Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να προσεγγίσει τους millennials, που έχουν συνηθίσει να βλέπουν, λόγω της επίδρασης των social media (όπως των Stories των Facebook και Instagram ή του Snapchat), κάθετα βίντεο (ή video σε «portrait mode» αν θέλετε), η Samsung παρουσίασε μία νέα τηλεόραση, την Sero, που βασίζεται στην «Frame» που είχε παρουσιάσει πριν από δύο χρόνια περίπου.

Η εταιρεία έχει παρουσιάσει την 3η γενιά της τηλεόρασης που ονομάζει «The Frame», και πρόσφατα παρουσίασε δύο ακόμη νέα μοντέλα που μοιράζονται την ίδια τεχνολογία, τις «The Serif» (περισσότερο τυπικής σχεδίασης τύπου QLED) και «The Sero». Η Samsung υποστηρίζει στην ανακοίνωση της ότι οι αγοραστές –και συγκεκριμένα οι millennials- δεν ενδιαφέρονται μόνο για τα «tech specs», αλλά για κάτι που ταιριάζει στο προσωπικό τους γούστο επίσης αλλά και στις συνήθειες τους, όπως είναι να βλέπουν κάθετα βίντεο από πλατφόρμες όπως τις Snapchat, TikTok, Instagram (Stories) και άλλες.

The Sero

20190429-pr-tv-02.jpg.6ec9bb9be081753e9536ce3a49c3009f.jpg

Η Sero, που διαθέτει WiFi και NFC, έχει διαγώνιο 43 ιντσών, και χάρη σε έναν ειδικό μηχανισμό στο πίσω μέρος, μπορεί να περιστραφεί κατά 90⁰ ώστε να απεικονίζει ακριβώς ότι μπορεί να δείχνει και η οθόνη ενός σημερινού smartphone, είτε πρόκειται για social media apps, είτε για videos ή games. Η Samsung επίσης υποστηρίζει ότι το web browsing είναι ακόμα καλύτερο, όταν η τηλεόραση βρίσκεται σε «portrait mode», αφού οι ιστοσελίδες είναι συνήθως μεγαλύτερες σε μήκος από ότι είναι σε πλάτος.

Όπως αναφέραμε, η νέα τηλεόραση Sero μπορεί να περιστραφεί για να δείχνει και οριζόντια εικόνα, αφού όπως είναι κατανοητό, ελάχιστοι θα έδιναν €1450 περίπου (στην Ν. Κορέα θα στοιχίζει 1,89 εκ. won) για να αποκτήσουν μία τηλεόραση που βρίσκεται μόνιμα σε «portrait mode». H Sero διαθέτει σύστημα ηχείων επίσης 60W και υποστηρίζει 4.1-channel audio ενώ διαθέτει και μικρόφωνο που υποστηρίζει Bixby για hands-free control.

The Serif

20190429-pr-tv-07.jpg.9b288aa5234f5c9a24058c7969fe0b09.jpg

SlashGear


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, Dimitris f86 said:

Τα νούμερα μοιάζουν αδιανόητα  κάτι δεν κολλάει.

Yeah ξέφυγε ένα μηδενικό στην τιμή από misstype.

Δημοσ.

Προσωπικά κάθετα vids βλέπω μόνο στο FB, Insta....στο YT προτιμώ να τα βλέπω κανονικά, όπως οι περισσότεροι άλλωστε, σε οριζόντια μορφή.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O λάος θέλει foldable τηλεόραση που θα διπλώνει και από τις δύο μεριές και θα μετατρέπεται σε portrait tv. 
Και η η τιμή τουλάχιστον 5ψηφια εννοείται!! 🤑 🤑 🤑 🤪🤪

Επεξ/σία από judgevag
Δημοσ.

το επομενο μοντελο ας το βαλουν πανω σε καβαλετο ζωγραφικης

ε ρε lg που σας χρειαζεται (αλλα μονο στις τηλεορασεις γιατι στα κινητα δεν)

  • Like 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

..."η νέα τηλεόραση Sero μπορεί να περιστραφεί για να δείχνει και οριζόντια εικόνα, αφού όπως είναι κατανοητό, ελάχιστοι θα έδιναν €1450 περίπου (στην Ν. Κορέα θα στοιχίζει 1,89 εκ. won) για να αποκτήσουν μία τηλεόραση που βρίσκεται μόνιμα σε «portrait mode»...."

Καλα μην παίρνετε ορκο, είναι πολύ περίεργη ράτσα οι Κορεάτες (όπως και οι Ιάπωνες), εδώ αγοράζουν μαζικά σε υψηλοτατες τιμές ακόμα πιο "ειδικά" αγαθά...

http://m.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20170423000252

 

Στιγμιότυπο 2019-04-30, 21.25.24.png

Στιγμιότυπο 2019-04-30, 21.20.39.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να αλλαξουν και τον οριζοντα να τον βαλουν ορθιο για αυτους που δεν ξερουν να τραβανε σωστα ενα βιντεο. :lol:

Επεξ/σία από LLLEFTERIS
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aν την εβγαζε και σε αναδιπλουμενη θα την αγοραζα συγουρα🤣bring blue bell GIF

Επεξ/σία από Gilmen
Δημοσ.

Η Samsung υποστηρίζει στην ανακοίνωση της ότι η αγοραστές –και συγκεκριμένα οι millennials- δεν ενδιαφέρονται μόνο για τα «tech specs», αλλά για κάτι που ταιριάζει στο προσωπικό τους γούστο επίσης αλλά και στις συνήθειες τους, όπως είναι να βλέπουν κάθετα βίντεο από πλατφόρμες όπως τις Snapchat, TikTok, Instagram (Stories) και άλλες.

Το επόμενο Avengers θα γυριστεί σε αναλογία 9:21 (με πρόβλεψη για notch φυσικά) και θα προβληθεί σε ειδικές ψηλοτάβανες αίθουσες.
Ό,τι πρέπει για millenials δηλαδή αφού μόνο αυτοί πάνε και βλέπουν τέτοια χαζομάρες αριστουργήματα της τέχνης...

Δημοσ.

Ποιοι μιλενιαλς?
Τα περισσοτερα βιντεο στην Κορεα ειναι καθετα.
Για να τα βλεπεις σε κινητο.
Καμια σχεση με ηλικιακο διαχωρισμο.
Γεωγραφικο μονο

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...