giantzeron Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε Προφανώς...απλώς μετά τα 3 πρώτα χρόνια σε καλύπτει η αντιπροσωπεία ΜΟΝΟ με ότι αυτό συνεπάγεται (και για συγκεκριμένες βλάβες). Τι αμαξι εχεις?
bromiaris Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ο ηλεκτροκινητήρας ΔΕΝ λειτουργεί συνέχεια. Μάλιστα αν πηγαίνεις με 130 συνέχεια στο ίσωμα χωρίς αυξομειώσεις ταχύτητας, τότε ο ηλεκτροκινητήρας δεν θα δουλέψει καθόλου. Επίσης όπως σου ξαναείπα και πριν, ο κυβισμός του κινητήρα είναι μόνο ένας από τους εκατοντάδες παράγοντες που διαμορφώνουν την κατανάλωση. Όσο συνεχίζεις να αντιλαμβάνεσαι ένα υβριδικό ως 1800άρι και όχι σαν ένα όχημα σχεδιασμένο για οικονομία καυσίμου, τόσο θα σου φαίνεται περίεργο που καταναλώνει τόσο λίγο. Έχεις δύο ίδιους κινητήρες...οκ; Ο ένας έχει και υβριδικό σύστημα... Κάνουν την ίδια πορεία 100km με 130km/h.... με τις ίδιες συνθήκες... Ο μεν με υβριδικό φαντάζομαι ότι για τα πρώτα 10-20-30-40-50sec μέχρι να πιάσει την επιθυμητή ταχύτητα θα υπο βοηθηθεί και από τον ηλεκτροκινητήρα... μετά για το σύνολο του ταξιδιού θα κινείσαι με την όποια κατανάλωση ενός 1800αριου βενζίνης... Πόσο πιστεύεται ότι θα είναι αυτή;;;; Πόσο θα είναι όταν θα βοηθήσει στην επιτάχυνση ο ηλεκτροκινητήρας;;;
Dark_Nightfall Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 11 λεπτά πριν, giantzeron είπε Τι αμαξι εχεις? Δεν έχει σημασία ,αυτό που ήθελα να πω είναι ότι η φοβερή και τρομερή εγγύηση της Toyota είναι ουσιαστικά 3 χρόνια (ότι δίνουν και οι άλλοι δηλαδή πάνω κάτω) και τα επιπλέον είναι από τις αντιπροσωπείες (κατόπιν συμφωνίας προφανώς).
giantzeron Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, Dark_Nightfall είπε Δεν έχει σημασία ,αυτό που ήθελα να πω είναι ότι η φοβερή και τρομερή εγγύηση της Toyota είναι ουσιαστικά 3 χρόνια (ότι δίνουν και οι άλλοι δηλαδή πάνω κάτω) και τα επιπλέον είναι από τις αντιπροσωπείες (κατόπιν συμφωνίας προφανώς). Απο οσο ξερω δν εχει ακουστει ποτε κανενα παρατραγουδο για την εγγυηση η την αξιοπιστια της εν λογω εταιρειας.....οποτε
Dark_Nightfall Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, giantzeron είπε Απο οσο ξερω δν εχει ακουστει ποτε κανενα παρατραγουδο για την εγγυηση η την αξιοπιστια της εν λογω εταιρειας.....οποτε https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=34732 https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=60795 Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2019 από Dark_Nightfall
kgkatzi Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Λάθος το έχεις καταλάβει, όταν λειτουργούν ταυτόχρονα και ο θερμικός και ο ηλεκτρικός κινητήρας τότε ο δείκτης αριστερά στο καντράν δεν είναι στο ECO (Economy), είναι στο power (PWR). Επίσης τι ακριβώς εννοείς όταν λες "το τρέχεις Εθνική"? Αν το σανιδώσω, τότε σαφώς και θα λειτουργούν ταυτόχρονα και οι δύο κινητήρες μια και το ζητούμενο είναι η πλήρης επιτάχυνση. Αν όμως κινούμαι με σταθερή ταχύτητα 100 ή 130 χαω τότε δουλεύει μόνο ο θερμικός, δεν έχει κανένα νόημα να δουλεύουν και οι δύο έως να στεγνώσει η υβριδική μπαταρία, μετά να ζορίζεται ο θερμικός κινητήρας ώστε όχι μόνο να διατηρήσει την ταχύτητα αλλά και να ξαναφορτίσει την μπαταρία, και μετά ξανά το ίδιο από την αρχή. Αν δούλευε με τον τρόπο που νομίζεις τότε όχι μόνο θα είχαμε σπατάλη καυσίμου λόγω απωλειών, αλλά και πρόωρη καταστροφή της υβριδικής μπαταρίας. Ναι αν το σανιδωσεις και ο δείκτης πάει στο τέρμα του PWR δίνει και ο ηλεκτροκινητήρας για έξτρα δύναμη, αλλά εγώ δε μίλησα για αυτό. Οταν ο δείκτης κινείται στη ζώνη ECO που είναι η ζώνη οικονομικής οδήγησης τότε λειτουργει ο ηλεκτροκινητήρας, αν υπάρχει φορτίο στην μπαταρία. Όταν είναι στο κάτω μισό και σε χαμηλές ταχύτητες ή και σε κατηφόρα ακόμα και με 120 χλμ/ ώρα δουλεύει μόνο EV. Στο πάνω μισό δουλεύει συνδυαστικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στο πρώτο μισό του PWR δουλεύει μόνο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Και στο δεύτερο μισό αν χρειαστεί μπαίνει και ο ηλεκτροκινητήρας. Δες το στην οθόνη ενεργειασ αν έχεις όρεξη την επόμενη φορά που θα πας βόλτα για να δούμε ποιος κάνει λάθος. Τα παραπάνω με ενεργοποιημένο το Eco mode Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2019 από kgkatzi
giantzeron Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 20 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=34732 https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=60795 Ψαρωσαμε 😂😂😂😂😂😂 1
Joshua21 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 20 λεπτά πριν, bromiaris είπε Έχεις δύο ίδιους κινητήρες...οκ; Ο ένας έχει και υβριδικό σύστημα... Κάνουν την ίδια πορεία 100km με 130km/h.... με τις ίδιες συνθήκες... Ο μεν με υβριδικό φαντάζομαι ότι για τα πρώτα 10-20-30-40-50sec μέχρι να πιάσει την επιθυμητή ταχύτητα θα υπο βοηθηθεί και από τον ηλεκτροκινητήρα... μετά για το σύνολο του ταξιδιού θα κινείσαι με την όποια κατανάλωση ενός 1800αριου βενζίνης... Πόσο πιστεύεται ότι θα είναι αυτή;;;; Πόσο θα είναι όταν θα βοηθήσει στην επιτάχυνση ο ηλεκτροκινητήρας;;; Πάλι τα ίδια... συνεχίζεις να αντιμετωπίζεις ένα υβριδικό ως ένα συμβατικό 1800, ε δεν είναι, γιατί δυσκολεύεσαι να το χωνέψεις? Δεν καίνε όλα τα 1800άρια το ίδιο! Οι θερμικοί κινητήρες των υβριδικών Toyota είναι κατασκευασμένοι έτσι ώστε να μπορούν να αλλάζουν από κύκλο Otto σε Atkinson ώστε να έχουν τη βέλτιστη απόδοση/οικονομία σε κάθε περίπτωση, για αυτό και καταφέρνουν και πετυχαίνουν μεγαλύτερη οικονομία από οποιοδήποτε άλλο κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Otto.
Dark_Nightfall Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 6 λεπτά πριν, giantzeron είπε Ψαρωσαμε 😂😂😂😂😂😂 Ειδικά όλοι οι κάτοχοι yaris /auris με τον 1NR-FE στο car.gr 😂
Joshua21 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 28 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Ναι αν το σανιδωσεις και ο δείκτης πάει στο τέρμα του PWR δίνει και ο ηλεκτροκινητήρας για έξτρα δύναμη, αλλά εγώ δε μίλησα για αυτό. Οταν ο δείκτης κινείται στη ζώνη ECO που είναι η ζώνη οικονομικής οδήγησης τότε λειτουργει ο ηλεκτροκινητήρας, αν υπάρχει φορτίο στην μπαταρία. Όταν είναι στο κάτω μισό και σε χαμηλές ταχύτητες ή και σε κατηφόρα ακόμα και με 120 χλμ/ ώρα δουλεύει μόνο EV. Στο πάνω μισό δουλεύει συνδυαστικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στο πρώτο μισό του PWR δουλεύει μόνο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Και στο δεύτερο μισό αν χρειαστεί μπαίνει και ο ηλεκτροκινητήρας. Δες το στην οθόνη ενεργειασ αν έχεις όρεξη την επόμενη φορά που θα πας βόλτα για να δούμε ποιος κάνει λάθος Αν δεν μίλησες για αυτό, τότε για τι ακριβώς μίλησες? Αν δεν χρειάζεται έξτρα δύναμη, τότε γιατί να δουλέψει ο ηλεκτροκινητήρας? Για να αδειάζει και να ξαναγεμίζει συνεχώς η υβριδική μπαταρία έτσι ώστε και να έχουμε ένα κάρο απώλειες και για να καταστραφεί πιο γρήγορα? Επίσης πως γίνεται στο πάνω μισό του ECO να δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας συνδυαστικά με τον βενζινοκινητήρα, και αμέσως μετά στο πρώτο μισό του PWR να δουλεύει μόνο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης? Δεν έχουν καμία λογική αυτά που γράφεις.
kgkatzi Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αν δεν μίλησες για αυτό, τότε για τι ακριβώς μίλησες? Αν δεν χρειάζεται έξτρα δύναμη, τότε γιατί να δουλέψει ο ηλεκτροκινητήρας? Για να αδειάζει και να ξαναγεμίζει συνεχώς η υβριδική μπαταρία έτσι ώστε και να έχουμε ένα κάρο απώλειες και για να καταστραφεί πιο γρήγορα? Επίσης πως γίνεται στο πάνω μισό του ECO να δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας συνδυαστικά με τον βενζινοκινητήρα, και αμέσως μετά στο πρώτο μισό του PWR να δουλεύει μόνο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης? Δεν έχουν καμία λογική αυτά που γράφεις. Μιλησα για την οικονόμια καυσίμου που στο Yaris δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στα υβριδικά με μεγαλύτερη μπαταρία. Εσυ μου απάντησες για τι γίνεται όταν σανιδωσεις το γκάζι. Αυτή είναι άλλη συνθήκη που δεν έχει σχέση με την οικονομία καυσίμου. Τότε μπαίνει και το ηλεκτρικό μοτέρ για να δώσει λίγο παραπάνω δύναμη. Νομίζω είμαι απόλυτα σαφής σε αυτά που γράφω, μάθε να διαβαζεις πριν σχολιάσεις.Ο σκοπός του ηλεκτροκινητήρα είναι πρωτίστως η οικονομία στο καύσιμο. Αν ήθελες απόδοση υπάρχει και το απλό Yaris 1,5 που είναι και φθηνότερο να το αγοράσεις και πιο γκαζιάρικο με την ανάλογη κατανάλωση. Ναι οι μπαταρίες φορτίζονται και ξεφορτιζονται πολλές φορές όταν οδηγείς. Αυτός είναι ο σκοπός τους. Ναι κάποια στιγμή προφανώς θα χαλασουν. Ωραιο βίντεο. Όταν δεν το σανιδωνει ο οδηγός δείχνει αυτά που έγραψα πριν στη ζώνη ECO.
Joshua21 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, kgkatzi είπε Μιλησα για την οικονόμια καυσίμου που στο Yaris δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στα υβριδικά με μεγαλύτερη μπαταρία. Για δες ξανά τι είχες γράψει: 3 ώρες πριν, kgkatzi είπε αν παρατηρήσεις όταν το τρέχεις Εθνική και ο δείκτης που είναι στο καντράν αριστερά είναι στο economy τότε λειτουργούν και οι δυο κινητήρες παράλληλα. 7 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Εσυ μου απάντησες για τι γίνεται όταν σανιδωσεις το γκάζι. Αυτή είναι άλλη συνθήκη που δεν έχει σχέση με την οικονομία καυσίμου. Τότε μπαίνει και το ηλεκτρικό μοτέρ για να δώσει λίγο παραπάνω δύναμη. Πριν υποστήριζες ότι το ηλεκτρικό μοτέρ δουλεύει ακόμα και όταν ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα, τώρα λες ότι το ηλεκτρικό μπαίνει όταν πατάς παραπάνω γκάζι... Πως ακριβώς μπαίνει σε λειτουργεία κάτι που ήδη δουλεύει? 10 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Νομίζω είμαι απόλυτα σαφής σε αυτά που γράφω, μάθε να διαβαζεις πριν σχολιάσεις.Ο σκοπός του ηλεκτροκινητήρα είναι πρωτίστως η οικονομία στο καύσιμο. Αν ήθελες απόδοση υπάρχει και το απλό Yaris 1,5 που είναι και φθηνότερο να το αγοράσεις και πιο γκαζιάρικο με την ανάλογη κατανάλωση. Σαφής είσαι, άλλο που αυτά που γράφεις δεν έχουν καμία λογική. Τόσες φορές επισήμανα ότι αν δούλευε έτσι όπως νομίζεις το μόνο που θα γινόταν θα ήταν σπατάλη καυσίμου λόγω απωλειών. 14 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Ναι οι μπαταρίες φορτίζονται και ξεφορτιζονται πολλές φορές όταν οδηγείς. Αυτός είναι ο σκοπός τους. Ναι κάποια στιγμή προφανώς θα χαλασουν. Στην πόλη ναι, στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα όχι. Σκοπός τους είναι κυρίως να κάνουν ανάκτηση της ενέργειας που σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο θα χανόταν, δλδ κυρίως στην επιβράδυνση και στο ρολάρισμα, στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα δεν χάνεται τίποτα. 17 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Ωραιο βίντεο. Όταν δεν το σανιδωνει ο οδηγός δείχνει αυτά που έγραψα πριν στη ζώνη ECO. Τι είδες δηλαδή? Ότι στο πάνω μισό του ECO (οικονομική οδήγηση) δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας, ενώ στο πρώτο μισό του PWR (POWER) σβήνει όπως ισχυρίστηκες πριν?
tempes Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Ο ηλεκτροκινητηρας είναι εκεί για να επεμβαίνει πάντα και παντού. Δεν γίνεται να κάνεις οποιαδήποτε διαδρομή και να είναι μόνιμα εκτός ο ηλεκτροκινητηρας. Καθώς δεν γίνεται να υπάρξει διαδρομή που θα ειναι απόλυτα ευθεία, χωρίς φορτίο με σταθερή ταχύτητα και απόλυτα σταθερό το γκάζι.
kgkatzi Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 6 ώρες πριν, Joshua21 είπε Για δες ξανά τι είχες γράψει: Πριν υποστήριζες ότι το ηλεκτρικό μοτέρ δουλεύει ακόμα και όταν ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα, τώρα λες ότι το ηλεκτρικό μπαίνει όταν πατάς παραπάνω γκάζι... Πως ακριβώς μπαίνει σε λειτουργεία κάτι που ήδη δουλεύει? Σαφής είσαι, άλλο που αυτά που γράφεις δεν έχουν καμία λογική. Τόσες φορές επισήμανα ότι αν δούλευε έτσι όπως νομίζεις το μόνο που θα γινόταν θα ήταν σπατάλη καυσίμου λόγω απωλειών. Στην πόλη ναι, στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα όχι. Σκοπός τους είναι κυρίως να κάνουν ανάκτηση της ενέργειας που σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο θα χανόταν, δλδ κυρίως στην επιβράδυνση και στο ρολάρισμα, στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα δεν χάνεται τίποτα. Τι είδες δηλαδή? Ότι στο πάνω μισό του ECO (οικονομική οδήγηση) δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας, ενώ στο πρώτο μισό του PWR (POWER) σβήνει όπως ισχυρίστηκες πριν? Ειλικρινά κούρασες. Πάμε μια τελευταία φορά μήπως και νιώσεις γιατί πλέον νιώθω ότι απευθύνομαι σε ντουβάρι. Δήλωσες ότι ο ισχυρισμός ότι το Yaris λόγω μικρότερης υβριδικής μπαταρίας έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από τα μεγαλύτερα υβριδικά της Toyota είναι ένας ισχυρισμός που δεν έχει λογική βάση. Λοιπόν κάνεις λάθος. Πάμε άλλη μια μήπως το εμπεδώσεις, κάνεις λάθος, όσο απίστευτο κι αν σου φαίνεται μπορεί να συμβεί και αυτό. Πέρα του ότι έχει γεμίσει το internet με αναφορές σχετικά με το θέμα, σου έγραψα αναλυτικότατα πως φέρεται το αυτοκίνητο ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι. Δεν έχει καμία σημασία το ακραίο σενάριο του να το οδηγείς στο τέρμα όπως το βίντεο που ανέβασες. Ο ηλεκτροκινητήρας θα δώσει και στο ξεκίνημα για καλύτερη ροπή και όταν σανιδώσεις το γκάζι για μεγαλύτερη δύναμη. Δεν το αμφισβήτησα ποτέ αυτό, που το επαναλαμβάνεις συνέχεια. Αμφισβήτησα το : "Δεν έχει καμία λογική αυτό που μόλις έγραψες. Ειδικά στο ταξίδι που ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου." Σου έγραψα ακριβώς πως φέρεται το αυτοκίνητο στα ταξίδια, αν το έχεις όντως είναι πολύ εύκολο να διαπιστώσεις ότι ισχύει, δοκίμασε όσο πας με 100-120 χλμ/ ώρα να πατάς το γκάζι τόσο όσο να μένεις στη ζώνη ECO.
bromiaris Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, bromiaris είπε Έχεις δύο ίδιους κινητήρες...οκ; Ο ένας έχει και υβριδικό σύστημα... Κάνουν την ίδια πορεία 100km με 130km/h.... με τις ίδιες συνθήκες... Ο μεν με υβριδικό φαντάζομαι ότι για τα πρώτα 10-20-30-40-50sec μέχρι να πιάσει την επιθυμητή ταχύτητα θα υπο βοηθηθεί και από τον ηλεκτροκινητήρα... μετά για το σύνολο του ταξιδιού θα κινείσαι με την όποια κατανάλωση ενός 1800αριου βενζίνης... Πόσο πιστεύεται ότι θα είναι αυτή;;;; Πόσο θα είναι όταν θα βοηθήσει στην επιτάχυνση ο ηλεκτροκινητήρας;;; 7 ώρες πριν, Joshua21 είπε Πάλι τα ίδια... συνεχίζεις να αντιμετωπίζεις ένα υβριδικό ως ένα συμβατικό 1800, ε δεν είναι, γιατί δυσκολεύεσαι να το χωνέψεις? Δεν καίνε όλα τα 1800άρια το ίδιο! Οι θερμικοί κινητήρες των υβριδικών Toyota είναι κατασκευασμένοι έτσι ώστε να μπορούν να αλλάζουν από κύκλο Otto σε Atkinson ώστε να έχουν τη βέλτιστη απόδοση/οικονομία σε κάθε περίπτωση, για αυτό και καταφέρνουν και πετυχαίνουν μεγαλύτερη οικονομία από οποιοδήποτε άλλο κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Otto. Μα εγώ λέω για τον ίδιο κινητήρα… Δεν λέω για οποιονδήποτε άλλον κινητήρα… Έχεις τον 1800άρι με και χωρίς τον ηλεκτροκινητήρα να του προσφέρει την έχτρα ιπποδύναμη… Ποιες είναι οι καταναλώσεις τους? Ρωτώ για να καταλάβω πόσο τελικά βοηθά στην μείωση της κατανάλωσης το «υβριδικό» κομμάτι… 1%? 10%? 50%? Για να δω – δούμε τελικά πόσο αξίζει ή δεν αξίζει τα έχτρα χρήματα για συγκεκριμένη χρήση (μεγάλα ταξίδια)… Γι αυτό έβαλα συγκεκριμένο παράγοντα… τρέχεις 400km με 130km/h, χωρίς στάση χωρίς αυξομειώσεις… Πόσο θα κατανάλωνε ο ίδιος κινητήρας στις δυο περιπτώσεις? Βοηθά τελικά το υβριδικό ή είναι καθρεφτάκια στους ιθαγενείς? Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2019 από bromiaris
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα