1 φορά ο χρόνο ή περίπου 15.000 , είναι το σύνηθες. Στα Yaris , λέει ο κατασκευαστής κάθε 30.000χλμ? 2
froyd Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Τα 15.000 χιλιόμετρα αλλαγή είναι απάτη των εταιριών. Άλλο είναι 15χιλ σε ένα αμάξι μέσ την Αθήνα και άλλο σε κάποιο που πάει Ελλάδα-Γερμανία. Οπότε να αλλάζεις λάδια στα 7,5 ανάλογα πάντα με τη χρήση. Γενικά λένε στα καινούρια αμάξια , το πρώτο λάδι να το αλλάζεις στο μισό χρόνο, για να φεύγουν τυχόν σκουπιδάκια ή ρινίσματα από το νέο κινητήρα. Κάντο να είσαι σίγουρος 2 ώρες πριν, jmmys είπε Αλλη μια εντελώς ανούσια συζήτηση στο insomnia με θέμα πότε να γίνεται αλλαγή λαδιών. Πανω κάτω οτι προτείνει αυτός που μελέτησε και κατασκεύασε το αμάξι. Αλλαγή κάθε 10.000-15.000 χλμ στο περιπου ή κάθε 2 χρόνια στο περιπου,τώρα συν πλην 1000-2000χλμ ή κανά 6μηνο,δεν παίζει κανένα ρολο,ακόμα και λίγο παραπανω, παντα λάδια με προδιαγραφές κατασκευαστή, και ο κινητηρας δεν θα πάθει τίποτα εξαιτίας των λαδιών. Απο εκεί και πέρα οποιος έχει λεφτά για πέταμα,δικαίωμα του. Όλα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφιες για forum. Λεβέντη εγώ το Γιαρις μου το πήγα στην αντιπροσωπεία μετά από 15χιλ και το λάδι έβγαινε πηχτό! Και η απάντηση ήταν η εξής: "Να αλλάζεις στα 7,5χιλ. Επισήμως λέμε στα 15, αλλά ανεπίσημα στα 7,5 μας έχει πει η ΤΟΥΟΤΑ" 2
gmts Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Οι "κολλημένοι" που είπε κάποιος νωρίτερα. Froyd άσε τι θυμάσαι, τι σου έχουν πεί και τα γενικά. 1
Μάκαρος Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 11 λεπτά πριν, gmts είπε 1 φορά ο χρόνο ή περίπου 15.000 , είναι το σύνηθες. Στα Yaris , λέει ο κατασκευαστής κάθε 30.000χλμ? 15000 ή χρονος ειναι και το yaris
froyd Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 12 ώρες πριν, minus_gr είπε Οι κατασκευαστές ανακοινώνουν προγραμμάτα συντήρησης και αλλαγές κτλ όσο πιο αραιά γίνεται για λόγους marketing. Δεν το θεωρώ απαραίτητα σωστό αλλά αυτό για τον χρήστη σημαίνει οτι δεν μπορούν να σου πούν "α η τάδε βλάβη ήταν αποτέλεσμα κακής συντήρησης δεν άλλαξες λάδια¨. Οπότε ή παίρνουν τεράστιο ρίσκο ή γνωρίζουν-έχουν υπολογίσει οτι δεν πρόκειται η μη αλλαγή να δημιουργήσει κάτι (σε αμάξι χωρίς κατασκευαστικό ελάττωμα έτσι..). Και δεν παίρνουν τεράστιο ρίσκο.. Αν θές να τα αλλάξεις τουλάχιστον συγκράτησε τα έξοδα. Πήγαινε για την ετήσια συντήρηση στην αντιπροσωπεία και για τα λάδια κάνε 2-3 τηλέφωνα και πήγαινε το σε ενα αξιοπρεπές συνεργείο. Εγώ προτείνω να το κάνεις αυτό στη μέση της συντήρησης. Δηλαδή ο επόμενος προγραμματισμένος έλεγχος είναι σε 1 χρόνο αφού τα χιλιόμετρα δεν τα πιάνεις ε τον Σεπτέμβρη πήγαινε άλλαξε λάδια. Πάντως -προσωπικό σχόλιο- πήρες ιάπωνα ακριβώς για να μην σε απασχολούν αυτά. Εγώ πχ με seat έκανα μια αλλαχή εκτός προγράμματος γιατί seat είναι αυτή.. Τσέκαρε μόνο την στάθμη σου και νομίζω οτι δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο. Για μένα πιο σημαντικό είναι το φίλτρο βενζίνης σήμερα ...και το καύσιμο να το αγοράζεις από εταιρικά πρατήρια 3 λεπτά πριν, gmts είπε Οι "κολλημένοι" που είπε κάποιος νωρίτερα. Froyd άσε τι θυμάσαι, τι σου έχουν πεί και τα γενικά. Ο ηλίθιος μαθαίνει από τα λάθη του. Ο έξυπνος μαθαίνει από τα λάθη των άλλων
Μάκαρος Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 6 λεπτά πριν, froyd είπε Ο ηλίθιος μαθαίνει από τα λάθη του. Ο έξυπνος μαθαίνει από τα λάθη των άλλων Μην συγκρινεις κινητηρες του 80-90 με συγχρονους. Ουτε ως προς τη συντηρηση, ουτε ως προς τπτ.
project.breeze Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Ο λόγος που έχουν μεγαλώσει σημαντικά οι χιλιομετρικές αποστάσεις ανάμεσα στις αλλαγές λαδιών είναι λόγω της αλματώδους ανάπτυξης της τεχνολογίας των κατεργασιών. Πριν 30 χρόνια η ακρίβεια στην κατασκευή π.χ των πιστονιών ήταν σημαντικά μικρότερη με αποτέλεσμα στις πρώτες αλλαγές λαδιών να έχουμε πολλά γρέζια, γι'αυτό και οι κινητήρες εκείνης της εποχής απαιτούσαν το λεγόμενο "στρώσιμο" και θέλαν και ζέσταμα προτού ξεκινήσεις να κινείσαι. Πλέον είναι τεράστια η ακρίβεια στην κατεργασία των μερών του κινητήρα που πλέον είναι περιττό σε μεγάλο βαθμό και το στρώσιμο αλλά και το ζέσταμα.
Joshua21 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 Δημοσ. 3 Μαΐου 2019 18 λεπτά πριν, froyd είπε Ο ηλίθιος μαθαίνει από τα λάθη του. Ο ηλίθιος δεν μαθαίνει ποτέ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα