Προς το περιεχόμενο

Fiat Grande Punto 1.2 βενζίνη 2006-7


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Δεν ειναι μιζέρια αλλα πραγματικοτητα!!! Τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν εξω δεν αντιπροσωπευουν τον μεσο Ελληνα πολιτη..  Ειναι αυτοι που λιγο πολυ εχουν και κινουν την αγορα..!

Οι υπολοιποι ειναι μεσα στα σπιτια τους(διαμερισματα-κλουβια) με αναμμενο το καντηλι και περιμενουν..!!!🙄

Φίλε μου το κακό είναι ότι έχει περαστεί στον εγκέφαλο του καθενός ότι πρέπει να έχει αυτοκίνητο. 

Τα έξοδα ενός αυτοκινήτου δεν είναι μόνο το καύσιμο,  αν πιστεύει κάποιος ότι θα σωθεί με δύο ή τρία λίτρα λιγότερη βενζίνη στα 100χλμ τότε για εμένα δεν τα έχει λογαριασει καλά τα πράγματα και καλύτερα να μην πάρει καν αμάξι. 

Μια χαρά είναι τα μηχανάκια ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς. 

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν πραγματικα απο καταναλωση εχει μεχρι 7.5λ και καλες ρεπριζ τοτε ειναι τελειο!

2 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Φίλε μου το κακό είναι ότι έχει περαστεί στον εγκέφαλο του καθενός ότι πρέπει να έχει αυτοκίνητο. 

Τα έξοδα ενός αυτοκινήτου δεν είναι μόνο το καύσιμο,  αν πιστεύει κάποιος ότι θα σωθεί με δύο ή τρία λίτρα λιγότερη βενζίνη στα 100χλμ τότε για εμένα δεν τα έχει λογαριασει καλά τα πράγματα και καλύτερα να μην πάρει καν αμάξι. 

Μια χαρά είναι τα μηχανάκια ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς. 

Και αυτοι που εχουν καλα αυτοκινητα δεν τα κινουν.. περα να πανε στην δουλεια τους μετα τα αγκυροβολουν! Καλα εννοω τελευταια μοντελα στα 20-30000ευρω.

Δεν ειναι ολοι αλλα δεν ειναι και λιγοι..!!!

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, TrifonSam είπε

Να γραψω τι καιει το Golf 6 Gti που εχω με τουρμπο Κ04 και περιπου 370 hp για να ευχαριστηθεις;

Και το δικο σου το πας ετσι:

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, TrifonSam είπε

Αρκετα γρηγοροτερα απο αυτο, καθως εχω πολλα περισσοτερα hp, καλυτερα φρενα, αναρτησεις, αντιστρεπτικες, κιβωτιο dsg κλπ...

Αναβαση Λειβαδια-Δελφους, ανετα βγαζει 30 λιτρα στα 100 κμ μεση καταναλωση.

Μιλαω παντα για βολτα ξημερωμα, με εντελως αδειο δρομο, μηδενισμα το trip στην εξοδο της πολης κι απο κει και περα οδηγηση με ρυθμο μαλλον αυτοκτονικο για δημοσιο δρομο.

ΥΓ Μαλλον ομως ειμαστε off topic.

Ενταξει εσυ εχεις και κυβικα..!!!

Αυτος που το κανει ετσι δεν θα βγαλει ζημια το μοτερ???

Δημοσ.

Aν θέλει ας γράψει κάποιος πως γίνεται ο κιμάς για τα μακαρόνια, και τι καιρό θα κάνει αύριο.

Ο άλλος έγραψε για το Golf. Για το Grande Punto έλεγα αν ξέρουμε τίποτα να γράψουμε.

Δημοσ.

To grande punto 1.4 tjet τι λεει?

Με τους 120 ιππους.

Επισης το bravo tjet με τους 150?

