polemikos Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Για να προσεγγίσει τους millennials, που έχουν συνηθίσει να βλέπουν, λόγω της επίδρασης των social media (όπως των Stories των Facebook και Instagram ή του Snapchat), κάθετα βίντεο (ή video σε «portrait mode» αν θέλετε), η Samsung παρουσίασε μία νέα τηλεόραση, την Sero, που βασίζεται στην «Frame» που είχε παρουσιάσει πριν από δύο χρόνια περίπου. Η εταιρεία έχει παρουσιάσει την 3η γενιά της τηλεόρασης που ονομάζει «The Frame», και πρόσφατα παρουσίασε δύο ακόμη νέα μοντέλα που μοιράζονται την ίδια τεχνολογία, τις «The Serif» (περισσότερο τυπικής σχεδίασης τύπου QLED) και «The Sero». Η Samsung υποστηρίζει στην ανακοίνωση της ότι οι αγοραστές –και συγκεκριμένα οι millennials- δεν ενδιαφέρονται μόνο για τα «tech specs», αλλά για κάτι που ταιριάζει στο προσωπικό τους γούστο επίσης αλλά και στις συνήθειες τους, όπως είναι να βλέπουν κάθετα βίντεο από πλατφόρμες όπως τις Snapchat, TikTok, Instagram (Stories) και άλλες. The Sero Η Sero, που διαθέτει WiFi και NFC, έχει διαγώνιο 43 ιντσών, και χάρη σε έναν ειδικό μηχανισμό στο πίσω μέρος, μπορεί να περιστραφεί κατά 90⁰ ώστε να απεικονίζει ακριβώς ότι μπορεί να δείχνει και η οθόνη ενός σημερινού smartphone, είτε πρόκειται για social media apps, είτε για videos ή games. Η Samsung επίσης υποστηρίζει ότι το web browsing είναι ακόμα καλύτερο, όταν η τηλεόραση βρίσκεται σε «portrait mode», αφού οι ιστοσελίδες είναι συνήθως μεγαλύτερες σε μήκος από ότι είναι σε πλάτος. Όπως αναφέραμε, η νέα τηλεόραση Sero μπορεί να περιστραφεί για να δείχνει και οριζόντια εικόνα, αφού όπως είναι κατανοητό, ελάχιστοι θα έδιναν €1450 περίπου (στην Ν. Κορέα θα στοιχίζει 1,89 εκ. won) για να αποκτήσουν μία τηλεόραση που βρίσκεται μόνιμα σε «portrait mode». H Sero διαθέτει σύστημα ηχείων επίσης 60W και υποστηρίζει 4.1-channel audio ενώ διαθέτει και μικρόφωνο που υποστηρίζει Bixby για hands-free control. The Serif SlashGear Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 1 minute ago, polemikos said: θα έδιναν €14500 περίπου 3
Dimitris f86 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Τα νούμερα μοιάζουν αδιανόητα κάτι δεν κολλάει.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 1 minute ago, Dimitris f86 said: Τα νούμερα μοιάζουν αδιανόητα κάτι δεν κολλάει. Yeah ξέφυγε ένα μηδενικό στην τιμή από misstype.
SIP1995 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Προσωπικά κάθετα vids βλέπω μόνο στο FB, Insta....στο YT προτιμώ να τα βλέπω κανονικά, όπως οι περισσότεροι άλλωστε, σε οριζόντια μορφή.
judgevag Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) O λάος θέλει foldable τηλεόραση που θα διπλώνει και από τις δύο μεριές και θα μετατρέπεται σε portrait tv. Και η η τιμή τουλάχιστον 5ψηφια εννοείται!! 🤑 🤑 🤑 🤪🤪 Επεξ/σία 30 Απριλίου 2019 από judgevag
Anaisthitos Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 το επομενο μοντελο ας το βαλουν πανω σε καβαλετο ζωγραφικης ε ρε lg που σας χρειαζεται (αλλα μονο στις τηλεορασεις γιατι στα κινητα δεν) 1
petasis Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Με LCD το 2019, σε τυφλούς απευθύνεται, όχι σε νεαρούς. 1
MAFAKA Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Αναφορά σε κείμενο ..."η νέα τηλεόραση Sero μπορεί να περιστραφεί για να δείχνει και οριζόντια εικόνα, αφού όπως είναι κατανοητό, ελάχιστοι θα έδιναν €1450 περίπου (στην Ν. Κορέα θα στοιχίζει 1,89 εκ. won) για να αποκτήσουν μία τηλεόραση που βρίσκεται μόνιμα σε «portrait mode»...." Καλα μην παίρνετε ορκο, είναι πολύ περίεργη ράτσα οι Κορεάτες (όπως και οι Ιάπωνες), εδώ αγοράζουν μαζικά σε υψηλοτατες τιμές ακόμα πιο "ειδικά" αγαθά... http://m.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20170423000252 1 1
mants118 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 ακόμα δε κατάλαβα πως τραβάει σέλφις αυτή η τηλεόραση! 😛
LLLEFTERIS Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Να αλλαξουν και τον οριζοντα να τον βαλουν ορθιο για αυτους που δεν ξερουν να τραβανε σωστα ενα βιντεο. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2019 από LLLEFTERIS 1
Gilmen Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Aν την εβγαζε και σε αναδιπλουμενη θα την αγοραζα συγουρα🤣 Επεξ/σία 30 Απριλίου 2019 από Gilmen
cp5120 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Η Samsung υποστηρίζει στην ανακοίνωση της ότι η αγοραστές –και συγκεκριμένα οι millennials- δεν ενδιαφέρονται μόνο για τα «tech specs», αλλά για κάτι που ταιριάζει στο προσωπικό τους γούστο επίσης αλλά και στις συνήθειες τους, όπως είναι να βλέπουν κάθετα βίντεο από πλατφόρμες όπως τις Snapchat, TikTok, Instagram (Stories) και άλλες. Το επόμενο Avengers θα γυριστεί σε αναλογία 9:21 (με πρόβλεψη για notch φυσικά) και θα προβληθεί σε ειδικές ψηλοτάβανες αίθουσες. Ό,τι πρέπει για millenials δηλαδή αφού μόνο αυτοί πάνε και βλέπουν τέτοια χαζομάρες αριστουργήματα της τέχνης...
Le Perv Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Ποιοι μιλενιαλς? Τα περισσοτερα βιντεο στην Κορεα ειναι καθετα. Για να τα βλεπεις σε κινητο. Καμια σχεση με ηλικιακο διαχωρισμο. Γεωγραφικο μονο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα