Επισκέπτης Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, squib είπε δε θα μπω σε αντιπαράθεση για το προφανές. Όταν κινείσαι πιο αργά σε ένα δρόμο σε σχέση με τους άλλους (εντός λογικών ορίων όχι να πηγαίνουν με 200 όλοι) αποτελείς εμπόδιο. Τέτοια εμπόδια είναι συνήθως τα μεγάλα και βαριά οχήματα όπως τα φορτηγά και τα λεωφορεία . Φαντάσου λοιπόν σε δρόμο με 2 λωρίδες και όριο 120 ή 130 κάποιος δεξιά να πηγαίνει με 90. Σκέψου πόσες αλλάγες λωρίδας προκαλεί όχι σε αυτούς που υπερβαίνουν το όριο αλλά κινούνται με 110 και πρέπει να βγούν σε λωρίδα που όλοι πάνε με 120 ή 130. Για πιο λόγο? Για να μη κάψει 10 ευρώ παραπάνω αυτός που έχει υβδριδικό των 20.000 ευρώ. Τα φορτηγά είναι υποχρεωμένα από το νόμο και καλά κάνουν να κινούνται με χαμηλό όριο. Με ένα γρήγορο google search θα δείς ότι είναι επικίνδυνο να κινείσαι αργά σε εθνικές. Σε μερικές χώρες υπάρχει και σχετικό πρόστιμο. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο επικίνδυνο με τον αυτόν που πάει με 180 με όριο 120 αλλά και πάλι είσαι μέρος του προβλήματος. ελπιζω να μη τα πιστευεις αυτα που γραφεις, αλλιως σκισε το διπλωμα σου. προφανως και φταιει οποιος δεν ξερει να κανει μια ασφαλη προσπεραση, ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες.. πισω στο θεμα τωρα, μη το χαλαμε αλλο. ΤΣ και εγω αεριο θα προτεινα. με τοσα χλμ που κανεις θα δεις πολυ γρηγορα τη διαφορα στη τσεπη σου Επεξ/σία 27 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
preditor Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Έχοντας δυόμισι χρόνια yaris υβριδικό θα ήθελα και εγώ να πω την άποψή μου για το αυτοκίνητο, έχοντας διανύσει περίπου 36.000 χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 32.000 μέσα στην πόλη η άποψή μου για το υβριδικό αυτοκίνητο είναι ότι μες στην πόλη είναι ότι πιο οικονομικό υπάρχει αλλά και ταυτόχρονα πιο άνετο έχοντας ένα φοβερό ηλεκτρονικό κιβώτιο που πραγματικά δεν έχει ταχύτητες και δεν έχει καμία σχέση με τα αυτόματα που κυκλοφορουν στην αγορά έτσι κάνει την οδήγηση πάρα πολύ άνετη. Ταυτόχρονα μέσα στην πόλη υπάρχει απόλυτη ησυχία λόγω του ηλεκτροκινητήρα και η μέγιστη κατανάλωση που δημιουργείται εντός πόλης είναι 4,5 στα 100. Εκεί που το υβριδικό χάνει από τον ανταγωνισμό είναι όταν πάει ταξίδι εδώ χάνουμε το αβαντάζ του ηλεκτροκινητήρα και έτσι Σαφώς το φυσικό αέριο έχει προβάδισμα!!!.... όλα τα προϊόντα βγαίνουν με κάποιο σκοπό, πρέπει να ξέρουμε γιατί το θέλουμε το κάθε αυτοκίνητο ,Δηλαδή εάν είμαστε σε αστικό ιστό ή κάνουμε περισσότερα ταξίδια στην Εθνική οδό.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, preditor είπε άποψή μου για το υβριδικό αυτοκίνητο είναι ότι μες στην πόλη είναι ότι πιο οικονομικό 2 ώρες πριν, preditor είπε η μέγιστη κατανάλωση που δημιουργείται εντός πόλης είναι 4,5 στα 100 4.5×1.65= 7.425€ τα 100χλμ με δικές σου μετρήσεις Αντίστοιχο αυτοκίνητο είναι το Ibiza 90 hp (μήκος, βάρος κατηγορία τα ίδια με το yaris) Ποιο αξιόπιστες μετρήσεις από 28 διαφορετικούς https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/44-Seat/0-Alle_Modelle.html?fueltype=4&power_s=90&power_e=90&powerunit=2 3.8 × 0.889 = 3.37€ Το ΦΑ είναι 55% ποιό οικονομικό από το υβριδικό αλλά επιμένετε ότι έχετε το ποιό οικονομικό αμάξι. Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια
Joshua21 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 52 λεπτά πριν, amagawd είπε Το ΦΑ είναι 55% ποιό οικονομικό από το υβριδικό αλλά επιμένετε ότι έχετε το ποιό οικονομικό αμάξι. Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά στη δική σου περίπτωση, που: 1. Συγκρίνεις την εντός πόλης κατανάλωση στο ένα και μικτής χρήσης στο άλλο. 2. Αγνοείς ότι το δίκτυο ανεφοδιασμού φυσικού αερίου είναι σχεδόν ανύπαρκτο.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά στη δική σου περίπτωση, που: 1. Συγκρίνεις την εντός πόλης κατανάλωση στο ένα και μικτής χρήσης στο άλλο. 2. Αγνοείς ότι το δίκτυο ανεφοδιασμού φυσικού αερίου είναι σχεδόν ανύπαρκτο. Στην Αθήνα είναι μια χαρα .. ψάξε στους 4τ forum να δεις ότι και αποκλειστικά σε πόλη τόσο είναι και δεν περνάει ποτέ τα 4€ Δεν είναι τυχαίο που όπως και εμείς με πάνω από 50 εταιρικά όπως και άλλες εταιρίες θα παμε σε ΦΑ γιατί είναι η καλύτερη επιλογή
Uberalles_gr Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Γιατί συνεχίζεται όσοι έχετε υβριδικό να υποστηρίζετε ότι έχετε το πιο οικονομικό αυτοκίνητο είτε εντός είτε εκτός είτε μικτή όταν το ΦΑ είναι 50% πιο κάτω; Όταν υπάρχουν diesel που καίνε πιο λίγο και όταν υπάρχουν ακόμα και αυτοκίνητα με LPG από εργαστάσιο ή μη που καίνε πιο λίγο; Μπορείτε να μου δώσετε ένα παράδειγμα πως βγάζετε αυτό το συμπέρασμα; 1
petasis Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 17 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Ακριβώς έτσι και εγώ. Το προσωπικό μου αμάξι είναι ένα corolla hatchback του 2000 το 1.3 αλλά το 6ταχυτο. Κατανάλωση 6-7 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Στην πόλη καίει τα άντερα του (αναλογικά πάντα). Οταν λοιπόν ξέρω ότι θέλω να κυκλοφορήσω μέσα στην πόλη παίρνω της αδερφής μου το C-HR και πραγματικά αισθάνομαι άλλος άνθρωπος πίσω από το τιμόνι. Ναι μεν κοιτάω σαν τρελός το σύστημα ECO αλλά η οικονομία στην τσέπη μου δεν λέγεται. Για τέτοιο αμάξι με τέτοιο βάρος και τέτοιο σχέδιο να έχει τέτοια κατανάλωση φαντάζει σαν ψέμα αλλά δεν είναι. Θυμάμαι χρόνια πριν οι βόλτες με το αμάξι μέσα στην πόλη μόνος μου με την μουσικάρα μου ήταν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Εχω μια δεκαετία που το έχω κόψει αυτό. Με το C-HR ξαναβρήκα τον εαυτό μου. Κυκλοφορώ μέσα στην πόλη χωρίς κανένα πρόβλημα πλέον όποτε έχω το αμάξι στα χέρια μου. Και παιδιά χαλαρώστε λίγο με τις λεπτομέρειες του πως φορτίζει η μπαταρία του υβριδικού, δεν είμαι φωστήρας, το point είναι ότι το σύστημα δουλεύει και ωφελεί άπειρα την τσέπη σου και ότι δεν χρειάζεσαι πρίζες. Είναι αυτόματο. Στην Ελλάδα υπάρχει ελάχιστη ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομους 70 χλμ την ώρα. Το πρόστιμο είναι 80 ευρώ. Είναι το άρθρο 29: https://www.glavopoulos.com/el/kok-029/ Μάλιστα, αν το όχημα δεν πιάνει τα 70, απαγορεύεται να μπει στον αυτοκινητόδρομο.
Joshua21 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 9 λεπτά πριν, amagawd είπε Στην Αθήνα είναι μια χαρα .. ψάξε στους 4τ forum να δεις ότι και αποκλειστικά σε πόλη τόσο είναι και δεν περνάει ποτέ τα 4€ Δεν είναι τυχαίο που όπως και εμείς με πάνω από 50 εταιρικά όπως και άλλες εταιρίες θα παμε σε ΦΑ γιατί είναι η καλύτερη επιλογή Και τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι στο φόρουμ αυτό μπαίνουν μόνο Αθηναίοι? Για εμένα προσωπικά δεν ήταν επιλογή το ΦΑ, το κοντινότερο πρατήριο απέχει 215 χλμ.
squib Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 19 λεπτά πριν, petasis είπε Στην Ελλάδα υπάρχει ελάχιστη ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομους 70 χλμ την ώρα. Το πρόστιμο είναι 80 ευρώ. Είναι το άρθρο 29: https://www.glavopoulos.com/el/kok-029/ Μάλιστα, αν το όχημα δεν πιάνει τα 70, απαγορεύεται να μπει στον αυτοκινητόδρομο. Αυτό για τους φίλους που δε λένε να καταλάβουν οτι τα 80 είναι θέμα. Ειδικά σε μια πραγματικότητα που τα 120 κακώς δε τηρούνται. Αλλά τι μας νοιάζει ας γλυτώσουμε 10 ευρώ σπάζοντας τα νεύρα όλων . Γιατί έχω δει φορτηγό να αναγκαζεται να μπει στη μεσαία κόβοντας τους πάντες γιατί κάποιος πάει αργα μπροστά του σε ανηφορικό κομμάτι . Και στη τελική για να τα λέμε και όπως πρέπει να είναι και το δικό μου αυτοκίνητο 1.800 12 ετών με 80 δεξιά μια χαρά οικονομικό είναι και η διαφορά κατανάλωσης δε δικαιολογεί να το αφήσω για να πάρω mini πόλης . Και το όλο θέμα ξεκίνησε με τη στατιστική που είναι λάθος. Δε πας με 80 ταξίδι συνεπώς μη κοιτάς καταναλωση με 80 . Στα 120 και στα νέα όρια όπου υπάρχουν που είναι τα 130 εκεί να δείτε τι καιει. Αυτά πάω να σκίσω το δίπλωμα μου.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Και τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι στο φόρουμ αυτό μπαίνουν μόνο Αθηναίοι? Για εμένα προσωπικά δεν ήταν επιλογή το ΦΑ, το κοντινότερο πρατήριο απέχει 215 χλμ. αν δεν εισαι μεσα σε κεντρο πολης τοτε συμφερει το diesel αντι για υβριδικο. γενικα τα υβριδικα για μενα τα χουν σχεδιασει λαθος. γνωμη μου ειναι πως θα ταν καλυτερα αν ειχαν μεγαλυτερες μπαταριες, μπορουσες να τα φορτισεις και ο βενζινοκινητηρας δεν εμπαινε πριν τα 70. λιγο πολυ ηλεκτροκινητο αλλα με μικροτερη μπαταρια (οχι οσο τωρα), μεγαλυτερο βαρος και κοστος συντηρησης λογο του κινητηρα ΕΚ και του ντεποζιτου, αλλα δε θα χρειαζοσουν δευτερο αμαξι για να πας ταξιδι. Επεξ/σία 27 Απριλίου 2019 από Επισκέπτης
Joshua21 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε αν δεν εισαι μεσα σε κεντρο πολης τοτε συμφερει το diesel αντι για υβριδικο. Όντως, αν ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα πάνω από 110 τα diesel βγαίνουν πιο οικονομικά. 2 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε γενικα τα υβριδικα για μενα τα χουν σχεδιασει λαθος. γνωμη μου ειναι πως θα ταν καλυτερα αν ειχαν μεγαλυτερες μπαταριες, μπορουσες να τα φορτισεις και ο βενζινοκινητηρας δεν εμπαινε πριν τα 70. λιγο πολυ ηλεκτροκινητο αλλα με μικροτερη μπαταρια, μεγαλυτερο βαρος και κοστος συντηρησης λογο του κινητηρα ΕΚ και του ντεποζιτου, αλλα δε θα χρειαζοσουν δευτερο αμαξι για να πας ταξιδι. Δεν χρειάζεται να φανταστείς πως θα ήταν αν υπήρχαν αυτοκίνητα σαν αυτό που περιγράφεις, υπάρχουν ήδη και λέγονται Plug-in Hybrid Electric Vehicles.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όντως, αν ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα πάνω από 110 τα diesel βγαίνουν πιο οικονομικά. Δεν χρειάζεται να φανταστείς πως θα ήταν αν υπήρχαν αυτοκίνητα σαν αυτό που περιγράφεις, υπάρχουν ήδη και λέγονται Plug-in Hybrid Electric Vehicles. ε τοτε τι συζηταμε για τα "απλα" υβριδικα? αγοραζεις ενα τετοιο το φορτιζεις το βραδυ και κυκλοφορας μεσα στη πολη με 1$
panoskatos Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 12 ώρες πριν, Joshua21 είπε Το μόνο λάθος που βλέπω είναι ότι προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, δλδ την κατανάλωση του ενός με κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη με την κατανάλωση του άλλου σε μικτή χρήση. Αν κάνεις τις ίδιες διαδρομές με τις ίδιες συνθήκες μέσα στην Αθήνα με το κόρσα, πιστεύω δεν υπάρχει περίπτωση να δεις κάτω από 8. Αφού γράφει ότι του βγάζει τα μάτια του corsa δεν ξέρει ο ίδιος; Πάντως το corsa πετρέλαιο να δει 8 λίτρα κατανάλωση θα πρέπει να πηγαίνει μόνιμα με την 1η ταχύτητα στα κόκκινα. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 48 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Και τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι στο φόρουμ αυτό μπαίνουν μόνο Αθηναίοι? Για εμένα προσωπικά δεν ήταν επιλογή το ΦΑ, το κοντινότερο πρατήριο απέχει 215 χλμ. Αυτό δεν αναιρεί το ότι το ΦΑ αυτή τη στιγμή το ποιό οικονομικό. Είτε σε πόλη ή και σε εθνική. Τα νούμερα δεν λένε ποτέ ψέματα και η διαφορά είναι τεράστια.
Joshua21 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 Δημοσ. 27 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, amagawd είπε Αυτό δεν αναιρεί το ότι το ΦΑ αυτή τη στιγμή το ποιό οικονομικό. Είτε σε πόλη ή και σε εθνική. Τα νούμερα δεν λένε ποτέ ψέματα και η διαφορά είναι τεράστια. Με την ίδια λογική τα αμιγώς ηλεκτρικά είναι ακόμα πιο οικονομικά, οπότε είσαι λάθος εφόσον υποστηρίζεις ότι το ΦΑ αυτή τη στιγμή είναι πιο οικονομικό. Ok? 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα