Προς το περιεχόμενο

Sony.gr και εμπειρίες από την επαφή μαζί τους


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  Η μέχρι τώρα εμπειρία μου από την επαφή με την επίσημη αντιπροσωπεία της Sony.gr , χάριν προβλήματος που προέκυψε στο κινητό μου τηλέφωνο , ενα Xperia XA1 ultra ( G3212 ) , το οποίο βρίσκεται ακόμη και σήμερα εντός εγγύησης , με πρόβλημα στην λειτουργία του .

  Τα γράφω και εδώ διότι είτε έχετε κινητό η φωτογραφική μηχανή θα απευθυνθείτε στο ίδιο σημείο . 

  Οι παρατηρήσεις μου ως τώρα , με έναρξη τις 09/11/2018 . 

  Για την πιστοποίηση η όχι του όποιου προβλήματος προκύψει στην συσκευή σας , αρμόδιοι είναι μόνον η επίσημη αντιπροσωπεία και δεν μπορεί να είναι κανένας άλλος . Εφόσον λοιπόν αποφανθούν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα , δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε απολύτως . Για παράδειγμα δεν μπορείτε να πάρετε βεβαίωση από εξωτερικό ας πούμε τεχνικό , ο οποίος να βεβαιώνει το τυχόν πρόβλημα . Στην δική μου περίπτωση , εγώ , οι οικείοι μου αλλά και αρκετοί συνεργάτες και φίλοι έχουν δεί το πρόβλημα της συσκευής με τα μάτια τους , αλλά η επίσημη αντιπροσωπεία δεν το βλέπει . 

   Αξίζει να προσέξετε το εξής , ότι δλδ δεν υπάρχει πιστοποιημένος τρόπος παράδοσης της συσκευής σας . Η συσκευή θα παραδοθεί με έναν πρόχειρο οπτικό έλεγχο σε ότι αφορά την εξωτερική της κατάσταση , θα σημειωθεί γραπτά για το τυπικό μέρος και ότι σας επιστραφεί και σε όποια κατάσταση είναι δικό σας . Συγκεκριμένα τους παρέδωσα την συσκευή μου , η όποια ήταν ολοκαίνουργια σε βαθμό που αν την τοποθετούσαμε ξανά στην βιτρίνα προς πώληση κανείς απολύτως δεν θα καταλάβαινε πως πρόκειται για μεταχειρισμένη συσκευή . 

  Παρόλαυτα σε μια από τις πολλές επισκέψεις που είχε προς το service ,  την μία απ' αυτές επέστρεψε με φουσκωμένο όλο το πίσω μέρος , από τις συνεχείς αποσυναρμολογήσεις . Ήταν κάτι ευδιάκριτο αφού η πίσω πλευρά ήταν απολύτως λεία και επίπεδη από την κατασκευή του . Επέστρεψε και πάλι πίσω , είπαν πως αντικατέστησαν την πλάτη με καινούργια , εγώ σας λέω πως δεν έγιναν ποτέ κάτι τέτοιο , όμως όπως είπα και στην αρχή είναι ο λόγος σας ενάντια στον δικό τους .

   Δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να σας προτείνουν να αντικαταστήσουν την συσκευή με άλλη καινούργια η να σας την αποζημιώσουν . Η συσκευή σας θα πηγαίνει και θα έρχεται προς το επίσημο service , η δική μου έφτασε αισίως τις έξι φορές , σε έναν ατελείωτο κύκλο ο οποίος φυσικά θα κλείσει μοιραία με την πάροδο της εγγύησης . Σαφώς θα σας αντικαταστήσουν όποια και όσες φορές χρειαστεί εξαρτήματα . 

   Εννοείται φυσικά πως η όποια επικοινωνία μαζί τους , είναι ευγενική , έχει επαγγελματικό αέρα , όμως παραμένει αναποτελεσματική . Παραμένει αναποτελεσματική διότι η κάθε επίσκεψη στο service λόγω βλάβης η κακής λειτουργίας της συσκευής , κάτι για το οποίο δεν ευθυνεσθε εσείς φυσικά , διαρκεί από ημέρες έως και έναν μήνα με ότι αυτό συνεπάγεται . Δλδ στην δική μου περίπτωση έπρεπε να έχω δύο συσκευές , μία κανονική και μια ακόμη για την περίπτωση που χαλάσει η πρώτη . 

   Προς τιμήν της η Huawei , πριν τρία χρόνια περίπου , την πρώτη φορά μου αντικατέστησε την συσκευή με μία ολοκαίνουργια και την δεύτερη μου την αποζημίωσε πλήρως αφού το μοντέλο είχε βγεί από την κυκλοφορία και όλα αυτά σε διάστημα λιγότερο από δύο έτη .

   Επίσης να σημειώσετε πως παρόλο που το ζήτησα και μάλιστα γραπτά δεν επικοινώνησαν μαζί μου τηλ ώστε να τους δώσω τις λεπτομέρειες του προβλήματος που αντιμετώπιζα , ώστε να γίνει πιο συγκεκριμένος ο έλεγχος πριν επιστραφεί η συσκευή .

  Σημειώστε πως είναι αδύνατον να επικοινωνήσετε με την ίδια την εταιρεία , την έδρα της δλδ ώστε να υποβάλλετε παράπονα κλπ . Παρόλη την βοήθεια που μου έδωσαν φίλοι εδώ μέσα στο insomnia , τους οποίους ευχαρίστησα φυσικά , παρόλο που βρήκαμε τελικά διεύθυνση ώστε να αποστείλουμε παράπονα , ήρθε βεβαίωση παραλαβής της επικοινωνίας , η οποία φυσικά οδηγήθηκε πίσω στην εδώ επίσημη αντιπροσωπεία χωρίς ποτέ να έρθει απάντηση από εκεί που έπρεπε .

   Επίσης σημαντικό ότι οι ίδιοι δεν έχουν ουσιαστικά δικό τους πραγματικά service , αλλά έναν συνεργάτη , οι ίδιοι δε σαν επίσημη αντιπροσωπεία δεν πρόκειται να δουν ποτέ την συσκευή σας , σε ότι αφορά τα τηλέφωνα .

   Παρόλο που ρώτησα , αν δλδ τα εξαρτήματα που αντικαταστάθηκαν με καινούργια εντός της εγγύησης , καλύπτονται με εκ νέου εγγύηση , η απάντηση που πήρα ήταν ότι εφόσον η συσκευή έχει ακόμη υπόλοιπο εγγύησης δεν υφίσταται λόγος για κάτι περισσότερο .

   Αν θα ξαναγόραζα Sony ....... σίγουρα όχι , όμως δεν είναι τόσο απλοϊκή η απάντηση , διότι έχει να κάνει με την αποτελεσματικότητα της εγγύησης , ποιον καλύπτει τελικά , πως είναι δυνατόν περισσότεροι από πέντε άνθρωποι να βλέπουμε ένα πρόβλημα ενώ εκείνοι δεν το βλέπουν κλπ .

   

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν κέρδιζα ένα προϊόν sony σε κάποια από τις ... λοταρίες που παίρνουμε μέρος όλοι, θα έμπαινε αγγελία σφραγισμένο για να πωληθεί και με τα χρήματα να αγοραστεί κάτι άλλο . 

Φυσικά και δεν θα αγόραζα ποτέ , τίποτε sony. 

Σχετικά με τη φωτογραφία, αν κυριαρχούσε στην αγορά και υπήρχαν μόνο sony φωτογραφικές κάποια στιγμή, θα εγκατέλειπα το χόμπυ οριστικά.  

(Δεν πιστεύω ότι θα συμβεί , απεναντίας, πιστεύω ότι κάποια στιγμή οι φωτογραφικές της θα έχουν την τύχη των vaio  ) . 

Η λίστα με τις εταιρείες που αγόρασε η sony και τις έθαψε , είναι αρκετά μεγάλη. 

Ericson , Minolta ...

Επεξ/σία από Dr_73
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειχα ποτε θεμα με την Sony (εχω δυο καμερες ψηφιακες και οι δυο Sony αλλα και αλλα προιοντα παλαιοτερα) αλλα αν αντιμετωπιζα κακο after sales υποστηριξη θα αλλαζα αρδην αποψη.

Πρεπει πανω απο ολα να προστατευουμε τον εαυτο μας και να μην εχουμε παρωπιδες με τις εταιριες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γενικές γραμμές, είναι σε ποιον τεχνικό θα πέσεις. Υπάρχουν αυτοί που κάνουν αγγαρεία, υπάρχουν και αυτοί που το πέρνουν στα σοβαρά και θα σε πάρουν και τηλέφωνο να σου εξηγήσουν ή να μάθουν πληροφορίες. Η προηγούμενη μου δουλειά ήταν τεχνικός σε μεγάλη αλυσίδα. Έχω δεί απο όλα τα είδη, απο ένα παιδί (σύμπτωση με Sony κινητό σε άριστη εξωτερική κατάσταση) να έχει πρόβλημα και να μη το φτιάχνουν, και τελικά (μετά απο μήνες) να μας κάνουν έγκριση πίστωσης για να πάρει άλλο και να βάζει τα κλάμματα απο την συγκίνηση, μέχρι έναν που είχε το πιο χτυπημένο κινητό που έχω δεί ποτέ και να περιμένουμε να του βγάλουνε κόστος, αλλά αυτοί να του το αλλάζουν με συνοπτικές διαδικασίες. 

Δεν υπάρχει λογική και μοτίβο σε κάποια πράγματα. Μπορεί να βλέπεις ένα πρόβλημα αλλά αυτό που θα το αναλάβει για επισκευή να θεωρήσει ότι δεν είναι τίποτα και να το στείλει πίσω. Ή να μην έχει τίποτα η συσκευή και να σου κάνουν αντ/ση σε τρία - τέσσερα εξαρτήματα προοληπτικά. Επίσης, δεν υπάρχει κάποιος τρόπος για προστασία απο εξωτερικές φθορές, παρά μόνο το να σου δώσουν ένα έγγραφο παραλαβής της συσκευής με την περιγραφή της εξ. κατάστασης αλλά και υπογραφές δική σου και του καταστήματος. Αν δείς το παραμικρό κατευθείαν άρνηση παραλαβής και καταγγελία. Ακόμα, πάντα απόδειξη με τι εξαρτήματα έχουν αλλαχθεί και τι εργασίες έγιναν. Τα καινούργια έχουν έξι μήνες εγγύηση τα μεταχειρισμένα τρείς. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω σε μια επαφη που ειχα με service της sony το οποιο δεν συνεργαζεται πλεον την ts solution ηταν οταν ενα κινητο xcompact του αδελφου μου επαψε να λειτουργει η type c θυρα,στην αρχη δεν ειχε επαφη με υπολογιστη και usb και μετα επαψε να φορτιζει τελειως.

αυτη χαλασε απο τον ιδιο διοτι του καρφωνε ανταπτορα απο micro usb και το φορτιζε και στο αμαξι οποτε ανταπτορας και κραδασμοι την χαλασανε.

το πηγα εγω με τα χαρτια στο μαγαζι και σε 60 λεπτα το πηρα πισω με αυτη αλλαγμένη στην εγγύηση.

η εμπειρια μου θετικη μεχρι στιγμης.

δεν θεωρώ ψευτη τον φιλο παραπανω αλλα εμενα (τον αδελφο μου) τυχερο που η δουλεια εγινε (αδικα ) προς ωφελος του και εκπληξη μου.

αυτη τη στιγμη εχω εγω ενα xz1 το οποιο εχει καποια σημαδια μετα απο 1,5 χρονο στην οθονη που φαινονται αμυδρά σε λευκο φοντο,εχω κανει κινηση και επικοινωνησει μεσο email με την εταιρεία και μου εδωσε αυτο το pdf για να το παω σε ενα μαγαζι να ξεκινησει διαδικασια εγγυησης.

βαριεμε υπερβολικα ομως και το εχω αφησει,αλλα θα το παω καποια στιγμη μπας και ,για να δουμε εγω θα πέσω σε καλο τεχνικο;

υ.γ σε οτι εχω χρειαστει σε εγγυηση παντα συμπεριφερομαι διχως νευρα στον υπαλληλο χαλαρα και βαση προγράμματος-οριστε τα χαρτια εχει αυτο και αυτο και φευγω και γενικα εχω φανει τυχερος μεχρι τωρα.   

 

   

SERVICE LIST - GR.EN.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι να μη χρειαστεί να απευθυνθείς σε service/αντιπροσωπεία γιατί ότι εταιρεία και να είναι θα υπάρχουν παραδείγματα με κακή/ελλιπή εξυπηρέτηση.

Κι αφού μιλάμε για φωτογραφικές μηχανές, μέχρι πρόσφατα είχα 2 της Sony που δουλεύουν ακόμη σα να είναι του κουτιού, η μία έκλεισε αισίως τα 12 έτη. Και γι'αυτό πήρα πρόσφατα και την τρίτη Sony. Το service ξέρω που πέφτει από μια τηλεόραση που είχα. Επισκευάστηκε στην εγγύηση, αλλά Sony τηλεόραση δεν ξαναπήρα.

Αντιθέτως, μία μόνο Nikon πέρασε από τα χέρια μου, χρειάστηκε να πάει στο service, υποτίθεται ότι λύθηκε το πρόβλημα, αλλά μετά από 6 μήνες (εκτός εγγύησης πλέον) ξαναεμφανίστηκε το ίδιο πρόβλημα. Η αντιπροσωπεία έκανε την πάπια κι εγώ δεν θα ξαναπάρω ποτέ ξανά Nikon.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikko_ είπε

 

Αντιθέτως, μία μόνο Nikon πέρασε από τα χέρια μου, χρειάστηκε να πάει στο service, υποτίθεται ότι λύθηκε το πρόβλημα, αλλά μετά από 6 μήνες (εκτός εγγύησης πλέον) ξαναεμφανίστηκε το ίδιο πρόβλημα. Η αντιπροσωπεία έκανε την πάπια κι εγώ δεν θα ξαναπάρω ποτέ ξανά Nikon.

Ποια nikon και τι θέμα σου έβγαλε;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, stelios18120 said:

Ποια nikon και τι θέμα σου έβγαλε;

Μια Coolpix P510. Ξεκίνησε με ένα θόρυβο στο zoom, μετά δεν έκλεινε τελείως ο φακός και στο τέλος δεν άνοιγε καθόλου (η μηχανή).

Πήγε service, η επισκευή πήρε πάνω από 2 μήνες και λίγο μετά ξαναπαρουσίασε τα ίδια. Εκτός εγγύησης πλέον δεν είχε νόημα να την ξανα-επισκευάσω γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα ξανάκανε τα ίδια. Την πέταξα 2,5 χρόνια μετά την αγορά και με λιγότερα από 1000 κλικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, nikko_ είπε

Μια Coolpix P510. Ξεκίνησε με ένα θόρυβο στο zoom, μετά δεν έκλεινε τελείως ο φακός και στο τέλος δεν άνοιγε καθόλου (η μηχανή).

Πήγε service, η επισκευή πήρε πάνω από 2 μήνες και λίγο μετά ξαναπαρουσίασε τα ίδια. Εκτός εγγύησης πλέον δεν είχε νόημα να την ξανα-επισκευάσω γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα ξανάκανε τα ίδια. Την πέταξα 2,5 χρόνια μετά την αγορά και με λιγότερα από 1000 κλικ.

     Οι bridge cameras έχουν όλες ένα συγκεκριμένο θέμα στο μηχανισμό του φακού , εφόσον μάλιστα διαθέτουν υποδοχή για ανταπτορα που να δεχθεί φίλτρο καλό είναι να μπαίνει διότι  προστατεύει σε μεγάλο βαθμό τον μηχανισμό από σκόνες βρωμιές που θα μπουν έτσι κι' αλλιώς από τα πλευρά εκεί που αφήνει κενά ο φακός όταν προεκτείνεται . Η επισκευή του σε τέτοια περίπτωση κρίνεται ασύμφορη αφού είναι μονοκόμματο μπλοκ , αρκετά ακριβό .

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα ήθελα να φω πόσα κλικ έκανε η μακροβιότερη rx100 ... ή κάτι rx1 ... που ξεπερνούν σε κόστος τις περισσότερες επαγγελματικές full frame ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν κατάλαβα, την τελευταία 3ετία σου έβγαλαν πρόβλημα, 1 Huawei, έγινε αντικατάσταση και σου ξανάβγαλε πρόβλημα (!) και τώρα σου βγαλε 5 φορές πρόβλημα το σονυ? Το ίδιο πρόβλημα (πουθ δεν επισκευάστηκε ή διαφορετικά προβλήματα)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, xgol είπε

Εγώ δεν κατάλαβα, την τελευταία 3ετία σου έβγαλαν πρόβλημα, 1 Huawei, έγινε αντικατάσταση και σου ξανάβγαλε πρόβλημα (!) και τώρα σου βγαλε 5 φορές πρόβλημα το σονυ? Το ίδιο πρόβλημα (πουθ δεν επισκευάστηκε ή διαφορετικά προβλήματα)?

     Καλησπέρα σας , το Huawei ήταν μία παλιότερη αγορά και το οποίο παρουσίασε πρόβλημα στην λειτουργία του δύο φορές σε διάστημα λιγότερο των δύο ετών . Την πρώτη φορά η συσκευή αντικαταστάθηκε με καινούργια ίδια , η συσκευή αυτή με την σειρά παρουσιάσε κι' αυτή πρόβλημα και αποζημιώθηκε λόγω παρέλευσης του μοντέλου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...