Hamurabi Δημοσ. 5 Ιουνίου Share Δημοσ. 5 Ιουνίου Καλημέρα παιδιά. 30 χρόνια κάνω online αγορές πρώτη φορά μου τυχαίνει αυτο. Αγόρασα κάτι από ebay.το πλήρωσα. Για κάποιο λόγο το μετάνιωσα μιλησα με τον πωλητη το ακυρωσα μου έκανε refund. Ola kala. Είχα πληρώσει με paypal.φανηκεντο refundστο paypal,στισ 24 Μαϊου, και από τότε τίποτα στην τράπεζα μου. Μιλάω με εξυπηρέτηση πελατών του paypal κ το ψάχνουν υποτίθεται. Αλλά πάντα τα refund μου εμφανίζονται στη τράπεζα σε 2-3 μέρες. Τώρα κοντευουνε να κλείσουμε 10. Eurobank einai Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
draculias Δημοσ. 5 Ιουνίου Share Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 17 minutes ago, Hamurabi said: Καλημέρα παιδιά. 30 χρόνια κάνω online αγορές πρώτη φορά μου τυχαίνει αυτο. Αγόρασα κάτι από ebay.το πλήρωσα. Για κάποιο λόγο το μετάνιωσα μιλησα με τον πωλητη το ακυρωσα μου έκανε refund. Ola kala. Είχα πληρώσει με paypal.φανηκεντο refundστο paypal,στισ 24 Μαϊου, και από τότε τίποτα στην τράπεζα μου. Μιλάω με εξυπηρέτηση πελατών του paypal κ το ψάχνουν υποτίθεται. Αλλά πάντα τα refund μου εμφανίζονται στη τράπεζα σε 2-3 μέρες. Τώρα κοντευουνε να κλείσουμε 10. Eurobank einai Καλησπέρα. Αυτός σου έστειλε στο PayPal balance, εκεί θα φαίνεται κανονικά, δεν μπαίνει στον προεπιλεγμένο τραπεζικό λογαριασμό σου στο PayPal. Μετά, αν θες, τα μεταφέρεις εσύ στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλωμένο στο PayPal (θα έχει κρατήσεις βέβαια). Μη σε μπερδεύει που όταν αγοράζεις κάτι με PayPal το ποσό που απαιτείται "τραβιέται" από τον προεπιλεγμένο σου λογαριασμό που έχεις συνδέσει με PayPal. Το PayPal, και για αγορά θα κοιτάξει ως προτεραιότητα να αντλήσει το ποσό από το PayPal balance, και αν δεν υπάρχει το ποσό διαθέσιμο εκεί, θα το "τραβήξει" από τον συνδεδεμένο τραπεζικό λογαριασμό που έχεις δηλώσει. Από την περιγραφή σου αυτό καταλαβαίνω. ΥΓ, κι εγώ με Eurobank λογαριασμό έχω συνδεδεμένο το PayPal, και λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Επεξ/σία 5 Ιουνίου από draculias 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 6 Ιουνίου Share Δημοσ. 6 Ιουνίου Το european railway direct mail του banggood απο Κινα, ποσο καιρο κανει ρεαλιστικα να ερθει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paradox_supreme Δημοσ. 9 Ιουνίου Share Δημοσ. 9 Ιουνίου Καλησπέρα. Εχει κανει καποιος παραγγελια απο kensui fitness. Απ´οτι βλεπω στελνουν με dhl και μου απαντησαν οτι στέλνουν απο Ασία. Ξερει κανείς αν περνάει τελωνείο και αν ναι πως μπορω να υπολογίσω το κόστος εκτελωνισμού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 9 Ιουνίου Share Δημοσ. 9 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, paradox_supreme είπε Καλησπέρα. Εχει κανει καποιος παραγγελια απο kensui fitness. Απ´οτι βλεπω στελνουν με dhl και μου απαντησαν οτι στέλνουν απο Ασία. Ξερει κανείς αν περνάει τελωνείο και αν ναι πως μπορω να υπολογίσω το κόστος εκτελωνισμού. Καλησπέρα. Σχετικά με την διαδικασία εκτελωνισμού έχετε τις εξής επιλογές: 1. Ανάθεση της διαδικασίας εκτελωνισμού στην DHL (η εταιρεία μας αναλαμβάνει τον εκτελωνισμό και τη μεταφορά της αποστολής σε εσάς) i. κόστος 45.00 Ευρώ εκτελωνιστικά έξοδα + ΦΠΑ εισαγωγής (24%)(εάν η αποστολή σας έχει κόστος έως 150,00 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά – CIF αξία) ii. κόστος 60.00 Ευρώ εκτελωνιστικά έξοδα + ΦΠΑ εισαγωγής και Δασμοί Τελωνείου (εάν η αποστολή σας έχει κόστος από 150,01 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά – CIF αξία) 2. Αναλαμβάνετε εσείς ή δικός σας εκτελωνιστής την διαδικασία του εκτελωνισμού και την παραλαβή του δέματος σας από το διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (Cargo-Εμπορεύματα 3,4). Το ακριβές κόστος για την διαδικασία μπορείτε να το δείτε αναλυτικά στον επισυναπτόμενο τιμοκατάλογο μας καθώς ποικίλει με τον αριθμό δεμάτων και κιλών της αποστολής σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την παρέλευση 48 ωρών από την ενημέρωση σας και εφόσον δεν μας αποστείλετε τα απαραίτητα έγγραφα που έχουν ζητηθεί, ισχύουν αποθηκευτικά έξοδα ξεκινώντας από 12/01/2021, χρεώνοντας 9,00 ευρώ ανά αποστολή και 0,31 ευρώ ανά κιλό / ανά ημέρα (εκτός Κυριακής και επισήμων αργιών). Παρακαλώ σημειώστε ότι το κόστος φόρων και δασμών μας γνωστοποιείται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας του εκτελωνισμού και είναι έξοδα που προκύπτουν από το τελωνείο. Δεν έχουμε τη δυνατότητα εκτίμησης τελωνειακών εξόδων και εφόσον η αποστολή σας εκτελωνιστεί δεν είναι εφικτό να γίνει άρνηση παραλαβής. Δεν ξέρω αν πράγματι χρεώνουν αυτά που γράφουν η παραπάνω, αν θες τους παίρνεις τηλ στο 2109890000 και τους ρωτάς πόσο θα βγει το κουστούμι.... Επισης κάποιοι εδώ (μόνο 2 άτομα) γράψανε δεν χρεώθηκαν κάτι παραπάνω για Ευρώπη, ρώτησες στο κατάστημα? Επεξ/σία 9 Ιουνίου από sakisgri Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paradox_supreme Δημοσ. 10 Ιουνίου Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 1 ώρα πριν, sakisgri είπε Καλησπέρα. Σχετικά με την διαδικασία εκτελωνισμού έχετε τις εξής επιλογές: 1. Ανάθεση της διαδικασίας εκτελωνισμού στην DHL (η εταιρεία μας αναλαμβάνει τον εκτελωνισμό και τη μεταφορά της αποστολής σε εσάς) i. κόστος 45.00 Ευρώ εκτελωνιστικά έξοδα + ΦΠΑ εισαγωγής (24%)(εάν η αποστολή σας έχει κόστος έως 150,00 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά – CIF αξία) ii. κόστος 60.00 Ευρώ εκτελωνιστικά έξοδα + ΦΠΑ εισαγωγής και Δασμοί Τελωνείου (εάν η αποστολή σας έχει κόστος από 150,01 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά – CIF αξία) 2. Αναλαμβάνετε εσείς ή δικός σας εκτελωνιστής την διαδικασία του εκτελωνισμού και την παραλαβή του δέματος σας από το διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (Cargo-Εμπορεύματα 3,4). Το ακριβές κόστος για την διαδικασία μπορείτε να το δείτε αναλυτικά στον επισυναπτόμενο τιμοκατάλογο μας καθώς ποικίλει με τον αριθμό δεμάτων και κιλών της αποστολής σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά την παρέλευση 48 ωρών από την ενημέρωση σας και εφόσον δεν μας αποστείλετε τα απαραίτητα έγγραφα που έχουν ζητηθεί, ισχύουν αποθηκευτικά έξοδα ξεκινώντας από 12/01/2021, χρεώνοντας 9,00 ευρώ ανά αποστολή και 0,31 ευρώ ανά κιλό / ανά ημέρα (εκτός Κυριακής και επισήμων αργιών). Παρακαλώ σημειώστε ότι το κόστος φόρων και δασμών μας γνωστοποιείται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας του εκτελωνισμού και είναι έξοδα που προκύπτουν από το τελωνείο. Δεν έχουμε τη δυνατότητα εκτίμησης τελωνειακών εξόδων και εφόσον η αποστολή σας εκτελωνιστεί δεν είναι εφικτό να γίνει άρνηση παραλαβής. Δεν ξέρω αν πράγματι χρεώνουν αυτά που γράφουν η παραπάνω, αν θες τους παίρνεις τηλ στο 2109890000 και τους ρωτάς πόσο θα βγει το κουστούμι.... Επισης κάποιοι εδώ (μόνο 2 άτομα) γράψανε δεν χρεώθηκαν κάτι παραπάνω για Ευρώπη, ρώτησες στο κατάστημα? Θενξ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GSteve Δημοσ. 11 Ιουνίου Share Δημοσ. 11 Ιουνίου Δέμα από Ιταλία με BRT στο site της με τον κωδικό αποστολής (Shipment reference) αναφέρει τα παρακάτω στοιχεία. Από τότε τίποτα. Εμφανίζεται επίσης ένα Parcel number dpd το οποίο για κάποιο διάστημα ήταν ήταν στάσιμο στο 7/12 και έγραφε, στο αντίστοιχο site, ότι η αποστολή βρίσκεται καθ' οδόν αλλά τώρα δεν βγάζει καμία ένδειξη. Δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω με την BRT. Με την Dpd Greece, με την Acs και με την Speedy της Βουλγαρίας επικοινώνησα και κανένας δεν ξέρει τι έχει γίνει. Στη Βουλγαρία είπαν ότι δεν πήραν ποτέ με τέτοιους κωδικούς. Τι μπορεί να έχει γίνει. Αυτά που εμφανίζει το Brt site είναι τα εξής: 02.02.2024 17.29 DPD-GO-BULGARIA/GREC (288) DELIVERED 07.12.2023 21.00 STEZZANO (228) DEPARTED 05.12.2023 18.00 STEZZANO (228) COLLECTED 05.12.2023 19.18 STEZZANO (228) SHIPPING INFO SENT TO BRT Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 11 Ιουνίου Share Δημοσ. 11 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, GSteve είπε Δέμα από Ιταλία με BRT στο site της με τον κωδικό αποστολής (Shipment reference) αναφέρει τα παρακάτω στοιχεία. Από τότε τίποτα. Εμφανίζεται επίσης ένα Parcel number dpd το οποίο για κάποιο διάστημα ήταν ήταν στάσιμο στο 7/12 και έγραφε, στο αντίστοιχο site, ότι η αποστολή βρίσκεται καθ' οδόν αλλά τώρα δεν βγάζει καμία ένδειξη. Δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω με την BRT. Με την Dpd Greece, με την Acs και με την Speedy της Βουλγαρίας επικοινώνησα και κανένας δεν ξέρει τι έχει γίνει. Στη Βουλγαρία είπαν ότι δεν πήραν ποτέ με τέτοιους κωδικούς. Τι μπορεί να έχει γίνει. Αυτά που εμφανίζει το Brt site είναι τα εξής: 02.02.2024 17.29 DPD-GO-BULGARIA/GREC (288) DELIVERED 07.12.2023 21.00 STEZZANO (228) DEPARTED 05.12.2023 18.00 STEZZANO (228) COLLECTED 05.12.2023 19.18 STEZZANO (228) SHIPPING INFO SENT TO BRT Έπρεπε να αντιδράσεις πολύ πιο νωρίς, και να έφτασε Ελλαδα και να μη μπορούσαν να το παραδώσουν για κάποιο λόγο πολύ πιθανό να γύρισε πίσω. Δες μια εδώ τι σου βγάζει https://parcelsapp.com/ Με το κατάστημα η πωλητή μίλησες καθόλου; Με ποιο τρόπο πλήρωσες; Μάλλον είσαι για αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα η paypal ανάλογα με τον τρόπο που πλήρωσες με αποδείξεις από την παραγγελία, tracking number, απάντηση από το κατάστημα/πωλητή και κανένα screenshot να δείχνει την πορεία του δέματος από την BRT και από το https://parcelsapp.com/ Επεξ/σία 12 Ιουνίου από sakisgri Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nik1239 Δημοσ. 12 Ιουνίου Share Δημοσ. 12 Ιουνίου πρώτη φορά που παραγγέλνω από banggood ξέρουμε αν αυτό θα έχει φόρο εκτελωνισμού 7,5€ των ελτα ή κάτι άλλο? επίσης το ίδιο αντικείμενο από το τεμου βγαινει 40€, θα εχει τελωνειο ή οχι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 12 Ιουνίου Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 32 λεπτά πριν, Nik1239 είπε πρώτη φορά που παραγγέλνω από banggood ξέρουμε αν αυτό θα έχει φόρο εκτελωνισμού 7,5€ των ελτα ή κάτι άλλο? επίσης το ίδιο αντικείμενο από το τεμου βγαινει 40€, θα εχει τελωνειο ή οχι? Οχι, από το Banggood δεν έχει ποτέ τελωνειο, ακόμα και αν το προϊόν κοστίζει πάνω από τα 186€. Είναι full safe. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nik1239 Δημοσ. 12 Ιουνίου Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, sakisgri είπε Οχι, από το Banggood δεν έχει ποτέ τελωνειο, ακόμα και αν το προϊόν κοστίζει πάνω από τα 186€. Είναι full safe. Ωραία σε ευχαριστώ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GSteve Δημοσ. 14 Ιουνίου Share Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Στις 11/6/2024 στις 11:42 ΜΜ, sakisgri είπε Έπρεπε να αντιδράσεις πολύ πιο νωρίς, και να έφτασε Ελλαδα και να μη μπορούσαν να το παραδώσουν για κάποιο λόγο πολύ πιθανό να γύρισε πίσω. Δες μια εδώ τι σου βγάζει https://parcelsapp.com/ Με το κατάστημα η πωλητή μίλησες καθόλου; Με ποιο τρόπο πλήρωσες; Μάλλον είσαι για αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα η paypal ανάλογα με τον τρόπο που πλήρωσες με αποδείξεις από την παραγγελία, tracking number, απάντηση από το κατάστημα/πωλητή και κανένα screenshot να δείχνει την πορεία του δέματος από την BRT και από το https://parcelsapp.com/ Έχω από καιρό στείλει μηνύματα τόσο στη Brt.It, όσο και στη Speedy της Βουλγαρίας, στη Dpd Greece και στην Acs. Η Brt ισχυρίζεται ότι στην ημερομηνία που αναφέρεται πάνω το δέμα παραδόθηκε στην Ελλάδα, η Speedy λέει ότι από Βουλγαρία δεν πέρασε ποτέ και οι Dpd και Acs λένε ότι στην Ελλάδα δεν ήρθε επίσης ποτέ με το parcell που αναγράφεται. Κανένας δεν ξέρει τι έχει γίνει.Αυτά αναγράφονται στις σελίδες τους. Έχω σβήσει τους αριθμούς. Επεξ/σία 14 Ιουνίου από GSteve Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 14 Ιουνίου Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 1 ώρα πριν, GSteve είπε Έχω από καιρό στείλει μηνύματα τόσο στη Brt.It, όσο και στη Speedy της Βουλγαρίας, στη Dpd Greece και στην Acs. Η Brt ισχυρίζεται ότι στην ημερομηνία που αναφέρεται πάνω το δέμα παραδόθηκε στην Ελλάδα, η Speedy λέει ότι από Βουλγαρία δεν πέρασε ποτέ και οι Dpd και Acs λένε ότι στην Ελλάδα δεν ήρθε επίσης ποτέ με το parcell που αναγράφεται. Κανένας δεν ξέρει τι έχει γίνει.Αυτά αναγράφονται στις σελίδες τους. Έχω σβήσει τους αριθμούς. Ότι και να είχε γίνει δλδ και να έφτασε Ελλαδα, μετά από τόσους μήνες λογικά θα πρέπει να έχει επιστραφεί πίσω. Αλλά κοίταξες στο https://parcelsapp.com/ αν υπήρχε next tracking number; (παράδειγμα η φώτο κάτω) γιατι λίγο από τον αριθμό που βλέπω (084********) νομίζω θα έπρεπε να έπαιρνες άλλο tracking number για ACS, δες το έστω και τώρα αν βγάζει κάτι. Επικοινώνησες με το κατάστημα? Αν όχι στείλε εμαιλ όλες τις αποδείξεις που έχεις δλδ απαντήσεις που πήρες από τις διάφορες μεταφορικές, screenshot με το next tracking number και την πορεία (αν υπάρχει) και κανε αμφισβήτηση. Αν δεν ανταποκρίνονται κανε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου αν πλήρωσες με κάρτα, η στο paypal αν πλήρωσες μέσω paypal. Αν πλήρωσες με μεταφορά χρημάτων σε λογαριασμό δυστυχώς δεν γίνεται τπτ από πλευράς τράπεζας, μόνο αν θέλει το κατάστημα να σου τα επιστρέψει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anastasios_gki Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου Σε αυτη την περιπτωση τι να κανω; Τι να περιμενω; Παει το δεμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
draculias Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 33 minutes ago, Anastasios_gki said: Σε αυτη την περιπτωση τι να κανω; Τι να περιμενω; Παει το δεμα; Τηλέφωνο/email για το τι απέγινε. Μέσα Ιουνίου έχουμε, τι περίμενες τόσο καιρό? (κανονικά, από 11/3, από την στιγμή που πήρε διασάφηση, αντε να μεσολαβούσαν 5 μέρες το πολύ μέχρι να παραλάμβανες) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα