Επισκέπτης Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 58 λεπτά πριν, preditor είπε θέμα με της μπουκάλες 20 χρόνια είναι οι μπουκάλες cng.. Δεν είναι σαν τα 10 του lpg. Που είναι το θέμα ? Στα 20 χρόνια στο υβριδικό θα σκάσεις ταληρο γιατί δεν θα έχεις μπαταρίες
Tonyo Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Λοιπόν φίλος μου έχει το Yaris Hybrid 1500cc του 2017. Έχει 3 modes. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό. Ο κινητήρας δεν παίρνει μπρος μέχρι τα 60kmh εφόσον οδηγείς ομαλά. Η μπαταρία κινεί το αυτοκίνητο ικανοποιητικά ακόμα και σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση. Αν όμως χρειαστεί να επιταχύνεις τότε παίρνει μπρος και ο βενζινοκινητήρας και βγαίνει από την ηλεκτρική λειτουργία σε κλάσματα δευτερολέπτου. Το standard mode λειτουργεί και με τα 2 συστήματα αλλά όταν κινείσαι κάτω από τα 50 60 βάζει μόνο μπαταρία ή δουλεύει ρελαντί στις 800 στροφές μόνο για να φορτίσει η μπαταρία αν κρίνει χρειάζεται μόνο του. Δηλαδή μπορεί ο κινητήρας να λειτουγεί μόνο για συντήρηση μπαταρίας ρελαντί για κάποια λεπτά και μετά σβήνει εκτός αν ζορίσεις το αμάξι πχ προσπέραση- ανηφόρα όπου κ ανεβάζει στροφές για βοήθεια και εξτρα δύναμη και πάει το πολύ 4200 rpm .Το 3ο mode δουλεύει σχεδόν όπως το standard δηλ μπαταρία και κινητήρας με τη μόνη ίσως διαφορά που εντοπίσαμε ότι το max όριο στροφών αν το σανιδώσεις πάει στις 4700 σταθερά και το cvt κάνει όλη την επιτάχυνση. Ποτέ ο κινητήρας δεν πιάνει 5000 στροφές για ασφάλεια , οι μπαταρίες δεν ξεφορτίζουν ποτέ στο τέρμα δεν ζεσταίνονται ακόμα και με ζόρισμα. Όσα στοιχεία αναφέρω είναι τσεκαρισμένα με obd . Λοιπόν στην πράξη η κατανάλωση με ομαλή οδήγηση και όχι καγκουριές πέφτει στα 4 με 4.5 λίτρα ανά 100 kmh. Με καγκουριές ανεβαίνει κοντά στα 6 λίτρα. Αυτονομία μπαταρίας σε αμιγώς ηλεκτρικό mode περίπου 15 χιλιόμετρα αν θυμάμαι καλά. Για να διατηρήσεις το αυτοκίνητο σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για μεγάλα διαστήματα θέλει ομαλά το γκάζι και ήπια οδήγηση. Η μπαταρία φορτίζει πολύ γρήγορα με φρενάρισμα κυρίως και με τον κινητήρα υποβοηθητικά. Ίπποι κινητήρα 105 , ίπποι ηλεκτροκινητήρα 60. Συνδυαστικά 160 περίπου άλογα αλλά ποτέ δεν τα δίνει όλα μαζί από τον εγκέφαλο. Εκτός αν το ξεκλειδώσουμε που θα γίνει κάποια στιγμή και αυτό :P. Τα 0-100 σε 8 ή 8.5 δεύτερα περίπου χρονομετρημένο από εμάς. Η αντιπροσωπεία γράφει 11 δλ αλλά δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση. Τελική 185 νομίζω δε θυμάμαι καλά. Εγγύηση μπαταρίας 10 χρόνια από την ελληνική αντιπροσωπεία. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 12 λεπτά πριν, Tonyo είπε Τα 0-100 σε 8 ή 8.5 δεύτερα περίπου χρονομετρημένο από εμάς. Έχω ένα SUV 2 τόννων που κάνει τα 0-100 10.5 sec... πόσα θες να πάμε να με τσαγιασεις με το yaris ?
kgkatzi Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 20 λεπτά πριν, Tonyo είπε Λοιπόν φίλος μου έχει το Yaris Hybrid 1500cc του 2017. Έχει 3 modes. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό. Ο κινητήρας δεν παίρνει μπρος μέχρι τα 60kmh εφόσον οδηγείς ομαλά. Η μπαταρία κινεί το αυτοκίνητο ικανοποιητικά ακόμα και σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση. Αν όμως χρειαστεί να επιταχύνεις τότε παίρνει μπρος και ο βενζινοκινητήρας και βγαίνει από την ηλεκτρική λειτουργία σε κλάσματα δευτερολέπτου. Το standard mode λειτουργεί και με τα 2 συστήματα αλλά όταν κινείσαι κάτω από τα 50 60 βάζει μόνο μπαταρία ή δουλεύει ρελαντί στις 800 στροφές μόνο για να φορτίσει η μπαταρία αν κρίνει χρειάζεται μόνο του. Δηλαδή μπορεί ο κινητήρας να λειτουγεί μόνο για συντήρηση μπαταρίας ρελαντί για κάποια λεπτά και μετά σβήνει εκτός αν ζορίσεις το αμάξι πχ προσπέραση- ανηφόρα όπου κ ανεβάζει στροφές για βοήθεια και εξτρα δύναμη και πάει το πολύ 4200 rpm .Το 3ο mode δουλεύει σχεδόν όπως το standard δηλ μπαταρία και κινητήρας με τη μόνη ίσως διαφορά που εντοπίσαμε ότι το max όριο στροφών αν το σανιδώσεις πάει στις 4700 σταθερά και το cvt κάνει όλη την επιτάχυνση. Ποτέ ο κινητήρας δεν πιάνει 5000 στροφές για ασφάλεια , οι μπαταρίες δεν ξεφορτίζουν ποτέ στο τέρμα δεν ζεσταίνονται ακόμα και με ζόρισμα. Όσα στοιχεία αναφέρω είναι τσεκαρισμένα με obd . Λοιπόν στην πράξη η κατανάλωση με ομαλή οδήγηση και όχι καγκουριές πέφτει στα 4 με 4.5 λίτρα ανά 100 kmh. Με καγκουριές ανεβαίνει κοντά στα 6 λίτρα. Αυτονομία μπαταρίας σε αμιγώς ηλεκτρικό mode περίπου 15 χιλιόμετρα αν θυμάμαι καλά. Για να διατηρήσεις το αυτοκίνητο σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για μεγάλα διαστήματα θέλει ομαλά το γκάζι και ήπια οδήγηση. Η μπαταρία φορτίζει πολύ γρήγορα με φρενάρισμα κυρίως και με τον κινητήρα υποβοηθητικά. Ίπποι κινητήρα 105 , ίπποι ηλεκτροκινητήρα 60. Συνδυαστικά 160 περίπου άλογα αλλά ποτέ δεν τα δίνει όλα μαζί από τον εγκέφαλο. Εκτός αν το ξεκλειδώσουμε που θα γίνει κάποια στιγμή και αυτό :P. Τα 0-100 σε 8 ή 8.5 δεύτερα περίπου χρονομετρημένο από εμάς. Η αντιπροσωπεία γράφει 11 δλ αλλά δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση. Τελική 185 νομίζω δε θυμάμαι καλά. Εγγύηση μπαταρίας 10 χρόνια από την ελληνική αντιπροσωπεία. 15 χιλιόμετρα αυτονομία αυστηρά ηλεκτρικά αμφιβάλλω αν έχει το Prius σε φυσιολογικές συνθήκες. Το Yaris το πολύ 1-2 χιλιόμετρα αντέχει, ακτος αν κατεβαίνει βουνό. Επίσης 100 άλογα είναι όχι 160.
Tonyo Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Κοίτα δεν λειτουργεί ακριβώς έτσι το πράγμα. Το cvt αν το σανιδώσεις δίνει τα πρώτα 75 χιλιόμετρα σε περίπου 6 δεύτερα και μετά κόβει ο εγκέφαλος τη δύναμη οπότε τα 100 έρχονται σε 8.5 και τα 120 σε 12 δεύτερα περίπου επιταχύνοντας πιο αργά . Όσο ανεβάζει χιλιόμετρα πέφτει η δύναμη αλλά σε βαθμό που να μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο , δεν είναι gti είναι οικογενειακό αυτοκίνητο άλλωστε. Οπότε μια κόντρα μεταξύ των δεν θα είχε νόημα γιατί μετά τα 100 η ροπή του τζιπ θα ανέβαζε με τον ίδιο ρυθμό ενώ το yaris κόβει τη δύναμη από τον εγκέφαλο για προστασία-οικονομία και τέτοια. Θεωρώ όμως μέχρι τα πρώτα 80 χιλιόμετρα σε έχει άνετα. Εξάλλου το βάρος του yaris είναι 1100 κιλά. Με 1500 cc και τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα που βοηθάει από τις 0 στροφές ( ψαξτο αν δεν πιστεύεις) η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι υπέρ του μικρού. Όσο για τα 100 άλογα που αναφέρει ο φίλος στο post αυτά βγάζει ο βενζινοκινητήρας στα spec. Αν συνδυαστούν με τα άλογα του ηλεκτροκινητήρα που είναι γύρω στα 60 (κάντε τη μετατροπή απο kw σε hp δε θυμάμαι το ακριβές νούμερο) τότε συνδυαστικά βγαίνουν 160 περίπου αλλά ΠΟΤΕ και το επαναλαμβάνω ΠΟΤΕ ο εγκέφαλος δεν θα δώσει full ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα και στον βενζινοκινητήρα μαζί λόγω ρύθμισής απ το εργοστάσιο. Στην πράξη θα δείτε γύρω στα 110 με 120 άλογα συνδυαστικά. Όλα αυτά τα έχουμε επιβεβαιώσει με μόνιμη χρήση obd στο αυτοκίνητο που είναι μόνιμα συνδεδεμένο στην οθόνη. Περισσότερα δε μπορώ να σας πω , δεν είναι δικό μου το αμάξι. Επεξ/σία 28 Απριλίου 2019 από Tonyo
Thanos1921 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Σε κατηφόρα το μετρήσατε το yaris; https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-neo-toyota-yaris-hybrid
kgkatzi Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 39 λεπτά πριν, Tonyo είπε Κοίτα δεν λειτουργεί ακριβώς έτσι το πράγμα. Το cvt αν το σανιδώσεις δίνει τα πρώτα 75 χιλιόμετρα σε περίπου 6 δεύτερα και μετά κόβει ο εγκέφαλος τη δύναμη οπότε τα 100 έρχονται σε 8.5 και τα 120 σε 12 δεύτερα περίπου επιταχύνοντας πιο αργά . Όσο ανεβάζει χιλιόμετρα πέφτει η δύναμη αλλά σε βαθμό που να μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο , δεν είναι gti είναι οικογενειακό αυτοκίνητο άλλωστε. Οπότε μια κόντρα μεταξύ των δεν θα είχε νόημα γιατί μετά τα 100 η ροπή του τζιπ θα ανέβαζε με τον ίδιο ρυθμό ενώ το yaris κόβει τη δύναμη από τον εγκέφαλο για προστασία-οικονομία και τέτοια. Θεωρώ όμως μέχρι τα πρώτα 80 χιλιόμετρα σε έχει άνετα. Εξάλλου το βάρος του yaris είναι 980 κιλά. Με 1500 cc και τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα που βοηθάει από τις 0 στροφές ( ψαξτο αν δεν πιστεύεις) η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι υπέρ του μικρού. Όσο για τα 100 άλογα που αναφέρει ο φίλος στο post αυτά βγάζει ο βενζινοκινητήρας στα spec. Αν συνδυαστούν με τα άλογα του ηλεκτροκινητήρα που είναι γύρω στα 60 (κάντε τη μετατροπή απο kw σε hp δε θυμάμαι το ακριβές νούμερο) τότε συνδυαστικά βγαίνουν 160 περίπου αλλά ΠΟΤΕ και το επαναλαμβάνω ΠΟΤΕ ο εγκέφαλος δεν θα δώσει full ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα και στον βενζινοκινητήρα μαζί λόγω ρύθμισής απ το εργοστάσιο. Στην πράξη θα δείτε γύρω στα 110 με 120 άλογα συνδυαστικά. Όλα αυτά τα έχουμε επιβεβαιώσει με μόνιμη χρήση obd στο αυτοκίνητο που είναι μόνιμα συνδεδεμένο στην οθόνη. Περισσότερα δε μπορώ να σας πω , δεν είναι δικό μου το αμάξι. Φίλε δεν το έχεις το Yaris, όπως λες το έχει ένα φίλος σου που το πιθανότερο είναι να σου μεταφέρει λάθος δεδομένα. Εγώ το έχω. Ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μπορεί να δώσει 90 άλογα και το ηλεκτρικό μοτέρ 50 δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δίνουν συνδυαστικά 140. 100 άλογα είναι οι επίσημες προδιαγραφές της Toyota και τόσο περίπου φαίνεται να είναι όταν το οδηγάς. Επίσης το ηλεκτρικό μοτέρ δίνει ροπή μόνο στην εκκίνηση το πολύ μέχρι 50 km/h και στις μεγάλες ταχύτητες μετά τα 140 km/m, αμφιβάλλω αν μπορεί να κοντράρει κάποιο καλό SUV για πάνω από 50-100 μέτρα κι αυτό αν ο οδηγός του άλλου οχήματος δεν το πολυέχει. Δεν είναι άλλωστε αυτός ο σκοπός του.
Tonyo Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Έκανα λάθος με συγχωρείτε. Λοιπόν ο κινητήρα που φοράει η υβριδική έκδοση 1500cc του yaris τελευταίας γενιάς είναι ο 1 NZ FXE . Έχει 75 άλογα στις 4800 αλλά είναι κομμένος από το εργοστάσιο για να τον συνδυάσουν με τον ηλεκτροκινητήρα στο HybridSynergyDrive. Στην ουσία όμως ο κινητήρας είναι ολόιδιος με τον 1 NZ FE ο οποίος έχει απόδοση 109 άλογα στις 6000 και κόκκινα στις 6400 απλά στο υβριδικό καθυστερούν περισσότερο το χρόνο που μένει ανοικτή η βαλβίδα εισαγωγής ώστε να ρίξουν το compression ratio και την απόδοση φυσικά σε άλογα ανεβάζοντας όμως το efficiency. Έτσι προσομοιάζουν έναν κύκλο καύσης τύπου Άτκινσον ( δεν ειναι ακριβώς Άτκινσον) αντί για κύκλο Όττο αν θυμάστε από τη θερμοδυναμική φυσική. Με άλλα λόγια αν ξεκλειδώσει ο εγκέφαλος μπορείς να πάρεις τα υπόλοιπα άλογα ( χάνοντας σε κατανάλωση όμως ) και στο υβριδικό , εργοστασιακά όμως έχετε δίκιο είναι 75. Ο εγκέφαλος που δίνει εντολές είναι σε συνεργασία με την Panasonic όπως και το hsd σύστημα. Και ξεκλειδώνει κάτι που θα γίνει στο άμεσο μέλλον . 1
NT1G Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δεν νομίζω ο εγκέφαλος να ξεκλειδώνει και άλλον εκκεντροφόρο.
preditor Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 να ρωτησω αυτα που λεμε για το CNG υπαρχει εμπειρία η οτι αντεχουν 20 χρονια οι μπουκάλες? ειναι φαντασία? Γιατι βλεπω καποιες υπερβολες ....
preditor Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 καλο θα ειναι να ρωτήσετε το VW group τι λεει... και κοστος αντικαταστασεις για την καθε μπουκάλα.
minus_gr Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Δημοσ. 28 Απριλίου 2019 Στις 27/4/2019 στις 8:04 ΜΜ, karaLRS είπε πως τα έβγαλες ακριβώς τα νούμερα; έστω 20.000 το χρόνο. οι παρακάτω καταναλώσεις είναι από δείγμα 100-150 οχημάτων από sprintmonitor. Seat diesel (14.405€) --> 5.2lt μικτή ( 200*5.2*1.40=1456€) Seat Benzin(12.405€) --> 6.5lt Μικτή ( 200*6.5*1.64=2132€) Seat CNG (15.300€)--> 3.88 kg (200*3.88*0.9=698€) Yaris Hybrid (16.120€) --> 4.74lt (200*4.74*1.64=1554€) Σε θέμα οικονομίας το φυσικό αέριο δεν πιάνεται. Στα παραπάνω νούμερα θα πρέπει όμως να συνυπολογιστεί κόστος κτήσης αλλά και η μειωμένη διαθεσιμότητα πρατηρίων. Ήταν για 18.000, καταναλώσεις αυτές που ανακοινώνονται από το εργοστάσιο (& αλλο ενα σενάριο +1 lt). Tιμές αυτοκινήτων από το gocar. Εννοείται οτι δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικά για τον καθένα.Αυτό που ήθελα πιο πολύ να δεί ο φίλος που σκέφτεται την αγορά είναι οτι κάνει λίγα χιλιόμετρα για να πάει σε πετρέλαιο. Ομολογώ πάντως οτι δεν εχω καταλάβει τι ακριβώς ψάχνει ο φίλος για να πώ τη γνώμη μου (το thread ανοιχτηκε για να τον βοηθήσουμε με την αγορα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα