giantzeron Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Spoiler Spoiler Σημερα εκανα το πρωτο μου ταξιδι * με σκοπο το κλασσικο «στρωσιμο» ( αν και δε χρειαζεται ) του κινητηρα * με την υβριδικη corolla που απεκτησα πριν λιγες μερες. Ταξιδι περιπου 400 χιλιομετρα με ταχυτητα 110 με 130 χιλιομετρα μεση καταναλωση εδειξε.... 4! Και τα πρωτα 200 χιλιομετρα περιπου ειχα καπου 3,6 λιτρα. Εκπληκτικο! Επιπλεον με ενα γεμισμα μου εδειξε αυτονομια 1100 χιλιομετρα και αυτη τη στιγμη εχω αποθεμα καπου 600+ χιλιομετρα ακομα πραγμα π σημαινει οτι υπαρχει μια μικρη αποκλιση πχ 100 χιλιομετρων κατω. Παρα ταυτα η οικονομια που παρεχει παραμενει μοναδικη. Θορυβο στο κιβωτιο δε καταλαβα Μοναδικη εμπειρια. Να ειστε καλα 5
gbras Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Στις 16/6/2019 στις 6:39 ΜΜ, giantzeron είπε Απόκρυψη περιεχομένων Απόκρυψη περιεχομένων Σημερα εκανα το πρωτο μου ταξιδι * με σκοπο το κλασσικο «στρωσιμο» ( αν και δε χρειαζεται ) του κινητηρα * με την υβριδικη corolla που απεκτησα πριν λιγες μερες. Ταξιδι περιπου 400 χιλιομετρα με ταχυτητα 110 με 130 χιλιομετρα μεση καταναλωση εδειξε.... 4! Και τα πρωτα 200 χιλιομετρα περιπου ειχα καπου 3,6 λιτρα. Εκπληκτικο! Επιπλεον με ενα γεμισμα μου εδειξε αυτονομια 1100 χιλιομετρα και αυτη τη στιγμη εχω αποθεμα καπου 600+ χιλιομετρα ακομα πραγμα π σημαινει οτι υπαρχει μια μικρη αποκλιση πχ 100 χιλιομετρων κατω. Παρα ταυτα η οικονομια που παρεχει παραμενει μοναδικη. Θορυβο στο κιβωτιο δε καταλαβα Μοναδικη εμπειρια. Να ειστε καλα Ποια εκδοση εχεις παρει? Οταν ησουν στην εθνικη στην ταχυτητα που αναφερεις. Η κινηση ηταν απο τον ηλεκτροκινητηρα η απο την βενζινη? Θελω να πω σε τετοια υψηλη ταχητητα μπορει να την διατηρησει ο ηλεκτρομικητρας?
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 39 λεπτά πριν, gbras είπε Ποια εκδοση εχεις παρει? Οταν ησουν στην εθνικη στην ταχυτητα που αναφερεις. Η κινηση ηταν απο τον ηλεκτροκινητηρα η απο την βενζινη? Θελω να πω σε τετοια υψηλη ταχητητα μπορει να την διατηρησει ο ηλεκτρομικητρας? Αυτό που περιγράφεις μόνο σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να συμβεί. Στο δικό μου υβριδικό yaris πάντως η κίνηση αποκλειστικά με ρεύμα είναι εφικτή μόνο έως τα 50km/h, και μέγιστη απόσταση έως 2km. Και αυτό φυσικά μόνο αν πατάς πολύ απαλά το γκάζι.
giantzeron Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Το 1,8 εχω... στα 110 -130 χιλιομετρα απο οσο ξερω δουλευουν παραλληλα κ οι δυο κινητηρες.
tempes Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αυτό που περιγράφεις μόνο σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να συμβεί. Στο δικό μου υβριδικό yaris πάντως η κίνηση αποκλειστικά με ρεύμα είναι εφικτή μόνο έως τα 50km/h, και μέγιστη απόσταση έως 2km. Και αυτό φυσικά μόνο αν πατάς πολύ απαλά το γκάζι. Αυτο συμβαινει και στο δικο μου civic .Σε ισιο δρομο , να μην εχει φορτιο δηλαδη απαλα το γκαζι και δουλευει μονο με ρευμα αναλογα ποσο φορτισμενη ειναι η μπαταρια . Ειχα την εντυπωση πως στο toyota εχεις επιλογη να πηγαινει μονο ηλεκτρικα και παλι φυσικα σε μικρες ταχυτητες
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, tempes είπε Αυτο συμβαινει και στο δικο μου civic .Σε ισιο δρομο , να μην εχει φορτιο δηλαδη απαλα το γκαζι και δουλευει μονο με ρευμα αναλογα ποσο φορτισμενη ειναι η μπαταρια . Ειχα την εντυπωση πως στο toyota εχεις επιλογη να πηγαινει μονο ηλεκτρικα και παλι φυσικα σε μικρες ταχυτητες Όντως έχει επιλογή "EV mode" αλλά δεν κάνει αυτό που νομίζεις, δεν απενεργοποιεί εντελώς τον θερμικό κινητήρα.
gbras Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όντως έχει επιλογή "EV mode" αλλά δεν κάνει αυτό που νομίζεις, δεν απενεργοποιεί εντελώς τον θερμικό κινητήρα. Πως ακριβως δουλευει το ev mode? 11 λεπτά πριν, giantzeron είπε Το 1,8 εχω... στα 110 -130 χιλιομετρα απο οσο ξερω δουλευουν παραλληλα κ οι δυο κινητηρες. αρα εβλεπες στην οθονη οτι η κινηση δινεται και απο τους δυο κινητηρες. Εχεις παρατηρησει μεχρι ποια ταχυτητα η κινηση δινεται μονο απο τον ηλεκτροκινητηρα? Για να την διατηρησεις εννοω. Ξερω οτι οταν επιταχυνεις δινει ο βενζινοκινητηρας.
giantzeron Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, gbras είπε Πως ακριβως δουλευει το ev mode? αρα εβλεπες στην οθονη οτι η κινηση δινεται και απο τους δυο κινητηρες. Εχεις παρατηρησει μεχρι ποια ταχυτητα η κινηση δινεται μονο απο τον ηλεκτροκινητηρα? Για να την διατηρησεις εννοω. Ξερω οτι οταν επιταχυνεις δινει ο βενζινοκινητηρας. Δεν εδωσα τόσο μεγάλη βάση. Και μόνο π οι τιμές κατανάλωσης ήταν τόσο χαμηλές μου αρκούσε...
gbras Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 50 λεπτά πριν, giantzeron είπε Δεν εδωσα τόσο μεγάλη βάση. Και μόνο π οι τιμές κατανάλωσης ήταν τόσο χαμηλές μου αρκούσε... Αν μπορεις δες το αυτο, ειχα κανει test drive αλλα δεν ειχα καταφερει να το δω αυτο ξεκαθαρα. Απο χωρους εισαι ικανοποιημενος. Προσωπικα μου ειχε φανει οτι εχει μικρους χωρους συγκρινοντας με το δικο μου ( Opel astra H )
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, gbras είπε Πως ακριβως δουλευει το ev mode? Επιλέγοντας EV mode δίνεις εντολή στο σύστημα να χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερο τον ηλεκτροκινητήρα και όσο το δυνατόν λιγότερο τον βενζινοκινητήρα. 1
giantzeron Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, gbras είπε Αν μπορεις δες το αυτο, ειχα κανει test drive αλλα δεν ειχα καταφερει να το δω αυτο ξεκαθαρα. Απο χωρους εισαι ικανοποιημενος. Προσωπικα μου ειχε φανει οτι εχει μικρους χωρους συγκρινοντας με το δικο μου ( Opel astra H ) Πώς το βλέπω αυτό ακριβώς ?? Από χώρους τι να σ πω. Πριν είχα ένα swift sport οπότε αυτό Μ φαίνεται αρκετά πιο wow σε σχέση με τους χωρους του
bromiaris Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Στις 16/6/2019 στις 6:39 ΜΜ, giantzeron είπε Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Σημερα εκανα το πρωτο μου ταξιδι * με σκοπο το κλασσικο «στρωσιμο» ( αν και δε χρειαζεται ) του κινητηρα * με την υβριδικη corolla που απεκτησα πριν λιγες μερες. Ταξιδι περιπου 400 χιλιομετρα με ταχυτητα 110 με 130 χιλιομετρα μεση καταναλωση εδειξε.... 4! Και τα πρωτα 200 χιλιομετρα περιπου ειχα καπου 3,6 λιτρα. Εκπληκτικο! 8 ώρες πριν, giantzeron είπε Το 1,8 εχω... στα 110 -130 χιλιομετρα απο οσο ξερω δουλευουν παραλληλα κ οι δυο κινητηρες. 8 ώρες πριν, Joshua21 είπε Στο δικό μου υβριδικό yaris πάντως η κίνηση αποκλειστικά με ρεύμα είναι εφικτή μόνο έως τα 50km/h, και μέγιστη απόσταση έως 2km. Και αυτό φυσικά μόνο αν πατάς πολύ απαλά το γκάζι. Βρε παιδιά για εξηγήστε μου κάτι… Αγοράζεις ένα υβριδικό αυτοκίνητο με κύριο κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρα… σωστά? Ταυτόχρονα αναφέρεται ότι με τον ηλεκτρικό κινητήρα πηγαίνεις το πολύ μόνο μέχρι 2000 μέτρα (λογικό ως έναν βαθμό γιατί έχει μόνο μια μπαταρία…). Και στο τέλος λέτε ότι με τον 1,8 λίτρων κινητήρα βενζίνης στα 400 χιλιόμετρα πορείας με 110-130km/h κατανάλωσε μόνο 3,6 έως 4 λιτρα/100km (φυσικά δεν έχουμε πραγματική κατανάλωση αλλά το τι έδειξε ο μετρητής)? Δεν είναι λίγο αντιφατικά αυτά τα δυο (εξαιρετικά μικρή αυτονομία με ρεύμα και ταυτόχρονα εξαιρετικά μικρή κατανάλωση με 1800άρι βενζίνη)?
tempes Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Ο ηλεκτροκινητηρας βοηθάει συνέχεια σε ένα υβριδικό. Για αυτό και πετυχαίνει μικρότερες καταναλώσεις. Η μπαταρία από την άλλη φορτίζει και ξεφορτιζει συνέχεια στην διάρκεια της διαδρομής. Μόνο όταν πηγαίνει μόνο με το ρεύμα καταναλώνει μπαταρία που δεν μπορεί να φορτίσει παράλληλα, αυτό γίνεται σε χαμηλές ταχύτητες χωρίς φορτίο και για μικρή απόσταση
Joshua21 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, bromiaris είπε Βρε παιδιά για εξηγήστε μου κάτι… Θα προσπαθήσουμε. 5 λεπτά πριν, bromiaris είπε Αγοράζεις ένα υβριδικό αυτοκίνητο με κύριο κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρα… σωστά? Καταρχήν τα υβριδικά δεν έχουν "κύριο" και "βοηθητικό" ή "δευτερεύον "κινητήρα, έχουν δύο κινητήρες που συνεργάζονται, που είναι εξίσου απαραίτητοι, που είναι αλληλοεξαρτώμενοι, που ο ένας δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς τον άλλον. Και ναι, στο Corolla 1,8 είναι, στο yaris που έχω εγώ είναι 1,5. 12 λεπτά πριν, bromiaris είπε Ταυτόχρονα αναφέρεται ότι με τον ηλεκτρικό κινητήρα πηγαίνεις το πολύ μόνο μέχρι 2000 μέτρα (λογικό ως έναν βαθμό γιατί έχει μόνο μια μπαταρία…). Ακριβώς, έως 2000 μέτρα υπό προϋποθέσεις. Δλδ χωρίς φορτίο, σε επίπεδο δρόμο, με φουλ φορτισμένη μπαταρία, και με ταχύτητα που δεν ξεπερνά τα 50 χαω. Το οποίο είναι λογικό όχι γιατί έχει μόνο μία μπαταρία, και κάτι tesla έχουν μια μπαταρία αλλά έχουν αυτονομία 400+ μίλια, αλλά επειδή είναι μόλις 0,9kwh. 33 λεπτά πριν, bromiaris είπε Και στο τέλος λέτε ότι με τον 1,8 λίτρων κινητήρα βενζίνης στα 400 χιλιόμετρα πορείας με 110-130km/h κατανάλωσε μόνο 3,6 έως 4 λιτρα/100km (φυσικά δεν έχουμε πραγματική κατανάλωση αλλά το τι έδειξε ο μετρητής)? Τόσο είπε ο φίλος για το δικό του, εγώ με το yaris δεν έχω δει ποτέ κάτω από 4,5 λίτρα σε ταξίδι με ταχύτητα περίπου 110 χαω. Πάντως σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ο μετρητής ταξιδιού έχει μεγάλη ακρίβεια. 36 λεπτά πριν, bromiaris είπε Δεν είναι λίγο αντιφατικά αυτά τα δυο (εξαιρετικά μικρή αυτονομία με ρεύμα και ταυτόχρονα εξαιρετικά μικρή κατανάλωση με 1800άρι βενζίνη)? Sorry αλλά δεν βλέπω κάποια αντίφαση. Η κατανάλωση εξαρτάται από 1002 διαφορετικούς παράγοντες, η χωρητικότητα του κινητήρα είναι απλώς μόνο ένας από αυτούς. Αν θέλεις εξήγησε που ακριβώς βλέπεις την αντίφαση.
giantzeron Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Θα αναφερω κατι που ισως δε ξερετε...οσο πιο μεγαλη μπαταρια στο υβριδικο τοσο μικροτερη καταναλωση. Για αυτο και το yaris καιει λιγο περισσοτερο *
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα