Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, nikko_ είπε

Οι μετρήσεις που θα συγκρίνεις να είναι για μετακινήσεις μέσα στη πόλη. Όχι σε αυτοκινητόδρομο ή επαρχιακές οδούς.

Οποτε θεωρεις οτι για πολη κυριως....καλτερα υβριδικο?

  • Απαντ. 251
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κάτοχος υβριδικού Yaris, από περασμένο Νοέμβριο. Περίπου 8.000 χλμ. 

Στα ~6000 εντός πόλης, μέση κατανάλωση 4.6. Εκτός πόλης στο 5,7.

υπερ-ευχαριστημένος.

το επιχείρημα για κόστος αντικατάστασης μπαταρίας στα 11 χρόνια είναι λίγο λανθασμένο: η εγγύηση είναι 11 χρόνια, οχι η διάρκεια ζωής... 

Δημοσ.
1 hour ago, giantzeron said:

Οποτε θεωρεις οτι για πολη κυριως....καλτερα υβριδικο?

οχι βέβαια....για πόλη είναι μονόδρομος το Φ.Α. Απλά όταν βλέπεις να διαφημίζουν κατανάλωση 3,5 kg/100χλμ δεν είναι μέσα στη πόλη και στην πραγματικότητα θα δεις παραπάνω.

Σε κάθε περίπτωση όμως συμφέρει σε σχέση με υβριδικό/πετρέλαιο

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, nikko_ είπε

οχι βέβαια....για πόλη είναι μονόδρομος το Φ.Α. Απλά όταν βλέπεις να διαφημίζουν κατανάλωση 3,5 kg/100χλμ δεν είναι μέσα στη πόλη και στην πραγματικότητα θα δεις παραπάνω.

Σε κάθε περίπτωση όμως συμφέρει σε σχέση με υβριδικό/πετρέλαιο

Εγω αναφερομαι σ τιμες 4,30 κυριως...κατι τετοιο ελπιζω να μπορω να πετυχω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βαριά βαριά να φτάσεις 4.5kg, μιλάμε 4€.. για το leon tgi 

Σε βάθος 10ετιας θα έχεις μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα και καλύτερη μεταπωλητικη αξία με βάση την αγορά σήμερα ειδικά με ένα καύσιμο (βενζίνης) που έχει τα σκαμπανευασματα του , αν ήταν καθαρό ηλεκτρικό θα ήταν διαφορετικα, επίσης μεγαλύτερο σκάφος (σε περίπτωση οικογένειας),με ίσως μικρότερο πορτ μπαγκαζ λόγω των δεξαμενών φ. α. 

η σελίδα που σου ανέφερα πριν είναι πολύ καλό εργαλείο, βάζεις στην αναζήτηση ότι μοντέλο σε ενδιαφέρει και βλέπεις καλύτερα καταναλώσεις κτλ, φυσικά τα καύσιμα του εξωτερικού είναι καλύτεραμε ότι συνεπάγεται αυτό. 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

Κάτοχος υβριδικού Yaris, από περασμένο Νοέμβριο. Περίπου 8.000 χλμ. 

Στα ~6000 εντός πόλης, μέση κατανάλωση 4.6. Εκτός πόλης στο 5,7.

υπερ-ευχαριστημένος.

το επιχείρημα για κόστος αντικατάστασης μπαταρίας στα 11 χρόνια είναι λίγο λανθασμένο: η εγγύηση είναι 11 χρόνια, οχι η διάρκεια ζωής... 

Ξεπερνάει τα όρια του λανθασμένου όταν ταξί με 500.000 δεν έχουν αλλάξει ακόμα μπαταρία.

Δημοσ.

Το ΦΑ ειναι μια πολυ καλη λυση και απεναντι στο υβριδικο και εννοειται απεναντι στο diesel..

To μονο του μειονεκτημα ειναι το δικτυο ανεφοδιασμου... Επισης δεν πρεπει να πιεζεις σε ψηλες στροφες γενικοτερα καθως οι θερμοκρασιες καυσαεριων μπορουν να σου καψουν ανετα βαλβιδες.

Αν πηγαινεις νορμαλ λογω καταναλωσης θα εισαι κομπλε. Εχει πολλα πλεονεκτηματα απεναντι στο LPG.

Προσωπικα αν ειχε μεγαλυτερη γκαμα αυτοκινητων και μεγαλυτερο δικτυο θα το προτιμουσα. Για ακομα μια φορα ειμαστε πισω.

Αν εχεις βρει συγκεκριμενα πρατηρια κοντα σου προχωρα.. Αλλιως πηγαινε σε υβριδικο που για μενα ειναι πιο συμφερον απο diesel.

Aν θες να στο αναλυσω στειλε pm για να μη γινει vs ακομα ενα θεμα..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Το ΦΑ ειναι μια πολυ καλη λυση και απεναντι στο υβριδικο και εννοειται απεναντι στο diesel..

To μονο του μειονεκτημα ειναι το δικτυο ανεφοδιασμου... Επισης δεν πρεπει να πιεζεις σε ψηλες στροφες γενικοτερα καθως οι θερμοκρασιες καυσαεριων μπορουν να σου καψουν ανετα βαλβιδες.

Αν πηγαινεις νορμαλ λογω καταναλωσης θα εισαι κομπλε. Εχει πολλα πλεονεκτηματα απεναντι στο LPG.

Προσωπικα αν ειχε μεγαλυτερη γκαμα αυτοκινητων και μεγαλυτερο δικτυο θα το προτιμουσα. Για ακομα μια φορα ειμαστε πισω.

Αν εχεις βρει συγκεκριμενα πρατηρια κοντα σου προχωρα.. Αλλιως πηγαινε σε υβριδικο που για μενα ειναι πιο συμφερον απο diesel.

Aν θες να στο αναλυσω στειλε pm για να μη γινει vs ακομα ενα θεμα..

Έχεις π.μ

Δημοσ.

οτι και να κάνεις για πόλη μονόδρομος το φυσικό αέριο.. και καινούργιο αμάξι με ελαχίστη κατανάλωση αυτή την στηγμη είναι το fiat panda 12 χιλιάρικα τρώει περίπου 2,5 3 ευρω ανα 100 χιλομετρα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η υβριδική τεχνολογία προσφέρει πιο ομαλό start-stop  και οικονομία στην πόλη ασχέτως καυσίμου. 

Κακώς συγκρίνετε την υβριδική τεχνολογία με το είδος καυσίμου.

Υβριδικό μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο πετρελαίου, φυσικού αερίου ή βενζίνης. 

Άρα υβριδικό για την πόλη,  σημαίνει άνεση και οικονομία ασχέτως καυσίμου. 

Όσον αφορά το καύσιμο πιο οικονομικό είναι το φυσικό αέριο, μετά το πετρέλαιο και τέλος η βενζίνη. Αυτό δεν αλλάζει.

Το φυσικό αέριο δεν δημιουργεί προβλήματα στον κινητήρα όπως το υγραέριο που έχει αργή καύση.  Είναι καλύτερο για τον κινητήρα και από την βενζίνη.  

Επεξ/σία από anivas11
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, KAKADI είπε

...

To μόνο του μειονέκτημα είναι το δίκτυο ανεφοδιασμού... Επίσης δεν πρέπει να πιέζεις σε ψηλές στροφές γενικότερα καθώς οι θερμοκρασίες καυσαερίων μπορούν να σου κάψουν άνετα βαλβίδες.

...

Έχουμε καμιά πηγή για τα εργοστασιακά, ξέρεις, αυτοκίνητα;

Επεξ/σία από NT1G
Δημοσ.
3 ώρες πριν, anivas11 είπε

Κακώς συγκρίνετε την υβριδική τεχνολογία με το είδος καυσίμου.

Υβριδικό μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο πετρελαίου, φυσικού αερίου ή βενζίνης. 

Δεν συγκρίνουμε την υβριδική τεχνολογία με το είδος καυσίμου, συγκρίνουμε το κόστος καυσίμου στα διαθέσιμα αυτοκίνητα της αγοράς. Μάλλον όχι γενικά στα διαθέσιμα αυτοκίνητα της αγοράς, αλλά ειδικότερα σε αυτά που είναι διαθέσιμα στον καθένα μας.

Υβριδικό θεωρητικά θα μπορούσε να είναι ένα αυτοκίνητο πετρελαίου, υγραερίου, φυσικού αερίου ή βενζίνης, πρακτικά όμως - εκτός από ελάχιστων εξαιρέσεων - είναι μόνο βενζίνης.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Υβριδικό θεωρητικά θα μπορούσε να είναι ένα αυτοκίνητο πετρελαίου, υγραερίου, φυσικού αερίου ή βενζίνης, πρακτικά όμως - εκτός από ελάχιστων εξαιρέσεων - είναι μόνο βενζίνης.

Ορθός είναι βενζίνης. 

1ον βενζίνη βρίσκεις παντού 

2ον είναι υγρό καύσιμο άρα μπορείς εύκολα να μεταφέρεις εσύ την καυσιμη ύλη σου με μπετονι σε περίπτωση που μείνεις από καύσιμο. 

 

Θα ήταν άκρος οικονομικό και οικολογικο ένα υβριδικό με μπαταρίες και φυσικό αέριο αλλά στην πράξη θα εγκυμονουσε κινδύνους. 

Γι αυτό είμαι και κατά ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panoskatos είπε

Ορθός είναι βενζίνης. 

1ον βενζίνη βρίσκεις παντού 

2ον είναι υγρό καύσιμο άρα μπορείς εύκολα να μεταφέρεις εσύ την καυσιμη ύλη σου με μπετονι σε περίπτωση που μείνεις από καύσιμο. 

1ον παντού βρίσκεις όχι μόνο βενζίνη αλλά και πετρέλαιο και υγραέριο, μόνο το φυσικό αέριο έχει σχεδόν ανύπαρκτο δίκτυο ανεφοδιασμού.

2ον υγρό καύσιμο είναι και το πετρέλαιο. Επίσης μάθε πως και οι κινητήρες υγραερίου και οι κινητήρες φυσικού αερίου καίνε και βενζίνη, συνεπώς μια χαρά μπορείς να κουβαλήσεις καύσιμη ύλη σε μπιτόνι σε περίπτωση που μείνεις από καύσιμο.

 

 

2 ώρες πριν, panoskatos είπε

Θα ήταν άκρος οικονομικό και οικολογικο ένα υβριδικό με μπαταρίες και φυσικό αέριο αλλά στην πράξη θα εγκυμονουσε κινδύνους.

Για κάντο λίγο λιανά, ποιοι ακριβώς είναι αυτοί οι κίνδυνοι?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

1ον παντού βρίσκεις όχι μόνο βενζίνη αλλά και πετρέλαιο και υγραέριο, μόνο το φυσικό αέριο έχει σχεδόν ανύπαρκτο δίκτυο ανεφοδιασμού.

2ον υγρό καύσιμο είναι και το πετρέλαιο. Επίσης μάθε πως και οι κινητήρες υγραερίου και οι κινητήρες φυσικού αερίου καίνε και βενζίνη, συνεπώς μια χαρά μπορείς να κουβαλήσεις καύσιμη ύλη σε μπιτόνι σε περίπτωση που μείνεις από καύσιμο.

Εσύ ξέρεις καλύτερα απ όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Κουβαλα εσύ φυσικό αέριο σε μπιτονι 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...