tempes Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, giantzeron είπε Θα αναφερω κατι που ισως δε ξερετε...οσο πιο μεγαλη μπαταρια στο υβριδικο τοσο μικροτερη καταναλωση. Για αυτο και το yaris καιει λιγο περισσοτερο * Ισχύει
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, giantzeron είπε Θα αναφερω κατι που ισως δε ξερετε...οσο πιο μεγαλη μπαταρια στο υβριδικο τοσο μικροτερη καταναλωση. Για αυτο και το yaris καιει λιγο περισσοτερο * Δεν έχει καμία λογική αυτό που μόλις έγραψες. Ειδικά στο ταξίδι που ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου.
giantzeron Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν έχει καμία λογική αυτό που μόλις έγραψες. Ειδικά στο ταξίδι που ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρησιμοποιείται σχεδόν καθόλου. Ηταν το πρωτο π εψαξα απο κατοχους του αυτοκινητου, ειδικους μηχανων και μηχανικους της toyota. Να με κοροιδεψαν ολοι δε νομιζω...και επισης τα νουμερα δεν με διεψευσαν
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 4 λεπτά πριν, giantzeron είπε Ηταν το πρωτο π εψαξα απο κατοχους του αυτοκινητου, ειδικους μηχανων και μηχανικους της toyota. Να με κοροιδεψαν ολοι δε νομιζω...και επισης τα νουμερα δεν με διεψευσαν Εγώ απλά επισημαίνω ότι ο ισχυρισμός σου δεν έχει καμία λογική βάση.
tempes Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Πως γίνεται να μη χρησιμοποιείται ο ηλεκτροκινητηρας αφού επεμβαίνει πάντα και παντού. Και μάλιστα σε ταξίδι το δικό μου civic έχει μικρότερη κατανάλωση από ότι μέσα στην πόλη
kgkatzi Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εγώ απλά επισημαίνω ότι ο ισχυρισμός σου δεν έχει καμία λογική βάση. Ο ισχυρισμός έχει μεγάλη βάση και ισχύει. Επειδή έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο, αν παρατηρήσεις όταν το τρέχεις Εθνική και ο δείκτης που είναι στο καντράν αριστερά είναι στο economy τότε λειτουργούν και οι δυο κινητήρες παράλληλα. Αυτό ισχύει για όσο η μπαταρία έχει φορτίο. Όταν αδειάσει δουλεύει μόνο ο βενζινοκινητήρας και φορτίζει παράλληλα την μπαταρία. Μεγαλυτερη μπαταρία, μεγαλύτερο διάστημα που δουλεύει υβριδικά, μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο. Για αυτό το Yaris δεν πιάνει τη χαμηλή κατανάλωση των μεγαλύτερων μοντέλων. Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2019 από kgkatzi
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 8 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Ο ισχυρισμός έχει μεγάλη βάση και ισχύει. Επειδή έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο, αν παρατηρήσεις όταν το τρέχεις Εθνική και ο δείκτης που είναι στο καντράν αριστερά είναι στο economy τότε λειτουργούν και οι δυο κινητήρες παράλληλα. Αυτό ισχύει για όσο η μπαταρία έχει φορτίο. Όταν αδειάσει δουλεύει μόνο ο βενζινοκινητήρας και φορτίζει παράλληλα την μπαταρία. Μεγαλυτερη μπαταρία, μεγαλύτερο διάστημα που δουλεύει υβριδικά, μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο. Για αυτό το Yaris δεν πιάνει τη χαμηλή κατανάλωση των μεγαλύτερων μοντέλων. Λάθος το έχεις καταλάβει, όταν λειτουργούν ταυτόχρονα και ο θερμικός και ο ηλεκτρικός κινητήρας τότε ο δείκτης αριστερά στο καντράν δεν είναι στο ECO (Economy), είναι στο power (PWR). Επίσης τι ακριβώς εννοείς όταν λες "το τρέχεις Εθνική"? Αν το σανιδώσω, τότε σαφώς και θα λειτουργούν ταυτόχρονα και οι δύο κινητήρες μια και το ζητούμενο είναι η πλήρης επιτάχυνση. Αν όμως κινούμαι με σταθερή ταχύτητα 100 ή 130 χαω τότε δουλεύει μόνο ο θερμικός, δεν έχει κανένα νόημα να δουλεύουν και οι δύο έως να στεγνώσει η υβριδική μπαταρία, μετά να ζορίζεται ο θερμικός κινητήρας ώστε όχι μόνο να διατηρήσει την ταχύτητα αλλά και να ξαναφορτίσει την μπαταρία, και μετά ξανά το ίδιο από την αρχή. Αν δούλευε με τον τρόπο που νομίζεις τότε όχι μόνο θα είχαμε σπατάλη καυσίμου λόγω απωλειών, αλλά και πρόωρη καταστροφή της υβριδικής μπαταρίας.
bromiaris Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Λέω κάτι απλό… Έχεις έναν 1800άρι βενζίνης και τον ηλεκτροκινητήρα… Λέτε ότι με ρεύμα πας το πολύ μέχρι 2 χιλιόμετρα… Επίσης η μπαταρία του φορτίζει είτε δουλεύοντας ο βενζινοκινητήρας (άρα πληρώνεις με καύσιμο την φόρτιση) είτε με τις επιβραδύνσεις? Σωστά? Αν κάνεις μια πορεία 400 χιλιόμετρα… με 130 χωρίς καμία στάση… Πως γίνεται ο ηλεκτροκινητήρας να λειτουργεί συνέχεια? Που έχει την ενέργεια? Αν δεν λειτουργεί, και είσαι μόνο με τον 1800αρι… τότε πως βγάζει την κατανάλωση στα 3,6 ή 4 λίτρα?
Dark_Nightfall Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 16/5/2019 στις 9:15 ΠΜ, giantzeron είπε Θα ηθελα να παρω κατι γιαπωνεζικο η αληθεια ειναι. Η εγγυηση της toyota δε συγκρινεται με καποιας αλλης εταιρειας. Χαρακτιριστηκα αναφερω....seat εγγυηση για 80.000 klm ...toyota για 180.000 klm. Κανονικά η εγγύηση είναι της Toyota είναι 3 χρόνια η 90.000km (ότι έρθει πρώτο).Τα επιπλέον 3 χρόνια είναι της αντιπροσωπείας.Σύνολο 6 χρόνια η 180.000km (ότι έρθει πρώτο) και ισχύει μόνο σε αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε ιδιώτες. Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2019 από Dark_Nightfall
NT1G Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Γιατί δεν κοιτάτε στην κεντρική οθόνη που δείχνει την ροή της ενέργειας;
giantzeron Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 9 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε Κανονικά η εγγύηση είναι της Toyota είναι 3 χρόνια.Τα επιπλέον 3 χρόνια είναι της αντιπροσωπείας. Και τι σημασια εχει αυτο..? Η εγγυηση η ετσι η αλλιως υφισταται
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 18 λεπτά πριν, bromiaris είπε Λέω κάτι απλό… Έχεις έναν 1800άρι βενζίνης και τον ηλεκτροκινητήρα… Λέτε ότι με ρεύμα πας το πολύ μέχρι 2 χιλιόμετρα… Επίσης η μπαταρία του φορτίζει είτε δουλεύοντας ο βενζινοκινητήρας (άρα πληρώνεις με καύσιμο την φόρτιση) είτε με τις επιβραδύνσεις? Σωστά? Αν κάνεις μια πορεία 400 χιλιόμετρα… με 130 χωρίς καμία στάση… Πως γίνεται ο ηλεκτροκινητήρας να λειτουργεί συνέχεια? Που έχει την ενέργεια? Αν δεν λειτουργεί, και είσαι μόνο με τον 1800αρι… τότε πως βγάζει την κατανάλωση στα 3,6 ή 4 λίτρα? Ο ηλεκτροκινητήρας ΔΕΝ λειτουργεί συνέχεια. Μάλιστα αν πηγαίνεις με 130 συνέχεια στο ίσωμα χωρίς αυξομειώσεις ταχύτητας, τότε ο ηλεκτροκινητήρας δεν θα δουλέψει καθόλου. Επίσης όπως σου ξαναείπα και πριν, ο κυβισμός του κινητήρα είναι μόνο ένας από τους εκατοντάδες παράγοντες που διαμορφώνουν την κατανάλωση. Όσο συνεχίζεις να αντιλαμβάνεσαι ένα υβριδικό ως 1800άρι και όχι σαν ένα όχημα σχεδιασμένο για οικονομία καυσίμου, τόσο θα σου φαίνεται περίεργο που καταναλώνει τόσο λίγο.
ROG-X Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, bromiaris είπε Λέω κάτι απλό… Έχεις έναν 1800άρι βενζίνης και τον ηλεκτροκινητήρα… Λέτε ότι με ρεύμα πας το πολύ μέχρι 2 χιλιόμετρα… Επίσης η μπαταρία του φορτίζει είτε δουλεύοντας ο βενζινοκινητήρας (άρα πληρώνεις με καύσιμο την φόρτιση) είτε με τις επιβραδύνσεις? Σωστά? Αν κάνεις μια πορεία 400 χιλιόμετρα… με 130 χωρίς καμία στάση… Πως γίνεται ο ηλεκτροκινητήρας να λειτουργεί συνέχεια? Που έχει την ενέργεια? Αν δεν λειτουργεί, και είσαι μόνο με τον 1800αρι… τότε πως βγάζει την κατανάλωση στα 3,6 ή 4 λίτρα? Μιλαμε για το moter 1800αρι της toyota που τρωει 6-7 sec στα ρεπριζ 100-140 απο τα 1600αρια πετρελαια ( και με μεγαλυτερη καταναλωση). Ο ηλεκτροκινητηρας δεν λειτουργει συνεχεια. Ειδικα σε ταχυτητες.... παπαλα η ισχύς! Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2019 από ROG-X
giantzeron Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Γιατι δε μενετε στις απλες μετρησεις και ψαχνετε να αναλυσετε το πως και το γιατι? Το swift sport π ειχα γεμιζε με οσα γεμιζει κ το corolla βγαζοντας μου τα μισα χιλιομετρα. Νομιζω αυτο τα λεει ολα
Dark_Nightfall Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, giantzeron είπε Και τι σημασια εχει αυτο..? Η εγγυηση η ετσι η αλλιως υφισταται Προφανώς...απλώς μετά τα 3 πρώτα χρόνια σε καλύπτει η αντιπροσωπεία ΜΟΝΟ με ότι αυτό συνεπάγεται (και για συγκεκριμένες βλάβες).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα