Torroan Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, aces είπε το επισυναπτεις στο κουτι/δεμα οπως φαινεται στην φωτο, ειναι υποχρεωμενοι να το δεχτουν αλλιως δοκιμασε να μιλησεις με support για εναλλακτικο τροπο αποστολης. https://www.amazon.it/Pacchetti-Imballato-Attrezzatura-Avvertimento-Spedizione/dp/B07B8X4D74 Ακριβώς αυτό είναι μόνο που από κάτω αναγράφει και το section ii pi 966. Μου λένε ότι θα φάει άκυρο από την αεροπορική χωρίς βέβαια να είναι και σίγουροι.
sakisgri Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Torroan είπε Ακριβώς αυτό είναι μόνο που από κάτω αναγράφει και το section ii pi 966. Μου λένε ότι θα φάει άκυρο από την αεροπορική χωρίς βέβαια να είναι και σίγουροι. Εφόσον δεν είναι σίγουροι, στείλτο και αν φάει άκυρο ενημερώνεις την Amazon με στοιχεία. 1
Larri Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Καλησπέρα..πήρα ένα σποιλερ είχα την εντύπωση ότι είναι γερμανική εταιρεία αλλά τελικά ήταν από Ρουμανία!! magna tuning) λέγεται...εδωσε tracking number με dpd αλλά 20 μέρες δεν ήρθε ακόμα..τους έστειλα email ρώτησαν στην dpd και τους είπαν ότι έχει κολλήσει σε κάποια αποθήκη και θα το ψαξουν..τι μπορώ να κάνω να μην χάσω τα χρήματα μου...πλήρωσα με χρεωστική...
sakisgri Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, Larri είπε Καλησπέρα..πήρα ένα σποιλερ είχα την εντύπωση ότι είναι γερμανική εταιρεία αλλά τελικά ήταν από Ρουμανία!! magna tuning) λέγεται...εδωσε tracking number με dpd αλλά 20 μέρες δεν ήρθε ακόμα..τους έστειλα email ρώτησαν στην dpd και τους είπαν ότι έχει κολλήσει σε κάποια αποθήκη και θα το ψαξουν..τι μπορώ να κάνω να μην χάσω τα χρήματα μου...πλήρωσα με χρεωστική... Καλησπέρα, Λίγο που το κοίταξα εδώ https://www.trustpilot.com/review/www.magnatuning.com δεν γράφει κανείς ότι δεν παρέλαβε ποτέ. Ογκώδης η και βαριά δέματα σχεδόν πάντα έχουν καθυστέρηση. Η DPD συνεργάζεται με την ACS στην Ελλάδα. Βάλε το tracking number εδώ https://parcelsapp.com/ για να δεις την πορεία η αν θα έχεις next tracking number (λογικά με το ίδιο θα παραλάβεις), επίσης θα δεις και την ACS όταν φτάσει Ελλάδα το δέμα και το παραλάβει. Σε περίπτωση που δεν παραλάβεις, κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα στέλνοντας την παραγγελία, τα εμαιλ και να φαίνεται και το tracking number και θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω, αλλά θα πάρει από 1 έως 2 μήνες να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Είδα έχει πληρωμή με paypal, θα ήταν προτιμότερο να πλήρωνες με paypal γιατί σε περίπτωση που γίνει οποιαδήποτε στραβή από την paypal θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω πολύ πιο γρήγορα. Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου από sakisgri 1
Aloperitin Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Τι εννοεί ο "ποιητής"? Θα σου δώσει η τράπεζα πίσω τα λεφτά επειδή πχ δεν εστείλε το μαγαζί ένα προϊόν η επειδή είναι μαμόγιο ο πωλητης? ΥΓ: αγορές από Ρουμανία?!! Στο σάιτ έχουν πειπαλ βλέπω αλλά δεν δέχονται για κάποιους λόγους. ...αναξιοπιστοι φαινονται.. Εγώ άλλο θέλω να ρωτήσω..η dpd πχ που δεν σηκώνει ποτέ!!! τηλέφωνο έχει διευθύνοντα σύμβουλο ? Έχει διοικητικό συμβούλιο? Το αποδέχονται να μην υπάρχει επικοινωνία της εταιρείας με τον έξω κόσμο? Ποιος τους πληρώνει? Η μητρική είναι ευχαριστημένη η δεν ασχολείται με τεταρτοκοσμικά κράτη..το χειρότερο όμως είναι ότι τις παραδόσεις της τις κανει acs! που τουλάχιστον στο εσωτερικό είναι στον πάτο, δεν έχει τη δυνατότητα να παραδίδει ομαλά τα δέματα...εδώ ο ceo δεν τα βλέπει αυτά? Γιατί δεν ζητάει προσωπικο? Μόνο τον παχυλό μισθό ξέρει να παίρνει...?κρατάνε τα δέματα για πολλές μεερεεες στα τοπικά καταστήματα ασκαναριστα και στο τέλος στα στέλνουν σε ένα locker και σου λένε πήγαινε πάρτο εσύ...αυτό είναι η κανονικότητα?δεν έπρεπε να υπάρχουν εποπτικές αρχές? Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από Aloperitin
sakisgri Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Aloperitin είπε Τι εννοεί ο "ποιητής"? Θα σου δώσει η τράπεζα πίσω τα λεφτά επειδή πχ δεν εστείλε το μαγαζί ένα προϊόν η επειδή είναι μαμόγιο ο πωλητης? Μια χαρά τα γράφει ο "ποιητής" Όταν πληρώνεις με οποιαδήποτε κάρτα Visa/Mastercard έχεις ασφάλεια αγορών. Και ναι αν ο πωλητής είναι μαμόγιο πάλι παίρνεις τα χρήματα πίσω (αρκεί να το αποδείξεις). Έχει συμβεί πολλές φορές και στην Ελλάδα, ένα παράδειγμα το κατάστημα JMC δες εδώ https://www.insomnia.gr/forums/topic/826906-κατάστημα-jmc-tech/page/54/ Από την άλλη αν πληρώσεις με τραπεζική κατάθεση, είσαι μόνος σου, δεν σε καλύπτει η τράπεζα. Σε αυτή την περίπτωση αν συμφέρει βάζεις δικηγόρο, και αν βγάλεις άκρη. 3 ώρες πριν, Aloperitin είπε ΥΓ: αγορές από Ρουμανία?!! Στο σάιτ έχουν πειπαλ βλέπω αλλά δεν δέχονται για κάποιους λόγους. ...αναξιοπιστοι φαινονται.. Πολλές φορές κάποια καταστήματα έχουν Paypal αλλά μόνο για το εσωτερικό της χώρας, όχι για το εξωτερικό. Επίσης ακόμα και στην Ελλάδα έχω δει καταστήματα που να είναι full αξιόπιστα να έχουν paypal άλλα για κάποιο λόγο να μη σου δίνει την επιλογή. Ίσως να το έχουν από κάποιο ποσό και πάνω, δεν ξέρω. Δες στο trustpilot αν είναι αξιόπιστο το κατάστημα. Η βάλε το κατάστημα στο Google με την λεξη trustpilot η και review από πίσω. Στον φίλο πάνω που πρότεινα να πλήρωνε με Paypal στο magnatuning έκανα λάθος, είδα μετά δεν δέχονται Paypal για το εξωτερικό, πιο συγκεκριμένα γράφουν: PayPal is the most known alternative online payment method. Extra buyer''s protection is also offered by PayPal. Currencies accepted are EUR and USD. For this payment type the maximum accepted amount is 1000 EUR or equivalent. Because of the PayPal regulations, we cannot accept PayPal payments for export orders. 3 ώρες πριν, Aloperitin είπε Εγώ άλλο θέλω να ρωτήσω..η dpd πχ που δεν σηκώνει ποτέ!!! τηλέφωνο έχει διευθύνοντα σύμβουλο ? Έχει διοικητικό συμβούλιο? Το αποδέχονται να μην υπάρχει επικοινωνία της εταιρείας με τον έξω κόσμο? Ποιος τους πληρώνει? Η μητρική είναι ευχαριστημένη η δεν ασχολείται με τεταρτοκοσμικά κράτη..το χειρότερο όμως είναι ότι τις παραδόσεις της τις κανει acs! που τουλάχιστον στο εσωτερικό είναι στον πάτο, δεν έχει τη δυνατότητα να παραδίδει ομαλά τα δέματα...εδώ ο ceo δεν τα βλέπει αυτά? Γιατί δεν ζητάει προσωπικο? Μόνο τον παχυλό μισθό ξέρει να παίρνει...?κρατάνε τα δέματα για πολλές μεερεεες στα τοπικά καταστήματα ασκαναριστα και στο τέλος στα στέλνουν σε ένα locker και σου λένε πήγαινε πάρτο εσύ...αυτό είναι η κανονικότητα?δεν έπρεπε να υπάρχουν εποπτικές αρχές? Στείλε email στην DPD εκεί απαντάνε. Η ACS στην πόλη μου είναι μακράν η καλύτερη courier και με διαφορά. Σήμερα παραλαμβάνει το δέμα και αύριο το έχω εγώ, παραδίδει και απογεύματα και Σαββάτο, και στέλνουν μήνυμα στο Viber περίπου τι ώρα θα περάσουν. Το κάθε κατάστημα είναι διαφορετικό. Όσο για το locker πολλές φορές αυτή είναι η συμφωνία που έχουν με το κατάστημα η μπορεί να πέρασαν, δεν σε βρήκαν σπίτι και το άφησαν σε locker. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από sakisgri
Aloperitin Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Μιλάμε για Αθηνα με 5 εκατομμύρια κόσμο..αγορές από τέμου με boxnow σε 10 μέρες σε κουτί για παραλαβή.Αγορες από τέμου με dpd σε 6 μέρες είναι Ελλάδα και 20 μέρες βολοδερνουν στην acs στα υποκαταστήματα τους..το tracking number δείχνει ότι είναι στο δρόμο από το κέντρο διαλογής στο Αιγάλεω να παει Περιστέρι 14 μέρες..στο τέλος παίρνουν τηλέφωνο να πας να παραλάβεις από smart locker!! ήρθε ένα σπίτι με δαυτους και μου έλεγαν ότι ειμαι και πολύ τυχερός...Απίστευτα πράγματα..αγορά ζαντών από Γερμανία σε 6 μέρες Ελλάδα με dpd..πάλι αυτή η καταραμένη asc πάνω από μια εβδομαδα τις έχουν και τις καμαρώνουν...Αγορά ελαστικών με dhl σε μια εβδομάδα σπίτι από γερμανια..αγορά σποιλερ από Γερμανία σε μια εβδομάδα με dhl...αγορά από you.gr μια ηλεκτρική σκούπα αγανάκτησα μέχρι να αποφασίσουν από acs να σκαναριστει και να την στείλουν σπίτι πάνω από 15 μέρες..αγορές από αμαζον Ισπανίας σε 4-5 μέρες σπίτι με το απλό ταχυδρομείο εδώ...αυτά αυτόν τον μηνα Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από Aloperitin 1
Larri Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Με χρεωστική mastercard πλήρωσα αλλά μήπως υπάρχει θέμα γιατί ήταν στο όνομα συγγεννικου μου προσώπου ενώ την αγορά την έκανα με δικά μου στοιχεία? Dpd δεν μπορώ να επικοινωνήσω εδώ δεν σηκώνουν τηλέφωνα δυστυχώς,ο πωλητής λέει ότι έκανε αίτημα στην dpd και του απάντησαν ότι κάπου έχει κολλήσει σε κάποια αποθήκη τους και θα τον ενημερώσουν περαιτερω...
sakisgri Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 27 λεπτά πριν, Larri είπε Με χρεωστική mastercard πλήρωσα αλλά μήπως υπάρχει θέμα γιατί ήταν στο όνομα συγγεννικου μου προσώπου ενώ την αγορά την έκανα με δικά μου στοιχεία? Dpd δεν μπορώ να επικοινωνήσω εδώ δεν σηκώνουν τηλέφωνα δυστυχώς,ο πωλητής λέει ότι έκανε αίτημα στην dpd και του απάντησαν ότι κάπου έχει κολλήσει σε κάποια αποθήκη τους και θα τον ενημερώσουν περαιτερω... Δεν νομίζω να υπάρχει θέμα. Απλώς την αμφισβήτηση θα πρέπει να την κάνει ο κάτοχος της κάρτας. Περίμενε όμως να δεις τι θα σου πει ο πωλητής, η ξανά ενόχλησε τον. Αν έχει χαθεί η οτιδήποτε άλλο πιστεύω η θα σου στείλουν ξανά το προϊόν η θα επιστρέψουν τα χρήματα (πιο πιθανό το πρώτο) 1 ώρα πριν, Aloperitin είπε Μιλάμε για Αθηνα με 5 εκατομμύρια κόσμο..αγορές από τέμου με boxnow σε 10 μέρες σε κουτί για παραλαβή.Αγορες από τέμου με dpd σε 6 μέρες είναι Ελλάδα και 20 μέρες βολοδερνουν στην acs στα υποκαταστήματα τους..το tracking number δείχνει ότι είναι στο δρόμο από το κέντρο διαλογής στο Αιγάλεω να παει Περιστέρι 14 μέρες..στο τέλος παίρνουν τηλέφωνο να πας να παραλάβεις από smart locker!! ήρθε ένα σπίτι με δαυτους και μου έλεγαν ότι ειμαι και πολύ τυχερός...Απίστευτα πράγματα..αγορά ζαντών από Γερμανία σε 6 μέρες Ελλάδα με dpd..πάλι αυτή η καταραμένη asc πάνω από μια εβδομαδα τις έχουν και τις καμαρώνουν...Αγορά ελαστικών με dhl σε μια εβδομάδα σπίτι από γερμανια..αγορά σποιλερ από Γερμανία σε μια εβδομάδα με dhl...αγορά από you.gr μια ηλεκτρική σκούπα αγανάκτησα μέχρι να αποφασίσουν από acs να σκαναριστει και να την στείλουν σπίτι πάνω από 15 μέρες..αγορές από αμαζον Ισπανίας σε 4-5 μέρες σπίτι με το απλό ταχυδρομείο εδώ...αυτά αυτόν τον μηνα Δεν αμφισβητώ αυτά που γράφεις αλλά στο θέμα για το Aliexpress που επίσης τα δέματα τα διακινεί η ACS στην Ελλάδα πολλοί από την Αθήνα έχουν γράψει πως παρέλαβαν σε 10 μέρες πολλές φορές και λιγότερα. Ελάχιστες φορές θυμάμαι κάποιος να έγραψε ότι άργησε να παραλάβει από την ACS. Γιαυτό και γράφω πιο πάνω κατάστημα με κατάστημα διαφέρει.
Larri Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δεν το είχα σκεφτεί..έστειλα email στην dpd Ρουμανίας για την αποστολή...μου απάντησαν άμεσα με τον αριθμό του αιτήματος και ότι το επεξεργάζεται υπάλληλος που θα μου απαντήσει συντομα.. Εδώ στην dpd έχω στείλει email μια εβδομάδα τώρα και άφαντοι..τηλέφωνα με πρωθυπουργό θα καταφέρεις να μιλήσεις με αυτούς ποτε...τραγελαφος
Tsaki0077 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Όποιος ξέρει μια ερώτηση...έχω αλλάξει τηλέφωνο και είχα καιρό να μπω στον λογαριασμό πειπαλ..μπαίνω με τους κωδικούς μου αλλά μου ζητάει επαλήθευση με τον αριθμό τηλεφωνου που δεν έχω πλέον..δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους αφού μου ζητά να συνδεθώ πρώτα..τι μπορώ να κάνω?
sakisgri Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Tsaki0077 είπε Όποιος ξέρει μια ερώτηση...έχω αλλάξει τηλέφωνο και είχα καιρό να μπω στον λογαριασμό πειπαλ..μπαίνω με τους κωδικούς μου αλλά μου ζητάει επαλήθευση με τον αριθμό τηλεφωνου που δεν έχω πλέον..δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους αφού μου ζητά να συνδεθώ πρώτα..τι μπορώ να κάνω? Θα έλεγα να κάνεις την ερώτηση εδώ, Έχεις περισσότερες πιθανότητες να το δουν άτομα που γνωρίζουν και να πάρεις μια γρήγορη απάντηση.
Bollek Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα..οποίος έχει ανάλογη εμπειρία..ακυρώθηκε μια παραγγελια μέσα στην εβδομαδα ,που έκανα πρωτη φορά από την elastika-online.gr..με πειπαλ φυσικά ..μου έστειλαν email προχθές ότι η επιστροφή χρημάτων θα γίνει χθες αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν βάλει τίποτα στο πειπαλ...χθες μίλησα στο τηλέφωνο έχουν μια υπάλληλο που μιλάει σπαστά ελληνικά και είπε πως θα ενημερώσει να μπουν σήμερα..αλλά δεν τα βλέπω ακόμα..να περιμένω η να ανοίξω υπόθεση? Και αν ανοίξεις και θέλει να βάλει τα χρηματα ο πωλητής πρέπει να την ακυρωσω ? Και αν δεν τα βάλει μετά? Ευχαριστώ προκαταβολικά... Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από Bollek
Aloperitin Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Κωλυσιεργουν αν κάνουν επιστροφή φαίνεται άμεσα στο πειπαλ..περίμενε Δευτέρα Τρίτη το πολύ και άνοιξε υπόθεση... Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου από Aloperitin
kostasbm Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 1 hour ago, Bollek said: Καλησπέρα..οποίος έχει ανάλογη εμπειρία..ακυρώθηκε μια παραγγελια μέσα στην εβδομαδα ,που έκανα πρωτη φορά από την elastika-online.gr..με πειπαλ φυσικά ..μου έστειλαν email προχθές ότι η επιστροφή χρημάτων θα γίνει χθες αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν βάλει τίποτα στο πειπαλ...χθες μίλησα στο τηλέφωνο έχουν μια υπάλληλο που μιλάει σπαστά ελληνικά και είπε πως θα ενημερώσει να μπουν σήμερα..αλλά δεν τα βλέπω ακόμα..να περιμένω η να ανοίξω υπόθεση? Και αν ανοίξεις και θέλει να βάλει τα χρηματα ο πωλητής πρέπει να την ακυρωσω ? Και αν δεν τα βάλει μετά? Ευχαριστώ προκαταβολικά... λίγο υπομονή δεν ειναι on line μεταξυ τους εμποροι - PayPal-τραπεζες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα