Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Υπάρχουν και εργοστασιακά, πχ το Toyota JPN Taxi βγαίνει από το εργοστάσιο ως υβριδικό με κινητήρα υγραερίου (LPG).

το γνωριζω , και παλι δεν αναφερε το αντιθετο πριν 

  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Υπάρχουν και εργοστασιακά, πχ το Toyota JPN Taxi βγαίνει από το εργοστάσιο ως υβριδικό με κινητήρα υγραερίου (LPG).

Αποκλείεται. Αφού ο panoskatos λέει ότι δεν γίνεται κάτι τέτοιο, πως το έκανε η Toyota. 🙄

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα περισσότερα  με μαμά LPG και CNG μετέπειτα + βενζίνη είναι απο την fiat αν δεν κάνω λάθος

5 λεπτά πριν, NT1G είπε

Αποκλείεται. Αφού ο panoskatos λέει ότι δεν γίνεται κάτι τέτοιο, πως το έκανε η Toyota. 🙄

Το αυτοκίνητο της Toyota μεγάλε δεν δουλέυει αποκλειστικά με LPG είναι μαζί με βενζινοκινητήρα !!!

Εγω λεω εξ αρχης οτι ολα τα υβριδικά συνδιάζονται με κινητήρα όπου καει υγρό καύσιμο.

Αν αυριο βγει το C HR με φυσικό αέριο και μπαταρίες θα πάει άπατο ή θα το αγοράσει κάποιος χωρίς στοιχειώδη iq !!!

Επεξ/σία από panoskatos
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Τα περισσότερα  με μαμά LPG και CNG μετέπειτα + βενζίνη είναι απο την fiat αν δεν κάνω λάθος

Το αυτοκίνητο της Toyota μεγάλε δεν δουλέυει αποκλειστικά με LPG είναι μαζί με βενζινοκινητήρα !!!

Εγω λεω εξ αρχης οτι ολα τα υβριδικά συνδιάζονται με κινητήρα όπου καει υγρό καύσιμο.

Αν αυριο βγει το C HR με φυσικό αέριο και μπαταρίες θα πάει άπατο ή θα το αγοράσει κάποιος χωρίς στοιχειώδη iq !!!

 

Ρε άνθρωπε, κατάλαβε ότι δεν βγαίνει από το εργοστάσιο κινητήρας μόνο με CNG ή LPG και πάντα έχουν έστω ένα μικρό ντεπόζιτο για βενζίνη για διάφορους λόγους ...

Δημοσ.
Στις 27/4/2019 στις 1:43 ΜΜ, panoskeras είπε

Καλησπέρα και καλό Πάσχα , είμαι κάτοχος υβριδικού auris και απόλυτα ικανοποιημένος απο την μικτή κατανάλωση αυτού 5.2 την συγκεκριμένη στιγμή αλλα με περισσότερο διαδρομές εντός πόλης και δύσκολες ανηφόρες , ήμουν κάτοχος lpg  και βενζινοκίνητου .Η διαφορά με το υβριδικό είναι περισσότερο στην φιλοσοφία , δεν επιβαρύνεις το περιβάλλον τόσο και δεν καπνίζεις τους γύρω σου , μην ξανακούσω για ντίζελ δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν κατά την άποψή μου . Επίσης  πας άνετα με το αυτόματο κιβώτιο και ξέγνιαστα μέσα στην πόλη χωρίς να εξαρτάσαι τόσο από το αν έχει κίνηση ή φανάρια. Συμφωνώ οτι πρέπει   να βελτιωθούν για να είναι τα πιο οικονομικά και να έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες .Όπως είπαν και πιο πάνω είναι το μέλλον και θα υποδεχθούν αργότερα τα ηλεκτρικά τα οποία αν συνδυαστούν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα είναι ο απόλυτος στόχος ,εκεί είναι το νόημα όχι να σκεφτόμαστε μόνο την τσέπη μας ,εγώ ενθαρρύνω αυτήν την προσπάθεια  γιαυτό και αγόρασα υβριδικό!

Πρώην κάτοχος auris diesel του 2016 με μικτή κατανάλωση 5,6 σε Αθήνα και ταξίδια με 140 έως 150 χλμ ανά ώρα. Νομίζω πολύ πιο οικονομικό. 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, telis είπε

Πρώην κάτοχος auris diesel του 2016 με μικτή κατανάλωση 5,6 σε Αθήνα και ταξίδια με 140 έως 150 χλμ ανά ώρα. Νομίζω πολύ πιο οικονομικό. 

Τωρα παπαλα το diesel απ τη Toyota και ακολουθουν προσεχως και αλλοι..

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, KAKADI είπε

Τωρα παπαλα το diesel απ τη Toyota και ακολουθουν προσεχως και αλλοι..

γιατί θέλει να προωθήσει την think green agenta. ήρθα σήμερα Πρέβεζα Πάτρα με 120 χιλιόμετρα με 5 λίτρα. χτες Κούμανι Πάτρα με 4 λίτρα!!!!

Screenshot_20190430-142600.png.d6df280efe6bfaea0c45d18b5dac2375.png

 

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, karaLRS είπε

γιατί θέλει να προωθήσει την think green agenta. ήρθα σήμερα Πρέβεζα Πάτρα με 120 χιλιόμετρα με 5 λίτρα. χτες Κούμανι Πάτρα με 4 λίτρα!!!!

Screenshot_20190430-142600.png.d6df280efe6bfaea0c45d18b5dac2375.png

Δεν αμφιβαλλω για την καταναλωση σου..

Απλα ολο και περισσοτεροι θα κοβουν το ντηζελ απο δω και περα γτ εχει ασυμφορη εξελιξη με αποτελεσμα η με ταπωλητικες να πανε στο... αστα να πανε..

Αυτο ειπα.. Δεν ειναι μονο η Toyota.. Κοιτα ποσους κινητηρες ειχαν οι κατασκευαστες προ 3τιας και ποσους εχουν τωρα με ντηζελ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έχω υπάρξει κάτοχος βενζινοκίνητου (1.4 corsa),  το ίδιο αυτοκίνητο το έκανα LPG μετά (Ελλάδα το είχα αυτό) και τωρα οδηγάω ένα i30 1.6 diesel euro 6 στην Αγγλιά που μένω τώρα. Από άποψη οικονομίας καυσίμου, αν δεν θέλεις μετατροπές το diesel είναι μακράν πρώτο δεν το συζητάμε ... ακόμα και στον μεικτό κύκλο. Αν πας για καινούργιο για μένα πάρε ένα diesel και είσαι οκ. Αν πας μεταχειρισμένο, βάλτου LPG και θα βγάλεις  πολλά οικονομικά χιλιόμετρα (οκ ίσως να θες καμιά τρόμπα βενζίνης στη 2ετία, αλλά οκ) και θα βρίσκεις πρατήριο παντού. Εγώ έκανα απίστευτα ταξιδια σε όλη την Ελλάδα, δεν μου έλειψε ποτέ το LPG.

Τι φαντάζεστε ότι θα καταργηθούν τα diesel euro 6 άμεσα? Δεν υπάρχει περίπτωση ... μιλάμε για 10+ χρονάκια για πλάκα. Καταρχην τα euro 6 έχουν απίστευτα χαμηλούς ρίπους λόγω του φίλτρου DPF, το δικό μου στην Αγγλια δεν πληρώνει καν τέλη κυκλοφορίας λόγω χαμηλών ρύπων (συγκρίσιμο με 1000άρι είναι). Εδώ τα μεγάλα αυτοκίνητα δεν πωλούνται καν βενζίνη, μόνο diesel (suv βενζίνη δεν έρχεται καν). Βενζίνη, ηλεκτρικά και hybrid είναι μόνο τα μικρά. Και τα sport (R σειρες κτλ) προφανώς μόνο βενζίνη.

 

Επεξ/σία από gthe
  • Like 2
Δημοσ.

Εχω το Toyota Yaris hybrid μοντελο 2014 εδω και 5 χρόνια. Η μέση κατανάλωση που εχω ειναι απο 4,5 έως 4,8 στα 100 χιλ. σε επαρχιακούς κυριως δρόμους εκτός πόλης. Ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος και απο κατανάλωση και απο οδηγική εμπειρία. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεβοκατεβαίνω Γιάννενα - Λάρισα τις τελευταίες βδομάδες με το Fiat Panda 1.3 diesel που έχω. Η μέση κατανάλωσή μου ήταν στο 1ο ταξίδι με 3 άτομα στο αυτοκίνητο και ταχύτητες έως 110Km/h στα 3,8lt/100km, στο 2ο ταξίδι μόνος με πιο γρήγορο ρυθμό (ταχύτητα στην Εγνατία και στην Ε.Ο Τρικάλων - Λάρισας στα 120-130km/h) στα 3,9lt/100km και στο 3ο ταξίδι φορτωμένος φουλ στο αμάξι, ένα άτομο και αρκετά γρήγορη οδήγηση και αναμμένο AC στα 4,1lt/100km. Θεωρώ πως για κίνηση στην πόλη η οποία όμως δεν έχει πολλά άναψε-σβήσε του κινητήρα (καθώς κάτι τέτοιο πραγματικά καταστρέφει το DPF και τον καταλύτη) είναι ιδανικό ένα μικρό diesel ή ένα αυτοκίνητο με CNG.

Επεξ/σία από project.breeze
Δημοσ.
5 ώρες πριν, karaLRS είπε

γιατί θέλει να προωθήσει την think green agenta. ήρθα σήμερα Πρέβεζα Πάτρα με 120 χιλιόμετρα με 5 λίτρα. χτες Κούμανι Πάτρα με 4 λίτρα!!!!

Screenshot_20190430-142600.png.d6df280efe6bfaea0c45d18b5dac2375.png

Έλα ρε πατριώτη. Είμαι από την Αγία Άννα!!!! :)

Δημοσ.
11 ώρες πριν, panoskatos είπε

Τα περισσότερα  με μαμά LPG και CNG μετέπειτα + βενζίνη είναι απο την fiat αν δεν κάνω λάθος

Το αυτοκίνητο της Toyota μεγάλε δεν δουλέυει αποκλειστικά με LPG είναι μαζί με βενζινοκινητήρα !!!

Εγω λεω εξ αρχης οτι ολα τα υβριδικά συνδιάζονται με κινητήρα όπου καει υγρό καύσιμο.

Αν αυριο βγει το C HR με φυσικό αέριο και μπαταρίες θα πάει άπατο ή θα το αγοράσει κάποιος χωρίς στοιχειώδη iq !!!

H  Ευρωπαϊκή (και η Ελληνική ) νομοθεσία απαγορεύει την κυκλοφορία σε αυτοκίνητα αποκλειστικής χρήσης αερίου.

Άρα όλα τα αερίου πρέπει να έχουν υποχρεωτικά και δεξαμενή υγρού καυσίμου. 

Η έννοια του υβριδικού αφορά την ηλεκτρική υποβοήθηση - εξοικονόμηση σε αυτοκίνητα συμβατικού κινητήρα εσωτερικής καύσης (αερίου - υγρού καυσίμου).

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξ ορισμού δεν μπορούν να  λέγονται  υβριδικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, NT1G είπε

Ρε άνθρωπε, κατάλαβε ότι δεν βγαίνει από το εργοστάσιο κινητήρας μόνο με CNG ή LPG και πάντα έχουν έστω ένα μικρό ντεπόζιτο για βενζίνη για διάφορους λόγους ...

Σωπα;  

Να και κάτι που μάθαμε απόψε! 

 

Επεξ/σία από panoskatos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...