giorgos1486 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) κατά καιρούς βλέπω κάποια επαναλαμβανόμενα θέματα, ρωτάνε τα ίδια και πάλι τα ίδια με αποτέλεσμα να δίνουν προσωρινές και μη σωστές λύσεις, αυτό που θα προσπαθήσω είναι να πιάσω τα θέματα(όσα πιστεύω ότι γνωρίζω και μπορώ να δώσω απαντήσεις σε κάποια θέματα - προβλήματα που αφορούν το ίντερνετ)προφανώς και δεν τα ξέρω όλα , προφανώς κάθε άποψη δεκτή προς συζήτηση και οποιαδήποτε βοήθεια - διευκρίνιση θα είναι πάντα χρήσιμη προς διόρθωση. Το πρώτο θέμα που θα θίξω αφορά την σωστή μέτρηση της ταχύτητας και πως την βλέπουμε. 1. Ταχύτητα ίντερνετ Καταρχήν, πρέπει να ξέρουμε ότι η ταχύτητα η οποία θα λάβουμε από τον πάροχό μας είναι πάντα ανάλογη με την απόσταση μεταξύ του χώρου του συνδρομητή και του αστικού κέντρου (Α/Κ) του ΟΤΕ στο οποίο ανήκει ο συνδρομητής, και στην ποιότητα του χάλκινου καλωδίου που μεταφέρει την υπηρεσία, στον αριθμό των χρηστών του παρόχου ανά DSLAM (Contention Ratio) κλπ. τα πιο βασικά που πρέπει να γνωρίζουμε είναι η απόσταση και εάν είμαστε τυχεροί μας δώσουν καλό καλώδιο. Kάτι τελευταίο όχι εάν κάνεις φορητότητα δεν θα αλλάξει η ταχύτητα σου (εκτός και εάν ο επόμενος πάροχος χρησιμοποιεί χαμηλότερο snr και έχεις 1mpps ή το πολύ 2mpps παραπάνω (πιθανών) και όχι δεν θα αλλάξει το wifi ότι είχες με τον άλλον πάροχο θα έχεις και με τον επόμενο ακριβός το ίδιο wifi(δεν άλλαξες εξοπλισμό , άλλαξες μόνο μηχανήματα στο Α/Κ του ΟΤΕ που θα σου δίνουν την υπηρεσία και μην τίθενται θέματα - λέγονται πράγματα ότι στον προηγούμενο πάροχο είχα καλύτερο wifi δεν ισχύει. Για να δούμε τι ταχύτητα έχουμε και ποια είναι αυτή η οποία πρέπει να φτάνει στο ρούτερ ο μοναδικός έλεγχος από μεριάς σας που μπορείτε να κάνετε είναι να την δείτε μέσα από το ρούτερ και όχι με SpeedΤest και προφανώς όχι με SpeedΤest (πόσο μάλλον χωρίς καλώδιο!) Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να μπούμε στο interface του ρούτερ, στην προκειμένη για να μπω στο δικό μου ρουτερ το οποίο μου έχει δώσει η cyta πληκτρολογώ την διεύθυνση 192.168.1.1 (στα δικά σας λογικά είναι το ίδιο ή κάτι ανάλογο π.χ. 192.168.1.254) το δεύτερο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να εισάγουμε username και password (εάν δεν τα γνωρίζεται μπορειτε να συμβουλευτείτε τον πάροχό σας ή σε κάποιο manual οδηγιών του ρούτερ, σε μερικά μπορεί να μην έχει και καθόλου) αφού τα πληκτρολογήσουμε και κάνουμε είσοδο θα πρέπει να πάμε στο πεδίο με τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε π.χ. στο δικό μου πάω στο πεδίο status και από τις διαθέσιμες επιλογές που μου εμφανίζει επιλέγω την επιλογή ADSL και μου εμφανίζει τα στοιχεία που θέλω στις παρακάτω πληροφορίες βλέπουμε το Actual Rate (Up/Down) 1023/7063 kbps το οποίο μας δείχνει την ταχύτητα την οποία έχουμε(στην περίπτωση μου μάλλον έχω πρόβλημα χαμηλού συγχρονισμού ), ωστόσο κάτι πολύ σημαντικό για να καταλάβουμε εάν η ταχύτητα η οποία έχω αυτήν την στιγμή είναι και αποδέκτη ή έχω πρόβλημα θα πρέπει να κοιτάξουμε το Noise Margin (Up/Down) και το Line Attenuation (Up/Down), πολύ συνοπτικά το Noise Margin είναι ο τεχνητός θόρυβος που μας βάζου οι πάροχοι για να μην υπάρχει αστάθεια στην γραμμή και να μην έχουμε αποσυνδέσεις και όσο πιο μεγάλο είναι ανεβαίνει και το Attenuation (αν θυμάμαι καλά αρχίζουν από 6) Στην δικιά μου περίπτωση βλέπουμε ότι το Noise Margin (Up/Down) είναι στο 8.5/8.3 dB μια χαρά! Το Line Attenuation (Up/Down) που στην περίπτωση μου είναι 13.8/19.9 dB μου δείχνει κάποια στοιχεία, στην προκειμένη μου λέει ότι ο βρόγχος μου (είναι το ζεύγος καλωδίου που που συνδέει το χώρο του συνδρομητή με το αστικό κέντρο (Α/Κ)) έχει μήκος 19.9 / 12 = 1,65 (1,6χιλιόμετρο). φανατιστείτε ότι για να υπολογίσετε το μήκος περίπου το 1χιλιόμετρο μήκος βρόγχου είναι το 12.00dB οπότε στην περίπτωση μου κάνω την διαίρεση. Σε αυτήν την περίπτωση υπολογίζουμε εάν η τιμή αυτή είναι αποδέκτη με σύμφωνα με τα παρακάτω: Εάν το Attenuation είναι από 0 έως 15 η ταχύτητα που πρέπει να έχω στο ρούτερ θα πρέπει να είναι από 17mpps έως 24mpps Εάν το Attenuation είναι από 16 έως 25 η ταχύτητα που πρέπει να έχω στο ρούτερ θα πρέπει να είναι από 13mpps έως 19mpps Εάν το Attenuation είναι από 26 έως 35 η ταχύτητα που πρέπει να έχω στο ρούτερ θα πρέπει να είναι από 7mpps έως 15mpps Εάν το Attenuation είναι από 36 έως 45 η ταχύτητα που πρέπει να έχω στο ρούτερ θα πρέπει να είναι από 4mpps έως 8mpps Εάν το Attenuation είναι από 46 και πάνω , φίλε μου θεωρητικά οποιαδήποτε τιμή και να πάρεις μάλλον θεωρείτε αποδεκτή (εντάξει δεν είπαμε και 1mpps). (σε adsl γραμμές το upload είναι στάνταρ από 800(το λιγότερο) έως 1024). τώρα στην περίπτωσή μου βλέπουμε ότι η ταχύτητα μου είναι: 1023mpps upload και 7063mpps download Λοιπόν η ταχύτητα που πρέπει να έχω είναι ???? Ναι πολύ σωστά υπολογίσατε από 13mpps έως 19mpps βλέπετε ότι έχω πρόβλημα χαμηλού συν χρονισμού, μετά από μία επανεκκίνηση στο ρούτερ και όλα καλά!!!! ωστόσο βλέπετε ότι μου λείπουν περίπου 1-2mpps σιγά το πράγμα, δεν είχα ποτέ πρόβλημα στην ταχύτητα μου και δεν μου λείπουν οπότε θα το αφήσω έτσι όπως είναι από την αρχή είχα 12mpps (παίζει ρόλο και η ποιότητα του εξωτερικού χάλκινου καλωδίου μην τρελαίνεστε για 1mpps ή 2mpps εκτός εάν τα έχετε τόσο μεγάλη ανάγκη. "Οι παραπάνω πληροφορίες πάντα είναι κατά προσέγγιση, δεν ξέρω εάν αντικατροπτίζουν την πραγματική 100% αποδέκτη ταχύτητα από τους παρόχους (να υπολογίζετε πάντα κατά προσέγγιση και να παίρνετε τον πάροχό σας και να ρωτάτε εάν η ταχύτητα που έχετε στον χώρο σας είναι αποδεκτή ή όχι ή εάν τίθεται θέμα συγχρονισμού, δεν θα σας πούνε ψέματα , δεν έχουν λόγο)." Όσον αφορά το vdsl εκεί οι ταχύτητες είναι λίγο καλύτερες και πιο απλά τα πράγματα , τώρα εάν έχεις κάτω από κάποια mpps θεωρείτε πρόβλημα (δυστυχώς δεν γνωρίζω ακριβώς εάν ξέρει κάποιος ας μας πει), τώρα εάν έχεις 50άρα και πιάνεις 45 και φωνάζεις τότε καλή τύχη, τώρα τόσο στο adsl όσο και στο vdsl ο τρόπος για να κοιτάξεις την ταχύτητα σου είναι ακριβός ο ίδιος, αλλά δεν ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες (εδώ θα ζητήσουμε βοήθεια ευχαριστώ (και παρακαλώ όχι SpeedΤest). τώρα τόσο στο adsl όσο και στο vdsl ο τρόπος για να ελέγξεις την ταχύτητα σου πόση έχεις είναι ίδιος (και παρακαλώ οχι SpeedΤest). 2. wifi - πρόβλημα στο ιντερνετ καταρχήν πριν κάνουμε οποιαδήποτε ενέργεια εάν παρατηρήσουμε πρόβλημα στο internet πάντα κάνουμε μια επανεκκίνηση του ρούτερ μήπως είναι κάποιο κόλλημα και διορθωθεί. Όσον αφορά το wifi δεν υπάρχουν και πολλά που μπορούμε να κάνουμε δηλαδή, εάν και εφόσον έχουμε ελέγξει την ταχύτητα μας και είναι οκ και στον υπολογιστή σας δεν έχετε καλό ίντερνετ το πρώτο πράγμα που κάνετε είναι να συνδέσετε καλώδιο στον ίδιο υπολογιστή και να ελέγξετε πρώτα εάν υφίσταται πρόβλημα με καλώδιο. Σε περίπτωση που δεν έχετε κανένα πρόβλημα με το καλώδιο καταλαβαίνεις ότι δεν είναι πρόβλημα του παρόχου, το επόμενο πράγμα που πρέπει κάνεις είναι να μπεις στο interface του ρουτερ όπως δείξαμε στην παραπάνω διαδικασία και να κάνεις αλλαγή στην συχνότητα του wifi. Τα ρούτερ εκπέμπουν σε συγκεκριμένες συχνότητες και το εύρος συχνοτήτων του WiFi χωρίζεται σε 13 κανάλια (φανταστείτε κάτι ανάλογο με το ραδιόφωνο και τους σταθμούς)αυτό που θα πρέπει να κάνετε σε πρώτο χρόνο είναι να δοκιμάσετε ένα ένα όλα τα κανάλια και να δείτε σε ποιό κανάλι ανοίγουν πιο ικανοποιητικά οι σελίδες στο ίντερνετ όταν θα δείτε εμφανή σημάδια βελτίωσης λογικά θα έχετε επιλέξει ένα κανάλι με τις λιγότερες παρεμβολές, τώρα σε περίπτωση που το ρουτερ και υπολογιστής/κινητό είναι σε άλλον χώρο π.χ. το ρουτερ το έχετε στο σαλόνι και ο υπολογιστής σας είναι στο δωμάτιο και το πρόβλημα είναι μόνο στο δωμάτιο και έχετε κάνει τα παραπάνω τότε στην προκειμένη μπορεί να χρειαστείτε κάποιo powerline ή exteder, σε περίπτωση που πάρετε τον πάροχό σας δεν νομίζω να κάνει κάτι παραπάνω από την αλλαγή σε κανάλι του wifi και να σας πει το ρουτερ όσο πιο κεντρικά στον χώρο και φυσικά εάν το πρόβλημα είναι σε άλλον χώρο θα σας προτείνουν κάποια powerline ή exteder, και ποτέ δεν ξεχνάμε την πιθανότητα το ρουτερ σας να έχει κάποιο πρόβλημα και φυσικά δοκιμή με άλλο ρουτερ εάν και έχουμε δοκιμάσει όλα τα παραπάνω πρώτα και σε καμία περίπτωση δεν έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τώρα σε περίπτωση που δούμε ότι και με το καλώδιο έχουμε τα ίδια αποτελέσματα και παραμένει το θέμα , σε αυτήν την περίπτωση πάντα κάνουμε έλεγχο (πριν πάρουμε τον πάροχό μας να δούμε μήπως υπάρχει κάποιο θέμα ) έλεγχο με κάποιον άλλον υπολογιστή να δούμε μήπως υπάρχει θέμα στον υπάρχον υπολογιστή, τώρα εάν δεν έχουμε μπορούμε με κάποια βήματα να διαπιστώσουμε εάν υπάρχει θέμα στον υπολογιστή μας. 1 βήμα αφού συνδέσουμε τον υπολογιστή με καλώδιο τερματίζουμε όλα τα προγράμματα τα οποία τρέχουν στον υπολογιστή στην αναγκη κάνουμε μια επανεκκίνηση τον υπολογιστή μας και κατά την εκκίνηση του τερματίζουμε όλα τα προγράμματα που ανοίγουν π.χ. skype,OneDrive κτλ.. 2 βήμα ανοίγουμε το cmd και πληκτρολογούμε την εντολή netstat -a / -f η οποία εντολή είναι ένα χρήσιμο εργαλείο ελέγχου της δικτυακής δραστηριότητας σε έναν υπολογιστή. Στην πρώτη στήλη μας εμφανίζει το πρωτόκολλο που έχει γίνει η σύνδεση tcp/udp Στην δεύτερη στήλη μας εμφανίζει την τοπική διεύθυνση Στην τρίτη στήλη μας εμφανίζει την εξωτερική διεύθυνση της συσκευής με την οποία υπάρχει σύνδεση Στην τέταρτη στήλη μας εμφανίζει την κατάσταση της συγκεκριμένης σύνδεσης LISTENING / ESTABLISHED Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τα πόσα ESTABLISHED θα μας βγάλει, θυμηθείτε ότι έχουμε κλείσει όλα τα προγράμματα και δεν έχουμε σχεδόν καμία "επαφή" με τον έξω κόσμο (socket) εάν παρατηρίσουμε αυξημένο αριθμό π.χ πάνω από 7-8, ότι θα πρέπει να ελέγξουμε το υπολογιστή μας και να δούμε ποιες είναι αυτές οι εφαρμογές οι οποίες ενώ έχουμε κλείσει όλες τις εφαρμογές λειτουργούν στο προσκήνιο και πιθανός να μας επηρεάζουν στην πλοήγησή μας στο ίντερνετ 3 βήμα αν σε περίπτωση ξεπεράσουμε το 2ο βήμα και τα ESTABLISHED είναι λίγα τότε καλό είναι να κάνουμε ένα ping <<server>> (σε κάποιον αξιόπιστο server τον οποίο γνωρίζουμε) και να πάρουμε πληροφορίες για την αποστολή των πακέτων, αυτό που μας ενδιαφέρει σε αυτήν την εντολή είναι το time το οποιο θα πρέπει να είναι κοντά στα 29ms ή μέχρι 80ms(είναι ικανοποιητικό). Σε περίπτωση που παρατηρήσουμε αυξημένο ping τότε μπορούμε να τρέξουμε και την επιλογή tracert <<server που θέλουμε>> και να ελέγξουμε εάν είναι θέμα παρόχου ή κάποιου εξωτερικού server "Η πρώτη αποστολή πακέτων την κάνει στο ρούτερ, 2ρος-3ος και 4ος πρέπει λογικά να είναι οι server του παρόχου μας και μετά εξωτερικοί server εάν παρατηρήσουμε αυξημένο ping στο ρούτερ τότε είναι πολύ πιθανόν να έχει πρόβλημα το εσωτερικοί δίκτυο π.χ. πρόβλημα στο ρούτερ, εάν παρατηρήσουμε αυξημένο ping στους server παρόχου τότε είναι θέμα πάροχου και από εκεί και ύστερα θέμα εξωτερικού server το οποίο διορθώνετε με αλλαγή κάποιου άλλου dns. Πάντα για οποιοδήποτε έλεγχο μπορούμε να καλέσουμε τον πάροχό μας να ενημερώσουμε για τις ενέργειες που έχουμε κάνει και να ελέγξει για εμάς εάν τίθεται κάποιο θέμα ή όχι. 3. Αποσυγχρονισμός αφού παρατηρήσουμε ότι καμία συσκευή δεν έχει πρόσβαση στο ίντερνετ και έχουμε κάνει ένα reboot το ρούτερ και το πρόβλημα παραμένει, δεν επανέρχεται με τίποτα σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να πάμε στο ρούτερ και να ελέγξουμε εάν έχουμε συγχρονισμό ή όχι. Τα πιο βασικά λαμπάκια που πρέπει να δούμε είναι το λαμπάκι dsl/broadbant και το λαμπάκι internet/online, το λαμπάκι dsl/broadbant θα πρέπει να έχει τρεις φάσεις, να είναι κλειστό, να αναβοσβήνει ή να είναι σταθερά αναμένο, σε περίπτωση που δεν είναι αναμμένο καθόλου ή αναβοσβήνει και δεν σταθεροποιείτε μας δείχνει ότι δεν έχουμε καθόλου συγχρονισμό, Σε αυτή τη περίπτωση και αφού έχουμε ελέγξει συνδεσμολογίες (https://www.youtube.com/watch?v=cJaHBOg2LY0&t=256s), καλώδια κτλ. αφαιρούμε τα πάντα και βάζουμε το ρούτερ κατευθείαν στην τηλεφωνική πρίζα έχοντας αφαιρέσει όλες τις τηλεφωνικές συσκευές από τις πρίζες του σπιτιού και ελέγχουμε εάν συγχρονίσει η όχι, σε περίπτωση που δεν έχουμε συγχρονισμό καλούμε τον πάροχό μας να δούμε εάν τίθεται κάποιο θέμα, σε περίπτωση τώρα που συγχρονίσει το ρούτερ τα βάζουμε δοκιμάζοντας παράλληλα ένα ένα να δούμε τι δημιουργεί το πρόβλημα π.χ καλώδιο/σπλίτερ/ τηλεφωνική συσκευή και το αφερούμε-αντικαθηστούμε. 4. Αποσυγχρονισμοί-setup wizard Σε περίπτωση που παρατηρήσουμε ότι αρκετές φορές μέσα στην ημέρα χάνεται ξαφνικά το ίντερνετ και επανέρχεται (δεν αντιμετωπίζουμε πρόβλημα αποσυγρονισμού - αλλά αποσυνδέσεων ) και αφού έχουμε βεβαιώσει ότι σε επίπεδο συνδεσμολογίας είμαστε μια χαρά τότε αυτό που θα πρέπει να κάνουμε είναι να εκλέξουμε σε πρώτο χρόνο εάν η αποσύνδεση που έχουμε στην συσκευή μας παρατηρείτε και σε άλλες συσκευές και εάν το πρόβλημα υφίσταται και σε συσκευή με καλώδιο (π.χ. υπολογιστής), ωστόσο μπορούμε να το καταλάβουμε και με τα λαμπάκια του ρούτερ, δηλαδή εάν έχουμε αποσυνδέσεις και τα λαμπάκια του ρούτερ dsl/broadbant κατα την διάρκεια της αποσύνδεσης παραμένουν πράσινα (dsl/broadbant σταθερό πράσινο και internet/online πράσινο ανεξάρτητου εάν αναβοσβήνει η όχι) Σε περίπτωση που σε υπολογιστή μα καλώδιο δεν έχουμε πρόβλημα και τα λαμπάκια παραμένουν με τον επάνω τρόπο πράσινα τότε θα πρέπει να μπούμε στο interface του ρούτερ και να κάνουμε αλλαγή σε κάποιο διαφορετικό κανάλι wifi με τον τρόπο που έχουμε περιγράψει στην περίπτωση wifi και θα το παρακολουθούμε σε πια συχνότητα έχουμε καλύτερο ίντερνετ και σχεδόν καθόλου αποσυνδέσεις , σε περίπτωση που έχουμε εκτελέσει και δοκιμάσει όλα τα βήματα και το πρόβλημα παραμένει σε όλες τις συσκευές (δεν είναι θέμα μίας συσκευής) και δεν αντιμετωπίζετε θα πρέπει να εξετάσουμε το ενδεχόμενο δοκιμής με κάποιον άλλον εξοπλισμό ρούτερ. Σε περίπτωση όμως τώρα που κατά την αποσύνδεση παρατηρήσουμε αποσυνδέσεις την ίδια χρονική διάρκεια σε υπολογιστή με καλώδιο και διαφορετική κατάσταση στα λαμπάκια του ρούτερ από την παραπάνω (dsl/broadbant να είναι κλειστό ή να αναβοσβήνει , ωστόσο να επανέρχεται ή το internet να είναι κόκκινο αλλά και αυτό σε μερικά τοι πολύ λεπτά να επανέρχεται) τότε αντιλαμβανόμαστε κάποιο πρόβλημα σε επίπεδο καλωδίωσης, τώρα και σε αυτή τη περίπτωση και αφού έχουμε ελέγξει συνδεσμολογίες, καλώδια κτλ. αυτό που θα προτείνω να κάνετε είναι να αφαιρέσουμε όπως στην περίπτωση του Αποσυγχρονισμού όλες τις τηλεφωνικές συσκευές και να αφήσουμε το ρούτερ μόνο του στην γραμμή για κάποιες ώρες, εάν σε περίπτωση το πρόβλημα παραμείνει τότε θα πρέπει να καλέσουμε τον πάροχό μας για έλεγχο, εάν σε περίπτωση όμως σταματήσουν τότε αντιλαμβανόμαστε πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην καλωδίωση και όπως στην περίπτωση του Αποσυγχρονισμού τα βάζουμε δοκιμάζοντας παράλληλα ένα ένα να δούμε τι δημιουργεί το πρόβλημα π.χ καλώδιο/σπλίτερ/ τηλεφωνική συσκευή και το αφερούμε-αντικαθηστούμε. Υπάρχουν περιπτώσεις που ενώ δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα Αποσυγχρονισμού ή αποσυνδέσεων παρατηρούμε ότι πιθανός μετά από κάποια αποσύνδεση (πάντα υπάρχουν αποσυνδέσεις στην γραμμή μας, σε καμία περίπτωση όμως συνεχείς και και σε μικρό χρονικό διάστημα) ότι δεν έχουμε ίντερνετ και μετά από ενέργειες αποκατάστασης από εμάς π.χ. reboot/reset του ρούτερ και δεν επανέρχεται, σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να ελέγξουμε ξανά τα λαμπάκια του ρούτερ να δούμε πάντα με βάση τα παραπάνω εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, εάν παρατηρήσουμε ότι το dsl/broadbant παραμένει σταθερό και το λαμπάκι του internet/online είναι σβηστό ή κόκκινο τότε θα πρέπει να μπούμε στο interface του ρούτερ και να του περάσουμε (setup wizard) το username - password τα οποία επαληθεύονται από τον δρομολογητή μας και μας δίνει την ip. Σε πρώτο χρόνο αφού έχουμε τα στοιχεία σύνδεσης (εάν δεν τα έχουμε θα πρέπει να τηλεφωνήσουμε στον πάροχό μας και να τα ζητήσουμε) τα εισάγουμε στο ρούτερ και αφού εκτελέσουμε σωστά την διαδικασία τότε θα παρατηρήσουμε ότι το λαμπάκι του internet/online θα ανάψει και θα μας δώσει πρόσβαση στο ιντερεντ. βοήθεια για τον κάθε εξοπλισμό παρέχεται από τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών στις σελίδες τους ή από τα manual οδηγιών τα οποία έρχονται μαζί με το ρούτερ. ή στην σελίδα: https://setuprouter.com/ continue... Επεξ/σία 2 Μαΐου 2019 από giorgos1486 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα