Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα και χρονια πολλα. Τον ιουνιο του 18 αγορασα την samsung qe55q6 απο το media markt.

Απο τον 1ο κ ολας μηνα μου παρουσιαζε στη μεση του πανελ ενα εντονο ασπρο φως σαν προβολεας που τρεμοπαιζε. Μετα απο τηλ/κη επικοινωνια με τη samsung και καθως στην αρχη μου ειχαν πει για αντικατασταση, τελικα μου το πηραν για service. Αφου περιμενα σχεδον ενα μηνα, τελικα μου αλλαζουν το πανελ με καινουριο λεγοντας μου οτι "καινουριο πανελ = καινουρια τηλεοραση''

Απο τοτε ζητημα να την εχω αναψει 10 ωρες την tv  και πριν λιγες μερες βλεπω το ιδιο ακριβως προβλημα στο ιδιο ακριβως σημειο, σε μικροτερο βεβαια βαθμο. Ενα προβολεα να τρεμοπαιζει.Και σκεφτομαι εγω, μηπως τελικα δεν μου αλλαξαν πανελ; Γιατι 2 φορες το ιδιο προβλημα στο ιδιο σημειο μου φαινεται πολυ περιεργο.

Τους ξαναπαιρνω τηλεφωνο και ξανα τα ιδια, στειλε φωτο στειλε βιντεο..Στην αρχη κ ολας μου ελεγαν οτι δεν εντοπιζουν το προβλημα.. Και μου ξαναλενε για service. Τους λεω για αντικατασταση με καινουρια και μου τα μασανε.. επισης μιλανε μονο απο email ενω τους εχω πει οτι προτιμω τηλ/κη  επικοινωνια.

Και ηθελα να ρωτησω εδω.. δεν εχω δικαιωμα να παρω αντικατασταση με καινουρια tv; Ειμαι τοσο παραλογος; Γιατι να μπαινω σε κοπο να στελνω 2 φορες μια τηλεοραση που χρυσοπληρωσα για service επειδη αυτοι δεν εχουν ποιοτικο ελεγχο και πιθανον να με κοροιδεψαν; Και δεν ειναι κατι απλο.. την εχω σε τοιχο πρεπει να τραβαω επιπλα να τη βγαλω, να εχω τον κινδυνο να μου σπασει καθως ειναι τεραστια, να μεινω με τις βασεις στον τοιχο και να μεινω παλι κανα μηνα χωρις tv ..  για κατι που πληρωσα...

(η 1η φωτο ειναι πριν το service η 2η μετα.. και σκεφτειται αυτο να τρεμοπαιζει)

ind2ex.jpg

Screenshot_20190425-113656_Video Player.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επειδη δεν προκειται να βγαλεις ακρη με αυτους, ετσι κανουν σε ολους, προχωρας σε καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη αφου ειναι η δευτερη φορα και εχει γινει μια αλλαγη πανελ, και ζητας αντικατασταση τηλεορασης με αλλο μοντελο ή πιστωτικο απο το καταστημα αγορας. αν δεν δικαιωθεις, τοτε την δινεις παλι για αλλαγη πανελ, νομιζω εχουν δικαιωμα μεχρι 3 πανελ.δυστηχως το service τους  ειναι πολυ κακο. οτι φωτο εχεις και οτι email εχεις ανταλλαξει, θα το στειλεις μαζι με την καταγγελια,  παιρνει περιπου ενα μηνα. 

Επεξ/σία από manoskost
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, manoskost είπε

επειδη δεν προκειται να βγαλεις ακρη με αυτους, ετσι κανουν σε ολους, προχωρας σε καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη αφου ειναι η δευτερη φορα και εχει γινει μια αλλαγη πανελ, και ζητας αντικατασταση τηλεορασης με αλλο μοντελο ή πιστωτικο απο το καταστημα αγορας. αν δεν δικαιωθεις, τοτε την δινεις παλι για αλλαγη πανελ, νομιζω εχουν δικαιωμα μεχρι 3 πανελ.δυστηχως το service τους  ειναι πολυ κακο. οτι φωτο εχεις και οτι email εχεις ανταλλαξει, θα το στειλεις μαζι με την καταγγελια,  παιρνει περιπου ενα μηνα. 

Δεν θελω να φτασω μεχρι εκει...σημερα τους ξαναπηρα και μου ειπαν πως θα το κοιταξει προισταμενος το θεμα και θα με καλεσει προσωπικα..για να δουμε..

Δημοσ.
11 ώρες πριν, nik69 είπε

Δεν θελω να φτασω μεχρι εκει...σημερα τους ξαναπηρα και μου ειπαν πως θα το κοιταξει προισταμενος το θεμα και θα με καλεσει προσωπικα..για να δουμε..

δυστηχως ορισμενοι σε κανουν να φτασεις εκει, αν ηταν θα στην εκαναν αντικατασταση, για να σου πουν παλι αλλαγη οθονης, μην περιμενεις πολλα, μακαρι να πεσω εξω.

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικα οι τυποι ειναι τραγικοι και μαλλον θα το παω νομικα το θεμα.

Μετα απο επισκεψη τεχνικου στο σπιτι μου για να διαπιστωσει το προβλημα, με παιρνουν χθες τηλεφωνο και μου λενε οτι θα γινει αντικατασταση.(Δηλαδη θα περασω απο media και θα παρω πιστωτικο).

Σημερα το μεσημερι με παιρνουν τηλεφωνο και μου το ξαναγυρνανε οτι θα παει service. Αξιοπιστια 0. Δεν το δεχτηκα φυσικα. Μου ειπαν θα με καλεσουν μεχρι το απογευμα δεν με πηραν ποτε. Δεν εχω δει χειροτερο service πραγματικα οι τυποι δεν ξερουν τι τους γινεται.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, nik69 είπε

Τελικα οι τυποι ειναι τραγικοι και μαλλον θα το παω νομικα το θεμα.

Μετα απο επισκεψη τεχνικου στο σπιτι μου για να διαπιστωσει το προβλημα, με παιρνουν χθες τηλεφωνο και μου λενε οτι θα γινει αντικατασταση.(Δηλαδη θα περασω απο media και θα παρω πιστωτικο).

Σημερα το μεσημερι με παιρνουν τηλεφωνο και μου το ξαναγυρνανε οτι θα παει service. Αξιοπιστια 0. Δεν το δεχτηκα φυσικα. Μου ειπαν θα με καλεσουν μεχρι το απογευμα δεν με πηραν ποτε. Δεν εχω δει χειροτερο service πραγματικα οι τυποι δεν ξερουν τι τους γινεται.

εγω στα ειπα, αλλα εσυ δεν ακουγες, και ακομα δεν εχεις δει τιποτα, για αυτο πρεπει να εχεις δυνατο στομαχι. για να ξερεις ορισμενα πραγματα, σου λεω τα εξης:  σε τυχον καταγγελια για αντικατασταση τηλεορασης, υπαρχουν 2 νομοι, που λενε οτι σε περιπτωση που ο κατασκευαστης προτεινει την επισκευη του προιοντος, δλδ δεν σου φερνει αντιρρηση, προκρινεται η επισκευη του προιοντος και οχι η αντικατασταση. εσυ θα προχωρησεις σε καταγγελια βασιζομενος και θα το τονισεις, οτι ειναι η δευτερη φορα που σου προτεινουν παλι αλλαγη, και θα επικαλεστεις οτι ισως υπαρχει προβλημα στην συγκεκριμενη σειρα. δεν εχεις να χασεις τιποτα , μιας και αν απορριφθει η καταγγελια, θα προχωρησεις σε αντικατασταση panel. αυτο που δεν εχω καταλαβει με την samsung ειναι το εξης: ενω εχει τοσο καλο service με τα κινητα τηλεφωνα, γιατι εχει το χειροτερο service στις τηλεορασεις και μαλισττα οταν ξερει τα προβληματα. ( ενημερωτικα εγω πηρα πιστωτικο, οταν μου αλλαξαν την οθονη, μου την εφεραν πισω και παρουσιασε παλι το ιδιο προβλημα  οταν την ανοιξα , δεν μου προτειναν παλι αλλαγη panel )

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...