ikaruga24 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Οπότε κατά τη γνώμη σου μπορεί να κυκλοφορεί επ' άπειρον στην πόλη, αρκεί να μην ξεπεράσει τα 40 km/h? Εννοείς ότι η μπαταρία κάποια στιγμή θα πεθάνει; Ναι θα πεθάνει αλλά έχουν 10ετη εγγύηση γι αυτό το θέμα και το κόστος για νέα πάει γύρω στα 3 χιλιάρικα. Ποσό που θα έχει κερδίσει με το παραπάνω εντός των πρώτων 2 ετών χρήσης.
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, ikaruga24 είπε Εννοείς ότι η μπαταρία κάποια στιγμή θα πεθάνει; Ναι θα πεθάνει αλλά έχουν 10ετη εγγύηση γι αυτό το θέμα και το κόστος για νέα πάει γύρω στα 3 χιλιάρικα. Ποσό που θα έχει κερδίσει με το παραπάνω εντός των πρώτων 2 ετών χρήσης. Όχι, εννοώ αν μπορεί να κυκλοφορεί επ' άπειρον στην πόλη χωρίς να καίει απολύτως τίποτα, μια και αυτό το συμπέρασμα βγαίνει από όσα έγραψες.
ikaruga24 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όχι, εννοώ αν μπορεί να κυκλοφορεί επ' άπειρον στην πόλη χωρίς να καίει απολύτως τίποτα, μια και αυτό το συμπέρασμα βγαίνει από όσα έγραψες. Όχι, κάποιες φορές θα ανάβει για να υπάρχει κυκλοφορία υγρών. Δεν είναι πλήρως ηλεκτρικό. Επί της ουσίας όμως σε χαμηλές ταχύτητες σχεδόν ως ηλεκτρικό δουλεύει.
aGka8l Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 15 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Όχι, κάποιες φορές θα ανάβει για να υπάρχει κυκλοφορία υγρών. Δεν είναι πλήρως ηλεκτρικό. Επί της ουσίας όμως σε χαμηλές ταχύτητες σχεδόν ως ηλεκτρικό δουλεύει. Η αυτονομία είναι κάπου 1.5-2χλμ αν κάνει 2χλμ με χρήση του ηλεκτροκινητήρα θα πρέπει να πάρει μπρος ο βενζινοκινητήρας γιατί οι μπαταρίες θα έχουν αδειάσει . 2
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Μόλις τώρα, ikaruga24 είπε Όχι, κάποιες φορές θα ανάβει για να υπάρχει κυκλοφορία υγρών. Δεν είναι πλήρως ηλεκτρικό. Επί της ουσίας όμως σε χαμηλές ταχύτητες σχεδόν ως ηλεκτρικό δουλεύει. Ένα υβριδικό όπως το yaris (που τυγχάνω ιδιοκτήτης ενός τέτοιου) μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά μέχρι και για 2 km, και αυτό εφόσον πατάς ελάχιστα το γκάζι και δεν ξεπερνάς τα 40-50km/h, μετά όμως η μπαταρία φορτίζει από τον κινητήρα... Σίγουρα είναι πιο οικονομικό στην πόλη σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν "κάνει θαύματα" όπως νομίζεις. Όσο για τη σύγκριση με το φυσικό αέριο, 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 1,5 λίτρο βενζίνη. Αν λάβεις υπόψιν ότι ένα κιλό φυσικό αέριο κοστίζει κάτω από 1€ το κιλό ενώ η βενζίνη πάνω από 1,6€ το λίτρο, θα διαπιστώσεις ότι το υβριδικό καίει πολύ περισσότερα σε €€€ ακόμα και μέσα στην πόλη. 1
ikaruga24 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Επειδή και εμείς έχουμε στην οικογένεια megane 1.6 βενζίνη με αέριο και Toyota chr hybrid μεταξύ τους στην πόλη δεν έχουν καμία σχέση σε θέμα οικονομίας. Το chr το πατάει κάτω το megane σε αυτό το κομμάτι. Στον αυτοκινητοδρομο τα πράγματα είναι καλύτερα υπέρ του megane αλλά στην πόλη δεν...
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Επειδή και εμείς έχουμε στην οικογένεια megane 1.6 βενζίνη με αέριο και Toyota chr hybrid μεταξύ τους στην πόλη δεν έχουν καμία σχέση σε θέμα οικονομίας. Το chr το πατάει κάτω το megane σε αυτό το κομμάτι. Στον αυτοκινητοδρομο τα πράγματα είναι καλύτερα υπέρ του megane αλλά στην πόλη δεν... Πολύ αμφιβάλλω, δεν είναι δυνατόν να έχεις chr hybrid και να πιστεύεις πως η υβριδική μπαταρία γεμίζει από το φρενάρισμα... Επίσης άλλο το υγραέριο κίνησης (LPG) και άλλο το φυσικό αέριο (CNG), 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 2 λίτρα υγραέριο. 1
ikaruga24 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Πολύ αμφιβάλλω, δεν είναι δυνατόν να έχεις chr hybrid και να πιστεύεις πως η υβριδική μπαταρία γεμίζει από το φρενάρισμα... Επίσης άλλο το υγραέριο κίνησης (LPG) και άλλο το φυσικό αέριο (CNG), 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 2 λίτρα υγραέριο. Εχεις απόλυτο δίκιο, lpg είναι το megane τροποποίηση. Για φυσικό αέριο λοιπόν δεν έχω ιδέα σε αμάξι πως είναι.
G.bar Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 6 ώρες πριν, Joshua21 είπε Πολύ αμφιβάλλω, δεν είναι δυνατόν να έχεις chr hybrid και να πιστεύεις πως η υβριδική μπαταρία γεμίζει από το φρεναρισμα. ...όχι μονο απο το φρεναρισμα. Οποιαδηποτε στιγμη το αυτοκινητο βρισκεται σε κατάσταση κυλισης και δεν ακουμπας το γκάζι, η μπαταρία φορτιζεται μετατρεποντας την κινήτικη ενέργεια σε ηλεκτρικη. Και φυσικά όποτε λειτουργεί και ο βενζινοκινητηρας.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Τι υβριδικό, δεν είναι ακόμη έτοιμα κατά τη γνώμη μου. Πόσο λίγο καίει δηλαδή; 5 λίτρα στα 100; 8 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, με ένα απλό ντίζελ θα καις 5.5 λίτρα με 1.4 ευρώ ήτοι 7.7 βρέξει χιονίσει. Και με πολύ περισσότερες επιλογές στην αγορά.
G.bar Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, giotis1982 είπε Τι υβριδικό, δεν είναι ακόμη έτοιμα κατά τη γνώμη μου. Πόσο λίγο καίει δηλαδή; 5 λίτρα στα 100; 8 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα, με ένα απλό ντίζελ θα καις 5.5 λίτρα με 1.4 ευρώ ήτοι 7.7 βρέξει χιονίσει. Και με πολύ περισσότερες επιλογές στην αγορά. 3,5 -4,0 ανάλογα το πόδι. Είναι ανάλογα τη χρήση που το θές. Το diesel θα δουλευει απροβλημάτιστα και οικονομικότερα σε μεγάλες αποστάσεις, το υβριδικό υπερτερεί στην κίνηση σε κοντινες αποστασεις μέσα σε πόλεις + χαμηλότερα εως μηδενικά τέλη λόγω ρύπων πλέον. 1 1
giantzeron Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Αρχικα....απο δοκιμες π διαβαζω στο yaris hybrid βλεπω κατι νουμερα τυπου 5.5 λιτρα / χιλιομετρα.....! Τραγικο! Αναφορικα με το πετρελαιο το οποιο επισης σκεφτομουν ακουγονται πολλα...μεχρι και για καταργηση τους γενικως..η honda ηδη απεσυρε το cdi μοντελο που ειχε*** Το ignis hybrid ( ηπιο hybrid ) που βλεπω σημειωνει 5-5.5 κ οχι με ελαφρυ ποδι απο οτι διαβαζω. Γενικα ψαχνω κατι που να μου κανει τη δουλεια μου. Να εχει κυριως αξιοπιστια σε βαθος χρονου και οχι επιδοσεις. Και να γεμισω μια φορα το μηνα και να ξεχναω να το γεμισω. Αυτ τη στιγμη εχω ενα 12ετιας swift sport, μεση καταναλωση 8,2 και παω και σαν την κοτα. Ουτε προσπεραση δε μπορω να κανω!
G.bar Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, giantzeron είπε Αρχικα....απο δοκιμες π διαβαζω στο yaris hybrid βλεπω κατι νουμερα τυπου 5.5 λιτρα / χιλιομετρα.....! Τραγικο! Αναφορικα με το πετρελαιο το οποιο επισης σκεφτομουν ακουγονται πολλα...μεχρι και για καταργηση τους γενικως..η honda ηδη απεσυρε το cdi μοντελο που ειχε*** Το ignis hybrid ( ηπιο hybrid ) που βλεπω σημειωνει 5-5.5 κ οχι με ελαφρυ ποδι απο οτι διαβαζω. Γενικα ψαχνω κατι που να μου κανει τη δουλεια μου. Να εχει κυριως αξιοπιστια σε βαθος χρονου και οχι επιδοσεις. Και να γεμισω μια φορα το μηνα και να ξεχναω να το γεμισω. Αυτ τη στιγμη εχω ενα 12ετιας swift sport, μεση καταναλωση 8,2 και παω και σαν την κοτα. Ουτε προσπεραση δε μπορω να κανω! Επειδή έχω και ενα golf 4 1600 σχεδόν 20ετίας που καιει άνετα 20 ευρω στα 100 χλμ έχω συνηθισει και εγώ την οδήγηση κότας που δεν προσπερνάει ούτε ποδήλατο σε κατηφόρα. Με αυτή την οδήγηση στο C-HR που είναι και 1400kg είμαι εύκολα στο 3,5/100. Το ελαφρύ πόδι του καθενός είναι σχετικό. Εμένα με έχει καταστρεψει το όργανο που έχει στη θέση του στροφόμετρου και εχει ενδείξεις πότε, οδηγάς με μπαταρία, πότε με βενζινοκινητηρα οικονομικά και πότε με σκοπό τις επιδόσεις. Όταν το βλεπω και ξεπερνάει το ECO αφήνω γκαζι και παίρνω βαθιες αναπνοές γιατί φοβάμαι οτι θα δώσω μια περιουσία στο βενζινά. Είναι καταλοιπα απο το golf που ελπίζω να ξεπεραστουν άμεσα γιατι με βρίζει μέχρι και η γυναίκα μου οταν σε ανοιχτο δρόμο παω με 80. Θυμάμαι παλιότερα όταν είχε πρωτοβγεί το Prius, ενα συγκριτικο κατανάλωσης -μαλλον οικονομικού τρόπου οδήγησης- που είχαν κάνει στο TOP GEAR. Είχαν βάλει μεσα σε πίστα ενα prius να πηγαίνει γρήγορα και απο πίσω να το ακολουθεί στο ρυθμό του ενα BMW M3. Στο τέλος το M3 έιχε κάψει πολύ λιγότερα απο το πρωτοεμφανιζόμενο τότε prius θελοντας να τονισουν ότι ό,τι και αμάξι να έχεις αν έχεις βαρύ πόδι μην περιμένεις θαύματα.. Όσο αφορά στα πετρέλαια, μετά το σκάνδαλο της VW αλλάξανε πολλά πράγματα και θα αλλάξουν κι άλλο. Πρίν 10 χρόνια σου έλεγαν "παρε πετρέλαιο να σωθεις" τωρα σου λένε "παρε βενζίνη η υγραέριο, μη μπλεκεις με τα κωλοπετρέλαια" σε 10 χρόνια θα λένε "΄Ξέρει κανείς κανέναν φτηνό ηλεκτρολόγο να μου τραβήξει μια γραμμή που να κλειδώνει ώστε να φορτίζω το αυτοκίνητο στην πυλωτή;" Επεξ/σία 26 Απριλίου 2019 από G.bar 3
Joshua21 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 2 ώρες πριν, G.bar είπε ...όχι μονο απο το φρεναρισμα. Οποιαδηποτε στιγμη το αυτοκινητο βρισκεται σε κατάσταση κυλισης και δεν ακουμπας το γκάζι, η μπαταρία φορτιζεται μετατρεποντας την κινήτικη ενέργεια σε ηλεκτρικη. Και φυσικά όποτε λειτουργεί και ο βενζινοκινητηρας. Εγώ τα ξέρω, στον φίλο παραπάνω πες τα, αυτός ισχυρίστηκε ότι η μπαταρία φορτίζει από το φρενάρισμα.
Papakaliati Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 Δημοσ. 26 Απριλίου 2019 19 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Αν εχει κοντα του πρατηριο ανεφοδιασμου .Για ταξιδι πρεπει να το ψαξει που και αν εχει . Παντου στην Ελλαδα βρισκεις να βαλεις αεριο, ποτε κανενα προβλημα δεν θα αντιμετωπισει. 4 ώρες πριν, G.bar είπε ...όχι μονο απο το φρεναρισμα. Οποιαδηποτε στιγμη το αυτοκινητο βρισκεται σε κατάσταση κυλισης και δεν ακουμπας το γκάζι, η μπαταρία φορτιζεται μετατρεποντας την κινήτικη ενέργεια σε ηλεκτρικη. Και φυσικά όποτε λειτουργεί και ο βενζινοκινητηρας. Δηλαδη θελεις να μας πεις, οτι μιλαμε για τελειο συστημα και η ενεργεια που χανεται μεσω τριβων, AC, δεν ξερω και εγω τι αλλο κατα καποιον μαγικο τροπο δεν χανεται ποτε... Δεν διαφωνω οτι η μπαταρια φορτιζεται, αλλα σε ποσοστο με διαφορα μεγεθους απο αυτο που απαιτειται για την κινηση του αυτοκινητου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα