Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, giantzeron είπε

Θα αναφερω κατι που ισως δε ξερετε...οσο πιο μεγαλη μπαταρια στο υβριδικο τοσο μικροτερη καταναλωση.

Για αυτο και το yaris καιει λιγο περισσοτερο *

Ισχύει

  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Θα αναφερω κατι που ισως δε ξερετε...οσο πιο μεγαλη μπαταρια στο υβριδικο τοσο μικροτερη καταναλωση.

Για αυτο και το yaris καιει λιγο περισσοτερο *

Δεν έχει καμία λογική αυτό που μόλις έγραψες.

Ειδικά στο ταξίδι που ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν έχει καμία λογική αυτό που μόλις έγραψες.

Ειδικά στο ταξίδι που ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου.

Ηταν το πρωτο π εψαξα απο κατοχους του αυτοκινητου, ειδικους μηχανων και μηχανικους της toyota. Να με κοροιδεψαν ολοι δε νομιζω...και επισης τα νουμερα δεν με διεψευσαν

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Ηταν το πρωτο π εψαξα απο κατοχους του αυτοκινητου, ειδικους μηχανων και μηχανικους της toyota. Να με κοροιδεψαν ολοι δε νομιζω...και επισης τα νουμερα δεν με διεψευσαν

Εγώ απλά επισημαίνω ότι ο ισχυρισμός σου δεν έχει καμία λογική βάση.

Δημοσ.

Πως γίνεται να μη χρησιμοποιείται ο ηλεκτροκινητηρας αφού επεμβαίνει πάντα και παντού. Και μάλιστα σε ταξίδι το δικό μου civic έχει μικρότερη κατανάλωση από ότι μέσα στην πόλη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εγώ απλά επισημαίνω ότι ο ισχυρισμός σου δεν έχει καμία λογική βάση.

Ο ισχυρισμός έχει μεγάλη βάση και ισχύει. Επειδή έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο, αν παρατηρήσεις όταν το τρέχεις Εθνική και ο δείκτης που είναι στο καντράν αριστερά είναι στο economy τότε λειτουργούν και οι δυο κινητήρες παράλληλα. Αυτό ισχύει για όσο η μπαταρία έχει φορτίο. Όταν αδειάσει δουλεύει μόνο ο βενζινοκινητήρας και φορτίζει παράλληλα την μπαταρία. 

Μεγαλυτερη μπαταρία, μεγαλύτερο διάστημα που δουλεύει υβριδικά, μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο. Για αυτό το Yaris δεν πιάνει τη χαμηλή κατανάλωση των μεγαλύτερων μοντέλων. 

Επεξ/σία από kgkatzi
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Ο ισχυρισμός έχει μεγάλη βάση και ισχύει. Επειδή έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο, αν παρατηρήσεις όταν το τρέχεις Εθνική και ο δείκτης που είναι στο καντράν αριστερά είναι στο economy τότε λειτουργούν και οι δυο κινητήρες παράλληλα. Αυτό ισχύει για όσο η μπαταρία έχει φορτίο. Όταν αδειάσει δουλεύει μόνο ο βενζινοκινητήρας και φορτίζει παράλληλα την μπαταρία. 

Μεγαλυτερη μπαταρία, μεγαλύτερο διάστημα που δουλεύει υβριδικά, μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο. Για αυτό το Yaris δεν πιάνει τη χαμηλή κατανάλωση των μεγαλύτερων μοντέλων. 

Λάθος το έχεις καταλάβει, όταν λειτουργούν ταυτόχρονα και ο θερμικός και ο ηλεκτρικός κινητήρας τότε ο δείκτης αριστερά στο καντράν δεν είναι στο ECO (Economy), είναι στο power (PWR).

Επίσης τι ακριβώς εννοείς όταν λες "το τρέχεις Εθνική"?

Αν το σανιδώσω, τότε σαφώς και θα λειτουργούν ταυτόχρονα και οι δύο κινητήρες μια και το ζητούμενο είναι η πλήρης επιτάχυνση.

Αν όμως κινούμαι με σταθερή ταχύτητα 100 ή 130 χαω τότε δουλεύει μόνο ο θερμικός, δεν έχει κανένα νόημα να δουλεύουν και οι δύο έως να στεγνώσει η υβριδική μπαταρία, μετά να ζορίζεται ο θερμικός κινητήρας ώστε όχι μόνο να διατηρήσει την ταχύτητα αλλά και να ξαναφορτίσει την μπαταρία, και μετά ξανά το ίδιο από την αρχή. Αν δούλευε με τον τρόπο που νομίζεις τότε όχι μόνο θα είχαμε σπατάλη καυσίμου λόγω απωλειών, αλλά και πρόωρη καταστροφή της υβριδικής μπαταρίας.

Δημοσ.

Λέω κάτι απλό…

Έχεις έναν 1800άρι βενζίνης και τον ηλεκτροκινητήρα…

Λέτε ότι με ρεύμα πας το πολύ μέχρι 2 χιλιόμετρα…

Επίσης η μπαταρία του φορτίζει είτε δουλεύοντας ο βενζινοκινητήρας (άρα πληρώνεις με καύσιμο την φόρτιση) είτε με τις επιβραδύνσεις? Σωστά?

Αν κάνεις μια πορεία 400 χιλιόμετρα… με 130 χωρίς καμία στάση…

Πως γίνεται ο ηλεκτροκινητήρας να λειτουργεί συνέχεια? Που έχει την ενέργεια?

Αν δεν λειτουργεί, και είσαι μόνο με τον 1800αρι… τότε πως βγάζει την κατανάλωση στα 3,6 ή 4 λίτρα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/5/2019 στις 9:15 ΠΜ, giantzeron είπε

Θα ηθελα να παρω κατι γιαπωνεζικο η αληθεια ειναι. Η εγγυηση της toyota δε συγκρινεται με καποιας αλλης εταιρειας. Χαρακτιριστηκα αναφερω....seat εγγυηση για 80.000 klm ...toyota για 180.000 klm.

Κανονικά η εγγύηση είναι της Toyota είναι 3 χρόνια η 90.000km (ότι έρθει πρώτο).Τα επιπλέον 3 χρόνια είναι της αντιπροσωπείας.Σύνολο 6 χρόνια η 180.000km (ότι έρθει πρώτο) και ισχύει μόνο σε αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε ιδιώτες.

Επεξ/σία από Dark_Nightfall
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Κανονικά η εγγύηση είναι της Toyota είναι 3 χρόνια.Τα επιπλέον 3 χρόνια είναι της αντιπροσωπείας.

Και τι σημασια εχει αυτο..? Η εγγυηση η ετσι η αλλιως υφισταται 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Λέω κάτι απλό…

Έχεις έναν 1800άρι βενζίνης και τον ηλεκτροκινητήρα…

Λέτε ότι με ρεύμα πας το πολύ μέχρι 2 χιλιόμετρα…

Επίσης η μπαταρία του φορτίζει είτε δουλεύοντας ο βενζινοκινητήρας (άρα πληρώνεις με καύσιμο την φόρτιση) είτε με τις επιβραδύνσεις? Σωστά?

Αν κάνεις μια πορεία 400 χιλιόμετρα… με 130 χωρίς καμία στάση…

Πως γίνεται ο ηλεκτροκινητήρας να λειτουργεί συνέχεια? Που έχει την ενέργεια?

Αν δεν λειτουργεί, και είσαι μόνο με τον 1800αρι… τότε πως βγάζει την κατανάλωση στα 3,6 ή 4 λίτρα?

Ο ηλεκτροκινητήρας ΔΕΝ λειτουργεί συνέχεια. Μάλιστα αν πηγαίνεις με 130 συνέχεια στο ίσωμα χωρίς αυξομειώσεις ταχύτητας, τότε ο ηλεκτροκινητήρας δεν θα δουλέψει καθόλου.

Επίσης όπως σου ξαναείπα και πριν, ο κυβισμός του κινητήρα είναι μόνο ένας από τους εκατοντάδες παράγοντες που διαμορφώνουν την κατανάλωση. Όσο συνεχίζεις να αντιλαμβάνεσαι ένα υβριδικό ως 1800άρι και όχι σαν ένα όχημα σχεδιασμένο για οικονομία καυσίμου, τόσο θα σου φαίνεται περίεργο που καταναλώνει τόσο λίγο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Λέω κάτι απλό…

Έχεις έναν 1800άρι βενζίνης και τον ηλεκτροκινητήρα…

Λέτε ότι με ρεύμα πας το πολύ μέχρι 2 χιλιόμετρα…

Επίσης η μπαταρία του φορτίζει είτε δουλεύοντας ο βενζινοκινητήρας (άρα πληρώνεις με καύσιμο την φόρτιση) είτε με τις επιβραδύνσεις? Σωστά?

Αν κάνεις μια πορεία 400 χιλιόμετρα… με 130 χωρίς καμία στάση…

Πως γίνεται ο ηλεκτροκινητήρας να λειτουργεί συνέχεια? Που έχει την ενέργεια?

Αν δεν λειτουργεί, και είσαι μόνο με τον 1800αρι… τότε πως βγάζει την κατανάλωση στα 3,6 ή 4 λίτρα?

 

Μιλαμε για το moter 1800αρι της toyota που τρωει 6-7 sec στα ρεπριζ 100-140 απο τα 1600αρια πετρελαια ( και με μεγαλυτερη καταναλωση). 

Ο ηλεκτροκινητηρας δεν λειτουργει συνεχεια. Ειδικα σε ταχυτητες.... παπαλα η ισχύς! 

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.

Γιατι δε μενετε στις απλες μετρησεις και ψαχνετε να αναλυσετε το πως και το γιατι? 

Το swift sport π ειχα γεμιζε με οσα γεμιζει κ το corolla βγαζοντας μου τα μισα χιλιομετρα. Νομιζω αυτο τα λεει ολα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, giantzeron είπε

Και τι σημασια εχει αυτο..? Η εγγυηση η ετσι η αλλιως υφισταται 

Προφανώς...απλώς μετά τα 3 πρώτα χρόνια σε καλύπτει η αντιπροσωπεία ΜΟΝΟ με ότι αυτό συνεπάγεται (και για συγκεκριμένες βλάβες).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...