giantzeron Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 7 ώρες πριν, Joshua21 είπε Για δες ξανά τι είχες γράψει: Πριν υποστήριζες ότι το ηλεκτρικό μοτέρ δουλεύει ακόμα και όταν ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα, τώρα λες ότι το ηλεκτρικό μπαίνει όταν πατάς παραπάνω γκάζι... Πως ακριβώς μπαίνει σε λειτουργεία κάτι που ήδη δουλεύει? Σαφής είσαι, άλλο που αυτά που γράφεις δεν έχουν καμία λογική. Τόσες φορές επισήμανα ότι αν δούλευε έτσι όπως νομίζεις το μόνο που θα γινόταν θα ήταν σπατάλη καυσίμου λόγω απωλειών. Στην πόλη ναι, στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα όχι. Σκοπός τους είναι κυρίως να κάνουν ανάκτηση της ενέργειας που σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο θα χανόταν, δλδ κυρίως στην επιβράδυνση και στο ρολάρισμα, στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα δεν χάνεται τίποτα. Τι είδες δηλαδή? Ότι στο πάνω μισό του ECO (οικονομική οδήγηση) δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας, ενώ στο πρώτο μισό του PWR (POWER) σβήνει όπως ισχυρίστηκες πριν? VS έγινε το θέμα 🤣🤣🤣🤣
Joshua21 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, tempes είπε Ο ηλεκτροκινητηρας είναι εκεί για να επεμβαίνει πάντα και παντού. Δεν γίνεται να κάνεις οποιαδήποτε διαδρομή και να είναι μόνιμα εκτός ο ηλεκτροκινητηρας. Καθώς δεν γίνεται να υπάρξει διαδρομή που θα ειναι απόλυτα ευθεία, χωρίς φορτίο με σταθερή ταχύτητα και απόλυτα σταθερό το γκάζι. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι εκεί για να επεμβαίνει όπου και όταν χρειάζεται, όχι πάντα και παντού. Όταν ταξιδεύω χαλαρά στην εθνική με 110 χαω δεν χρειάζεται να επέμβει ο ηλεκτροκινητήρας, θα επέμβει μόνο αν πατήσω βαθιά το γκάζι πραγματοποιώντας πχ μια προσπέραση ή αν συναντήσω ανηφόρα με μεγάλη κλίση, σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή απλά θα είναι stand by για όταν και αν χρειαστεί.
tempes Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ο ηλεκτροκινητήρας είναι εκεί για να επεμβαίνει όπου και όταν χρειάζεται, όχι πάντα και παντού. Όταν ταξιδεύω χαλαρά στην εθνική με 110 χαω δεν χρειάζεται να επέμβει ο ηλεκτροκινητήρας, θα επέμβει μόνο αν πατήσω βαθιά το γκάζι πραγματοποιώντας πχ μια προσπέραση ή αν συναντήσω ανηφόρα με μεγάλη κλίση, σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή απλά θα είναι stand by για όταν και αν χρειαστεί. σωστα , το διατυπωσες καλυτερα απο εμενα . Ηθελα απλα με υπερβολη να επισημάνω οτι ειναι αμεσα διαθεσιμος
Joshua21 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 48 λεπτά πριν, bromiaris είπε Μα εγώ λέω για τον ίδιο κινητήρα… Δεν λέω για οποιονδήποτε άλλον κινητήρα… Έχεις τον 1800άρι με και χωρίς τον ηλεκτροκινητήρα να του προσφέρει την έχτρα ιπποδύναμη… Ποιες είναι οι καταναλώσεις τους? Ρωτώ για να καταλάβω πόσο τελικά βοηθά στην μείωση της κατανάλωσης το «υβριδικό» κομμάτι… 1%? 10%? 50%? Για να δω – δούμε τελικά πόσο αξίζει ή δεν αξίζει τα έχτρα χρήματα για συγκεκριμένη χρήση (μεγάλα ταξίδια)… Γι αυτό έβαλα συγκεκριμένο παράγοντα… τρέχεις 400km με 130km/h, χωρίς στάση χωρίς αυξομειώσεις… Πόσο θα κατανάλωνε ο ίδιος κινητήρας στις δυο περιπτώσεις? Βοηθά τελικά το υβριδικό ή είναι καθρεφτάκια στους ιθαγενείς? Το θέμα είναι ότι ο ίδιος ακριβώς κινητήρας δεν υπάρχει σε κάποιο μη υβριδικό, συνεπώς η σύγκριση που ζητάς είναι ανέφικτη, δεν μπορείς να συγκρίνεις κάτι που υπάρχει με κάτι που δεν υπάρχει. Πάντως αφού επιμένεις να γίνει σύγκριση, ενδεικτικά η Toyota δίνει για το corolla hybrid 1.8 κατανάλωση σε μικτό κύκλο 3,3 - 3,6 λ/100χλμ, ενώ για το βενζινοκίνητο 1.2 πάλι σε μικτό κύκλο 5,8 - 5,9 λ/100χλμ. Πάντως γενικότερα τα υβριδικά προσφέρουν πολύ μεγάλη οικονομία κυρίως εντός πόλης, όχι εκτός.
bromiaris Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Το θέμα είναι ότι ο ίδιος ακριβώς κινητήρας δεν υπάρχει σε κάποιο μη υβριδικό, συνεπώς η σύγκριση που ζητάς είναι ανέφικτη, δεν μπορείς να συγκρίνεις κάτι που υπάρχει με κάτι που δεν υπάρχει. Πάντως αφού επιμένεις να γίνει σύγκριση, ενδεικτικά η Toyota δίνει για το corolla hybrid 1.8 κατανάλωση σε μικτό κύκλο 3,3 - 3,6 λ/100χλμ, ενώ για το βενζινοκίνητο 1.2 πάλι σε μικτό κύκλο 5,8 - 5,9 λ/100χλμ. Πάντως γενικότερα τα υβριδικά προσφέρουν πολύ μεγάλη οικονομία κυρίως εντός πόλης, όχι εκτός. Τελικά μήπως το «υβριδικό» είναι παπάντζα κα τσάμπα χρήματα μιας ίσως άχρηστης εφεύρεσης που πρέπει με κάποιον τρόπο να αποσβέσει τα χρήματα της και απλά θα αρκούσε για χαμηλή κατανάλωση ο εν λόγο βενζινοκινητήρας????? Ρητορικό ερώτημα που δεν έχει χειροπιαστή απάντηση προς το παρόν… Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2019 από bromiaris
ROG-X Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, bromiaris είπε Τελικά μήπως το «υβριδικό» είναι παπάντζα κα τσάμπα χρήματα μιας ίσως άχρηστης εφεύρεσης που πρέπει με κάποιον τρόπο να αποσβέσει τα χρήματα της και απλά θα αρκούσε για χαμηλή κατανάλωση ο εν λόγο βενζινοκινητήρας????? Ρητορικό ερώτημα που δεν έχει χειροπιαστή απάντηση προς το παρόν… Oπως το πες....απλα θελει να περάσει το ονομα της παρεα με την ηλεκτροκινηση για αργοτερα και πουλα τωρα την κοροϊδία του hybrid. Το κερδος που εχεις απο το πετρελαιο και την δυναμη του πετρελαιου δεν την ακουμπα. Πετρέλαιο μονο κινητηρα BMW (δίνει σε peugeot) και Renaut (δίνει σε Mercedes). Κορυφαια μοτερ! Για μικρά πετρέλαια κοιτάτε μονο σε CLIO και Peugeut 208 (ειδικα αυτο με τα 120 αλογα και τα 30 κιλα ροπης με κατανάλωση πάτος). Μετα το πετρέλαιο πας σε ηλεκτροκινηση...σε καμιά 10-15αρια χρόνια. Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2019 από ROG-X 2
Joshua21 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 26 λεπτά πριν, bromiaris είπε Αυτό ρωτώ… Μήπως το «υβριδικό» είναι παπάντζα κα τσάμπα χρήματα μιας ίσως άχρηστης εφεύρεσης που πρέπει με κάποιον τρόπο να αποσβέσει τα χρήματα της και απλά θα αρκούσε για χαμηλή κατανάλωση ο εν λόγο βενζινοκινητήρας????? Ρητορικό ερώτημα που δεν έχει χειροπιαστή απάντηση προς το παρόν… Τι να σου πω, εγώ προσωπικά όταν πριν μερικούς μήνες επέλεξα το υβριδικό yaris η τιμή του δεν είχε σχεδόν καθόλου διαφορά από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Υπόψιν με τον ίδιο εξοπλισμό πάντα. Επίσης μέσα στην πόλη που κινούμαι κυρίως η κατανάλωση χωρίς προσπάθεια είναι κάπου στα 4,5l/100km, το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μέσα στην πόλη με τις ίδιες συνθήκες μου έκαψε 6. Σε ταξίδι δεν τα έχω οδηγήσει και τα δύο ώστε να μπορώ να κάνω σύγκριση. Και όχι, τα υβριδικά δεν πετυχαίνουν χαμηλή κατανάλωση λόγω του βενζινοκινητήρα που φοράνε, την πετυχαίνουν σε συνδυασμό και με τον ηλεκτροκινητήρα και με την ανάκτηση ενέργειας από τους τροχούς.
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, ROG-X είπε Oπως το πες....απλα θελει να περάσει το ονομα της παρεα με την ηλεκτροκινηση για αργοτερα και πουλα τωρα την κοροϊδία του hybrid. Το κερδος που εχεις απο το πετρελαιο και την δυναμη του πετρελαιου δεν την ακουμπα. Πετρέλαιο μονο κινητηρα BMW (δίνει σε peugeot) και Renaut (δίνει σε Mercedes). Κορυφαια μοτερ! Για μικρά πετρέλαια κοιτάτε μονο σε CLIO και Peugeut 208 (ειδικα αυτο με τα 120 αλογα και τα 30 κιλα ροπης με κατανάλωση πάτος). Μετα το πετρέλαιο πας σε ηλεκτροκινηση...σε καμιά 10-15αρια χρόνια. Αν δεν κάνω λάθος είναι ανάποδα: Η peugeot (PSA) δίνει στην BMW. Το πετρέλαιο είναι πάντως για κίνηση εκτός πόλης, καθώς σε μικρές διαδρομές έχεις θέμα με την αναγέννηση του DPF. Γενικά το φυσικό αέριο είναι μία καλύτερη λύση, θα έλεγα (μέχρι την ηλεκτροκίνηση). Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2019 από Orestis_G
ROG-X Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) H BMW δινει σε Peugeut...βασικα το πουλανε σα συνεργασία και καλα. Οπως τωρα για την νεα Supra της Toyota που λενε συνεργασια ενω στην ουσια ειναι 85% BMW το αμαξι. Η Mercedes δεν παραγει μικρου κυβισμου πετρελαια και τσιμπαει απο Renault. Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2019 από ROG-X 1
Smoulis Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Το υβριδικό έχει κινητήρα με θερμοδυναμική απόδοση επιπέδου diesel ( περίπου 40%) έναντι 35% για τα συμβατικά βενζινοκίνητα. Το tradeoff είναι η τρύπα στη ροπή στις χαμηλομεσαίες που έρχεται να συμπληρώσει ο ηλεκτροκινητήρας, και το χαμηλό όριο στροφών (περί τις 5.200) που κάνει την ισχύ να είναι συγκριτικά μικρή για τον κυβισμό τους ( για το chr, 100hp από 1800cc). Επειδή γράφονται σχόλια του τύπου "αν πάς για 400 km με 130 τι θα κάψει" , τα αυτοκινητα κινούνται σε δρόμους , που έχουν στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες. Το φορτίο στον κινητήρα είναι εξ ορισμού μεταβλητό. Το υβριδικό σύστημα κίνησης φροντίζει το θερμικό μοτέρ να δουλεύει πάντα στο φορτίο που η απόδοση είναι μέγιστη. Αν οι απαιτήσεις σε ισχύ ειναι μικρότερες (κατηφόρα) το θερμικό μοτέρ ειναι κλειστό και κινείσαι ηλεκτρικά. Όταν ειναι μεγαλύτερες δουλεύει το θερμικό στο ποσοστό που πρέπει και είτε φορτίζει την μπαταρία αν υπάρχει περίσσεια ισχύος, είτε συνεπικουρείται απο αυτήν μέσο του ηλεκτρικού μοτερ αν υπάρχει έλλειμμα. Για αυτό ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο (το χειρότερο δυνατό σενάριο) το υβριδικό καίει λιγότερο από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Και φυσικά γι αυτό στην πόλη που η συνολικά απαιτούμενη ισχύς είναι μικρότερη δουλεύει ιδανικά και καίει ακόμα πιο λίγο. Και τέλος γι αυτό τα μεγάλα υβριδικά έχουν συγκριτικά μεγαλύτερο όφελος, γιατί ακόμα και στα 140km/h ο θερμικός κινητήρας είναι μέσα στα όρια ισχύος που είναι αποδοτικά. Που χωλαίνουν; Στις flat out καταστάσεις , και σε ταχύτητες από το 70% της τελικής και άνω που ο θερμικός κινητήρας ότι και να γίνει είναι έξω από τα όρια που μπορεί να δουλέψει οικονομικά. Προφανώς όμως αν κάποιος έχει αγοράσει υβριδικό για να πηγαίνει flat out, κάτι έχει κάνει λάθος. 5
NT1G Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Βέβαια οι diesel έχουν φτάσει το 43-44 % και οι βενζίνες το 38 %.
giantzeron Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Επιστρεφω για να συμπληρωσω εντυπωσεις *** !! Επιστροφη στην Αθηνα - ταξιδι 400 χιλιομετρων - με λιγο πιο βαθυ πατημα και με μεγαλο ποσοστο διαδρομης στο sport mode. Σταθερη ταχυτητα 110 - 130 αυτη τη φορα και με AC για καποια διαστηματα. Μεση καταναλωση 4.3 λίτρα *** Πλεον μεσα στη πολη στο eco mode 3.8 λίτρα Συνολικη αυτονομια με ενα γεμισμα καπου 900 χλιομετρα **** Να είστε καλα Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2019 από giantzeron 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα