Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Από πότε αέριο πρέπει να βάζεις μόνο βράδυ; :wacko:

Δεν πρέπει. Δεν παθαίνει κάτι δλδ. Απλά σε χαμηλές θερμοκρασίες (νωρίς πρωί-αργά βράδυ) μπορεί να υπάρξει μια διαφορά ~1kg στο γέμισμα.

  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, minus_gr είπε

Mε λίγα λόγια λέμε -λέω βασικά- οτι  18.000km το χρόνο είναι λίγα για να πας σε πετρέλαιο (αυτά που θα δώσεις παραπάνω για την έκδοση πετρελαίου τα ισοφαρίζεις σε 7 πες χρόνια).

Πετρέλαιο θα άξιζε εαν έκανες 40.000km το χρόνο.

Υβριδικό:δίνεις 1780 παραπάνω από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης για να κερδίζεις 490e το χρόνο λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης.Αρα τα ισοφαρίζεις σε 3 χρόνια πες.

Αέριο: δίνεις 2100 παραπάνω από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης για να κερδίζεις 800e το χρόνο λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης.Αρα τα ισοφαρίζεις σε 2 χρόνια πες.

 

πως τα έβγαλες ακριβώς τα νούμερα;

έστω 20.000 το χρόνο. οι παρακάτω καταναλώσεις είναι από δείγμα 100-150 οχημάτων από sprintmonitor. 

Seat diesel (14.405€) --> 5.2lt μικτή  ( 200*5.2*1.40=1456€)

Seat Benzin(12.405€) --> 6.5lt Μικτή ( 200*6.5*1.64=2132€)

Seat CNG (15.300€)--> 3.88 kg  (200*3.88*0.9=698€)

Yaris Hybrid (16.120€) --> 4.74lt (200*4.74*1.64=1554€)

Σε θέμα οικονομίας το φυσικό αέριο δεν πιάνεται. Στα παραπάνω νούμερα θα πρέπει όμως να συνυπολογιστεί κόστος κτήσης αλλά και η μειωμένη διαθεσιμότητα πρατηρίων.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, amagawd είπε

Έχεις αυτοκίνητο? 

Εχω με φυσικό αέριο Δυστηχως . 

Εσυ από την άλλη που δεν εχεις και απλά διατυπώνεις μια άποψη καφενειακου επιπέδου 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Alex2020 είπε

Έχω με φυσικό αέριο Δυστυχώς . 

Εσύ από την άλλη που δεν έχεις και απλά διατυπώνεις μια άποψη καφενειακου επιπέδου 

Γιατί δυστυχώς;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, karaLRS είπε

νομίζω θα πρέπει να το σκίσεις.

το 80 είναι απολύτως νόμιμο. το αν εσύ με τα 120 έχεις πρόβλημα να ξεχωρίσεις αμάξια με νόμιμη ταχύτητα στην δεξιά λωρίδα κακώς σου έδωσαν δίπλωμα.

δηλαδή ποιες ταχύτητες είναι για σένα αποδεκτές πχ στην εθνική Αθηνών Κορίνθου με τρεις λωρίδες;

e60f932f3df64d5187e6beb1427950503fdd59fa1f63da8d3975fd6dee453703.jpg.86789fdcc96e4d039f01a9b85cf66a10.jpg

Δε διαφωνούμε ως προς τη νομιμότητα, προφανώς έχεις δίκιο . Αλλά δε μπορώ να με φανταστώ να πηγαίνω Αθήνα - Καλαμάτα ή Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεξιά με 80 για να μη κάψει. Νομίζω κανείς που αγαπάει την οδήγηση δε μπορεί . Είναι κουραστικό και ναι το βρίσκω επικίνδυνο να μου κολλάνε φορτηγά στο προφυλακτήρα . Προσωπικά κάτω από 100 - 110 σε 3 λωρίδες κλειστό αυτοκινητόδρομο δε θα έπεφτα εφόσον η κίνηση το επιτρέπει ( ασφαλείς αποστάσεις κλπ) , συνήθως κινουμαι με 120 σταθερή και η καταναλωση μου είναι 7lt/100 .  Με Yaris hybrid για  οικονομία και Αθήνα - Θεσσαλονίκη 6 ώρες τουλάχιστον δε το θα έκανα και πιστεύω ούτε εσυ. Αν το πας όπως πρέπει παύει όμως να είναι οικονομικό. Πόσο καίει όταν πας στο όριο των 130 ? Αξίζει την επένδυση για κάποιον που θα κάνει ταξίδια ή δείχνει τα δόντια του σε αστικό κύκλο με κίνηση ? 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, squib είπε

Δε διαφωνούμε ως προς τη νομιμότητα, προφανώς έχεις δίκιο . Αλλά δε μπορώ να με φανταστώ να πηγαίνω Αθήνα - Καλαμάτα ή Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεξιά με 80 για να μη κάψει. Νομίζω κανείς που αγαπάει την οδήγηση δε μπορεί . Είναι κουραστικό και ναι το βρίσκω επικίνδυνο να μου κολλάνε φορτηγά στο προφυλακτήρα . Προσωπικά κάτω από 100 - 110 σε 3 λωρίδες κλειστό αυτοκινητόδρομο δε θα έπεφτα εφόσον η κίνηση το επιτρέπει ( ασφαλείς αποστάσεις κλπ) , συνήθως κινουμαι με 120 σταθερή και η καταναλωση μου είναι 7lt/100 .  Με Yaris hybrid για  οικονομία και Αθήνα - Θεσσαλονίκη 6 ώρες τουλάχιστον δε το θα έκανα και πιστεύω ούτε εσυ. Αν το πας όπως πρέπει παύει όμως να είναι οικονομικό. Πόσο καίει όταν πας στο όριο των 130 ? Αξίζει την επένδυση για κάποιον που θα κάνει ταξίδια ή δείχνει τα δόντια του σε αστικό κύκλο με κίνηση ? 

σαφώς και προτιμάω να κάνω ένα ταξίδι σε λογική ώρα. και εγώ με 120 κινούμαι. παρόλα αυτά δεν θα παραπονεθώ για κάποιον που πάει στην δεξιά λωρίδα με 80 χιλιόμετρα. δικιά του είναι η τσέπη και μπορεί να πάει όπως θέλει. Για κάποιους δεν ισχύει ο χρόνος είναι χρήμα.

το diesel που έχω με 120 καίει περίπου 5-6 λίτρα

 

  • Like 3
Δημοσ.

Νομίζω οτι υπαρχει μια ψύχωση με το τι δείχνει ο δείκτης της κατανάλωσης αγνοώντας όλα τα υπόλοιπα όσων αφορά την οδήγηση. Να δώσεις 20,000 ή και παραπάνω για να πηγαίνεις με 80 στην Εθνική μονο και μονο για να δεις 5λ.100 ειναι ηλιθιο. Εκτός αν εισαι αργόσχολος και γουστάρεις να κανεις Αθηνα-Λάρισα σε 4.5 ώρες, πιο αργά κι απο το ΚΤΕΛ. 

Με την τιμή που εχει η βενζίνη και με δεδομένο οτι και στο υβριδικό το κύριο καύσιμο ειναι η βενζίνη, θα πήγαινα και εγω σε ΦΑ, αλλα μένω Αθηνα ούτως ή άλλως οποτε δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να εχει κάποιος με το δίκτυο άμα μένει εκτος μεγάλων πόλεων. 

Αν κάποιος δεν κανει πραγματικά πολλά χιλιόμετρα, ίσως συμφέρει καλύτερα η βενζίνη, απο το να δώσω 16,000+ που θελει το Yaris Hybrid, προτιμώ να δώσω 13,000 και να πάρω τη βενζίνη με τα 111 άλογα που δίνει η Τογιότα και να το πάω τάπα χωρις να γίνω «σκλάβος» του υπολογιστή της κατανάλωσης...

  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Νομίζω οτι υπαρχει μια ψύχωση με το τι δείχνει ο δείκτης της κατανάλωσης αγνοώντας όλα τα υπόλοιπα όσων αφορά την οδήγηση. Να δώσεις 20,000 ή και παραπάνω για να πηγαίνεις με 80 στην Εθνική μονο και μονο για να δεις 5λ.100 ειναι ηλιθιο. Εκτός αν εισαι αργόσχολος και γουστάρεις να κανεις Αθηνα-Λάρισα σε 4.5 ώρες, πιο αργά κι απο το ΚΤΕΛ. 

Με την τιμή που εχει η βενζίνη και με δεδομένο οτι και στο υβριδικό το κύριο καύσιμο ειναι η βενζίνη, θα πήγαινα και εγω σε ΦΑ, αλλα μένω Αθηνα ούτως ή άλλως οποτε δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να εχει κάποιος με το δίκτυο άμα μένει εκτος μεγάλων πόλεων. 

Αν κάποιος δεν κανει πραγματικά πολλά χιλιόμετρα, ίσως συμφέρει καλύτερα η βενζίνη, απο το να δώσω 16,000+ που θελει το Yaris Hybrid, προτιμώ να δώσω 13,000 και να πάρω τη βενζίνη με τα 111 άλογα που δίνει η Τογιότα και να το πάω τάπα χωρις να γίνω «σκλάβος» του υπολογιστή της κατανάλωσης...

γιατί δεν πήρες ένα 3.2 V6 αφού δεν είσαι σκλάβος του υπολογιστή κατανάλωσης; κοψοχρονιά τα δίνουν στο car.gr

ψύχωση υπάρχει με την πεποίθηση ότι υπάρχουν άτομα που πάνε με 80. εγώ δεν πετυχαίνω σχεδόν ποτέ κάποιον που οδηγεί έτσι στις εθνικές. να μου πεις 100-110 ναι τέτοιοι υπάρχουν. αλλά δεν έχουν αμάξι 20.000. έχουν ένα παλιό compact 1600 βενζίνη του 2000 και παλεύουν να βρουν 1-2 ευρώ σε κάθε στιγμή της καθημερινότητας μήπως και βγάλουν άκρη με το κράτος που έχει την βενζίνη σε τιμές Ελβετίας με μισθούς ρουάντας.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, karaLRS είπε

γιατί δεν πήρες ένα 3.2 V6 αφού δεν είσαι σκλάβος του υπολογιστή κατανάλωσης; κοψοχρονιά τα δίνουν στο car.gr

ψύχωση υπάρχει με την πεποίθηση ότι υπάρχουν άτομα που πάνε με 80. εγώ δεν πετυχαίνω σχεδόν ποτέ κάποιον που οδηγεί έτσι στις εθνικές. να μου πεις 100-110 ναι τέτοιοι υπάρχουν. αλλά δεν έχουν αμάξι 20.000. έχουν ένα παλιό compact 1600 βενζίνη του 2000 και παλεύουν να βρουν 1-2 ευρώ σε κάθε στιγμή της καθημερινότητας μήπως και βγάλουν άκρη με το κράτος που έχει την βενζίνη σε τιμές Ελβετίας με μισθούς ρουάντας.

Νταξει το ξεσκισες. Δηλαδή να πάρεις ενα αυτοκίνητο που δεν καίει τον κωλο του χωρις να κοιτάς το δείκτη της κατανάλωσης κάθε 30 δευτερόλεπτα σα ψυχαναγκαστικους δεν παίζει; Για τα 80 στην εθνική και την οικονομική οδήγηση, πιο πάνω τα διάβασα. 

Διαβάζω εδώ και μήνες συζητήσεις εδω μεσα και βλέπω πολλούς που έχουν ψύχωση με την κατανάλωση και την οικονομία και αγοράζουν καινούργια αυτοκίνητα. Άμα πάρω το τάδε θα γλιτώσω μισό λίτρο τα 100 και άμα το πάω μέχρι 40 στην πόλη μπλα μπλα μπλα. Αυτο το θεωρώ ηλιθιότητα, ιδιαίτερα γιατί κάθε καινούριο αυτοκίνητο ειναι μαύρη τρύπα οικονομικά όσους υπολογισμούς και να κανεις για να πείσεις τον εαυτό σου οτι έκανες καλή επιλογή που έδωσες 25,000 για να πάρεις ενα υβριδικό κουτί που εχει τελική 170 (όπως το CHR)

Κι ακριβώς επειδή δεν γουστάρω να βγάζω τα κομπιουτεράκια για το ποσο κυκλοφορώ το αυτοκίνητο και ποσο μου κοστίζει, εκανα μετατροπή σε υγραέριο και σε 1.5 χρόνο με τα χιλιόμετρα που εκανα, ισοφάρισα το κόστος της εγκατάστασης. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Νταξει το ξεσκισες. Δηλαδή να πάρεις ενα αυτοκίνητο που δεν καίει τον κωλο του χωρις να κοιτάς το δείκτη της κατανάλωσης κάθε 30 δευτερόλεπτα σα ψυχαναγκαστικους δεν παίζει; Για τα 80 στην εθνική και την οικονομική οδήγηση, πιο πάνω τα διάβασα. 

Διαβάζω εδώ και μήνες συζητήσεις εδω μεσα και βλέπω πολλούς που έχουν ψύχωση με την κατανάλωση και την οικονομία και αγοράζουν καινούργια αυτοκίνητα. Άμα πάρω το τάδε θα γλιτώσω μισό λίτρο τα 100 και άμα το πάω μέχρι 40 στην πόλη μπλα μπλα μπλα. Αυτο το θεωρώ ηλιθιότητα, ιδιαίτερα γιατί κάθε καινούριο αυτοκίνητο ειναι μαύρη τρύπα οικονομικά όσους υπολογισμούς και να κανεις για να πείσεις τον εαυτό σου οτι έκανες καλή επιλογή που έδωσες 25,000 για να πάρεις ενα υβριδικό κουτί που εχει τελική 170 (όπως το CHR)

Κι ακριβώς επειδή δεν γουστάρω να βγάζω τα κομπιουτεράκια για το ποσο κυκλοφορώ το αυτοκίνητο και ποσο μου κοστίζει, εκανα μετατροπή σε υγραέριο και σε 1.5 χρόνο με τα χιλιόμετρα που εκανα, ισοφάρισα το κόστος της εγκατάστασης. 

και ότι διαβάζεις το πιστεύεις; είπε ότι δεν του αρέσει να πηγαίνουν με 80 για να μην καίνε. πόσους βλέπεις να πηγαίνουν με 80 στα χιλιάδες αμάξια που βλέπεις σε μια εθνική;;

εγώ επειδή προτιμώ να γλυτώνω λεφτά και να τα δίνω σε καραμέλες στα παιδιά μου άλλαξα το βενζινοκίνητο που είχα σε diesel και είμαι 40% κάτω σε καύσιμα. αντί να δίνω  2600 τον χρόνο σε βενζίνες, δίνω 1400 σε πετρέλαιο. στα 5 χρόνια που θα το κρατήσω είναι 5000 χιλιάρικα. γιατί να μην το βάλω στην εξίσωση μου όταν παίρνω αμάξι;

τι παραπάνω σου χρειάζεται από τα 170 της τελικής του chr; σουμάχερ εσύ;

Επεξ/σία από karaLRS
Δημοσ.

Επίσης δεν ξέρω εάν το γνωρίζετε αλλά πλέον τα αυτοκίνητα του Volkswagen group με φυσικό αέριο έχουνε 9 λίτρα βενζίνη και τρεις μπουκάλες φυσικού αερίου Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πρατήρια πολλά οπότε με 9 λίτρα βενζίνη Δεν πας πουθενά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, preditor είπε

 Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πρατήρια πολλά οπότε με 9 λίτρα βενζίνη Δεν πας πουθενά.

Με 9 λίτρα μπορείς να κάνεις περίπου 80χλμ, για εμένα είναι μια χαρά, θα προτιμούσα να έχω τέτοιες δεξαμενές αντί αυτών που έχω, ώστε να έχω μεγαλύτερη αυτονομία με φ. α. 

Στο κύριο οδικό άξονα δε θα υπάρχει πρόβλημα, όποιος παίρνει τέτοιο όχημα ξέρει τι όρια (θα) έχει σε κάποιο ταξίδι. 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.

Για εμένα το θέμα μετά τα 9 λιτρα είναι σοβαρό και το θέμα με της μπουκάλες και το όριο ζωής τους όπως και το κόστος αντικατάστασης πάλι είναι θέμα. 

Η μοναδική εταιρία που σου δίνει μία σταθερότητα και μία μεγαλύτερη εγγύηση να πάρεις φυσικό αέριο είναι η Fiat όπου εκεί το ντεπόζιτο βενζίνης είναι μεγαλύτερο καθώς και η εγγύηση είναι 5 χρόνια. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...