tempes Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Υπάρχουν και εργοστασιακά, πχ το Toyota JPN Taxi βγαίνει από το εργοστάσιο ως υβριδικό με κινητήρα υγραερίου (LPG). το γνωριζω , και παλι δεν αναφερε το αντιθετο πριν
NT1G Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Υπάρχουν και εργοστασιακά, πχ το Toyota JPN Taxi βγαίνει από το εργοστάσιο ως υβριδικό με κινητήρα υγραερίου (LPG). Αποκλείεται. Αφού ο panoskatos λέει ότι δεν γίνεται κάτι τέτοιο, πως το έκανε η Toyota. 🙄
panoskatos Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Τα περισσότερα με μαμά LPG και CNG μετέπειτα + βενζίνη είναι απο την fiat αν δεν κάνω λάθος 5 λεπτά πριν, NT1G είπε Αποκλείεται. Αφού ο panoskatos λέει ότι δεν γίνεται κάτι τέτοιο, πως το έκανε η Toyota. 🙄 Το αυτοκίνητο της Toyota μεγάλε δεν δουλέυει αποκλειστικά με LPG είναι μαζί με βενζινοκινητήρα !!! Εγω λεω εξ αρχης οτι ολα τα υβριδικά συνδιάζονται με κινητήρα όπου καει υγρό καύσιμο. Αν αυριο βγει το C HR με φυσικό αέριο και μπαταρίες θα πάει άπατο ή θα το αγοράσει κάποιος χωρίς στοιχειώδη iq !!! Επεξ/σία 30 Απριλίου 2019 από panoskatos
Joshua21 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Ενώ όλα τα υπόλοιπα δουλεύουν αποκλειστικά με LPG... Γελάνε και οι πέτρες.
NT1G Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 6 λεπτά πριν, panoskatos είπε Τα περισσότερα με μαμά LPG και CNG μετέπειτα + βενζίνη είναι απο την fiat αν δεν κάνω λάθος Το αυτοκίνητο της Toyota μεγάλε δεν δουλέυει αποκλειστικά με LPG είναι μαζί με βενζινοκινητήρα !!! Εγω λεω εξ αρχης οτι ολα τα υβριδικά συνδιάζονται με κινητήρα όπου καει υγρό καύσιμο. Αν αυριο βγει το C HR με φυσικό αέριο και μπαταρίες θα πάει άπατο ή θα το αγοράσει κάποιος χωρίς στοιχειώδη iq !!! Ρε άνθρωπε, κατάλαβε ότι δεν βγαίνει από το εργοστάσιο κινητήρας μόνο με CNG ή LPG και πάντα έχουν έστω ένα μικρό ντεπόζιτο για βενζίνη για διάφορους λόγους ...
telis Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Στις 27/4/2019 στις 1:43 ΜΜ, panoskeras είπε Καλησπέρα και καλό Πάσχα , είμαι κάτοχος υβριδικού auris και απόλυτα ικανοποιημένος απο την μικτή κατανάλωση αυτού 5.2 την συγκεκριμένη στιγμή αλλα με περισσότερο διαδρομές εντός πόλης και δύσκολες ανηφόρες , ήμουν κάτοχος lpg και βενζινοκίνητου .Η διαφορά με το υβριδικό είναι περισσότερο στην φιλοσοφία , δεν επιβαρύνεις το περιβάλλον τόσο και δεν καπνίζεις τους γύρω σου , μην ξανακούσω για ντίζελ δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν κατά την άποψή μου . Επίσης πας άνετα με το αυτόματο κιβώτιο και ξέγνιαστα μέσα στην πόλη χωρίς να εξαρτάσαι τόσο από το αν έχει κίνηση ή φανάρια. Συμφωνώ οτι πρέπει να βελτιωθούν για να είναι τα πιο οικονομικά και να έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες .Όπως είπαν και πιο πάνω είναι το μέλλον και θα υποδεχθούν αργότερα τα ηλεκτρικά τα οποία αν συνδυαστούν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα είναι ο απόλυτος στόχος ,εκεί είναι το νόημα όχι να σκεφτόμαστε μόνο την τσέπη μας ,εγώ ενθαρρύνω αυτήν την προσπάθεια γιαυτό και αγόρασα υβριδικό! Πρώην κάτοχος auris diesel του 2016 με μικτή κατανάλωση 5,6 σε Αθήνα και ταξίδια με 140 έως 150 χλμ ανά ώρα. Νομίζω πολύ πιο οικονομικό.
KAKADI Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 32 λεπτά πριν, telis είπε Πρώην κάτοχος auris diesel του 2016 με μικτή κατανάλωση 5,6 σε Αθήνα και ταξίδια με 140 έως 150 χλμ ανά ώρα. Νομίζω πολύ πιο οικονομικό. Τωρα παπαλα το diesel απ τη Toyota και ακολουθουν προσεχως και αλλοι.. 1
karaLRS Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, KAKADI είπε Τωρα παπαλα το diesel απ τη Toyota και ακολουθουν προσεχως και αλλοι.. γιατί θέλει να προωθήσει την think green agenta. ήρθα σήμερα Πρέβεζα Πάτρα με 120 χιλιόμετρα με 5 λίτρα. χτες Κούμανι Πάτρα με 4 λίτρα!!!!
KAKADI Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, karaLRS είπε γιατί θέλει να προωθήσει την think green agenta. ήρθα σήμερα Πρέβεζα Πάτρα με 120 χιλιόμετρα με 5 λίτρα. χτες Κούμανι Πάτρα με 4 λίτρα!!!! Δεν αμφιβαλλω για την καταναλωση σου.. Απλα ολο και περισσοτεροι θα κοβουν το ντηζελ απο δω και περα γτ εχει ασυμφορη εξελιξη με αποτελεσμα η με ταπωλητικες να πανε στο... αστα να πανε.. Αυτο ειπα.. Δεν ειναι μονο η Toyota.. Κοιτα ποσους κινητηρες ειχαν οι κατασκευαστες προ 3τιας και ποσους εχουν τωρα με ντηζελ..
gthe Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ έχω υπάρξει κάτοχος βενζινοκίνητου (1.4 corsa), το ίδιο αυτοκίνητο το έκανα LPG μετά (Ελλάδα το είχα αυτό) και τωρα οδηγάω ένα i30 1.6 diesel euro 6 στην Αγγλιά που μένω τώρα. Από άποψη οικονομίας καυσίμου, αν δεν θέλεις μετατροπές το diesel είναι μακράν πρώτο δεν το συζητάμε ... ακόμα και στον μεικτό κύκλο. Αν πας για καινούργιο για μένα πάρε ένα diesel και είσαι οκ. Αν πας μεταχειρισμένο, βάλτου LPG και θα βγάλεις πολλά οικονομικά χιλιόμετρα (οκ ίσως να θες καμιά τρόμπα βενζίνης στη 2ετία, αλλά οκ) και θα βρίσκεις πρατήριο παντού. Εγώ έκανα απίστευτα ταξιδια σε όλη την Ελλάδα, δεν μου έλειψε ποτέ το LPG. Τι φαντάζεστε ότι θα καταργηθούν τα diesel euro 6 άμεσα? Δεν υπάρχει περίπτωση ... μιλάμε για 10+ χρονάκια για πλάκα. Καταρχην τα euro 6 έχουν απίστευτα χαμηλούς ρίπους λόγω του φίλτρου DPF, το δικό μου στην Αγγλια δεν πληρώνει καν τέλη κυκλοφορίας λόγω χαμηλών ρύπων (συγκρίσιμο με 1000άρι είναι). Εδώ τα μεγάλα αυτοκίνητα δεν πωλούνται καν βενζίνη, μόνο diesel (suv βενζίνη δεν έρχεται καν). Βενζίνη, ηλεκτρικά και hybrid είναι μόνο τα μικρά. Και τα sport (R σειρες κτλ) προφανώς μόνο βενζίνη. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2019 από gthe 2
vangelis_k Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Εχω το Toyota Yaris hybrid μοντελο 2014 εδω και 5 χρόνια. Η μέση κατανάλωση που εχω ειναι απο 4,5 έως 4,8 στα 100 χιλ. σε επαρχιακούς κυριως δρόμους εκτός πόλης. Ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος και απο κατανάλωση και απο οδηγική εμπειρία. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.
project.breeze Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ανεβοκατεβαίνω Γιάννενα - Λάρισα τις τελευταίες βδομάδες με το Fiat Panda 1.3 diesel που έχω. Η μέση κατανάλωσή μου ήταν στο 1ο ταξίδι με 3 άτομα στο αυτοκίνητο και ταχύτητες έως 110Km/h στα 3,8lt/100km, στο 2ο ταξίδι μόνος με πιο γρήγορο ρυθμό (ταχύτητα στην Εγνατία και στην Ε.Ο Τρικάλων - Λάρισας στα 120-130km/h) στα 3,9lt/100km και στο 3ο ταξίδι φορτωμένος φουλ στο αμάξι, ένα άτομο και αρκετά γρήγορη οδήγηση και αναμμένο AC στα 4,1lt/100km. Θεωρώ πως για κίνηση στην πόλη η οποία όμως δεν έχει πολλά άναψε-σβήσε του κινητήρα (καθώς κάτι τέτοιο πραγματικά καταστρέφει το DPF και τον καταλύτη) είναι ιδανικό ένα μικρό diesel ή ένα αυτοκίνητο με CNG. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2019 από project.breeze
desertman Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 5 ώρες πριν, karaLRS είπε γιατί θέλει να προωθήσει την think green agenta. ήρθα σήμερα Πρέβεζα Πάτρα με 120 χιλιόμετρα με 5 λίτρα. χτες Κούμανι Πάτρα με 4 λίτρα!!!! Έλα ρε πατριώτη. Είμαι από την Αγία Άννα!!!!
anivas11 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 Δημοσ. 30 Απριλίου 2019 11 ώρες πριν, panoskatos είπε Τα περισσότερα με μαμά LPG και CNG μετέπειτα + βενζίνη είναι απο την fiat αν δεν κάνω λάθος Το αυτοκίνητο της Toyota μεγάλε δεν δουλέυει αποκλειστικά με LPG είναι μαζί με βενζινοκινητήρα !!! Εγω λεω εξ αρχης οτι ολα τα υβριδικά συνδιάζονται με κινητήρα όπου καει υγρό καύσιμο. Αν αυριο βγει το C HR με φυσικό αέριο και μπαταρίες θα πάει άπατο ή θα το αγοράσει κάποιος χωρίς στοιχειώδη iq !!! H Ευρωπαϊκή (και η Ελληνική ) νομοθεσία απαγορεύει την κυκλοφορία σε αυτοκίνητα αποκλειστικής χρήσης αερίου. Άρα όλα τα αερίου πρέπει να έχουν υποχρεωτικά και δεξαμενή υγρού καυσίμου. Η έννοια του υβριδικού αφορά την ηλεκτρική υποβοήθηση - εξοικονόμηση σε αυτοκίνητα συμβατικού κινητήρα εσωτερικής καύσης (αερίου - υγρού καυσίμου). Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξ ορισμού δεν μπορούν να λέγονται υβριδικά.
panoskatos Δημοσ. 1 Μαΐου 2019 Δημοσ. 1 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, NT1G είπε Ρε άνθρωπε, κατάλαβε ότι δεν βγαίνει από το εργοστάσιο κινητήρας μόνο με CNG ή LPG και πάντα έχουν έστω ένα μικρό ντεπόζιτο για βενζίνη για διάφορους λόγους ... Σωπα; Να και κάτι που μάθαμε απόψε! Επεξ/σία 1 Μαΐου 2019 από panoskatos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα