Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Με την ίδια λογική τα αμιγώς ηλεκτρικά είναι ακόμα πιο οικονομικά, οπότε είσαι λάθος εφόσον υποστηρίζεις ότι το ΦΑ αυτή τη στιγμή είναι πιο οικονομικό.

Ok?

Άμα τα έχει ο TS που ψάχνει Ναι.. Αλλά δεν είναι εκεί το budget του. Οπότε η σύγκριση έπρεπε να γίνει μεταξύ ΦΑ ,πετρέλαιο και υβριδικό 

  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 26/4/2019 στις 10:00 ΠΜ, Joshua21 είπε

Εγώ τα ξέρω, στον φίλο παραπάνω πες τα, αυτός ισχυρίστηκε ότι η μπαταρία φορτίζει από το φρενάρισμα.

 

Δημοσ.

Μάγκες τα έχετε μπερδέψει λίγο, υβριδικά / ηλεκτρικά είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Δεν είναι φιλικά προς την τσέπη ,  (ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά) 

Αυτοκίνητα με φυσικό αέριο έχουν το πιο φθηνό καύσιμο αλλά και την καλύτερη κατανάλωση. Μετά έρχεται το diesel. 

Με την έλευση των νέων μέτρων euro 7 δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στις αυτοκινητοβιομηχανίες και αναγκαστικά θα πρέπει να προσανατολιστουν σε ηλεκτρικά. Με τα νέα όρια ακούγεται ότι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι δύσκολα να πιάσουν τους νέους αριθμούς. 

 

Καταφέρανε να πουλάνε 1000αρι κινητήρα με 20000€ τι να λέμε τώρα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, amagawd είπε

Άμα τα έχει ο TS που ψάχνει Ναι.. Αλλά δεν είναι εκεί το budget του. Οπότε η σύγκριση έπρεπε να γίνει μεταξύ ΦΑ ,πετρέλαιο και υβριδικό 

Τα γυρνάς τώρα, πριν έγραψες ότι το ΦΑ αυτή τη στιγμή το πιο οικονομικό, τώρα λες ότι το ΦΑ είναι το πιο οικονομικό από αυτά που μπορεί να αγοράσει ο ts...

@Ngeo:

Δεν υποστήριξα ότι η υβριδική μπαταρία δεν φορτίζει με το φρενάρισμα, υποστήριξα ότι η υβριδική μπαταρία δεν φορτίζει αποκλειστικά και μόνο από το φρενάρισμα όπως έγραψε ο φίλος παραπάνω.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα και καλό Πάσχα , είμαι κάτοχος υβριδικού auris και απόλυτα ικανοποιημένος απο την μικτή κατανάλωση αυτού 5.2 την συγκεκριμένη στιγμή αλλα με περισσότερο διαδρομές εντός πόλης και δύσκολες ανηφόρες , ήμουν κάτοχος lpg  και βενζινοκίνητου .Η διαφορά με το υβριδικό είναι περισσότερο στην φιλοσοφία , δεν επιβαρύνεις το περιβάλλον τόσο και δεν καπνίζεις τους γύρω σου , μην ξανακούσω για ντίζελ δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν κατά την άποψή μου . Επίσης  πας άνετα με το αυτόματο κιβώτιο και ξέγνιαστα μέσα στην πόλη χωρίς να εξαρτάσαι τόσο από το αν έχει κίνηση ή φανάρια. Συμφωνώ οτι πρέπει   να βελτιωθούν για να είναι τα πιο οικονομικά και να έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες .Όπως είπαν και πιο πάνω είναι το μέλλον και θα υποδεχθούν αργότερα τα ηλεκτρικά τα οποία αν συνδυαστούν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα είναι ο απόλυτος στόχος ,εκεί είναι το νόημα όχι να σκεφτόμαστε μόνο την τσέπη μας ,εγώ ενθαρρύνω αυτήν την προσπάθεια  γιαυτό και αγόρασα υβριδικό!

  • Like 2
Δημοσ.

Αν θέλεις καθαρά αυτονομία και οικονομία καυσημμα πας σε Fiat panta (καινούργιο) με cng (φυσικό αέριο από μαμά όχι υγραέριο) μετά πάμε σε ηλεκτρικά καθαρά αλλά εκεί θες πολύ βαθιά τσέπη για απόκτηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι επίσημες καταναλώσεις -ειδικά με το παλαιό πρώτυπο- δεν είναι αντιπροσωπευτικές. Ανάλογα τη χρήση του καθενός έχει και μια απόκλιση. Εμένα (ibiza) είναι +1,5.

Για την περίπτωσή σου έχεις 3 σενάρια. Βενζίνη, υβριδικό, diesel, αέριο.

1.Σε κάποια μοντέλα δεν υπάρχει η ίδια έκδοση ανα καύσιμο. Σου λένε πχ το υβριδικό βγαίνει από τη μεσαία έκδοση και πάνω.

2.Κόστος συντήρησης δεν μπορεί να υπολογιστεί 100%. Μπορεί να υπολογιστεί το πρόγραμμα των σέρβις αλλά αν θέλαμε μια πιο σφαιρική εικόνα θα είχε αξία και το κόστος κάποιων ανταλλακτικών πχ αντλία βενζίνης - πετρελαίου.

3.Ανάλογα το καύσιμο αλλάζει ο τρόπος χρήσης του αυτοκινήτου. πχ στο πετρέλαιο πρέπει 1 στο τόσο να βοηθάς το φίλτρο ή στο αέριο βάζεις μόνο βράδυ, σε συγκεκριμένα πρατήρια αν είναι φυσικό αέριο κτλ

4.Η βενζίνη έχει τέλος κυκλοφορίας ~100-130. Τα άλλα όχι. Το 1.0 έχει τεκμήριο 4.000. Τα 1.600 (δλδ πετρέλαιο) άλλο -ή έτσι θυμάμαι τουλάχιστον.

Αν ξέχασουμε όλα αυτά και δούμε μόνο νούμερα. Με 2 περιπτώσεις στις καταναλώσεις:

Σενάριο 1) Oι εργοστασιακές καταναλώσεις

Σενάριο 2)οι εργοσταστιακές συν 1lt/100 (για το αέριο 5kg/100)

με τιμές
-Βενζίνη 1,6lt -Πετρέλαιο 1,44lt -Aέριο 0,89/kg Xρόνος=18.000km

 

έχουμε

image.png.99234734c76eadbe4e4500fb2e5ab37d.png

ενώ για Βενζίνη - Hybrid

image.png.aac65eba499c4e1cd951b746ad8a6512.png

 

Δεν έχω καταλάβει τι κατηγορία ψάχνεις. Προτείνω

1)Μείνε βενζίνη

2)Απέφυγε εκδόσεις πάνω από 95 άλογα

3)Προτίμησε κάτι έλαφρυ. Και αν είσαι ικανοποιημένος μείνε με Suzuki που είναι τα πιο ελαφριά.

 

Αν θές πορτ μπαγκάζ πας baleno. Αν όχι swift. Το ignis εμένα μου φάνηκε τρομερά στενό εσωτερικά.

Καλή Ανάσταση

image.png.99234734c76eadbe4e4500fb2e5ab37d.png

 

image.png.aac65eba499c4e1cd951b746ad8a6512.png

Επεξ/σία από minus_gr
Δημοσ.
5 ώρες πριν, squib είπε

Αυτό για τους φίλους που δε λένε να καταλάβουν οτι τα 80 είναι θέμα. Ειδικά σε μια πραγματικότητα που τα 120 κακώς δε τηρούνται. Αλλά τι μας νοιάζει ας γλυτώσουμε 10 ευρώ σπάζοντας τα νεύρα όλων . Γιατί έχω δει φορτηγό να αναγκαζεται να μπει στη μεσαία κόβοντας τους πάντες γιατί κάποιος πάει αργα μπροστά του σε ανηφορικό κομμάτι . Και στη τελική για να τα λέμε και όπως πρέπει να είναι και το δικό μου αυτοκίνητο 1.800 12 ετών με 80 δεξιά μια χαρά οικονομικό είναι και η διαφορά κατανάλωσης δε δικαιολογεί να το αφήσω για να πάρω mini πόλης . Και το όλο θέμα ξεκίνησε με τη στατιστική που είναι λάθος. Δε πας με 80 ταξίδι συνεπώς μη κοιτάς καταναλωση με 80 . Στα 120 και στα νέα όρια όπου υπάρχουν που είναι τα 130 εκεί να δείτε τι καιει. 

Αυτά πάω να σκίσω το δίπλωμα μου. 

νομίζω θα πρέπει να το σκίσεις.

το 80 είναι απολύτως νόμιμο. το αν εσύ με τα 120 έχεις πρόβλημα να ξεχωρίσεις αμάξια με νόμιμη ταχύτητα στην δεξιά λωρίδα κακώς σου έδωσαν δίπλωμα.

δηλαδή ποιες ταχύτητες είναι για σένα αποδεκτές πχ στην εθνική Αθηνών Κορίνθου με τρεις λωρίδες;

 

 

 

1 ώρα πριν, panoskeras είπε

Καλησπέρα και καλό Πάσχα , είμαι κάτοχος υβριδικού auris και απόλυτα ικανοποιημένος απο την μικτή κατανάλωση αυτού 5.2 την συγκεκριμένη στιγμή αλλα με περισσότερο διαδρομές εντός πόλης και δύσκολες ανηφόρες , ήμουν κάτοχος lpg  και βενζινοκίνητου .Η διαφορά με το υβριδικό είναι περισσότερο στην φιλοσοφία , δεν επιβαρύνεις το περιβάλλον τόσο και δεν καπνίζεις τους γύρω σου , μην ξανακούσω για ντίζελ δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν κατά την άποψή μου . Επίσης  πας άνετα με το αυτόματο κιβώτιο και ξέγνιαστα μέσα στην πόλη χωρίς να εξαρτάσαι τόσο από το αν έχει κίνηση ή φανάρια. Συμφωνώ οτι πρέπει   να βελτιωθούν για να είναι τα πιο οικονομικά και να έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες .Όπως είπαν και πιο πάνω είναι το μέλλον και θα υποδεχθούν αργότερα τα ηλεκτρικά τα οποία αν συνδυαστούν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα είναι ο απόλυτος στόχος ,εκεί είναι το νόημα όχι να σκεφτόμαστε μόνο την τσέπη μας ,εγώ ενθαρρύνω αυτήν την προσπάθεια  γιαυτό και αγόρασα υβριδικό!

e60f932f3df64d5187e6beb1427950503fdd59fa1f63da8d3975fd6dee453703.jpg.86789fdcc96e4d039f01a9b85cf66a10.jpg

Δημοσ.

Από πότε αέριο πρέπει να βάζεις μόνο βράδυ; :wacko:

9 λεπτά πριν, artshadows είπε

τα εργοστασιακά με φυσικό αέριο παίρνουνε και βενζίνη αν χρειαστεί;

Ναι όλα έχουν και ντεπόζιτο βενζίνης. Τα καινούργια κάπου στα 9 λίτρα τα πιο παλιά κανονικό μέγεθος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 25/4/2019 στις 3:13 ΜΜ, amagawd είπε

Πάρε ένα με φυσικό αέριο.. 3€ τα 100χλμ.

Ότι ποιό οικονομικό αυτή τη στιγμή στην αγορά εκτός εάν πας για φουλ ηλεκτρικό 

Εχεις αυτοκίνητο με φυσικό αέριο ;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Alex2020 είπε

Εχεις αυτοκίνητο με φυσικό αέριο ;

Έχεις αυτοκίνητο? 

Δημοσ.

Μπερδευτηκα περισσοτερο...για να ειμαι ελικρινης. Και αναφορικα με την απαντηση του minus δλ...τελικα ποιο ειναι το πιο οικονομικο? 

Και αν μιλαμε για βενζινη...σε μικρομεσαιο αμαξι ποιο?

Απο κ περα...παιζει πολυ η seat σε cng ....αλλα σχετικα με την αξιοπιστεια της τι γινεται..?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, giantzeron είπε

Μπερδευτηκα περισσοτερο...για να ειμαι ελικρινης. Και αναφορικα με την απαντηση του minus δλ...τελικα ποιο ειναι το πιο οικονομικο? 

Και αν μιλαμε για βενζινη...σε μικρομεσαιο αμαξι ποιο?

Απο κ περα...παιζει πολυ η seat σε cng ....αλλα σχετικα με την αξιοπιστεια της τι γινεται..?

Mε λίγα λόγια λέμε -λέω βασικά- οτι  18.000km το χρόνο είναι λίγα για να πας σε πετρέλαιο (αυτά που θα δώσεις παραπάνω για την έκδοση πετρελαίου τα ισοφαρίζεις σε 7 πες χρόνια).

Πετρέλαιο θα άξιζε εαν έκανες 40.000km το χρόνο.

Υβριδικό:δίνεις 1780 παραπάνω από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης για να κερδίζεις 490e το χρόνο λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης.Αρα τα ισοφαρίζεις σε 3 χρόνια πες.

Αέριο: δίνεις 2100 παραπάνω από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης για να κερδίζεις 800e το χρόνο λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης.Αρα τα ισοφαρίζεις σε 2 χρόνια πες.

Πάμε τώρα

Πετρέλαιο:  Στα 7 χρόνια πόσο πιθανό είναι να πάθει κατι η αντλία πετρελαίου (1400e) σε σχεση με την αντλια βενζίνης (400e) ή ο αισθητήρας του φίλτρου πχ. Γιατί η βενζίνη δεν βγάζει βλάβες δλδ; Nαι μπορεί να βγάλει. Αλλά γενικά το πετρέλαιο για να έχει ίδια απόδοση με εναν 1.0 turbo βενζίνης είναι 1500+ και με πολύ υψηλές πιέσεις. Εκ φύσεως είναι μοτέρ πιο πουσαρισμένα για να έχουν τις ίδιες αποδόσεις με τη βενζίνη άρα δυνητικά υπάρχει κίνδυνος.

Υβριδικό: Αν δεν ανεβοκατεβαίνεις Κηφισίας-Πειραιώς ή Κηφισό σε ώρες αιχμής σταμάτα-ξεκίνα δεν θα δείς διαφορά -2lt/100 στη κατανάλωση ώστε να αρχίζεις να ισοφαρίζεις τα 1780 που έδωσες παραπάνω

Αέριο: Είναι καύσιμο άλλου σκοπού. Πρέπει να οδηγήσεις ένα για να δείς αν σε καλύπτει. Επισης το αέριο έχει ξεχωριστή δεξαμενή και δεν είναι σαν το ντεπόζιτο της βενζίνης το έχουμε μια ζωή εκεί και όλα οκ. Στα 5 χρόνια συνιστάται συντήρηση (δεν ξέρω κόστος).

Τέλος άλλο βενζίνη τούρμπο και άλλο βενζίνη ατμοσφαιρικό. Και 1.0 turbo βενζίνη να πάρεις αν ανεβοκατεβαίνεις 1.500-1.900 στροφές όλη την ώρα (εκεί πιάνει στο δικό μου το turbo) θα καίς όχι 6-7 αλλά 9-10lt/100

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, minus_gr είπε

Mε λίγα λόγια λέμε -λέω βασικά- οτι  18.000km το χρόνο είναι λίγα για να πας σε πετρέλαιο (αυτά που θα δώσεις παραπάνω για την έκδοση πετρελαίου τα ισοφαρίζεις σε 7 πες χρόνια).

Πετρέλαιο θα άξιζε εαν έκανες 40.000km το χρόνο.

Υβριδικό:δίνεις 1780 παραπάνω από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης για να κερδίζεις 490e το χρόνο λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης.Αρα τα ισοφαρίζεις σε 3 χρόνια πες.

Αέριο: δίνεις 2100 παραπάνω από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης για να κερδίζεις 800e το χρόνο λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης.Αρα τα ισοφαρίζεις σε 2 χρόνια πες.

Πάμε τώρα

Πετρέλαιο:  Στα 7 χρόνια πόσο πιθανό είναι να πάθει κατι η αντλία πετρελαίου (1400e) σε σχεση με την αντλια βενζίνης (400e) ή ο αισθητήρας του φίλτρου πχ. Γιατί η βενζίνη δεν βγάζει βλάβες δλδ; Nαι μπορεί να βγάλει. Αλλά γενικά το πετρέλαιο για να έχει ίδια απόδοση με εναν 1.0 turbo βενζίνης είναι 1500+ και με πολύ υψηλές πιέσεις. Εκ φύσεως είναι μοτέρ πιο πουσαρισμένα για να έχουν τις ίδιες αποδόσεις με τη βενζίνη άρα δυνητικά υπάρχει κίνδυνος.

Υβριδικό: Αν δεν ανεβοκατεβαίνεις Κηφισίας-Πειραιώς ή Κηφισό σε ώρες αιχμής σταμάτα-ξεκίνα δεν θα δείς διαφορά -2lt/100 στη κατανάλωση ώστε να αρχίζεις να ισοφαρίζεις τα 1780 που έδωσες παραπάνω

Αέριο: Είναι καύσιμο άλλου σκοπού. Πρέπει να οδηγήσεις ένα για να δείς αν σε καλύπτει. Επισης το αέριο έχει ξεχωριστή δεξαμενή και δεν είναι σαν το ντεπόζιτο της βενζίνης το έχουμε μια ζωή εκεί και όλα οκ. Στα 5 χρόνια συνιστάται συντήρηση (δεν ξέρω κόστος).

Τέλος άλλο βενζίνη τούρμπο και άλλο βενζίνη ατμοσφαιρικό. Και 1.0 turbo βενζίνη να πάρεις αν ανεβοκατεβαίνεις 1.500-1.900 στροφές όλη την ώρα (εκεί πιάνει στο δικό μου το turbo) θα καίς όχι 6-7 αλλά 9-10lt/100

ειπε κανεις το υβριδικο ειναι μονο για το σταματα ξεκινα  ; συνεχεια δουλευει υβριδικα σε συνδυασμό με βενζινη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...