God Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 31 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Βεβαια ξερεις πως οι περισσοτεροι δεν εχουν μεταφορικα οποτε δεν μπορεις να τους πεις πως σε φεσωσαν Φυσικά και μπορείς. Τους λες πως έχεις βάλει χωριστές παραγγελίες για κάποιο λόγο και, αφού έχεις πληρώσει τα μεταφορικά της κάθε παραγγελίας (που είναι στην τιμή, δωρεάν-ξεδωρεάν), υποχρεούται να τις στείλουν χωριστά, ως οφείλουν. Όχι να τις μαζεύουν για να γλυτώσουν αυτοί χρήματα από τα μεταφορικά και να την φας εσύ στο τελωνείο. Από την στιγμή που καταθέτεις χωριστές παραγγελίες, μία χαρά μπορείς να τις ακυρώσεις αν τις στείλει όλες με ένα tracking. Δεν το δικαιούται, ούτε καν επιτρέπεται να βάλει το ίδιο tracking σε πάνω από μία χωριστή παραγγελία κανονικά.
Dynamics Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 Στις 5/5/2019 στις 5:28 ΜΜ, makhs5 είπε Η τα εχει μπερδεψει απο τις πολλες παραγγελιες και εχασε το μπουσουλα.. Η ειναι απατεωνας.. Θα δειξει εστειλα μνμ αλλα απαντηση δεν πηρα :p
makhs5 Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 12 λεπτά πριν, Dynamics είπε εστειλα μνμ αλλα απαντηση δεν πηρα 😛 Δεν απαντανε παντα την επομενη μερα παντως να ξερεις..
Dynamics Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 28 λεπτά πριν, makhs5 είπε Δεν απαντανε παντα την επομενη μερα παντως να ξερεις.. δλδ?χρονια που αγοραζω απο αλι ειχα αμεση απαντηση!εκτος αν θες να πεις λογο ογκου παραγγελιας
makhs5 Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 Δημοσ. 6 Μαΐου 2019 3 λεπτά πριν, Dynamics είπε δλδ?χρονια που αγοραζω απο αλι ειχα αμεση απαντηση!εκτος αν θες να πεις λογο ογκου παραγγελιας Ακριβως. Οσοι εχουν τοσες παραγγελιες και ποσοι απο αυτους τους στελνουν μυνηματα, μονο αυτο σκεψου 1
Dynamics Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 3 ώρες πριν, makhs5 είπε Ακριβως. Οσοι εχουν τοσες παραγγελιες και ποσοι απο αυτους τους στελνουν μυνηματα, μονο αυτο σκεψου ναι οντως ειναι λογικο!αφου το εστειλε παντως παλι καλα :p 1
Salvation81 Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 7 ώρες πριν, God είπε Φυσικά και μπορείς. Τους λες πως έχεις βάλει χωριστές παραγγελίες για κάποιο λόγο και, αφού έχεις πληρώσει τα μεταφορικά της κάθε παραγγελίας (που είναι στην τιμή, δωρεάν-ξεδωρεάν), υποχρεούται να τις στείλουν χωριστά, ως οφείλουν. Όχι να τις μαζεύουν για να γλυτώσουν αυτοί χρήματα από τα μεταφορικά και να την φας εσύ στο τελωνείο. Από την στιγμή που καταθέτεις χωριστές παραγγελίες, μία χαρά μπορείς να τις ακυρώσεις αν τις στείλει όλες με ένα tracking. Δεν το δικαιούται, ούτε καν επιτρέπεται να βάλει το ίδιο tracking σε πάνω από μία χωριστή παραγγελία κανονικά. Φυσικα και μπορεις να ζητησεις refund και ολα τα συνναφη, εντωμεταξυ θα εχεις περιμενει 2-3 μηνες να ερθει το πακετο και μετα θα το ξαναπαραγγειλεις........ Εμενα πχ μου εστειλε προσφατα πωλητης 2 παραγγελιες με 2 διαφορετικους κωδικους (οχι βεβαια tracking) και ηρθαν στην ΙΔΙΑ συσκευασια......Δεν νομιζω ακομα και τα 22ε να ξεπερνουσαν οτι θα περιμενα αλλους 2-3 μηνες για αυτα παντως....
God Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 2 ώρες πριν, Salvation81 είπε Φυσικα και μπορεις να ζητησεις refund και ολα τα συνναφη, εντωμεταξυ θα εχεις περιμενει 2-3 μηνες να ερθει το πακετο και μετα θα το ξαναπαραγγειλεις........ Εμενα πχ μου εστειλε προσφατα πωλητης 2 παραγγελιες με 2 διαφορετικους κωδικους (οχι βεβαια tracking) και ηρθαν στην ΙΔΙΑ συσκευασια......Δεν νομιζω ακομα και τα 22ε να ξεπερνουσαν οτι θα περιμενα αλλους 2-3 μηνες για αυτα παντως.... Νομίζω δεν καταλαβαινόμαστε. Δεν ζητάς refund μετά από 3 μήνες αλλά επί τόπου με το που δεις ίδιους αριθμούς αποστολής. Αν ζητήσεις refund όταν φτάσουν τελωνείο, 100% δεν θα δικαιωθείς. Δεν μπορείς να ζητήσεις refund για λόγους τελωνείου και ο arbitrator πολύ δύσκολα θα δεχθεί πως εσύ δεν θα πλήρωνες αν τα έστελνε χωριστά. Αυτός θα δει πως το δέμα έχει κολλήσει τελωνείο ή πως παρέλαβες και πλήρωσες τελωνείο και εσύ "γκρινιάζεις" για τα έξοδα, και απλά θα σου πει πως το τελωνείο είναι δική σου υπόθεση (που έτσι είναι). Οπότε είτε θα κάνεις αμέσως ένσταση επειδή σου συγχώνευσε παραγγελίες δίχως δική σου έγκριση, ή θα υποστείς όλες τις τυχόν συνέπειες αδιαμαρτύρητα μετά, δεν θα έχεις ελπίδα να νικήσεις dispute. Επί του θέματος τώρα, τα tracking σας δούλεψε κανένα; Γιατί εμένα βγάζει ακόμη πως απλά έχει δημιουργήσει tracking αλλά δεν έχει στείλει τίποτα. Βάλτε τα tracking σας στο https://www.17track.net/en και δείτε τι βγάζει (αν βγάλει απάντηση στα Κινέζικα, Google Translate).
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 4 ώρες πριν, God είπε Επί του θέματος τώρα, τα tracking σας δούλεψε κανένα; Γιατί εμένα βγάζει ακόμη πως απλά έχει δημιουργήσει tracking αλλά δεν έχει στείλει τίποτα. Βάλτε τα tracking σας στο https://www.17track.net/en και δείτε τι βγάζει (αν βγάλει απάντηση στα Κινέζικα, Google Translate). 2019-05-06 12:02 Οι εντολές εφοδιαστικής έχουν δημιουργηθεί.
Salvation81 Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 Δημοσ. 7 Μαΐου 2019 12 ώρες πριν, God είπε Νομίζω δεν καταλαβαινόμαστε. Δεν ζητάς refund μετά από 3 μήνες αλλά επί τόπου με το που δεις ίδιους αριθμούς αποστολής. Αν ζητήσεις refund όταν φτάσουν τελωνείο, 100% δεν θα δικαιωθείς. Δεν μπορείς να ζητήσεις refund για λόγους τελωνείου και ο arbitrator πολύ δύσκολα θα δεχθεί πως εσύ δεν θα πλήρωνες αν τα έστελνε χωριστά. Αυτός θα δει πως το δέμα έχει κολλήσει τελωνείο ή πως παρέλαβες και πλήρωσες τελωνείο και εσύ "γκρινιάζεις" για τα έξοδα, και απλά θα σου πει πως το τελωνείο είναι δική σου υπόθεση (που έτσι είναι). Οπότε είτε θα κάνεις αμέσως ένσταση επειδή σου συγχώνευσε παραγγελίες δίχως δική σου έγκριση, ή θα υποστείς όλες τις τυχόν συνέπειες αδιαμαρτύρητα μετά, δεν θα έχεις ελπίδα να νικήσεις dispute. Επί του θέματος τώρα, τα tracking σας δούλεψε κανένα; Γιατί εμένα βγάζει ακόμη πως απλά έχει δημιουργήσει tracking αλλά δεν έχει στείλει τίποτα. Βάλτε τα tracking σας στο https://www.17track.net/en και δείτε τι βγάζει (αν βγάλει απάντηση στα Κινέζικα, Google Translate). Εσυ δεν καταλαβαινεις πως μπορει να σου στειλει 2 νουμερα αποστολης και να τα βαλει στο ιδιο κουτι.
God Δημοσ. 8 Μαΐου 2019 Δημοσ. 8 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Salvation81 είπε Εσυ δεν καταλαβαινεις πως μπορει να σου στειλει 2 νουμερα αποστολης και να τα βαλει στο ιδιο κουτι. Αυτό το καταλαβαίνω αλλά δεν θεώρησα πως χρειάζεται σχολιασμό. Είναι προφανώς συμπεριφορά απατεώνα που κοροϊδεύει και εσένα και το σύστημα. Τότε τα νούμερα προφανώς είναι εντελώς ψεύτικα. Όσο για το ένα που είναι πραγματικό, αν σταματήσει τελωνείο, δυστυχώς την έφαγες. Δεν θα σε δικαιώσει ο arbitrator για τελωνειακά έξοδα, αν προκύψουν. Εμείς τουλάχιστον σχολιάζουμε πιο "φυσιολογικές" καταστάσεις που στέλνει πολλαπλές παραγγελίες με το ίδιο tracking και μπορείς να τις προσβάλλεις επί τόπου με το που το δεις, όχι αν είναι τόσο απατεώνας πια που δίνει ψεύτικα tracking στο σύστημα για να φανεί πως στέλνει τις παραγγελίες χωριστά, ως οφείλει, αλλά τις ενώνει για να τα κονομήσει. Αν πέσεις σε τέτοιο απατεώνα, το μόνο που μπορείς να κάνεις για να αντισταθμίσεις την ζημιά που σου προκάλεσε είναι να βάλεις πως δεν παρέλαβες κάποια από τα δέματα και να ζητήσεις αποζημίωση (εφόσον δεν είναι λειτουργικό το tracking - αν είναι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα εφόσον δεν το κάνεις τις πρώτες μέρες κατά την αποστολή). Ή μπορείς απλά να του ρίξεις αρνητική αξιολόγηση. Στο Aliexpress οι αρνητικές τους πονάνε πάρα πολύ. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2019 από God
Salvation81 Δημοσ. 8 Μαΐου 2019 Δημοσ. 8 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, God είπε Αυτό το καταλαβαίνω αλλά δεν θεώρησα πως χρειάζεται σχολιασμό. Είναι προφανώς συμπεριφορά απατεώνα που κοροϊδεύει και εσένα και το σύστημα. Τότε τα νούμερα προφανώς είναι εντελώς ψεύτικα. Όσο για το ένα που είναι πραγματικό, αν σταματήσει τελωνείο, δυστυχώς την έφαγες. Δεν θα σε δικαιώσει ο arbitrator για τελωνειακά έξοδα, αν προκύψουν. Εμείς τουλάχιστον σχολιάζουμε πιο "φυσιολογικές" καταστάσεις που στέλνει πολλαπλές παραγγελίες με το ίδιο tracking και μπορείς να τις προσβάλλεις επί τόπου με το που το δεις, όχι αν είναι τόσο απατεώνας πια που δίνει ψεύτικα tracking στο σύστημα για να φανεί πως στέλνει τις παραγγελίες χωριστά, ως οφείλει, αλλά τις ενώνει για να τα κονομήσει. Αν πέσεις σε τέτοιο απατεώνα, το μόνο που μπορείς να κάνεις για να αντισταθμίσεις την ζημιά που σου προκάλεσε είναι να βάλεις πως δεν παρέλαβες κάποια από τα δέματα και να ζητήσεις αποζημίωση (εφόσον δεν είναι λειτουργικό το tracking - αν είναι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα εφόσον δεν το κάνεις τις πρώτες μέρες κατά την αποστολή). Ή μπορείς απλά να του ρίξεις αρνητική αξιολόγηση. Στο Aliexpress οι αρνητικές τους πονάνε πάρα πολύ. Μα αυτο σου εξηγω, σε τετοιες περιπτωσεις περιμενεις 2-3 μηνες για κατι, δυσκολο να περιμενεις αλλους 2-3 μηνες προκειμενου να γλυτωσεις το τελωνειο. Εμενα αυτο μου εχει γινει πολλες φορες, 2-3 νουμερα πανω στο ιδιο πακετο. Αλλα δεν ειναι tracking νουμερα, δεν μιλαω για συστημενα πακετα αλλα για απλα. Οποτε εκει βλεπεις τι εγινε μονο αν σου ερθουν σπιτι η μπουν τελωνειο και κρατηθουν. Τουλαχιστον παντως οσες φορες μου εχει συμβει ειναι με φτηνα πακετα που και 2-3 μαζι δεν ξεπερνανε τα 22ε. Η λυση οπως εχω πει για να μην γινεται αυτο με ακριβα πακετα ειναι παραγγελιες απο τον ιδιο πωλητη μονο 1-2 μερες μετα αφοτου εχει φυγει μια παραγγελια. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2019 από Salvation81
GeorgeP. Δημοσ. 8 Μαΐου 2019 Δημοσ. 8 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Μια ερωτηση απο μενα τι τιμη σας εμφανιζει; εμενα λεει 10$ το τεμαχιο Edit : Μολις ειδα οτι δεν ειναι πλεον διαθεσιμο Sorry, this item is no longer available! Επεξ/σία 8 Μαΐου 2019 από GeorgeP.
xaratsi Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δημοσ. 11 Μαΐου 2019 Δεν ανοιγω νεο θεμα, κι αλλο σακιδιο στα 1,90e: https://www.aliexpress.com/item/1000008356374.html 3 1
chrisk Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Μια εβδομάδα πάντως μετά την δημιουργία των tracking numbers δεν έχουν κουνηθεί καθόλου! Πολύ φοβάμαι ότι απλά τα εξέδωσε από το site και τα έβαλε στις παραγγελίες να φαίνονται αλλά ποτέ δεν έστειλε ή θα στείλει κάτι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις