Soldier66 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Γειά χαρά Πρόσφατα σε ένα Laptop Dell που έχω μου αλλάξανε την motherboard και μου αφήσανε την παλιά'' λειτουργική'' λέγοντας ότι πρέπει να την στείλω πίσω... Και ρωτάω λοιπόν..... Τα ανταλλακτικά που βάζουν είναι καινούργια? Αυτά που παίρνουν πίσω τα ανακασκευαζουν και τα στέλνουν σε επισκευές? Τι γίνετε αν κάποιος δεν στείλει τα ανταλλακτικά που του έβγαλαν? Επίσης μου έστειλαν μεταχειρισμένη ψυχτρα ήταν λερωμένη με πάστα..... Επεξ/σία 28 Απριλίου 2019 από Soldier66 1
Soldier66 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, zx1234r είπε Γιατί να μην την στείλεις? Έκανα κάποιες διορθώσεις...
hp8 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 4 ώρες πριν, Soldier66 είπε Εγώ ρωτάω λοιπόν... Εάν δεν την στείλω πίσω τι γίνετε??? Προφανώς δεν κρατήθηκε από λάθος η από άγνοια του υπάλληλου και κάποιος θα πληρώσει το μάρμαρο Βάλε τον εαυτό σου στη θέση του υπάλληλου και αποφάσισε
Soldier66 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, hp8 είπε Προφανώς δεν κρατήθηκε από λάθος η από άγνοια του υπάλληλου και κάποιος θα πληρώσει το μάρμαρο Βάλε τον εαυτό σου στη θέση του υπάλληλου και αποφάσισε Ο τεχνικός με πληροφόρησε ότι θα περάσει η courier να τα πάρει αλλά πάνε τώρα 10 εργάσιμες και δεν έχει έρθει καμιά courier... Επεξ/σία 28 Απριλίου 2019 από Soldier66
hp8 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, Soldier66 είπε Ερχετε η courier και τα παίρνει δεν έχει καμία υποχρέωση ο τεχνικός να τα πάρει μαζί του Δηλαδή ο courier αποφασίζει μόνος του? (και πως ήξερε οτι δεν το έχεις πληρώσει το επιστρεφομενο )Δεν νομίζω κάποια σημείωση θα υπήρχε στο δελτίο αποστολής Στην τελική μίλα με service dell
Soldier66 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, hp8 είπε Δηλαδή ο courier αποφασίζει μόνος του? (και πως ήξερε οτι δεν το έχεις πληρώσει το επιστρεφομενο )Δεν νομίζω κάποια σημείωση θα υπήρχε στο δελτίο αποστολής Στην τελική μίλα με service dell Απλά μου έχει κολλήσει ότι και η motherboard είναι refurbished Τους πείρα τους ενημέρωσα για την λερωμενη ψυχτρα και η κοπέλα μου είπε ότι κάτι τέτοιο δεν μπωρει να έχει έχει γίνει και ότι τα ανταλλακτικά είναι καινούργια... Επεξ/σία 28 Απριλίου 2019 από Soldier66
zx1234r Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Για να ανακατασκευαστεί μία μητρική δεν νομίζω πως συμφέρει οικονομικά την dell. Ποιο φθηνή είναι η μαζική παραγωγή τους. Πάντως δεν είναι βλάκες. Μπορεί να σε χρεώσουν αν δεν κινηθείς. 1
kormos Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 Δημοσ. 29 Απριλίου 2019 11 ώρες πριν, Soldier66 είπε Γειά χαρά Πρόσφατα σε ένα Laptop Dell που έχω μου αλλάξανε την motherboard και μου αφήσανε την παλιά'' λειτουργική'' λέγοντας ότι πρέπει να την στείλω πίσω... Και ρωτάω λοιπόν..... Τα ανταλλακτικά που βάζουν είναι καινούργια? Αυτά που παίρνουν πίσω τα ανακασκευαζουν και τα στέλνουν σε επισκευές? Τι γίνετε αν κάποιος δεν στείλει τα ανταλλακτικά που του έβγαλαν? Επίσης μου έστειλαν μεταχειρισμένη ψυχτρα ήταν λερωμένη με πάστα..... Εαν υπάρχει ανακατασκευασμένο ανταλλακτικό αυτό τοποθετούν, δεν ρωτάνε τον κάτοχο/πελάτη τι προτιμαέι... αλλά αυτή είναι η πολιτική. Εγγύηση που σου παρέχουν είναι καθαρά δικό τους θέμα η συνέχεια... Για τα "χαλασμένα" ανταλλακτικά ο τεχνικός δεν έχει καμμία δουλειά να ασχοληθεί. Τα τοποθετεί μέσα την συσκευασία και ενημερώνει την επίσημη εταιρία. Απο εκεί και πέρα είναι θέμα δρομολόγησης από τα κεντρικά προς την DHL (συνήθως) ώστε να περάσει να παραλάβει το δέμα. Αν τόσο σε εμποδίζει επικοινώνησε ο ίδιος με την Dell... 1
pita_kontosouvli Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Στις 28/4/2019 στις 10:23 ΜΜ, zx1234r είπε Για να ανακατασκευαστεί μία μητρική δεν νομίζω πως συμφέρει οικονομικά την dell. Ποιο φθηνή είναι η μαζική παραγωγή τους. Πάντως δεν είναι βλάκες. Μπορεί να σε χρεώσουν αν δεν κινηθείς. 9.5/10 μητρικές που έρχονται απο dell είναι ανακατασκευασμένες, είτε για λαπτοπ, είτε για σταθερούς πύργους. Όλες (ή σχεδόν όλες) που έρχονται, δεν έχουν κωδικό/ κλειδί windows 10 στην μητρική , για αυτό και ο τεχνικός σου αφήνει σε στίκερ τον κωδικό των 10 Home/Pro. Τέλος, αποκλείεται ο τεχνικός να σου πει ότι θα έρθει κούριερ (courier center) για να παραλάβει ανταλλακτικό που πρέπει να μπει στην συσκευασία που εκείνος έχει (μιας και πάνω εκεί αναγράφονται οι κωδικοί συμβάντος). Δύο τα τινά με τα ανταλλακτικά. Υπάρχουν ανταλλακτικά που ειναι προς επιστροφή (μητρικές πάντα - τις παίρνει ο τεχνικός) και κάποια άλλα μένουν στον πελάτη (πχ ψύκτρα / χαλασμένο τροφοδοτικό σε λαπτοπ) κάπου έχει γίνει μπέρδεμα (; ). Κάλεσε την cpi για διευκρινήσεις. Το τηλεφωνικό κέντρο της Dell δεν έχει άμεση επαφή με τους τεχνικούς.
smpt Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 εμένα πάντως πριν από χρόνια είχαν στείλει currier για να πάρει το ανταλλακτικό.
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχει πρόβλημα ο αριστερός μεντεσες στο λάπτοπ μου, το καλύβει η εγγύηση αλλά δεν εμπιστεύομαι το λάπτοπ ούτε στον κούριερ ουτε και στην cpi οι κριτικές τους είναι άθλιες τι αλλο μπορώ να κάνω για να το φτιαξω χωρίς όμως να χάσω την εγγύηση?? Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2019 από CharalampisCrete
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα