Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι λογικό να να μην βγαίνει νόημα από όλα αυτά που γράφουμε γιατί ο καθένας έχει τη δικιά του άποψη και για αυτό υπάρχουν τόσα πολλά είδη αυτοκινήτων για τον καθένα είναι κάτι διαφορετικό αυτό που του ταιριάζει.

Αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι η εμπειρία που είχα με τρια χρονιά αυτοκίνητο πετρελαίου και με τρία χρόνια περίπου υβριδικού αυτοκινήτου.

Με ενδιαφέρει και τι παίζει με το φυσικό αέριο Σαφώς ποτέ δεν είμαστε απόλυτη σε οτιδήποτε Και είμαστε ανοιχτοί να μάθουμε.

  • Like 1
  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, minus_gr είπε

Ήταν για 18.000, καταναλώσεις αυτές που ανακοινώνονται από το εργοστάσιο (& αλλο ενα σενάριο +1 lt). Tιμές αυτοκινήτων από το gocar.

Εννοείται οτι δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικά για τον καθένα.Αυτό που ήθελα πιο πολύ να δεί ο φίλος που σκέφτεται την αγορά είναι οτι κάνει λίγα χιλιόμετρα για να πάει σε πετρέλαιο.

Ομολογώ πάντως οτι δεν εχω καταλάβει τι ακριβώς ψάχνει ο φίλος για να πώ τη γνώμη μου (το thread ανοιχτηκε για να τον βοηθήσουμε με την αγορα)

Θα απαντησω.....

αυτη τη στιγμη με 10 ευρω κανω το πολυ 80 χιλιομετρα με ενα αμαξι που απλα ΔΕΝ το χαιρομαι..!

Η υπερβολικη καταναλωση ( τουλαχιστον για τα δικα μου μετρα ) ειναι αποτρεπτικη στο να κανω την παραμικρη αποσταση και εν τελη καταληγω να δινω περιπου 120 ευρω το μηνα σε βενζινες για να πηγαινω απο τα βριλησσια στο χαλανδρι και ξανα πισω και μια στο τοσο και καμμια εξορμηση στο μακρυνο μαρουσι η χολαργο. Για γελια δλ...

Ψαχνω λοιπον οτι πιο οικονομικο μπορω να εχω σαν αυτοκινητο με βασικο σκοπο να κινουμαι κυριως εντος πολης *** ! Προφανως αν εχω ενα οικονομικο αυτοκινητο ομως με ενδιαφερουν κ οι πιο απομακρυσμενες μετακινησεις τις οποιες επι του παροντος αποφευγω λογω εξοδων!

Δημοσ.
8 ώρες πριν, giantzeron είπε

Θα απαντησω.....

αυτη τη στιγμη με 10 ευρω κανω το πολυ 80 χιλιομετρα με ενα αμαξι που απλα ΔΕΝ το χαιρομαι..!

Η υπερβολικη καταναλωση ( τουλαχιστον για τα δικα μου μετρα ) ειναι αποτρεπτικη στο να κανω την παραμικρη αποσταση και εν τελη καταληγω να δινω περιπου 120 ευρω το μηνα σε βενζινες για να πηγαινω απο τα βριλησσια στο χαλανδρι και ξανα πισω και μια στο τοσο και καμμια εξορμηση στο μακρυνο μαρουσι η χολαργο. Για γελια δλ...

Ψαχνω λοιπον οτι πιο οικονομικο μπορω να εχω σαν αυτοκινητο με βασικο σκοπο να κινουμαι κυριως εντος πολης *** ! Προφανως αν εχω ενα οικονομικο αυτοκινητο ομως με ενδιαφερουν κ οι πιο απομακρυσμενες μετακινησεις τις οποιες επι του παροντος αποφευγω λογω εξοδων!

  Θα πιαστώ απο το "χαίρομαι" και θα πώ οτι απο τότε που συνυπάρχω με το μεταλικό κουτι με μοτερ μπαταρίες και ρόδες που λεγεται C-HR χαίρομαι πραγματικά πάλι το αυτοκίνητο. Και όταν λέω χαίρομαι εννοώ οτι επανήλθε στη καθημερινότητα μου η πρόταση "παμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο" κάτι που ήταν απαγορευτικό με το προηγούμενο όχι μόνο λόγω κατανάλωσης αλλα κυρίως λόγω οδηγικής εμπειρίας. Ο συνδιασμός όλων λοιπόν είναι αυτό που μας οδηγει στο ποιό είναι το ιδανικό  κουτί για τον καθένα, ειτε αυτο κινειται με μπαταρία είτε με αμμοχάλικο.
   Τι να το κάνεις αν κινειται με Φ.Α. και καιει 50 λεπτα τα 100 χλμ αλλα είναι σαν fiat multipla; Επίσης καταλαβαίνω οτι κάποιους δεν τους νοιάζει το πόσο καίει ενα αμάξι γιατι νταξ, ειναι πολλά τα λεφτα, αλλά εμένα με νοιάζει και προτιμώ να τα δίνω αλλου. Δηλαδη αυτοί που παίρνουν υβριδικα porche cayenne ή Audi Q8 για να  έχουν την επίλογη να χαλάνε λιγότερα σε καυσιμα και να τα δίνουν αλλού είναι στην κατηγορία των φτωχομπινεδων για κάποιον που έχει την scodara την octavia euro 4 diesel που καίει με 10ευρώ 15 λίτρα πετρέλαιο θέρμανσης στα 100 χλμ και πηγαίνει 170+ σταθερά παντου, αλλά στη άδεια έχει δηλώσει οτι μένει στην Κερατέα για να μπορεί να κλαφτεί οτι πεταχτηκε για μια σοβαρή δουλειά στο κέντρο αν τον σταματήσουν για να τον γράψουν για καυσαέρια. 
Αν θές κάτι οικονομικό για πόλη πας σε υβριδικό. Αν θες για μεγάλες αποστάσεις πας σε diesel. Ωραίο και το φυσικο αέριο αλλά έχει τους ίδιους περιορισμούς με το ηλεκτρικό προς το παρόν. Άντε δηλαδή να έχεις ενα μόνο αμάξι με φ.α. και να πεις οτι θες να πας ενα ταξίδι κάπου στα Βαλκάνια ρε φίλε εδω κοντά, η Ευρώπη γενικότερα  και να πρέπει να χαρτογραφήσεις που υπάρχουν πρατήρια. Απο εκει και πέρα παίρνεις αυτό που σου αρέσει και αυτό που θα χαίρεσαι περισσότερο για τους δικους σου λόγους κάθε φορά που θα μπαινεις μέσα. 

  • Like 3
Δημοσ.
9 hours ago, giantzeron said:

Θα απαντησω.....

αυτη τη στιγμη με 10 ευρω κανω το πολυ 80 χιλιομετρα με ενα αμαξι που απλα ΔΕΝ το χαιρομαι..!

Η υπερβολικη καταναλωση ( τουλαχιστον για τα δικα μου μετρα ) ειναι αποτρεπτικη στο να κανω την παραμικρη αποσταση και εν τελη καταληγω να δινω περιπου 120 ευρω το μηνα σε βενζινες για να πηγαινω απο τα βριλησσια στο χαλανδρι και ξανα πισω και μια στο τοσο και καμμια εξορμηση στο μακρυνο μαρουσι η χολαργο. Για γελια δλ...

Ψαχνω λοιπον οτι πιο οικονομικο μπορω να εχω σαν αυτοκινητο με βασικο σκοπο να κινουμαι κυριως εντος πολης *** ! Προφανως αν εχω ενα οικονομικο αυτοκινητο ομως με ενδιαφερουν κ οι πιο απομακρυσμενες μετακινησεις τις οποιες επι του παροντος αποφευγω λογω εξοδων!

Κατ'αρχάς να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους: 

8,2lt/100km μέσα στη πόλη (όπως είπες σε προηγούμενο μήνυμα) δεν είναι υπερβολική κατανάλωση για βενζινοκίνητο 12ετίας. Δε λέω ότι δεν υπάρχουν οικονομικότερα αυτοκίνητα (θα ήμουν τρελλός), αλλά για αυτό που είναι είναι μια χαρά κατανάλωση. Το πρόβλημα ειναι ότι κάνεις πολλά χλμ μέσα στη πόλη, όπως λες 15.000-20.000. 

Επίσης να είσαι σίγουρος ότι σε μακρινές μετακινήσεις η κατανάλωση θα είναι μικρότερη. Άλλο να κινείσαι Βριλήσσια-Χαλάνδρι-Χολαργό στη πήχτρα της Μεσογείων και της Κηφισίας ή τα στενά του Χαλανδρίου με τα αλλεπάλληλα STOP και τα φανάρια κι άλλο στην εθνική οδό. 

Από εκεί και πέρα λοιπόν, το ΦΑ είναι η πιο οικονομική λύση (και για τιμή κτήσης αλλά και για κόστος μετακίνησης, όσο παραμένει η τιμή εκεί που είναι). Ξεχνάς όμως (προς το παρόν ;;) επαρχία, Κρήτη, νησιά, κτλ. 

Τα υβριδικά είναι εκτός budget σου (εκτός αν μιλάμε για πολύ μικρό τύπου yaris) και από κόστος κτήσης και μετακίνησης είναι πάνω κάτω τα ίδια με ένα καινούριο diesel.

Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν, αποφασίζεις και παίρνεις. Απλά να ξέρεις ότι ότι και να αποφασίσεις αν κοιτάς συνέχεια τον δείκτη κατανάλωσης δεν πρόκειται να το χαρείς. 

  • Like 2
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, G.bar είπε

Τι να το κάνεις αν κινειται με Φ.Α. και καιει 50 λεπτα τα 100 χλμ αλλα είναι σαν fiat multipla;

Υπάρχει με ΦΑ και η Octavia που είναι αμάξι Όχι fiat.

Για τα υπόλοιπα θα συμφωνήσω και είναι στη κατηγορία που δεν με απασχολεί η κατανάλωση όποτε όλα μου τα αυτοκίνητα εκτός της ML είναι βενζίνες. 

Δυστυχώς τα υπόλοιπα που γράφεις δεν είναι αντικειμενικά αλλά προσωπικές απόψεις ,για να δικαιολογήσεις και την αγορά που έκανες 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikko_ είπε

Κατ'αρχάς να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους: 

8,2lt/100km μέσα στη πόλη (όπως είπες σε προηγούμενο μήνυμα) δεν είναι υπερβολική κατανάλωση για βενζινοκίνητο 12ετίας. Δε λέω ότι δεν υπάρχουν οικονομικότερα αυτοκίνητα (θα ήμουν τρελλός), αλλά για αυτό που είναι είναι μια χαρά κατανάλωση. Το πρόβλημα ειναι ότι κάνεις πολλά χλμ μέσα στη πόλη, όπως λες 15.000-20.000. 

Επίσης να είσαι σίγουρος ότι σε μακρινές μετακινήσεις η κατανάλωση θα είναι μικρότερη. Άλλο να κινείσαι Βριλήσσια-Χαλάνδρι-Χολαργό στη πήχτρα της Μεσογείων και της Κηφισίας ή τα στενά του Χαλανδρίου με τα αλλεπάλληλα STOP και τα φανάρια κι άλλο στην εθνική οδό. 

Από εκεί και πέρα λοιπόν, το ΦΑ είναι η πιο οικονομική λύση (και για τιμή κτήσης αλλά και για κόστος μετακίνησης, όσο παραμένει η τιμή εκεί που είναι). Ξεχνάς όμως (προς το παρόν ;;) επαρχία, Κρήτη, νησιά, κτλ. 

Τα υβριδικά είναι εκτός budget σου (εκτός αν μιλάμε για πολύ μικρό τύπου yaris) και από κόστος κτήσης και μετακίνησης είναι πάνω κάτω τα ίδια με ένα καινούριο diesel.

Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν, αποφασίζεις και παίρνεις. Απλά να ξέρεις ότι ότι και να αποφασίσεις αν κοιτάς συνέχεια τον δείκτη κατανάλωσης δεν πρόκειται να το χαρείς. 

Απο οσο ξερω ....αναφορικα με μερη που δεν εχουν Φ.Α υπαρχει κ η λυση των επιπλεον 150 χιλιομετρων με βενζινη αλλα στη περιπτωση αυτη ( που θα ειναι μια στο τοσο ) η καταναλωση ποσο μεγαλη θα ειναι..?

Το seat leon tgi που ειδα κοστιζει 20000 ακριβως ...οσο δλ και το toyota corolla hybrid...οποτε ειμαι εντος budget.

 

Η ερωτηση μου τωρα ειναι.... seat φ.α η hybrid corolla...αναφορικα με αξιοπιστια κυριως σε βαθος χρονου...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Απο οσο ξερω ....αναφορικα με μερη που δεν εχουν Φ.Α υπαρχει κ η λυση των επιπλεον 150 χιλιομετρων με βενζινη αλλα στη περιπτωση αυτη ( που θα ειναι μια στο τοσο ) η καταναλωση ποσο μεγαλη θα ειναι..?

Το seat leon tgi που ειδα κοστιζει 20000 ακριβως ...οσο δλ και το toyota corolla hybrid...οποτε ειμαι εντος budget.

Η ερωτηση μου τωρα ειναι.... seat φ.α η hybrid corolla...αναφορικα με αξιοπιστια κυριως σε βαθος χρονου...

Seat Leon tgi από εμένα ξεκάθαρα αλλά στο νέο σκάφος , αν όχι , τότε με τον νέο κινητήρα 1500κ.εκ. 130hp ,  αντί για 150χλμ υπολόγιζε 100χλμ με βενζίνη .

Αξιοπιστία και βάθος χρόνου δεν μπορεί να υπολογίσει κανείς , μόνο σαν ονόματα με τα μέχρι τώρα δεδομένα...

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, terry308 είπε

Seat Leon tgi από εμένα ξεκάθαρα αλλά στο νέο σκάφος , αν όχι , τότε με τον νέο κινητήρα 1500κ.εκ. 130hp ,  αντί για 150χλμ υπολόγιζε 100χλμ με βενζίνη .

Αξιοπιστία και βάθος χρόνου δεν μπορεί να υπολογίσει κανείς , μόνο σαν ονόματα με τα μέχρι τώρα δεδομένα...

Και με βενζινη 100 χιλιομετρα την παλευω στο νησι...αλλα τι καταναλωση θα εχει με βενζινη αν με φ.α εχει πχ 4 / 100 χιλιομετρα..? Καπου 6 να φανταστω..?

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Και με βενζινη 100 χιλιομετρα την παλευω στο νησι...αλλα τι καταναλωση θα εχει με βενζινη αν με φ.α εχει πχ 4 / 100 χιλιομετρα..? Καπου 6 να φανταστω..?

https://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/392-Leon.html?fueltype=2&constyear_s=2018&powerunit=2

2018 μοντέλο βενζίνης, έβαλα, κάνε ένα κόπο και δες 

ο νέος κινητήρας tgi 1500κ. εκ 130 hp δεν έχει καταγραφές, πάλι του 2018 tgi μοντέλα 

https://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/392-Leon.html?fueltype=4&constyear_s=2018&minkm=15&powerunit=2 

Δημοσ.
1 hour ago, giantzeron said:

Η ερωτηση μου τωρα ειναι.... seat φ.α η hybrid corolla...αναφορικα με αξιοπιστια κυριως σε βαθος χρονου...

Για την αξιοπιστία δεν μπορεί να σου πει κανείς με σιγουριά.

 

45 minutes ago, giantzeron said:

Και με βενζινη 100 χιλιομετρα την παλευω στο νησι...αλλα τι καταναλωση θα εχει με βενζινη αν με φ.α εχει πχ 4 / 100 χιλιομετρα..? Καπου 6 να φανταστω..?

Μέσα στη πόλη αμφιβάλλω αν θα δεις 4kg ΦΑ/100 χλμ, ιδίως αν πας στην έκδοση με τα 130 άλογα. Όσον αφορά για την κατανάλωση βενζίνης μάλλον θα είναι παρόμοια με αυτή που έχεις τώρα (μέσα στη πόλη).

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nikko_ είπε

Για την αξιοπιστία δεν μπορεί να σου πει κανείς με σιγουριά.

Μέσα στη πόλη αμφιβάλλω αν θα δεις 4kg ΦΑ/100 χλμ, ιδίως αν πας στην έκδοση με τα 130 άλογα. Όσον αφορά για την κατανάλωση βενζίνης μάλλον θα είναι παρόμοια με αυτή που έχεις τώρα (μέσα στη πόλη).

Λιγο υπερβολη μ ακουγεται αυτο... με τοσες μετρησεις. Αν και δεν εχω κολλησει στο leon. Και το ibiza 1.0 με τα 90 αλογα μια χαρα ειναι θεωρω

Δημοσ.
29 minutes ago, giantzeron said:

Λιγο υπερβολη μ ακουγεται αυτο... με τοσες μετρησεις. 

Οι μετρήσεις που θα συγκρίνεις να είναι για μετακινήσεις μέσα στη πόλη. Όχι σε αυτοκινητόδρομο ή επαρχιακές οδούς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...