Κατι αλλο στη κατηγορια χρηματων τους (5-6Κ)με μικρη τουρμπινα(ισα ισα δηλαδη να γινονται σπιρτοζικα) και 1.4 παιζει?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, TrifonSam είπε

Το βιντεάκι που σου έβαλα πιο πάνω με το crash test, δεν είδα να το σχολιάζεις πάντως...

Τα στανταρ των crash test ανεβαινουν συνεχως. Το grande punto του 2005 που ειχε δοκιμαστει τοτε ειχε παρει 5 αστερια. Οσο αναφορα το crash test του 2017 εχασε αστερια γιατι δεν ειχε συστηματα αυτοματου φρεναρισματος και πλευρικους αεροσακους το συγκεκριμενο.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, odys03 είπε

Εντάξει βρε παιδιά αλλά το Panda παρα είναι μικρό, και έχει βγει και τελευταίο των τελευταίων στα crash test, άσε που δεν έχει χώρο αποσκευών μεγαλύτερο από μια βαλίτσα.

Εγώ γνώμες από ιδιοκτήτες Grande Punto 199 ήθελα απο ιδιοκτήτες ή συγγενείς και φίλους ιδιοκτητών να μάθω τι έχουν αντιμετωπίσει με το μοντέλο.  Άλλο τώρα κάποιος να λέει είχα το απλό Punto βγήκε καλό ή κακό, άλλο να λέει άλλος πάρε το Panda, το Corsa κλπ, δεν βοηθάει στην συζήτηση.  

spacer.png 

Φίλε το είχα για ένα χρόνο εταιρικό . Το 2009 .

Με 1300cc βενζίνη μια έκδοση που είχα carbon fiber στο εσωτερικό και κάποια αλλά έξτρα .

Το αυτοκίνητο είναι καλο σαν οδηγική συμπεριφορά. Για την πόλη είναι ιδανικό .

Να σου πω τα αρνητικά του κατά την δίκη μου άποψη

Η ποιότητα κατασκευής είναι μέτρια . 

Τα Τασία σε 5 μήνες είναι για πέταμα , 

οι ζάντες θέλουν πολύ προσοχή και πάλι δεν αρκεί ,

Λαστιχα στις πόρτες κτλ ξεκολλάνε 

Νετασιερα σπάνε τα πιτάκια που την κρατάει ατο 3 μηνο 

προβληματα στους αισθητήρες θερμοκρασίας 

ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ 

Τα παραπάνω ίσχυαν και για τα 30 που είχαμε 

Αν με ρωτήσεις την άποψη μου σε αυτή την κατηγορία μιας και σε ταξίδια τα εχω οδηγήσει όλα από το 2007 ως το 2013 

η επιλογές σου είναι Peugeot 207 αν το λέω καλά και Corsa 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dantε είπε

To grande punto 1.4 tjet τι λεει?

Με τους 120 ιππους.

Επισης το bravo tjet με τους 150?

Κατι αλλο στη κατηγορια χρηματων τους (5-6Κ)με μικρη τουρμπινα(ισα ισα δηλαδη να γινονται σπιρτοζικα) και 1.4 παιζει?

Ελα σ εχω.. εδω εισαι:

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TrifonSam είπε

Τα ξέρω πολυ καλά αυτά που γράφεις, όπως ξέρω και τι λαμόγια είναι αυτοι που κάνουν τις δοκιμές πρόσκρουσης.

Γιατί έθαψαν την Fiat βγάζοντας άχρηστα 2 μοντέλα της, χωρίς να είναι, και δε δοκίμασαν, ας πούμε, ένα Golf ή Polo του 2006 να δούμε τι κάνουν εν έτη 2019; 

Βρώμα και δυσωδία η υπόθεση.

Ελα ντε δικιο εχεις! Και εγω απ' οσο θυμαμαι δεν εχω ξαναδει καπου να ξαναδοκιμαζουν καποιο αλλο μοντελο/μαρκα. Σιγουρα κι αλλα αυτοκινητα αν τα ξαναδοκιμαζαν μετα απο χρονια θα ειχαν χειροτερες βαθμολογιες.

Επεξ/σία από mironas
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Alex2020 είπε

Φίλε το είχα για ένα χρόνο εταιρικό . Το 2009 .

Με 1300cc βενζίνη μια έκδοση που είχα carbon fiber στο εσωτερικό και κάποια αλλά έξτρα .

Το αυτοκίνητο είναι καλο σαν οδηγική συμπεριφορά. Για την πόλη είναι ιδανικό .

Να σου πω τα αρνητικά του κατά την δίκη μου άποψη

Η ποιότητα κατασκευής είναι μέτρια . 

Τα Τασία σε 5 μήνες είναι για πέταμα , 

οι ζάντες θέλουν πολύ προσοχή και πάλι δεν αρκεί ,

Λαστιχα στις πόρτες κτλ ξεκολλάνε 

Νετασιερα σπάνε τα πιτάκια που την κρατάει ατο 3 μηνο 

προβληματα στους αισθητήρες θερμοκρασίας 

ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ 

Τα παραπάνω ίσχυαν και για τα 30 που είχαμε 

Αν με ρωτήσεις την άποψη μου σε αυτή την κατηγορία μιας και σε ταξίδια τα εχω οδηγήσει όλα από το 2007 ως το 2013 

η επιλογές σου είναι Peugeot 207 αν το λέω καλά και Corsa 

Ωραία με τέτοια μηνύματα καταλαβαίνεις περίπου τι παίζει με κάθε θέμα. Φυσικά θα έχει πολλά ελατώματα, για να τα δίνουν τόσο φτηνά. Το θέμα είναι βέβαια και στα ανταλακτικά να μη θέλεις 500 ευρώ δίσκο συμπλέκτη. 

  Τι ειναι νετασιερα και τι πιτακια;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, odys03 είπε

Ωραία με τέτοια μηνύματα καταλαβαίνεις περίπου τι παίζει με κάθε θέμα. Φυσικά θα έχει πολλά ελατώματα, για να τα δίνουν τόσο φτηνά. Το θέμα είναι βέβαια και στα ανταλακτικά να μη θέλεις 500 ευρώ δίσκο συμπλέκτη. 

  Τι ειναι νετασιερα και τι πιτακια;

Είναι αυτό που είναι πάνω από το πορτ μπαγκαζ είχες 2 πιρακια που κρατάνε το σκοινί όταν ανοίγεις το πορτ μπαγκαζ 

κρατανε την νετασιερα 2 σκοινακια για να σηκώνετε και αυτή 

Δημοσ.

Αγόρασα Grande punto 1.4 95 hp καινούριο το 2009.

Μετά από 10 χρόνια και 100.000 χλμ (υπήρξε και περίοδος ακινησίας), το εσωτερικό του παραμένει εξαιρετικό. Λάστιχα στις πόρτες/παράθυρα σαν καινούρια, κανένα σημάδι υγρασίας μέσα ή θαμπωματα στο παρμπρίζ το χειμώνα. Επειδή οδηγώ και άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας, αντίστοιχης εποχής (206, smart), ξέρω πως αυτό δεν είναι ο κανόνας. Βέβαια σίγουρα παίξει ρόλο και η χρήση ή η συντήρηση που κάνει ο προηγούμενος χρήστης. Τα λαστιχάκια αυτά τα είχα περασει κάνα 2 φορές με σπρέι σιλικόνης.

Μηχανικά ένα είναι το θέμα, καίει λάδι είναι γνωστό αυτό, το κάνει από καινούριο, με σταθερό ρυθμό 300ml στα 1000km. Δεν το θεωρώ ιδιαίτερο πρόβλημα, κάθε 3000km, ρίχνεις ένα μπουκαλάκι του λίτρου και είναι μια χαρά, 12 ευρω έχει, ship ή selenia που προτείνει η φιατ. Αλλαγή κάθε 12000km ή κάθε χρόνο, παίρνει λιγότερο από 4 λίτρα, οπότε κανένα 60 ευρώ με το φίλτρο.Αλλαγή ιμάντες και μπουζι κάθε 50000km θα έλεγα εγώ ή κάθε 4 χρόνια το πολύ.

Τασια που αναφέρθηκαν πιο πριν, δεν γνωρίζω, έχω ζάντες αλουμινιου από την φιατ, παραμένουν εξαιρετικές, μου το αναφέρουν οι λαστιχαδες από μόνοι τους.

Δημοσ.

Φίλε έχω το Grande Punto sporting από το 2006 και το μόνο που χω πληρώσει είναι το ηλεκτρικό τιμόνι, κόστος 220 ευρώ. Το αμάξι οδηγικά είναι απίστευτο, στρίβει, φρενάρει και γενικά αν το πάρεις θα το ευχαριστηθεις. Έχω περάσει καί από Corsa, fiesta (σκουπίδια) πραγματικά το πουντακι είναι άλλη κατηγορία

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τα φώτα και γενικά τις λάμπες προκύπτουν θέματα γειωσεων. Έχω αλλάξει 2 φορές όλες τις λάμπες και έχω πάει 2 φορές σε ηλεκτρολόγο για γειωσεις. Εδώ το θέμα είναι πιο πολύ το τρέξιμο, κόστος συνολικό για αυτά 100 ευρώ, μέσα σε 10 χρόνια.

Πρόβλημα επίσης παρουσίασε η επαφή της ζώνης του οδηγού και χτυπούσε συνέχεια. Κόστος αλλαγής είναι 70 ευρώ, δεν νομίζω ότι αξίζει, απλώς το απενεργοποιήσα.

Γρύλος παραθύρου οδηγού, έσπασε ένα πλαστικό γρανάζι και δεν δούλευε. Αποτι είχα δει στο ebay υπήρχαν κιτ με τα γρανάζια μόνο, με μικρό κόστος. Καθώς βιαζόμουν όμως γιατί το παράθυρο ήταν ανοικτό και δεν έχω γκαραζ πήγα για αλλαγή ολοκλήρου του γρυλου. Κόστος στην φιατ και σε άλλα συνεργεία που ρώτησα 150 ευρώ. Τελικά πήρα το ανταλλακτικό oem από ένα συνεργείο και το έβαλα μόνος μου με 90 ευρώ, εύλογα με οδηγίες από youtube. 

Για τα στηρίγματα της ταζιερας επιβεβαιώνω κι εγώ ότι σπάνε/ ξεκουμπωνουν. Δεν έχω κάνει κάτι για αυτό, τα επανατοποθετώ απλως όπως να ναι.

Τιμόνι και λεβιές έχουν μια δερματίνη η  οποία φυσικά έχει ξεφτισει λίγο σε σημεία που πιάνονται περισσότερο.

Συμπεράσματα: κοίτα προς το 1.4 γιατί το 1.2 δεν ξέρω πόσο τραβάει. Εμένα το 1.4 μου φάνηκε οριακό για το βάρος του αυτοκινήτου. Βέβαια το τέλος κυκλοφορίας αλλάζει σε αυτή την περίπτωση λέει αντι για 130 θα δίνεις 250 ευρώ περίπου.

Μεγάλυτερο ρόλο παίζει η συντήρηση και το ιστορικό του αυτοκινήτου. Σαν αυτοκίνητο είναι καλό. Θα έλεγα μια  κατηγορία πάνω από αυτά που θεωρουνται αντίστοιχα (corsa, fiesta, σοβαρά??). Με το bravo που είναι η μεγαλύτερη κατηγορία, η βασική τους διαφορά είναι μόνο στον χώρο του πορτ μπαγκαζ. Το θέμα είναι πόσο το έχει κακομεταχειριστει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Τσέκαρε το οπωσδήποτε με δικό σου μηχανικό για τρακάρισματα ή άλλα προβλήματα.

Επεξ/σία από Talos82

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...