aces Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 2 ώρες πριν, sakisgri είπε Δεν είχε φύγει καν από Κίνα το δέμα. Λογικά δεν το ανέλαβε η μεταφορική εταιρία επειδή ήταν ταμπλετ και έχει ενσωματωμένη μπαταρία λιθιου. Λογικά θα έχει βρει τρόπο και θα το έστειλε ξανά ο Κινέζος. Μου είχε τύχει και εμένα από Aliexpress και άλλαξε tracking number και περάσαν χωρίς να επιστρέψουν στον πωλητή. Με τις μπαταρίες γενικα υπάρχει κόλλημα στις αποστολές άλλες βέβαια περνάνε μέσω τριγωνική EU από Ασία εύκολα κ άλλες μπλοκάρουν στο ενδιάμεσο είτε ενσωματωμένη είτε σκέτη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Θέλω να κάνω μια παραγγελία από Ebay από Κίνα. Μέχρι τώρα ήξερα πως πληρώνεις το τελωνείο ξέχωρα όταν έρθει εδώ το δέμα και δεν υπάρχει δυνατότητα προπληρωμής. Διαπιστώνω τώρα πως αν θέλω να πάρω κάτι σου έχει ένα επιπλέον ποσό χρέωσης VAT. Αυτό είναι το τελωνείο η είναι κάτι άλλο; Αν είναι να μπορείς να το πληρώσεις από πριν να το κάνω τώρα ώστε να ξεμπερδευω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 2 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Θέλω να κάνω μια παραγγελία από Ebay από Κίνα. Μέχρι τώρα ήξερα πως πληρώνεις το τελωνείο ξέχωρα όταν έρθει εδώ το δέμα και δεν υπάρχει δυνατότητα προπληρωμής. Διαπιστώνω τώρα πως αν θέλω να πάρω κάτι σου έχει ένα επιπλέον ποσό χρέωσης VAT. Αυτό είναι το τελωνείο η είναι κάτι άλλο; Αν είναι να μπορείς να το πληρώσεις από πριν να το κάνω τώρα ώστε να ξεμπερδευω. Το VAT (Φ.Π.Α) δεν το γλυτώνεις ειναι πάντα μέσα στη τιμή (μεχρι τα 186€). Το θέμα ειναι ότι ανεξάρτητα αν θα πληρωσεις τον Φ.Π.Α από Ebay σχεδόν πάντα περνάει τελωνείο στην Ελλαδα και θα εχεις εξτρά χρέωση. Κανονικά δεν θα έπρεπε αλλά ειναι άλλη ιστορία. Γνώμη μου ειναι αφού αυτό που θες ειναι από Κίνα δες στο Aliexpress που στέλνει τα δέματα πρώτα σε άλλη Ευρωπαικη χώρα (Ουγγαρια/Ολλανδία) περνάνε εκεί τελωνείο και δεν περνάνε στην Ελλαδα που σημαίνει δεν πληρώνεις τπτ παραπάνω από την αρχική τιμή. Εδώ έχω λίστα με ασφαλής τρόποι αποστολής από Aliexpress (δλδ χωρίς να περνάνε τελωνείο στην Ελλαδα) και άλλες πληροφορίες, στη σελίδα 294 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 14 λεπτά πριν, sakisgri είπε Το VAT (Φ.Π.Α) δεν το γλυτώνεις ειναι πάντα μέσα στη τιμή (μεχρι τα 186€). Το θέμα ειναι ότι ανεξάρτητα αν θα πληρωσεις τον Φ.Π.Α από Ebay σχεδόν πάντα περνάει τελωνείο στην Ελλαδα και θα εχεις εξτρά χρέωση. Κανονικά δεν θα έπρεπε αλλά ειναι άλλη ιστορία. Γνώμη μου ειναι αφού αυτό που θες ειναι από Κίνα δες στο Aliexpress που στέλνει τα δέματα πρώτα σε άλλη Ευρωπαικη χώρα (Ουγγαρια/Ολλανδία) περνάνε εκεί τελωνείο και δεν περνάνε στην Ελλαδα που σημαίνει δεν πληρώνεις τπτ παραπάνω από την αρχική τιμή. Εδώ έχω λίστα με ασφαλής τρόποι αποστολής από Aliexpress (δλδ χωρίς να περνάνε τελωνείο στην Ελλαδα) και άλλες πληροφορίες, στη σελίδα 294 Ok αγαπητέ θα δω τι θα κάνω. Το θέμα δεν είναι αν θέλω από Κίνα, αλλά γενικά αν αναζητήσω κάτι από Ευρώπη σε αυτό που ψάχνω είναι κατά πολύ ακριβότερα και δεν υπάρχει ποικιλία. Στις μεν άλλες χώρες, μόνο από UK και ΗΠΑ βλέπω ποικιλία, με τα τέλη προπληρωμένα. Ψάχνω κάτι με πληρωμή από πριν όλο το πακέτο μην έρθει εδώ και τρέχω και δεν φτάνω μετά με τα λαμογια εκτελωνιστες και τις ταρίφες των εταιρειών. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Just now, Basilhs23___ said: Ok αγαπητέ θα δω τι θα κάνω. Το θέμα δεν είναι αν θέλω από Κίνα, αλλά γενικά αν αναζητήσω κάτι από Ευρώπη σε αυτό που ψάχνω είναι κατά πολύ ακριβότερα και δεν υπάρχει ποικιλία. Στις μεν άλλες χώρες, μόνο από UK και ΗΠΑ βλέπω ποικιλία, με τα τέλη προπληρωμένα. Ψάχνω κάτι με πληρωμή από πριν όλο το πακέτο μην έρθει εδώ και τρέχω και δεν φτάνω μετά με τα λαμογια εκτελωνιστες και τις ταρίφες των εταιρειών. μέσω του ioss κανονικά δεν πρέπει να σε απασχολεί, ούτε πλέον απο Αμερική και Αγγλία σε χρεώνουν δασμούς, μόνο το ΦΠΑ. Το πρόβλημα είναι να γίνει σωστά η διαδικασία και τα ΕΛΤΑ που καμιά φορά χρεώνουν έξοδα για παράσταση στο τελωνείο ενώ δεν πρέπει και πρέπει να πληρώσεις 12 ευρώ για να το κοιτάξουν αν σε χρέωσαν σωστά η όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 33 λεπτά πριν, sdikr είπε μέσω του ioss κανονικά δεν πρέπει να σε απασχολεί, ούτε πλέον απο Αμερική και Αγγλία σε χρεώνουν δασμούς, μόνο το ΦΠΑ. Το πρόβλημα είναι να γίνει σωστά η διαδικασία και τα ΕΛΤΑ που καμιά φορά χρεώνουν έξοδα για παράσταση στο τελωνείο ενώ δεν πρέπει και πρέπει να πληρώσεις 12 ευρώ για να το κοιτάξουν αν σε χρέωσαν σωστά η όχι. Οποτε πληρώνεις μόνο το VAT; Έχω χρόνια να παραγγείλω από Ebay, είχα κάνει 2 παραγγελίες από ΗΠΑ και είχαν import charges τοτε. Ενω αν πάρεις από χώρα εκτός ΕΕ που δεν σε χρεώνει τελωνειο σε ειδοποιούσε η μεταφορική όταν ερχόταν εδώ το δέμα να πληρώσεις τελωνείο συν κόστος του εκτελωνιστη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Just now, Basilhs23___ said: Οποτε πληρώνεις μόνο το VAT; Έχω χρόνια να παραγγείλω από Ebay, είχα κάνει 2 παραγγελίες από ΗΠΑ και είχαν import charges τοτε. Ενω αν πάρεις από χώρα εκτός ΕΕ που δεν σε χρεώνει τελωνειο σε ειδοποιούσε η μεταφορική όταν ερχόταν εδώ το δέμα να πληρώσεις τελωνείο συν κόστος του εκτελωνιστη. Δεν υπάρχει πλέον χρέωση τελωνείο για εως 150 δολάρια, πληρώνεις μόνο ΦΠΑ, το ebay κρατάει αυτό το ΦΠΑ και το αποδίδει στο κράτος που πάει το δέμα, ο πωλητής όμως μπορεί να μην κάνει την διαδικασία και να στο σταματήσουν για έλεγχο. Σε αυτή την περίπτωση που θα σε χρεώσουν ΦΠΑ τον ζητάς πίσω απο το ebay με την απόδειξη απο το ταχυδρομείο. Δεν μπορώ να σου πω οτι σίγουρα αυτό που θα παραγγείλεις θα περάσει ή δεν θα περάσει χωρίς θέμα απο το ebay. Θεωρώ πως δεν θα έχεις θέμα, αν όμως το βρείς απο ali ή απο κάποιο banggood θα έλεγα να τους προτιμήσεις 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, sdikr είπε Δεν υπάρχει πλέον χρέωση τελωνείο για εως 150 δολάρια, πληρώνεις μόνο ΦΠΑ, το ebay κρατάει αυτό το ΦΠΑ και το αποδίδει στο κράτος που πάει το δέμα, ο πωλητής όμως μπορεί να μην κάνει την διαδικασία και να στο σταματήσουν για έλεγχο. Σε αυτή την περίπτωση που θα σε χρεώσουν ΦΠΑ τον ζητάς πίσω απο το ebay με την απόδειξη απο το ταχυδρομείο. Δεν μπορώ να σου πω οτι σίγουρα αυτό που θα παραγγείλεις θα περάσει ή δεν θα περάσει χωρίς θέμα απο το ebay. Θεωρώ πως δεν θα έχεις θέμα, αν όμως το βρείς απο ali ή απο κάποιο banggood θα έλεγα να τους προτιμήσεις Χμμμμ. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Φαίνεται έχω χάσει επεισόδια, άλλαξαν πολλά. Εγώ είχα μείνει ότι δεν πληρώνεις τελωνειο για κάτω από 22 ευρω σε χώρες εκτός ΕΕ. Το κατάλαβα αυτό που λες με το VAT. Πρέπει να ψάξω αν ο πωλητής αναλαμβάνει την πληρωμή ή πετάει την μπάλα στην εξέδρα. Edit: Βρήκα αυτά που θέλω και φθηνότερα με δωρεάν μεταφορικά και με ενσωματωμένο ΦΠΑ από bangodd και aliexpress, θα δοκιμάσω αγορά από αυτά, ακριβό και ανούσιο το ebay.... Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2023 από Basilhs23___ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakisgri Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Χμμμμ. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Φαίνεται έχω χάσει επεισόδια, άλλαξαν πολλά. Εγώ είχα μείνει ότι δεν πληρώνεις τελωνειο για κάτω από 22 ευρω σε χώρες εκτός ΕΕ. Το κατάλαβα αυτό που λες με το VAT. Πρέπει να ψάξω αν ο πωλητής αναλαμβάνει την πληρωμή ή πετάει την μπάλα στην εξέδρα. Κοίτα πως έχουν τα πράγματα κανονικά μεχρι 186€ Vat Included δλδ με Φ.Π.Α. Είναι πληρωμένος ο Φ.Π.Α αν ο πωλητής το αποδώσει σωστά μεσώ του IOSS δεν θα πρέπει καν να περασει τελωνείο στην Ελλαδα. https://www.angroid.gr/android-tutorials/allages-apo-1i-ioylioy-kai-katargisi-tis-ateleias-agores-ektos-e-e-kai-teloneio-pos-tha-kano-agores-apo-kina-kai-agglia-posa-tha-pliroso-sto-teloneio Σχεδόν όλες οι μεγάλες πλατφόρμες το κάνουν κανονικά, αλλά τα ΕΛΤΑ και τα Ελληνικά courier σε ξανά χρεώνουν κανονικά και πολλές φορές και ξανά Φ.Π.Α. Κανονικά δεν θα έπρεπε. Το Aliexpress και το Banggood το ξέρουν ότι γίνεται αυτό, έτσι στέλνουν τα δέματα σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες να περάσουν εκεί τελωνείο (τζάμπα, όπως θα έπρεπε και στην Ελλαδα) και μετά τα στέλνουν εδώ. Και εφόσον ένα δέμα έχει εκτελωνιστεί σε μια Ευρωπαικη χώρα δεν ξανά περνάει τελωνείο σε άλλη όταν θα πάει. Έτσι οι Κινέζοι μας γλυτώνουν από τα λαμογια στην Ελλαδα. Δυστυχώς από το Ebay έρχονται κατευθείαν Ελλαδα που σημαίνει κατά 99% θα περασει τελωνείο με εξτρά χρέωση. Κάνω copy paste τι τράβηξε ένας φίλος που προσπάθησε να βρει το δίκιο του για εξτρά χρεώσεις. Είναι λίγο μεγάλο αλλά αξίζει να καταλάβεις τι γίνεται. Σήμερα έκλεισε η αναφορά/καταγγελία που είχα κάνει στον Συνήγορο του Πολίτη σχετικά με τα δεκάδες πακέτα με εσκεμμένα λανθασμένες χρεώσεις και είπα να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου μπας και γλιτώσω κανέναν από όσα τράβηξα. Ημερομηνία Υποβολής της αναφοράς 2021-12-30 14:08:39 με Αριθμό Πρωτοκόλλου 2021 - 71158. Ακριβώς 6 μήνες ταλαιπωρίας και το αποτέλεσμσ ΜΗΔΕΝ. Να ξεκινήσω απο το τέλος. Η επίσημη απάντηση από τα τελωνεία είναι ότι όλα μα όλα τα πακέτα μου είχαν λάθος το IOSS. Ότι όλοι οι πωλητές και όλα τα καταστήματα και όλες οι εταιρίες δεν είχαν συμπληρώσει σωστά τα πεδία στην πλατφόρμα και έτσι "αναγκάστηκε" το τελωνείο να με χρεώσει. Επίσης τα τελωνεία δεν αναγνωρίζουν ότι υπήρχε IOSS κωδικός σε μερικά πακέτα ενώ ο κωδικός αναγράφεται ξεκάθαρα και σε barcode και σε QR code για ευχρηστία. Μιλάμε για εκατοντάδες πακέτα. Και το τελωνείο υποστηρίζει ότι ΟΛΑ ήταν με λάθος στα πεδία. Δυστυχώς λόγω της συμπεριφοράς του υπαλλήλου του Συνήγορου δεν κράταγα τα πακέτα αλλά ποστάρω μια φωτογραφία (telwneio.jpg) με καμιά 30αριά που έχω αυτή την στιγμή δίπλα μου για να μην νομίσετε ότι το εκατοντάδες πακέτα είναι υπερβολές. Τα γράφω όλα αυτά για να μην χάσει κανείς άλλος τον χρόνο του όπως εγώ. Ο υπαλληλος του Συνήγορου εμφανιζόταν μου ζητούσε μια "εργασία" που απαιτούσε ώρες και μετά εξαφανιζόταν για μήνες. Όταν λέω "εργασία" μου ζητούσε να ξαναβγάλω πολλές φωτογραφίες όλα τα πακέτα, μπρος, πισω, όλους τους κωδικούς και τα barcodes χώρια κτλπ και μετά να φτιάχνω διάφορα excel αρχεία που να καταγράφω πότε ήρθε το πακέτο, τι κωδικό είχε, απο πού ήρθε, ποιο είναι το πρόβλημα, πόσα ζητήσανε, πόσα θα έπρεπε να ζητήσουν κτλπ. Επι 6 μήνες ενώ του έστελα κάθε 2-3 μέρες φωτογραφίες και πληροφορίες για τα πακέτα που ήρθαν, ζητούσε απλά νέα excel με νέα στοιχεία και νέες φωτογραφίες και να τα συγκεντρώσω με τον ένα και τον άλλο τρόπο. Μιλάμε για πολλές ώρες δουλειά. Και τα έκανα όλα αυτα. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι άρχισε να μο ζητάει φωτογραφίες και στοιχεία για πακέτα που είχα πετάξει 5-6 μήνες πριν. Απο την στιγμή που τα είχα φωτογραφίσει πλήρως και είχα καταγράψει τι πρόβλημα έχουν δεν τα κράταγα. Επειδή όμως ο υπαλληλος επέμενε ότι όταν τα έκανα attach στην πλατφόρμα δεν τα λαμβάνει μου έστειλε το email του στην εταιρία για να στέλνω εκεί. Παρότι έστελνα τα πάντα στο email λάμβανα απαντήσεις μόνο τηλεφωνικά και ως εκ τούτου δυστυχώς δεν έχω ούτε ένα email για απόδειξη για όσα μου είπε αυτούς τους 6 μήνες. Νόμιζα ότι είναι φυσιολογική συμπεριφορά μέχρι που σταμάτησε να μου μιλάει. Κάποια στιγμή μου απάντησε να κάνω νέα αναφορά για τα νέα πακέτα και όταν του είπα ότι είναι διαφορετικά πακέτα αλλά για το ίδιο ζήτημα μου απάντησε "Παρακαλώ εφεξής για την επικοινωνία σας με το Συνήγορο του Πολίτη να χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αναφορών της Αρχής." Απο τότε δεν έχουμε πικοινώνήσει ξανά Εγω μπήκα στο σύστημα υποβολής αναφορών και συνέχιζα μέχρι και σήμερα το μεσημέρι να προστάρω φωτογραφίες με τα προβληματικά πακέτα μου συν κείμενο που εξηγούσα αναλυτικά τι και πως έχει πάει λάθος. Να μην σας κουράζω έλαβα σήμερα απάντηση ότι έκλεισε η αναφορά μου. Μπορώ να την ποστάρω αν ενδιαφέρεται κάποιος. Η αναφορά στα Τελωνεία έγινε για μόνο 11 πακέτα απο τα εκατοντάδες που είχα στείλει που σημαίνει ότι τσάμπα έφτιαχνα excel λίστες και τραβούσα φωτογραφίες με βελάκια κτλπ για 6 μήνες. Και το μόνο σημαντικό κομμάτι της αναφοράς είναι το παρακάτω το οποίο παραθέτω αυτούσιο: "Όσον αφορά τα δέματά σας τα οποία απεστάλησαν μέσω IOSS και για τα οποία διαμαρτύρεστε ότι κακώς σας επιβλήθηκαν τελωνειακοί δασμοί, από τον έλεγχο των 11 περιπτώσεων που ζητήσαμε (βάσει των στοιχείων που μας χορηγήσατε) προέκυψε ότι για το σύνολο αυτών δεν είχαν δηλωθεί πλήρη στοιχεία στο σύστημα ΙΤΜΑΤΤ (ηλεκτρονικών τελωνειακών δηλώσεων) Στις περιπτώσεις όπου λείπει από το σύστημα ΙΤΜΑΤΤ κάποια από τις πληροφορίες αυτές (αριθμός IOSS ή στοιχεία επικοινωνίας) επιβάλλονται τέλη εκτελωνισμού ή ΦΠΑ ή και τα δύο. UG150940445GB χωρίς τηλέφωνο και email, μόνο τέλη ΕΛΤΑ UX831222596FR χωρίς IOSS UX831233126FR χωρίς IOSS UX637840340FR χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ LT947353889NL χωρίς IOSS UF115163833SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ UF115130526SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ UJ152023835US χωρίς ΤΚ UF115172628SE χωρίς ΙΤΜΑΤΤ, μόνο τέλη ΕΛΤΑ UX830154311FR χωρίς IOSS, χωρίς τηλέφωνο και email" Με άλλα λόγια όλοι οι άλλοι είναι λάθος και εμείς είμαστε σωστοί οπότε ξαναπλήρωνε. Δεν θέλω να αναφερθώ στην συμπεριφορά του υπαλλήλου του Συνηγόρου του Πολίτη, απλά να αναφέρω ότι πιο φανατικό Συνήγορο του ΔΗΜΟΣΙΟΥ δύσκολα θα έβρισκαν. Οτιδήποτε του έλεγα παρότι του έφερνα αποδείξεις και φωτογραφίες ήταν λάθος και οτιδήποτε έλεγαν οι Δημόσιες υπηρεσίες ήταν η μόνη και πραγματική αλήθεια. Το πρόβλημα μου είναι ότι τώρα με έχουν στοχοποιήσει από τα τελωνεία και με σκίζουν κανονικά καθε μέρα. Είδαν ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα και βλέπω τρελά πράγματα κάθε μέρα στα πακέτα μου. Μόνο το σημερινό θα ποστάρω να μην κουράζω μιας και το έχω δίπλα μου. Το πακέτο έχει αξία $20 τα οποία με την ισοττιμία σε ευρώ τα κάνανε 30.51 ευρώ (αντί για 19.04 ευρώ που είναι σήμερα) και με χρεώσαν με βάση τα 30.51 ευρώ. Όσο για το πακέτο που είχα αναφέρει παλιότερα με κωδικό UK200467779ES το παρέλαβα 22 Ιουνίου. Η αγορά είχε γίνει μέσα Μαρτίου και είχε σκαναριστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 12 Απριλίου. Το κρατήσανε 2.5 μηνες χωρίς λόγο και αιτία και απο την μέρα αγοράς περάσανε πάνω από 3 μήνες! Παρεπιπτόντως ήταν και αυτό IOSS αλλά αυτό δεν είχε την κίτρινη ετικέτα. Είναι στην άλλη κατηγορία με το αυτοκόλλητο που λέει "Εκκερεμεί Είσπτραξη ΦΠΑ" (να υπενθυμίσω ότι IOSS σημαίνει προ-πληρωμένα τέλη και ΦΠΑ), οπότε δεν είναι καν στην φωτογραφία που ποστάρω. Έχω άλλα τόσα με την άλλη κατηγορία. Τέλος πάντων όπως είπαμε για τα Ελληνικά Τελωνεία όλοι είναι άχρηστοι και δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν σωστά την Ευρωπαϊκή πλατφόρμα που βγάζει τους κωδικούς IOSS και μόνο αυτοί είναι σωστοί. Να αναφέρω και το εξής. Όταν κάποια στιγμή εξαφανίστηκε ο υπάλληλος του Συνήγορου του Πολίτη και νόμισα ότι τα παράτησε έκανα αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Η αναφορά έγινε στις 27 Απριλίου. Μέχρι τώρα δεν έχω λαβει την παραμικρή απάντηση ούτε ότι έστω έλαβαν την αναφορά μου παρότι μέχρι και τον Μάϊο σνέχισα να στέλνω νεα στοιχεία για νέα προβληματικά πακέτα. Αρχές Ιουνίου σταμάτησα να ασχολούμαι. Τελικό συμπέρασμα. 6 μήνες έχω φάει εκατοντάδες ώρες να φωτογραφίζω τα πακέτα και να επεξεργάζομαι τις φωτογραφίες (μέγεθος, βελάκια κτλπ), να στέλνω emails και να φτιάχνω λίστες και excel αρχεία σχεδόν σε καθημερινή βάση και το αποτέλεσμα είναι μηδέν. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν μπήκε καν στον κόπο να ασχοληθεί, ο Συνήγορος του Πολίτη με κοροϊδευε και με ταλαιπωρούσε για 6 μήνες, τα ΕΛΤΑ ρίξανε όλο το φταίξιμο στα Τελωνεία και τα Τελωνεία ρίξανε όλο το φταίξιμο σε όλα τα καταστήματα του πλανήτη που χρησιμοποιούν IOSS για την αποστολή των δεμάτων τους. Και κάτι τελευταίο. Στα εκατοντάδες δέματα που έχω λάβει τους τελευταίους 8-9 μήνες ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν πέρασε κανονικά απο το τελωνείο όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία με το IOSS. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι βρήκαν παραθυράκι την δικαιολογία ότι τα στοιχεία στο σύστημα δεν είναι πλήρης (κάτι που δεν μπορεί να επαληθευθεί από ιδιώτη) και απλά αγνοούν την ένδειξη IOSS και συνεχίζουν όπως παλιά. Με άλλα λόγια το IOSS ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2023 από sakisgri 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aces Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε Edit: Βρήκα αυτά που θέλω και φθηνότερα με δωρεάν μεταφορικά και με ενσωματωμένο ΦΠΑ από bangodd και aliexpress, θα δοκιμάσω αγορά από αυτά, ακριβό και ανούσιο το ebay.... Το AliExpress έχει σχεδόν τα πάντα κατά 95% αφού είναι όλη η αγορά της κινας μέσα κ μέχρι 180€ θα είσαι οκ, λογικα πάει πρώτα άλλη χώρα ΕΕ κ μετά έρχεται εδώ. Τα γνωστά. Αφού ουσιαστικά από Κίνα ψωνίζει όλη η Ευρώπη. Κ το banggood έχει μέσω priority line επιλογή για αποφυγή χρεώσεων μικρότερη ποικιλία στο σύνολο σε σύγκριση με αλί. Το eBay έχει χάσει την παλιά του ποιότητα κ γενικα είναι ολίγον φασαρία η οποία αγορά. Παλαιότερα ήτανε καλύτερο. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2023 από aces 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, sakisgri είπε Κοίτα πως έχουν τα πράγματα κανονικά μεχρι 186€ Vat Included δλδ με Φ.Π.Α. Είναι πληρωμένος ο Φ.Π.Α αν ο πωλητής το αποδώσει σωστά μεσώ του IOSS δεν θα πρέπει καν να περασει τελωνείο στην Ελλαδα. https://www.angroid.gr/android-tutorials/allages-apo-1i-ioylioy-kai-katargisi-tis-ateleias-agores-ektos-e-e-kai-teloneio-pos-tha-kano-agores-apo-kina-kai-agglia-posa-tha-pliroso-sto-teloneio Σχεδόν όλες οι μεγάλες πλατφόρμες το κάνουν κανονικά, αλλά τα ΕΛΤΑ και τα Ελληνικά courier σε ξανά χρεώνουν κανονικά και πολλές φορές και ξανά Φ.Π.Α. Κανονικά δεν θα έπρεπε. Το Aliexpress και το Banggood το ξέρουν ότι γίνεται αυτό, έτσι στέλνουν τα δέματα σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες να περάσουν εκεί τελωνείο (τζάμπα, όπως θα έπρεπε και στην Ελλαδα) και μετά τα στέλνουν εδώ. Και εφόσον ένα δέμα έχει εκτελωνιστεί σε μια Ευρωπαικη χώρα δεν ξανά περνάει τελωνείο σε άλλη όταν θα πάει. Έτσι οι Κινέζοι μας γλυτώνουν από τα λαμογια στην Ελλαδα. Δυστυχώς από το Ebay έρχονται κατευθείαν Ελλαδα που σημαίνει κατά 99% θα περασει τελωνείο με εξτρά χρέωση. Κάνω copy paste τι τράβηξε ένας φίλος που προσπάθησε να βρει το δίκιο του για εξτρά χρεώσεις. Είναι λίγο μεγάλο αλλά αξίζει να καταλάβεις τι γίνεται. Σήμερα έκλεισε η αναφορά/καταγγελία που είχα κάνει στον Συνήγορο του Πολίτη σχετικά με τα δεκάδες πακέτα με εσκεμμένα λανθασμένες χρεώσεις και είπα να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου μπας και γλιτώσω κανέναν από όσα τράβηξα. Ημερομηνία Υποβολής της αναφοράς 2021-12-30 14:08:39 με Αριθμό Πρωτοκόλλου 2021 - 71158. Ακριβώς 6 μήνες ταλαιπωρίας και το αποτέλεσμσ ΜΗΔΕΝ. Να ξεκινήσω απο το τέλος. Η επίσημη απάντηση από τα τελωνεία είναι ότι όλα μα όλα τα πακέτα μου είχαν λάθος το IOSS. Ότι όλοι οι πωλητές και όλα τα καταστήματα και όλες οι εταιρίες δεν είχαν συμπληρώσει σωστά τα πεδία στην πλατφόρμα και έτσι "αναγκάστηκε" το τελωνείο να με χρεώσει. Επίσης τα τελωνεία δεν αναγνωρίζουν ότι υπήρχε IOSS κωδικός σε μερικά πακέτα ενώ ο κωδικός αναγράφεται ξεκάθαρα και σε barcode και σε QR code για ευχρηστία. Μιλάμε για εκατοντάδες πακέτα. Και το τελωνείο υποστηρίζει ότι ΟΛΑ ήταν με λάθος στα πεδία. Δυστυχώς λόγω της συμπεριφοράς του υπαλλήλου του Συνήγορου δεν κράταγα τα πακέτα αλλά ποστάρω μια φωτογραφία (telwneio.jpg) με καμιά 30αριά που έχω αυτή την στιγμή δίπλα μου για να μην νομίσετε ότι το εκατοντάδες πακέτα είναι υπερβολές. Τα γράφω όλα αυτά για να μην χάσει κανείς άλλος τον χρόνο του όπως εγώ. Ο υπαλληλος του Συνήγορου εμφανιζόταν μου ζητούσε μια "εργασία" που απαιτούσε ώρες και μετά εξαφανιζόταν για μήνες. Όταν λέω "εργασία" μου ζητούσε να ξαναβγάλω πολλές φωτογραφίες όλα τα πακέτα, μπρος, πισω, όλους τους κωδικούς και τα barcodes χώρια κτλπ και μετά να φτιάχνω διάφορα excel αρχεία που να καταγράφω πότε ήρθε το πακέτο, τι κωδικό είχε, απο πού ήρθε, ποιο είναι το πρόβλημα, πόσα ζητήσανε, πόσα θα έπρεπε να ζητήσουν κτλπ. Επι 6 μήνες ενώ του έστελα κάθε 2-3 μέρες φωτογραφίες και πληροφορίες για τα πακέτα που ήρθαν, ζητούσε απλά νέα excel με νέα στοιχεία και νέες φωτογραφίες και να τα συγκεντρώσω με τον ένα και τον άλλο τρόπο. Μιλάμε για πολλές ώρες δουλειά. Και τα έκανα όλα αυτα. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι άρχισε να μο ζητάει φωτογραφίες και στοιχεία για πακέτα που είχα πετάξει 5-6 μήνες πριν. Απο την στιγμή που τα είχα φωτογραφίσει πλήρως και είχα καταγράψει τι πρόβλημα έχουν δεν τα κράταγα. Επειδή όμως ο υπαλληλος επέμενε ότι όταν τα έκανα attach στην πλατφόρμα δεν τα λαμβάνει μου έστειλε το email του στην εταιρία για να στέλνω εκεί. Παρότι έστελνα τα πάντα στο email λάμβανα απαντήσεις μόνο τηλεφωνικά και ως εκ τούτου δυστυχώς δεν έχω ούτε ένα email για απόδειξη για όσα μου είπε αυτούς τους 6 μήνες. Νόμιζα ότι είναι φυσιολογική συμπεριφορά μέχρι που σταμάτησε να μου μιλάει. Κάποια στιγμή μου απάντησε να κάνω νέα αναφορά για τα νέα πακέτα και όταν του είπα ότι είναι διαφορετικά πακέτα αλλά για το ίδιο ζήτημα μου απάντησε "Παρακαλώ εφεξής για την επικοινωνία σας με το Συνήγορο του Πολίτη να χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αναφορών της Αρχής." Απο τότε δεν έχουμε πικοινώνήσει ξανά Εγω μπήκα στο σύστημα υποβολής αναφορών και συνέχιζα μέχρι και σήμερα το μεσημέρι να προστάρω φωτογραφίες με τα προβληματικά πακέτα μου συν κείμενο που εξηγούσα αναλυτικά τι και πως έχει πάει λάθος. Να μην σας κουράζω έλαβα σήμερα απάντηση ότι έκλεισε η αναφορά μου. Μπορώ να την ποστάρω αν ενδιαφέρεται κάποιος. Η αναφορά στα Τελωνεία έγινε για μόνο 11 πακέτα απο τα εκατοντάδες που είχα στείλει που σημαίνει ότι τσάμπα έφτιαχνα excel λίστες και τραβούσα φωτογραφίες με βελάκια κτλπ για 6 μήνες. Και το μόνο σημαντικό κομμάτι της αναφοράς είναι το παρακάτω το οποίο παραθέτω αυτούσιο: "Όσον αφορά τα δέματά σας τα οποία απεστάλησαν μέσω IOSS και για τα οποία διαμαρτύρεστε ότι κακώς σας επιβλήθηκαν τελωνειακοί δασμοί, από τον έλεγχο των 11 περιπτώσεων που ζητήσαμε (βάσει των στοιχείων που μας χορηγήσατε) προέκυψε ότι για το σύνολο αυτών δεν είχαν δηλωθεί πλήρη στοιχεία στο σύστημα ΙΤΜΑΤΤ (ηλεκτρονικών τελωνειακών δηλώσεων) Στις περιπτώσεις όπου λείπει από το σύστημα ΙΤΜΑΤΤ κάποια από τις πληροφορίες αυτές (αριθμός IOSS ή στοιχεία επικοινωνίας) επιβάλλονται τέλη εκτελωνισμού ή ΦΠΑ ή και τα δύο. UG150940445GB χωρίς τηλέφωνο και email, μόνο τέλη ΕΛΤΑ UX831222596FR χωρίς IOSS UX831233126FR χωρίς IOSS UX637840340FR χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ LT947353889NL χωρίς IOSS UF115163833SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ UF115130526SE χωρίς ITMATT, μόνο τέλη ΕΛΤΑ UJ152023835US χωρίς ΤΚ UF115172628SE χωρίς ΙΤΜΑΤΤ, μόνο τέλη ΕΛΤΑ UX830154311FR χωρίς IOSS, χωρίς τηλέφωνο και email" Με άλλα λόγια όλοι οι άλλοι είναι λάθος και εμείς είμαστε σωστοί οπότε ξαναπλήρωνε. Δεν θέλω να αναφερθώ στην συμπεριφορά του υπαλλήλου του Συνηγόρου του Πολίτη, απλά να αναφέρω ότι πιο φανατικό Συνήγορο του ΔΗΜΟΣΙΟΥ δύσκολα θα έβρισκαν. Οτιδήποτε του έλεγα παρότι του έφερνα αποδείξεις και φωτογραφίες ήταν λάθος και οτιδήποτε έλεγαν οι Δημόσιες υπηρεσίες ήταν η μόνη και πραγματική αλήθεια. Το πρόβλημα μου είναι ότι τώρα με έχουν στοχοποιήσει από τα τελωνεία και με σκίζουν κανονικά καθε μέρα. Είδαν ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα και βλέπω τρελά πράγματα κάθε μέρα στα πακέτα μου. Μόνο το σημερινό θα ποστάρω να μην κουράζω μιας και το έχω δίπλα μου. Το πακέτο έχει αξία $20 τα οποία με την ισοττιμία σε ευρώ τα κάνανε 30.51 ευρώ (αντί για 19.04 ευρώ που είναι σήμερα) και με χρεώσαν με βάση τα 30.51 ευρώ. Όσο για το πακέτο που είχα αναφέρει παλιότερα με κωδικό UK200467779ES το παρέλαβα 22 Ιουνίου. Η αγορά είχε γίνει μέσα Μαρτίου και είχε σκαναριστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 12 Απριλίου. Το κρατήσανε 2.5 μηνες χωρίς λόγο και αιτία και απο την μέρα αγοράς περάσανε πάνω από 3 μήνες! Παρεπιπτόντως ήταν και αυτό IOSS αλλά αυτό δεν είχε την κίτρινη ετικέτα. Είναι στην άλλη κατηγορία με το αυτοκόλλητο που λέει "Εκκερεμεί Είσπτραξη ΦΠΑ" (να υπενθυμίσω ότι IOSS σημαίνει προ-πληρωμένα τέλη και ΦΠΑ), οπότε δεν είναι καν στην φωτογραφία που ποστάρω. Έχω άλλα τόσα με την άλλη κατηγορία. Τέλος πάντων όπως είπαμε για τα Ελληνικά Τελωνεία όλοι είναι άχρηστοι και δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν σωστά την Ευρωπαϊκή πλατφόρμα που βγάζει τους κωδικούς IOSS και μόνο αυτοί είναι σωστοί. Να αναφέρω και το εξής. Όταν κάποια στιγμή εξαφανίστηκε ο υπάλληλος του Συνήγορου του Πολίτη και νόμισα ότι τα παράτησε έκανα αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Η αναφορά έγινε στις 27 Απριλίου. Μέχρι τώρα δεν έχω λαβει την παραμικρή απάντηση ούτε ότι έστω έλαβαν την αναφορά μου παρότι μέχρι και τον Μάϊο σνέχισα να στέλνω νεα στοιχεία για νέα προβληματικά πακέτα. Αρχές Ιουνίου σταμάτησα να ασχολούμαι. Τελικό συμπέρασμα. 6 μήνες έχω φάει εκατοντάδες ώρες να φωτογραφίζω τα πακέτα και να επεξεργάζομαι τις φωτογραφίες (μέγεθος, βελάκια κτλπ), να στέλνω emails και να φτιάχνω λίστες και excel αρχεία σχεδόν σε καθημερινή βάση και το αποτέλεσμα είναι μηδέν. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν μπήκε καν στον κόπο να ασχοληθεί, ο Συνήγορος του Πολίτη με κοροϊδευε και με ταλαιπωρούσε για 6 μήνες, τα ΕΛΤΑ ρίξανε όλο το φταίξιμο στα Τελωνεία και τα Τελωνεία ρίξανε όλο το φταίξιμο σε όλα τα καταστήματα του πλανήτη που χρησιμοποιούν IOSS για την αποστολή των δεμάτων τους. Και κάτι τελευταίο. Στα εκατοντάδες δέματα που έχω λάβει τους τελευταίους 8-9 μήνες ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν πέρασε κανονικά απο το τελωνείο όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία με το IOSS. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι βρήκαν παραθυράκι την δικαιολογία ότι τα στοιχεία στο σύστημα δεν είναι πλήρης (κάτι που δεν μπορεί να επαληθευθεί από ιδιώτη) και απλά αγνοούν την ένδειξη IOSS και συνεχίζουν όπως παλιά. Με άλλα λόγια το IOSS ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Πωπω φίλε, συγχύστηκα μόνο που το διάβασα με την ταλαιπωρία που πέρασε ο άνθρωπος και τα λαμόγια των τελωνείων εδώ. Μόνο με δικαστήριο και δικηγόρο βγάζεις άκρη σε αυτά. Ο ΣτΠ δεν κάνει και πολλά, απλά παρεμβαίνει για να υπάρχει ένα ιστορικό και μετά μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε δικαστήριο ή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 25 λεπτά πριν, aces είπε Το AliExpress έχει σχεδόν τα πάντα κατά 95% αφού είναι όλη η αγορά της κινας μέσα κ μέχρι 180€ θα είσαι οκ, λογικα πάει πρώτα άλλη χώρα ΕΕ κ μετά έρχεται εδώ. Τα γνωστά. Αφού ουσιαστικά από Κίνα ψωνίζει όλη η Ευρώπη. Κ το banggood έχει μέσω priority line επιλογή για αποφυγή χρεώσεων μικρότερη ποικιλία στο σύνολο σε σύγκριση με αλί. Το eBay έχει χάσει την παλιά του ποιότητα κ γενικα είναι ολίγον φασαρία η οποία αγορά. Παλαιότερα ήτανε καλύτερο. Ναι φίλε, το αφήνω το ebay, φαίνεται θα έχω μπλεξίματα και πρέπει να κάθομαι να κάνω πρόσθεση τις τιμές, μετατροπές με το νόμισμα και διάφορα άλλα. Θα προτιμήσω το aliexpress μιας που βρήκα αυτό που ήθελα σχεδόν 50-60 ευρώ φθηνότερο από το να δοκίμαζα από Κίνα και ΗΠΑ. Κάποια στιγμή θα εγγραφώ εκεί και θα δρομολογήσω παραγγελία. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sdikr Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, Basilhs23___ said: Χμμμμ. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Φαίνεται έχω χάσει επεισόδια, άλλαξαν πολλά. Εγώ είχα μείνει ότι δεν πληρώνεις τελωνειο για κάτω από 22 ευρω σε χώρες εκτός ΕΕ. Το κατάλαβα αυτό που λες με το VAT. Πρέπει να ψάξω αν ο πωλητής αναλαμβάνει την πληρωμή ή πετάει την μπάλα στην εξέδρα. Edit: Βρήκα αυτά που θέλω και φθηνότερα με δωρεάν μεταφορικά και με ενσωματωμένο ΦΠΑ από bangodd και aliexpress, θα δοκιμάσω αγορά από αυτά, ακριβό και ανούσιο το ebay.... Αν το βρήκες απο εκεί και φθηνότερα δεν χρειάζεται να το ψάχνεις παραπάνω, αν μιλάς μάλιστα για φθηνότερο κατα 50% θα σου έρθει κατα 99.99% με courier μέσα σε δυο βδομάδες χωρίς παρατράγουδα Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2023 από sdikr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sergio_iatr Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Καλημερα στην κοινοτητα και απο μενα. Έχω κανει 3 αγορές απο Κινεζοκαταστήματα (Banggood, Tomtop) τα οποία έχουν φύγει όλα με Yanwen και εδώ και αρκετό καιρό (22 μερες και συνεχίζουμε),έχουν κολλήσει στο εξής στάδιο: 2023-06-06 11:03 International shipment release - Import Και τα 3 δέματα έχουν αντιστοιχήσεις με tracking numbers της ACS, τα οποία όμως δεν εμφανίζουν περαιτέρω πληροφορίες. Γνωρίζω οτι παίζουν καθυστερήσεις γενικά, απλά θα ήθελα να ξέρω αν καποιος άλλος έχει έρθει αντιμέτωπος με καθυστερήσεις το τελευταίο διάστημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aces Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, sergio_iatr είπε Καλημερα στην κοινοτητα και απο μενα. Έχω κανει 3 αγορές απο Κινεζοκαταστήματα (Banggood, Tomtop) τα οποία έχουν φύγει όλα με Yanwen και εδώ και αρκετό καιρό (22 μερες και συνεχίζουμε),έχουν κολλήσει στο εξής στάδιο: 2023-06-06 11:03 International shipment release - Import Και τα 3 δέματα έχουν αντιστοιχήσεις με tracking numbers της ACS, τα οποία όμως δεν εμφανίζουν περαιτέρω πληροφορίες. Γνωρίζω οτι παίζουν καθυστερήσεις γενικά, απλά θα ήθελα να ξέρω αν καποιος άλλος έχει έρθει αντιμέτωπος με καθυστερήσεις το τελευταίο διάστημα. καλημερα, Γενικα απο Κινα παιζει απο 20 εως 40 μερες (1,5 μηνα) μεγιστο για παραλαβη. Οταν γινει αφιξη & σκαναριστει το δεμα θα φανει το update στο tracking της acs. Το πιθανοτερο ειναι να ειναι καθ οδον για Ελλαδα αφου αν μεινει σε σακο εδω πρωτα σκαναρεται κ περναει η κίνηση/ενημερωση στο tracking. Δες κ απο parcelapp https://parcelsapp.com/ τη διαδρομη με το νεο track code. Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2023 από aces 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefa_1 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Γνωριζουμε με ποια courier συνεργαζεται/αναλαμβανει η Asendia εδω ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα