giantzeron Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, terry308 είπε Έχω το ibiza 11 μήνες κι έχω διανύσει σχεδόν 32.000χλμ https://www.spritmonitor.de/en/detail/935763.html Με ένα γέμισμα 11 κιλών κάποιοι κάτοχοι του (που έχω μιλήσει) κάνουν σχεδόν 230χλμ εντός πόλης , εγώ λόγω κίνησης στην "Εγνατία κυρίως κάνω ~280χλμ , το νέο σκάφος θα έχει μεγαλύτερη δεξαμενή *(ες) φ.α. , μικρότερη βενζίνης (9λιτρα) και 6αρι σαζμαν.'Οπως και το arona . Από αξιοπιστία δε ξέρει κανείς , σα καύσιμο υπάρχει χρόνια , απλά τώρα μεγάλωσε η γκάμα αυτοκινήτων με το vag group , παλιά ήταν κυρίως σε Fiat . Λόγω του budget σου , αν ήμουν στη θέση σου θα πήγαινα σε leon , στο νέο σκάφος με τους ψηφιακούς πινακες οργάνων εσωτερικά , το νέο κινητήρα 1500κ.εκ με 130 άλογα και dsg κιβώτιο , σε συνδυασμό με Αdaptive Cruise Control . Σαν έξοδα τα 2 service /15.000χλμ μου κόστισαν από ~105€ . Τέλη κυκλοφορίας πέρυσι και φέτος 0€ Επειδη δε καταλαβα ακριβως....τι σημαινει αυτο σε ευρώ / 100 χιλιόμετρα χοντρικα...? Πόσο καις μεσο όρο μεσα στην πολη δλ ?
terry308 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 21 λεπτά πριν, giantzeron είπε Επειδη δε καταλαβα ακριβως....τι σημαινει αυτο σε ευρώ / 100 χιλιόμετρα χοντρικα...? Πόσο καις μεσο όρο μεσα στην πολη δλ ? 0.889€/kg(σταθερό 1 χρόνο τουλάχιστον) =3.7€/100 χοντρικά Μέσα στη πόλη δε κάνω πολλά χλμ
NT1G Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, squib είπε δε θα μπω σε αντιπαράθεση για το προφανές. Όταν κινείσαι πιο αργά σε ένα δρόμο σε σχέση με τους άλλους (εντός λογικών ορίων όχι να πηγαίνουν με 200 όλοι) αποτελείς εμπόδιο. Τέτοια εμπόδια είναι συνήθως τα μεγάλα και βαριά οχήματα όπως τα φορτηγά και τα λεωφορεία . Φαντάσου λοιπόν σε δρόμο με 2 λωρίδες και όριο 120 ή 130 κάποιος δεξιά να πηγαίνει με 90. Σκέψου πόσες αλλάγες λωρίδας προκαλεί όχι σε αυτούς που υπερβαίνουν το όριο αλλά κινούνται με 110 και πρέπει να βγούν σε λωρίδα που όλοι πάνε με 120 ή 130. Για πιο λόγο? Για να μη κάψει 10 ευρώ παραπάνω αυτός που έχει υβδριδικό των 20.000 ευρώ. Τα φορτηγά είναι υποχρεωμένα από το νόμο και καλά κάνουν να κινούνται με χαμηλό όριο. Με ένα γρήγορο google search θα δείς ότι είναι επικίνδυνο να κινείσαι αργά σε εθνικές. Σε μερικές χώρες υπάρχει και σχετικό πρόστιμο. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο επικίνδυνο με τον αυτόν που πάει με 180 με όριο 120 αλλά και πάλι είσαι μέρος του προβλήματος. Πες το στον νομοθέτη που λέει ότι το κατώτατο όριο ταχύτητας στην εθνική είναι 70 km/h.
squib Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, NT1G είπε Πες το στον νομοθέτη που λέει ότι το κατώτατο όριο ταχύτητας στην εθνική είναι 70 km/h. είναι πολλά τα στραβά στα όρια.
kgkatzi Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Πριν λίγο έβγαλα τη φωτό, yaris hybrid 2018, η κατανάλωση που βλέπετε είναι μετρημένη στα τελευταία 300km περίπου και αφορά κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Με νορμάλ οδήγηση υπόψιν. Αν επιτρέπεται σε ποια πόλη μένεις και τι διαδρομές κάνεις; Εγώ στην Αθήνα με το ίδιο αυτοκίνητο που πηγαινοέρχομαι Π. Φάληρο - Αμπελοκήπους και Μοσχάτο - Βυρωνα στις πρώτες 15.000 χιλιόμετρα που έχω κανει έχω μέση κατανάλωση 5,7. Είχα 5,8 αλλά έκανα και δυο ταξίδια κι έπεσε. Επεξ/σία 26 Απριλίου 2019 από kgkatzi
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 15 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Αν επιτρέπεται σε ποια πόλη μένεις και τι διαδρομές κάνεις; Εγώ στην Αθήνα με το ίδιο αυτοκίνητο που πηγαινοέρχομαι Π. Φάληρο - Αμπελοκήπους και Μοσχάτο - Βυρωνα στις πρώτες 15.000 χιλιόμετρα που έχω κανει έχω μέση κατανάλωση 5,7. Είχα 5,8 αλλά έκανα και δυο ταξίδια κι έπεσε. Στην Πάτρα, αν σου πω πως πηγαινοέρχομαι Μπεγουλάκι - Τέρψη θα καταλάβεις? Μικρές διαδρομές, συνήθως όχι πάνω από 5 χλμ απόσταση, και πάντα χωρίς να σκοτίζομαι αν η βελόνα φύγει από το ECO και πάει στο PWR. Στη δική μου περίπτωση τα ταξίδια ανεβάζουν το μέσο όρο, δεν τον ρίχνουν.
kgkatzi Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Στην Πάτρα, αν σου πω πως πηγαινοέρχομαι Μπεγουλάκι - Τέρψη θα καταλάβεις? Μικρές διαδρομές, συνήθως όχι πάνω από 5 χλμ απόσταση, και πάντα χωρίς να σκοτίζομαι αν η βελόνα φύγει από το ECO και πάει στο PWR. Στη δική μου περίπτωση τα ταξίδια ανεβάζουν το μέσο όρο, δεν τον ρίχνουν. Εγώ στην Αθήνα δεν την έχω δει αυτή την κατανάλωση δυστυχώς. Μικρές διαδρομές κάνω των 5-8 χιλιομέτρων αλλά αν πέσω σε κίνηση η κατανάλωση ανεβαίνει κατακόρυφα. Κι εδώ έχει συχνά κίνηση....
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Εγώ στην Αθήνα δεν την έχω δει αυτή την κατανάλωση δυστυχώς. Μικρές διαδρομές κάνω των 5-8 χιλιομέτρων αλλά αν πέσω σε κίνηση η κατανάλωση ανεβαίνει κατακόρυφα. Κι εδώ έχει συχνά κίνηση.... Τότε λογικό είναι το 1 λίτρο παραπάνω...
kgkatzi Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Τότε λογικό είναι το 1 λίτρο παραπάνω... Δεν ξέρω αν είναι λογικό, αλλά όταν παίρνω το Corsa diesel της δουλειάς και του πετάω κυριολεκτικά τα μάτια έξω εντός και εκτός πόλης και η κατανάλωση δεν περνάει ποτέ το 5,8 και με φθηνότερο καύσιμο, ενώ το Yaris το πάω σαν την κότα, κάπου κάτι λάθος πάει.
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 10 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Δεν ξέρω αν είναι λογικό, αλλά όταν παίρνω το Corsa diesel της δουλειάς και του πετάω κυριολεκτικά τα μάτια έξω εντός και εκτός πόλης και η κατανάλωση δεν περνάει ποτέ το 5,8 και με φθηνότερο καύσιμο, ενώ το Yaris το πάω σαν την κότα, κάπου κάτι λάθος πάει. Το μόνο λάθος που βλέπω είναι ότι προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, δλδ την κατανάλωση του ενός με κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη με την κατανάλωση του άλλου σε μικτή χρήση. Αν κάνεις τις ίδιες διαδρομές με τις ίδιες συνθήκες μέσα στην Αθήνα με το κόρσα, πιστεύω δεν υπάρχει περίπτωση να δεις κάτω από 8.
karaLRS Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 57 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το μόνο λάθος που βλέπω είναι ότι προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, δλδ την κατανάλωση του ενός με κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη με την κατανάλωση του άλλου σε μικτή χρήση. Αν κάνεις τις ίδιες διαδρομές με τις ίδιες συνθήκες μέσα στην Αθήνα με το κόρσα, πιστεύω δεν υπάρχει περίπτωση να δεις κάτω από 8. δεν υπάρχει περίπτωση diesel Corsa να φτάσει 8 λίτρα.. μόνο αν ξεχαστείς με πρώτη... 1
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 1 λεπτό πριν, karaLRS είπε δεν υπάρχει περίπτωση diesel Corsa να φτάσει 8 λίτρα.. μόνο αν ξεχαστείς με πρώτη... Όταν σε μικτό κύκλο έχει πραγματική κατανάλωση 5,5 λίτρα, τότε μια χαρά μπορεί να φτάσει τα 8 αν κυκλοφορεί αποκλειστικά μέσα στην ΑΘήνα με κίνηση.
kgkatzi Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Το μόνο λάθος που βλέπω είναι ότι προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, δλδ την κατανάλωση του ενός με κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη με την κατανάλωση του άλλου σε μικτή χρήση. Αν κάνεις τις ίδιες διαδρομές με τις ίδιες συνθήκες μέσα στην Αθήνα με το κόρσα, πιστεύω δεν υπάρχει περίπτωση να δεις κάτω από 8. Βασικά το 5,8 με το corsa δεν είναι μέση κατανάλωση. Είναι η μέγιστη όταν το βγάζω εθνική και του πετάω τα μάτια έξω, δηλαδή μέση ταχύτητα 160 και μέγιστη 190. Το Yaris αν ήθελα να το συγκρίνω σε παρόμοιες συνθήκες όσο μπορεί να τις πλησιάσει, μια φορά που είπα να το τρέξω κι έφτασα μέγιστη 160 έκαψε 7,2 το ταξίδι. Αν το πάω πιο χαλαρά στα 120 καεί 5,8-6. Το πρόβλημα είναι στην πόλη που υποτίθεται πως το Yaris θα έπρεπε να υπερέχει, αλλά και πάλι χάνει κατά κράτος. Γιατί 5,7 το υβριδικό και 5 το πετρέλαιο δεν το λες και πολύ καλό. Ειδικά αν βάλεις και τη χαρά της οδήγησης που όπως και να το κανεις το υβριδικό σε κάνει να οδηγάς λίγο ψόφια συν αρκετές παραξενιές της Toyota δε μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος για τα χρήματα που έδωσα. 1
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, kgkatzi είπε Βασικά το 5,8 με το corsa δεν είναι μέση κατανάλωση. Είναι η μέγιστη όταν το βγάζω εθνική και του πετάω τα μάτια έξω, δηλαδή μέση ταχύτητα 160 και μέγιστη 190. Το Yaris αν ήθελα να το συγκρίνω σε παρόμοιες συνθήκες όσο μπορεί να τις πλησιάσει, μια φορά που είπα να το τρέξω κι έφτασα μέγιστη 160 έκαψε 7,2 το ταξίδι. Αν το πάω πιο χαλαρά στα 120 καεί 5,8-6. Το πρόβλημα είναι στην πόλη που υποτίθεται πως το Yaris θα έπρεπε να υπερέχει, αλλά και πάλι χάνει κατά κράτος. Γιατί 5,7 το υβριδικό και 5 το πετρέλαιο δεν το λες και πολύ καλό. Ειδικά αν βάλεις και τη χαρά της οδήγησης που όπως και να το κανεις το υβριδικό σε κάνει να οδηγάς λίγο ψόφια συν αρκετές παραξενιές της Toyota δε μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος για τα χρήματα που έδωσα. Έτσι όπως το είχες γράψει στο προηγούμενο post (εντός και εκτός), έβγαινε το συμπέρασμα ότι το 5,8 αφορούσε μικτή κατανάλωση. Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, δεν έχουν καμία λογική. Δεν γίνεται το κόρσα στο ταξίδι με ταχύτητες 160-190 να καίει μόνο 5,8, ούτε μέσα στην αθήνα με κίνηση να καίει μόλις 5, κάτι λάθος μας λες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα